Sari la conținut

Accident in Pipera soldat cu decesul motociclistului


route`66
 Share

Postări Recomandate

Imi pare rau sa o zic, dar eu nu am vazut pana acum conducator de vitezana (cu carene, ca sa ma exprim altfel) care sa mearga cu o viteza decenta. Cunosc doar vreo 2-3, maxim. Chiar azi veneam de pe DN1 si a trecut unul pe langa mine, nu mi se parea ca are viteza, asa ca m-am luat dupa el. Cand a inceput sa imi faca motoru ca toti dracii am realizat ca aveam deja 130 si el tot se indeparta, deja la iesirea din pasajul de la Baneasa, unde veneau masini din dreapta. Si nu doar azi, si prin oras, pe oriunde se gasesc 2-3 sute de metri liberi.

Editat de Florinel1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 189
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Fratilor la 50-60 la ora se opreste instant in 2-3 metri, sunt motociclist si stiu. Doar daca a iesit masina in fata lui din scurt, eu cred totusi ca avea 80-1000

''Frate'' extrapolind ''un pic'' si folosindu-ne de proportii la 150-180 km/h te opresti un 6-9 metri? ce plm ai?

Am vazut la protv ca soferul este ''afectat'' rau dar ''venea cu 140 am si martori'', aveti toti radare in gaoz sa va luam radarele pe belite.Zdreanta nu va pati nimic .In rest RIP pt. baiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa o zic, dar eu nu am vazut pana acum conducator de vitezana (cu carene, ca sa ma exprim altfel) care sa mearga cu o viteza decenta. Cunosc doar vreo 2-3, maxim. Chiar azi veneam de pe DN1 si a trecut unul pe langa mine, nu mi se parea ca are viteza, asa ca m-am luat dupa el. Cand a inceput sa imi faca motoru ca toti dracii am realizat ca aveam deja 130 si el tot se indeparta, deja la iesirea din pasajul de la Baneasa, unde veneau masini din dreapta. Si nu doar azi, si prin oras, pe oriunde se gasesc 2-3 sute de metri liberi.

 

Stiu ca o sa atrag iar antipatii, da' imi asum riscul... nu, isi iau vitezane pentru ca le place forma si spectrul de culori... de fapt, o ard legal/ la limita evitarii oricarui pericol. Intamplator, (aproape) orice varianta de deplasare as alege, trec de 2 ori/zi pe BLVD Dimitrie Cantemir. Bucuresti. Nu vreti sa stiti ce imi vad ochii... Si sunt totusi catea stradute laterale... Si doua saormerii... Treaba voastra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-mi plac mie tabelele cu viteza si metri parcursi si punctul de franare mai ales alea care nu arata si masa si coeficientul de frecare. Alea sunt irelevante pentru ei. Vad tabelele astea ca mesajul de pe pachetul de tigari. Inutile.

 

Daca ai cauciucuri uzate nici mama abs-ului nu te mai salveaza. Daca ai nisip, ulei pe jos, la fel. Si pe mine ma fura viteza dar deja nu ma mai uit la masina din fata ci la a doua, a treia. Ma uit mult mai departe cand merg prea tare pentru siguranta mea indiferent de cifrele de pe tabel pentru ca stiu ca voi opri greu daca este nevoie. Daca te uiti la 100km/h cum te uiti la 50 inseamna ca nu ai ce cauta pe motor sau la viteza aia.

 

Daca incalzeste cu ceva asta, nu numai vitezanele pot sa mearga tare, faptul ca doar pe ele le observati este din cauza numarului mai mare. Sunt mai accesibile si ca pret, tot din cauza numarului mare.

 

Ce a ajuns sa ma deranjeze nu sunt slapii sau fortarea unde nu e cazul ci numarul sub sa. Azi am vazut doi care nu puteau fi identificati dupa numar. Politia ce face cu astia? Circulau in plina zi asa, eram la stopul de pe Bd. Timisoara unde se intra in parcarea AFI si unul din ei a trecut pe rosu ca si cum semaforul nu era acolo, in conditiile in care toata lumea era oprita nu ca l-ar fi vazut prea tarziu.

 

Exista o vorba, cei din alte tari mai stiu si de frica nu ca-s ei miezul civilizatiei. Dupa doua-trei amenzi ce te costa cat un power commander si 2-3 luni de pauza in plin sezon te gandesti de doua ori cat de vizibil ti-e numarul si ce culoare are semaforul. Dar vorbesc din carti de povesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Daca incalzeste cu ceva asta, nu numai vitezanele pot sa mearga tare, faptul ca doar pe ele le observati este din cauza numarului mai mare. Sunt mai accesibile si ca pret, tot din cauza numarului mare.

 

 

. Dar vorbesc din carti de povesti.

