Sari la conținut

Postări Recomandate

Vad ca nu a postat nimeni legat de acest nou "real" adventure.

Se pare ca va iesi undeva in toamna, urmat de o varinta ceva mai puternica de 650cc.

Actualul model (450cc - 130kg) se pare ca va fi limitat, data fiind dorinta de service la un numar decent de km, la numai 41CP, cu posibilitatea de optiune pentru 51CP, insa fara garantia de 1 an.

 

 

http://www.adventurebikerider.com/news/918-nathan.html#

 

Suna foarte bine!

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thumper!

Motorul ala facut de Kymco...nu-mi ofera incredere.

Un 650cc ar fi de dorit, rezervor umpik mai mare si nu mi se pare ca subframe-ul ar fi capabil sa duca bagaje in rest arata f apetisant (la fel ca acei 8000lire sterline :) )

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pretul ceva cam mare si motorul poate fi ala de 650....fara un aport considerabil la greutate evident, insa inteleg ca va aparea si 390 de la ktm, ceea ce probabil va bate acest 450 sugrumat....ramane de vazut. Bine ca si-au mai dat drumul la imaginatie si altii decat "marii producatori".

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CCM GP450? what? piese de unde? ce firma este aia?
sunt 4 producatori principali de motoare, toti japonezi. si inca cateva firme serioase prin lume.

pentru care exista service, piese, microfische... producatori de aftermarket-uri pentru ei... etc

 

restul? tepe. sau exotice. pentru un end user normal (nu ma refer la milionari) exoticele sunt cam naspha. preturi mari la intretinere si / sau raritate la piese componente.

 

deci... interesante pozele... si cam atat.

prefer ceva producator al carui brand il gasesc prin cataloage...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba ai Honda sau Yamaha daca le repari in spatele blocului cu piese sh. Reprezentantele au preturi mari atat la piese cat si la manopera. Iar livrarea pieselor care nu sunt pe stoc (mai toate) dureaza 2 saptamani, adica tot atat cat dureaza sa ti le comanzi tu din anglia direct de la producator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CCM GP450? what? piese de unde? ce firma este aia?

sunt 4 producatori principali de motoare, toti japonezi. si inca cateva firme serioase prin lume.

pentru care exista service, piese, microfische... producatori de aftermarket-uri pentru ei... etc

 

restul? tepe. sau exotice. pentru un end user normal (nu ma refer la milionari) exoticele sunt cam naspha. preturi mari la intretinere si / sau raritate la piese componente.

 

deci... interesante pozele... si cam atat.

prefer ceva producator al carui brand il gasesc prin cataloage...

Nu stiu daca in situatia de fata se pune problema de cine stie ce piese. Motorul va fi foarte simplu, iar producatorul se lauda ca va avea piese de schimb cu livrare cam prin toata lumea, unde mai pui ca este si motor bmw.....in consecinta pe mine personal nu m-ar speria piesele de schimb.

Sunt curios de pretul celui de 650 avand in vedere ca la banii astia poti modifica un ktm 690r si ai 66cp nu 41.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu un CCM de 650 facut supermoto, undeva prin Brasov

m-am dat cu el vreo 100 km, si pot spuna ca e traznet

dar, cum mie imi e frica de traznet,,,,,,nu l-am tras prea tare de urechi

l-am dus pana la 140 la ora,

pe urma, proprietarul a ras de mine

cica abia de acolo e cool

daca e kymco,,,,e facut bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu un CCM de 650 facut supermoto, undeva prin Brasov

m-am dat cu el vreo 100 km, si pot spuna ca e traznet

dar, cum mie imi e frica de traznet,,,,,,nu l-am tras prea tare de urechi

l-am dus pana la 140 la ora,

pe urma, proprietarul a ras de mine

cica abia de acolo e cool

daca e kymco,,,,e facut bine

ala de 650 e motor de freewind...suzuki freewind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta motoreta. Cred ca este singura "light adventure bike" (motoare sub 600cmc) de pe piata, la ora actuala. Cred si sper ca asta va impulsiona si pe alti producatori sa vina pe segmentul asta. Doua indoieli am, insa: fiabilitatea motorului; capacitatea rezervoarelor,.. destul de mici pentru un adventure...

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Resuscitez un pic topicul asta.

 

Dupa un pic de lectura de seara [ADVRider] se pare ca primii proprietari sunt multumiti de acest model.

Greutatea uscata este de 125 kg. Si aparent rezervorul este destul de mare pt 450 km de drum asfaltat sau pt 2 zile de sa-i zicem endureala [carari si drumuri neasfaltate]

Lucruri bune am citit si despre lumini. Intervalul de service este de 8000 km. De asemenea se discuta [dar e o discutie de viitor destul de indepartat] de adaugarea celei de-a sasea trepte la cutia de viteze.