Vorbesti prostii. Vitezanele sunt aproape cele mai scumpe atat la achizitie, cat si la intretinere/reparatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand vine vorba de SH uri sunt in general mai ieftine decat alte categorii de motociclete ca de exemplu cruiserele . Piesele sunt scumpe la toate :)

 

 


Vorbesti prostii. Vitezanele sunt aproape cele mai scumpe atat la achizitie, cat si la intretinere/reparatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am invatat sa evit cartierele de fite , daca nu pot evita , merg incet , pentru ca acolo 'cica' traiesc oamenii nedezvoltati mintal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesti prostii. Vitezanele sunt aproape cele mai scumpe atat la achizitie, cat si la intretinere/reparatii.

 

serios?

ia compara un r1 cu un bmw 1600 sau chiar noul GS, cu un Goldwing sau cu un HD de top.

dar nu din cauza pretului se cumpara r1. da bine in haita sa ai unu, nu ca jumatate ar stii sa-l conduca sau 99% ar folosi ce stie sa faca. trebuie doar sa-l ai si sa faca zgomot si sa te dai cu 150 pentru 100m. pe kilometru e cea mai scumpa motocicleta. il cumperi si il folosesti 200km/an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

serios?

ia compara un r1 cu un bmw 1600 sau chiar noul GS, cu un Goldwing sau cu un HD de top.

dar nu din cauza pretului se cumpara r1. da bine in haita sa ai unu, nu ca jumatate ar stii sa-l conduca sau 99% ar folosi ce stie sa faca. trebuie doar sa-l ai si sa faca zgomot si sa te dai cu 150 pentru 100m. pe kilometru e cea mai scumpa motocicleta. il cumperi si il folosesti 200km/an

 

Jefe, nu cred ca e locul potrivit sa ne contrazicem pe tema asta. La o vitezana, mai adauga $$ si pentru carene :) Iti pun 3000 de epuroi in mana. Vrei vitezana cat de cat ok ? Mai "tanara" de 03-04 nu cred ca te atingi. Orienteaza-te spre naked si iti iei GSR 08. Zic si eu. Iar cu intretinerea, aud mult mai rar probleme la naked, touring, enfuro-touring decat la ss, asa ca ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La minutul 2:18-2:22 din reportajul de aici http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/un-motociclist-a-murit-dupa-ce-s-a-ciocnit-de-o-masina-inregistrata-pe-numele-lui-ciprian-marica.html se vede o camera de supraveghere.Sunt tare curios daca o sa vedem imaginile surprinse de acea camera.Martorii (anonimi) spun ca motociclistul avea viteza mare.Toti am vazut cum arata o motocicleta izbita la viteza mare.Tind sa cred ca viteza motociclistului a fost destul de mica,dar a avut ghinionul sa-i fuga fata si sa fie prins intre motocicleta si masina.Daunele la abmbele vehicule,sunt destul de mici.Roata motocicletie este umflata si se invirte,ghidonul se misca lejer,amortizoarele nu sunt strimbe,deci cit de mare putea sa fie viteza lui?

Dumnezeu sa-l odihneasca.Condoleante familiei.

 

Ori ai gresit, ori NU MAI EXISTA minutul 2:18 - 2:22 ... daca asta e situatia, inseamna ca cineva a tras o groaza de sfori ! Ahh ce imi vine sa stric borduri cu mutrele astora.

Rog colegul sa confirme daca ala era minutul, si daca a disparut o parte de film trebuie cautata inregistrearea aia video ! ! ! E inadmisibil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori ai gresit, ori NU MAI EXISTA minutul 2:18 - 2:22 ... daca asta e situatia, inseamna ca cineva a tras o groaza de sfori ! Ahh ce imi vine sa stric borduri cu mutrele astora.

Rog colegul sa confirme daca ala era minutul, si daca a disparut o parte de film trebuie cautata inregistrearea aia video ! ! ! E inadmisibil

Nu am gresit.Tocmai am revazut acum reportajul,care arata total diferit.In reportajul initial,aparea in filmare timp de citeva secunde,camera de supraveghere,filmata intentionat si insistat asupra ei.In forma actuala a reportajului ,mult mai alb dpdv al calitatii imaginilor, la 0:53 se vede ca pe stilpul din dreapta intrarii in cartierul rezidential se afla o camera de supraveghere si semnul afereant.

Camera se vede perfect si pe google maps aici : http://goo.gl/maps/o8EFc

post-641-0-66950000-1373027679_thumb.jpg post-641-0-90865300-1373027685_thumb.jpg

Am inconjurat cu rosu camera si numarul de la intrare in ambele imagini, ca sa nu existe nici un fel de dubiu.

ASTEPTAM IMAGINILE DE PE CAMERA DE SUPRAVEGHERE.

Uitati-va si ce reactie are "domnul" politist la 1:37 , cind reporterul ProTV aduce in discutie camera de supraveghere de la intrarea in cartierul rezidential.

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/un-motociclist-a-murit-dupa-ce-s-a-ciocnit-de-o-masina-inregistrata-pe-numele-lui-ciprian-marica.html

Reactia politistului : intoarce capul in parte opusa si spun cu jumatate de gura... SIGUR.