Suspensia cica e bestiala dar ma asteptam la asta. Personal nu prea imi place carena fata cu parbrizul ala dubios, dar na as putea trai cu asta daca mi-ar face-o cineva cadou. :)

 

Sa va spun când e ziua mea ?!?!?!!? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

071013middle.jpg

Resuscitez un pic topicul asta.

 

Dupa un pic de lectura de seara [ADVRider] se pare ca primii proprietari sunt multumiti de acest model.

Greutatea uscata este de 125 kg. Si aparent rezervorul este destul de mare pt 450 km de drum asfaltat sau pt 2 zile de sa-i zicem endureala [carari si drumuri neasfaltate]

Lucruri bune am citit si despre lumini. Intervalul de service este de 8000 km. De asemenea se discuta [dar e o discutie de viitor destul de indepartat] de adaugarea celei de-a sasea trepte la cutia de viteze.

Suspensia cica e bestiala dar ma asteptam la asta. Personal nu prea imi place carena fata cu parbrizul ala dubios, dar na as putea trai cu asta daca mi-ar face-o cineva cadou. :)

 

Sa va spun când e ziua mea ?!?!?!!? :crack:

tocmai ce am intrat sa ma interesez de pret, dar am renuntat sa ti-o cumpar deoarece e mai grea decat credeai tu si mi-a fost teama sa nu te superi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ERU

 

CCM -ul e mai bun/ieftin decat WR450 ?

 

Ma gandesc ca WR-ul cu tot cu rezervor mai mare si ceva imbunatatiri ar fi mai bun si mai ieftin...( in afara de perioada intre schimburile de ulei...care nu m-ar deranja asa tare...

 

 

 

 

 

 

 

...

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul este "insane" pentru motocicleta asta, cca 8000 de lire, la care se adauga pretul accesoriilor. Cum spune un user de pe advrider : "...an asian motorcycle at a premium price..." Opt mii de lire pentru o motoreta monocilindru, cu motor facut in Taiwan sau China, mi se pare o lipsa de decenta, cu atat mai mult cu cat, daca vei sa faci un adventure fezabil din ea, trebuie sa iei separat o serie de accesorii. Pretul motoretei si al accesoriilor aici: http://www.ccm-motorcycles.com/gp450.asp#.VMjr3GisXqE. Calculul il faci singur. Cred ca un WR250R, cu rezervor de 15 l si ceva accesorii, absolut necesare, ar iesi mult mai ieftin.

Nu inteleg, de ce marii producatori, Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, nu sunt interesati sa scoata pe nisa asta (250 - 450 cmc) niste aventuriere adevarate. Piata este, cu siguranta.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

CCM aveau o sustinere politica mare bine de tot in Anglia. Au fost vizitati si promovati destul de pe fata de familia regala in 2013 cand a fost Birminghamul, etc, etc.

Adica in revistele moto nu este nici o smecherie ca s-a oprit familia regala la standul CCM si te-a periat pe toate partile si a zis numai baloane de sapun despre tine insa promovarea de care are parte familia regala in tabloide a ajutat enorm CCM.

Am impresia ca sunt in carti pentru echiparea armatei britanice. Asta nu ar fi rau - poate asa ajung sa poata investi in R&D si sa devina din ce in ce mai buni.

 

Nu inteleg de ce marii producatori Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, nu sunt interesati sa scoata pe nisa asta (250 - 450 cmc) niste aventuriere adevarate. Piata este, cu siguranta.

Am mai discutat noi (generic vb, nu doar noi doi) aici pe forum si parerea mea este ca nu exista nici o piata serioasa pentru asa ceva. Vb de chestiuni mari, la nivel industrial, nu de 500 de vanzari in Europa.

Ca traim noi, balcanicii ca sa zic asa, o parte din Asia si o parte din America de Sud in pustietate si ca visam (literalmente) la motoare din astea este o treaba.

Pietele cele mai puternice sunt in tari cu f. multa apa calda si cu f. mult asfalt. Si ei nu au timp de haladuit, fiindca consumul il sustin muncind ca orbii si luind concediu o luna pe an (daca).

Prea putina lume face RTW-uri. Majoritatea fac iesiri enduro, de la o zi la doua, hai trei saptamani, in tara sau in salbaticii apropiate (europenii in ES, POR sau V Africii, americanii in Mexic, A. Centrala sau de Sud, etc).

Cei care chiar vor RTW nu se vor multumi niciodata cu un motor standard. Ei vor dori mereu sa isi faca un motor strict pentru gustul lor. Si ei vor scoate banul din buzunar si si-l vor face. Drept ii ca o baza de plecare cat mai solida este un lucru bun. But then, ma gandesc ca exista DRZ-uri ok de la 1700 Eu in Ungaria si 690-uri la fel de ok de la 4000 Eu, tot la vecinii unguri.

Deci exista o baza, nu putem spune ca nu avem cu ce si ca producatorii nu baga de seama.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

071013middle.jpg

tocmai ce am intrat sa ma interesez de pret, dar am renuntat sa ti-o cumpar deoarece e mai grea decat credeai tu si mi-a fost teama sa nu te superi

 

La 130 kg ma descurcam cu ea. Inca mai ai timp. :)

» Post actualizat in 28 Jan 2015 20:12

@ ERU

 

CCM -ul e mai bun/ieftin decat WR450 ?

 

Ma gandesc ca WR-ul cu tot cu rezervor mai mare si ceva imbunatatiri ar fi mai bun si mai ieftin...( in afara de perioada intre schimburile de ulei...care nu m-ar deranja asa tare...

 

 

 

 

 

 

 

...

Mai ieftin nu este dar sigur e mai bun. Este aproape cam ce aveam eu in cap sa fac din WR. :)

» Post actualizat in 28 Jan 2015 20:15

Pretul este "insane" pentru motocicleta asta, cca 8000 de lire, la care se adauga pretul accesoriilor. Cum spune un user de pe advrider : "...an asian motorcycle at a premium price..." Opt mii de lire pentru o motoreta monocilindru, cu motor facut in Taiwan sau China, mi se pare o lipsa de decenta, cu atat mai mult cu cat, daca vei sa faci un adventure fezabil din ea, trebuie sa iei separat o serie de accesorii. Pretul motoretei si al accesoriilor aici: http://www.ccm-motorcycles.com/gp450.asp#.VMjr3GisXqE. Calculul il faci singur. Cred ca un WR250R, cu rezervor de 15 l si ceva accesorii, absolut necesare, ar iesi mult mai ieftin.

Nu inteleg, de ce marii producatori, Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, nu sunt interesati sa scoata pe nisa asta (250 - 450 cmc) niste aventuriere adevarate. Piata este, cu siguranta.

Daca scazi taxele UK din aia 8000 de lire raman 6666 lire adica ceva mai putin de 9000 euro. Un WR250R nou cat costa?

Adauga rezervor, fairing, rack, scut etc sia jungi tot pe acolo si nu are ABS pe care nu-l poti adauga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu un CCM de 650 facut supermoto, undeva prin Brasov

m-am dat cu el vreo 100 km, si pot spuna ca e traznet

dar, cum mie imi e frica de traznet,,,,,,nu l-am tras prea tare de urechi

l-am dus pana la 140 la ora,

pe urma, proprietarul a ras de mine

cica abia de acolo e cool

daca e kymco,,,,e facut bine

 

Eu l as intreba pe propietarul ala ce e asa de fun peste 140 pe un supermoto, ca banuiesc ca nu aia e viteza de abordare a curbelor stranse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg, de ce marii producatori, Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, nu sunt interesati sa scoata pe nisa asta (250 - 450 cmc) niste aventuriere adevarate. Piata este, cu siguranta.

 

piatza e o pewla. lumea cumpara 1000cc+, nu 250/450

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai discutat noi (generic vb, nu doar noi doi) aici pe forum si parerea mea este ca nu exista nici o piata serioasa pentru asa ceva. Vb de chestiuni mari, la nivel industrial, nu de 500 de vanzari in Europa.

Ca traim noi, balcanicii ca sa zic asa, o parte din Asia si o parte din America de Sud in pustietate si ca visam (literalmente) la motoare din astea este o treaba.

Pietele cele mai puternice sunt in tari cu f. multa apa calda si cu f. mult asfalt. Si ei nu au timp de haladuit, fiindca consumul il sustin muncind ca orbii si luind concediu o luna pe an (daca).

Prea putina lume face RTW-uri. Majoritatea fac iesiri enduro, de la o zi la doua, hai trei saptamani, in tara sau in salbaticii apropiate (europenii in ES, POR sau V Africii, americanii in Mexic, A. Centrala sau de Sud, etc).

Cei care chiar vor RTW nu se vor multumi niciodata cu un motor standard. Ei vor dori mereu sa isi faca un motor strict pentru gustul lor. Si ei vor scoate banul din buzunar si si-l vor face. Drept ii ca o baza de plecare cat mai solida este un lucru bun. But then, ma gandesc ca exista DRZ-uri ok de la 1700 Eu in Ungaria si 690-uri la fel de ok de la 4000 Eu, tot la vecinii unguri.

Deci exista o baza, nu putem spune ca nu avem cu ce si ca producatorii nu baga de seama.