Editat de HUFFYY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitati-va si ce reactie are "domnul" politist la 1:37 , cind reporterul ProTV aduce in discutie camera de supraveghere de la intrarea in cartierul rezidential.

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/un-motociclist-a-murit-dupa-ce-s-a-ciocnit-de-o-masina-inregistrata-pe-numele-lui-ciprian-marica.html

Reactia politistului : intoarce capul in parte opusa si spun cu jumatate de gura... SIGUR.

lolll... vai ce ar merita dat cu capu' de camera pana-si aduce aminte de ea...

vai ce "pe fata" au ajuns sa se faca abuzurile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Ce-mi plac mie tabelele cu viteza si metri parcursi si punctul de franare mai ales alea care nu arata si masa si coeficientul de frecare. Alea sunt irelevante pentru ei. Vad tabelele astea ca mesajul de pe pachetul de tigari. Inutile."

 

Masa chiar e irelevanta, coeficientul de frecare nu, insa sunt convins ca a fost luat in calcul unul corespunzator unor anvelope medii ca performant si uzura, la fel cum tot arbitrar au estimat un timp mediu de reactie, si asa mai departe. Daca esti bun si ai cauciucuri ultra-lipicioase si reflexe de pantera, mai scade cativa metri. Oricum ar fi, tabelele scot in evidenta ceva poate greu de intuit de unii dintre noi, si anume ca cresterea distantei de franare nu e liniara cu viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai o eroare... forta de frecare nu e constanta, e si ea direct proportionala cu masa... care dupa niste mici calcule se reduce cu masa din formula miscarii accelerate (franarea e un caz particular de acceleratie, in care acceleratia e negativa). La final in formula obtinuta pentru distanta de franare, observi ca nu mai apare masa, ci doar coeficientul de frecare si viteza initiala. Ta-daaaam :D

 

Daca doresti, pot produce si o demonstratie ca in clasa a IX-a, la mecanica (disciplina a fizicii), dar din felul mai putin academic in care ai argumentat mai sus deduc ca ar fi overkill...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* am uitat sa fac o mentiune: ce am scris mai sus e in ipoteza ca se franeaza la limita blocarii rotilor in cazul ambelor vehicule. Evident ca daca sui 6 oameni pe o mobra, ca in India, sistemul de franare e incapabil sa mai blocheze rotile (din cauza apasarii normale, adica a greutatii, foarte mari), deci franarea va fi sub-optima. In aceste cazuri, evident ca vehiculul mai greu opreste dupa o distanta mai mare, dar in general franele vehiculelor sunt dimensionate sa poata bloca rotile la incarcare maxima omologata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intervii tu si spui ca cresterea distantei de franare nu e liniara cu viteza si sincer sa fiu, nu inteleg de ce zici asta.

Pentru ca Ek = ½mv^2. Cantitatea de energie care trebuie disipata in franare creste cu patratul vitezei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca Ek = ½mv^2. Cantitatea de energie care trebuie disipata in franare creste cu patratul vitezei.

 

Waw... combateti-l acum, daca va tine...

:))

 

Oare atat de mult sa se doreasca eliminarea dovezilor? Atat de departe sa se ajunga?

 

Off: am vazut azi primul motociclist in slapi, pe strada Turnu Magurele, Bucuresti. Mult timp am crezut ca de fapt, e o exprimare specifica forumului si ca asa ceva nu exista in realitate. Am crezut ca desemneaza o anumita categorie de rideri, carora li se spune slapari. Niciodata nu mi-am imaginat ca ai putea conduce o motocicleta in slapi... se pare ca mai am multe de invatat. :(

 

Am inteles.

 

Da? Chiar? :)))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reisarii in slapi sunt ca inorogii, toti am auzit de ei da putini avem sansa sa vedem unu in realitate :)))

 

Off: am vazut azi primul motociclist in slapi, pe strada Turnu Magurele, Bucuresti. Mult timp am crezut ca de fapt, e o exprimare specifica forumului si ca asa ceva nu exista in realitate. Am crezut ca desemneaza o anumita categorie de rideri, carora li se spune slapari. Niciodata nu mi-am imaginat ca ai putea conduce o motocicleta in slapi... se pare ca mai am multe de invatat. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, dar trebuia sa zic si eu ceva.

La o viteză dublă energia cinetică e de 4 ori mai mare, frecarea cu aerul urmează acelaşi tipar, la impact energia e de 4 ori mai mare, înseamnă că la o viteză dublă şoferul trebuie să apese de 4 ori mai tare pedala de frână pentru a simţi acelaşi efect de frânare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind vorba de un "angajat al Ambasadei SUA", n-o sa aflati in veci ce s-a intamplat exact acolo. Aveti sanse mai mari sa aflati urmatoarele numere extrase la Loto. Toate informatiile pe care va bazati opiniile sunt trunchiate. Daca va place sa strigati "moarte conservarilor" e posibil ca in cazul asta sa n-o nimeriti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...