Mobra asta nu este pt RTW. Nici CCM nu o marketeaza pt asa ceva. Este un light adventure bike for small adventures. Adica 2~3 zile la sf de saptamana hai o tura de 2 saptamani. Adica exact ce au timp astia prin tarile cu apa calda sa faca.

Piata este cu siguranta, daca te uiti pe ADVRider o sa vezi ca m obra asta a suscitat un interes fantastic. O gramada de oameni au pus un depozit in banca inainte ca ea sa existe. Si aia care dau atatia bani pe un fier, nu sunt usor de prostit.

 

DRZ-ul ...ce sa zic fie-i tarâna usoara.

KTM-ul e fain dar ca sa o aduci la o stare similara cu CCM-ul costa mai mult si e si mai grea. Altfel o e mobra super faina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai discutat noi (generic vb, nu doar noi doi) aici pe forum si parerea mea este ca nu exista nici o piata serioasa pentru asa ceva. Vb de chestiuni mari, la nivel industrial, nu de 500 de vanzari in Europa.

 

end of story.

» Post actualizat in 28 Jan 2015 20:23

DRZ-ul ...ce sa zic fie-i tarâna usoara.

 

rip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai discutat noi (generic vb, nu doar noi doi) aici pe forum si parerea mea este ca nu exista nici o piata serioasa pentru asa ceva. Vb de chestiuni mari, la nivel industrial, nu de 500 de vanzari in Europa.

Ca traim noi, balcanicii ca sa zic asa, o parte din Asia si o parte din America de Sud in pustietate si ca visam (literalmente) la motoare din astea este o treaba.

Pietele cele mai puternice sunt in tari cu f. multa apa calda si cu f. mult asfalt. Si ei nu au timp de haladuit, fiindca consumul il sustin muncind ca orbii si luind concediu o luna pe an (daca).

Prea putina lume face RTW-uri. Majoritatea fac iesiri enduro, de la o zi la doua, hai trei saptamani, in tara sau in salbaticii apropiate (europenii in ES, POR sau V Africii, americanii in Mexic, A. Centrala sau de Sud, etc).

Cei care chiar vor RTW nu se vor multumi niciodata cu un motor standard. Ei vor dori mereu sa isi faca un motor strict pentru gustul lor. Si ei vor scoate banul din buzunar si si-l vor face. Drept ii ca o baza de plecare cat mai solida este un lucru bun. But then, ma gandesc ca exista DRZ-uri ok de la 1700 Eu in Ungaria si 690-uri la fel de ok de la 4000 Eu, tot la vecinii unguri.

Deci exista o baza, nu putem spune ca nu avem cu ce si ca producatorii nu baga de seama.

Din perspectiva pe care o avem, de aici, din Romania, asupra fenomenului moto, nu putem afirma cu tarie, ca nu exista piata pentru genul asta de motociclete. Doar speculam, in functie de perceptiile noastre subiective. Cum spunea ERU, modelul asta a suscitat un viu interes in comunitatea advrider. Si advrider este doar un varf al icebergului. Apoi, cum mai spunea un prieten economist, zilele trecute, o piata se mai si creeaza. Trebuie sa ai o oferta interesanta si un marketing pe masura. Daca nu exista oferta, normal ca nu va exista nici piata.

» Post actualizat in 28 Jan 2015 21:52

 

» Post actualizat in 28 Jan 2015 20:15

 

Daca scazi taxele UK din aia 8000 de lire raman 6666 lire adica ceva mai putin de 9000 euro. Un WR250R nou cat costa?

Adauga rezervor, fairing, rack, scut etc sia jungi tot pe acolo si nu are ABS pe care nu-l poti adauga.

Pentru un WR250R, pretul in dolari este 6990$. In Euro, nu stiu, dar probabil tot pe acolo. Cat ar mai costa un rezervor, rack, scut, etc? Cu 1000-1500 de euro, o faci avion. Oricum iesi mult mai ieftin, decat cu un CCM stock. Iar daca nu faci mofturi si te pricepi, iti manufacturezi singur unele accesorii. Cat despre ABS, eu nu ii vad utilitatea pe o asemenea motoreta. Insa asta este o chestiune de filosofie si, in ultima instanta, de gust pe care nu are sens sa dezbatem aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca un WR250R, cu rezervor de 15 l si ceva accesorii, absolut necesare, ar iesi mult mai ieftin.

 

Cred ca glumesti. Sa iei o mobra direct de pe pista de competitie si sa zici ca te plimbi cu ea mi se pare o idee mai creatza decat ala cu R1 in jurul lumii. De ce nu si RMZ, CRF, SX, KX sau alti bolizi de motocross?

 

Ai vazut ca R-ul e mai ieftin decat F-ul si d-aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...