Sari la conținut

Probleme kawa zx6r 2000!


Postări Recomandate

Va salut! Deschid acest topic in speranta ca poate a mai avut cineva aceasta problema si a rezolvat-a.

Bun! Am sncronizat si reglat carburatoarele la a mea draga motocicleta, facut test de compresie ( cilindrul 1: 12-cilindrul 2: 11- cilindrul 3- 11.5>12; cilindrul 4- 12) am masurat bobinele, se incadreaza in valorile date de manual, bujiile au scanteie si au aproximativ de 3000 km.Am verificat carburatoarele sa vad daca trag aer fals, rezultat: nu trag aer fals.

Problema este urmatoarea: Relantiu instabil intre 1000-1500 rpm; la plecarea dupa loc cu acceleratia sub 2000 de rotatii/minut imi da rateu in carburatoare si se "balbaie"; dupa ce trece de 90 de grade la relantiu imi da rateuri pe evacuare;daca sunt in treapta a2a - a3a etc...si merg pe la 2000-2500 de rotatii/minut si accelerez putin mai tare iar imi da rateuri in carburatoare si se "balbaie" iar dupa ce trece de 2500 rpm merge fara probleme.

Carburile le-am facut la GRG si sunt facute ca la carte baietii lucreaza foarte bine si sunt de nota 10.

Cand scot mufele de la bobine de la cilindri 1-2-3 (pe rand) relatiul scade si uneori moare motorul la cilindul 4 daca scot si bag mufa nu se simte absolut nimic doar daca acopar evacuare atunci scade relantiul cand scot mufa de la bobina, dar bobina este buna si bujia la fel.

Nu mai stiu ce sa ii mai fac! Cand am dat filtrul de aer jos si am pornit mobra cu putin gaz mi-a scos o flacara de toata frumusetea pe carbu' nr3 si cred ca tot asta da explozie la acceleratie. A mai avut cineva astfel de probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 103
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Performance: testul l-au facut baietii la servie cu manometru daca nu ma insel, ma rog cum se face.

Bun, asta inseamna ca trebuie demontat motorul nu?

 

Am inteles cum se verifica jocul supapelor, azi ma duc sa cumpar o lera si ma apuc de masuratori. Am verificat toate supapele, am pus benzina si nu a curs. Am pus benzina am acoperit sa nu intre aer si sa se evapore si am lasat cate 10 minute la fiecare piston si cand verificam era tot acolo benzina. La o supapa de admisie de la pistonul 3 am observat ca ramanea mai putina benzina aproape deloc si rateul tot pe carbu 3 l-am avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca supapa respectiva de la 3 nu inchide bine.

Daca jocul e ok (intre 0.13 si 0.18 daca nu ma insel) trebuie desfacuta chiuloasa si vazut care e problema. In cel mai bun caz scapi cu o rectificare de scaun de supapa si o slefuire a supapei pe scaunul rectificat - daca tot desfaci e bine sa le faci ca la carte pe toate 16 si sa pui si simeringuri noi la supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu fie nevoie sa o dau jos, o sa ma uit in manual sa vad tolerantele dar sper sa gasesc lera pe la magazinele de langa mine. Aia cu care se reglau tachetii la dacie este buna? Sau trebuie una cu valori mai mici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte sa-ti cumperi lera trebuie sa stii ce valori ai de masurat, vezi manualul service.....normal trebuie sa gasesti in setul de lere ce-ti trebuie....

uneori un set de bujii noi face minuni

 

 

Sper sa nu fie nevoie sa o dau jos, o sa ma uit in manual sa vad tolerantele dar sper sa gasesc lera pe la magazinele de langa mine. Aia cu care se reglau tachetii la dacie este buna? Sau trebuie una cu valori mai mici?

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Performance: testul l-au facut baietii la servie cu manometru daca nu ma insel, ma rog cum se face.

Bun, asta inseamna ca trebuie demontat motorul nu?

 

Am inteles cum se verifica jocul supapelor, azi ma duc sa cumpar o lera si ma apuc de masuratori. Am verificat toate supapele, am pus benzina si nu a curs. Am pus benzina am acoperit sa nu intre aer si sa se evapore si am lasat cate 10 minute la fiecare piston si cand verificam era tot acolo benzina. La o supapa de admisie de la pistonul 3 am observat ca ramanea mai putina benzina aproape deloc si rateul tot pe carbu 3 l-am avut.

 

la cald? la rece? e posibil sa fie doar din joc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar nu am daca la rece sau la cald dar cred ca la rece, nu stiu.

La astea se planeaza chiulasa dupa ce o desfaci?

Sper sa fie doar din pastile, chiar nu dispun de finante in momentele asta :(. Bujiile au aproximativ 3000 km toate dau scanteie fara probleme. Sa ma uit in manual cand ajung acasa si sa caut lera sa ma apuc de treaba.

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am cumparat lera dar nu am timp sa o desfac. Bun ce nu inteleg eu :

1. in manualul de raparatii producatorul da urmatoarele tolerante ale cmpresiei : 9.7>14.8 kg/cm2 iar mi-a scos cel putin 11 (kg/cm3 sau bar nu stiu, dar oricum este in parametrii). Daca era o supapa care nu inchidea nu cumva trebuia sa iasa la compresie (gen compresie sub limita admisa de producator)?

2. Cred ca am inteles faza cu rateurile pe evacuare la relantiu. Am sa urc un video, la inceput se vede ca mobra merge prefect fara fluctuatii de relantiu si rateuri pe evacuare dar spre sfarsit incep fluctuatii la relantiu si rateuri pe evacuare. Eu cred ca este o bobina de inductie dusa si da cand scanteie cand are ea chef. Azi am facut cateva accelerari "pana in rosu" si am observat ca avea intreruperi, simteam cum ramane in 3 dar asta doar pentru o secunda. De la 3000rpm pana la 14000rpm am avut 4 intreruperi.

Am mai observat ca : cand apar fluctuatiile la relantiu face ca si cum i-as fi scos o bobina iar cand isi revine imi da rateu pe evacuare. Eu cred ca nu mai da scanteie, baga benzina pe evacuare iar cand da scanteie si face explozia......face poc si pe evacuare!

Este logic ceea ce scriu eu aici? Sau am inceput sa o iau razna :))))

 

http://www.youtube.com/watch?v=5pvsNMD5wYU&feature=youtu.be

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Test de compresie s-a facut la rece?

Ai putea sa faci test de compresie si cu motor cald, daca e de la vreo supapa trebuie sa iese diferenta, ma gandesc.

Asta daca nu ai chef sa verifici jocul la supape :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am terminat de dat jos motorul X-( . Deja am observat ca la pistonul 3 jocul este mai mic de 0.11 mm cat scrie in manual, mi nu imi intra nici lera de 0.10mm, cea de 0.5 imi intra bine. Ma apuc sa le verific pe toate si va comunic mai tarziu. Cum am spus nu stiu cum a facut testul de compresie la rece sau la cald habar nu am.



Am masurat si rezultatele sunt cam nasoale. Am folosit o lera (singurul model pe care l-am gasit la magazine) cu masurile : 0.05mm; 0.10mm; 0.15mm; 0.20mm; 0.25mm; 0.30mm; 0.35mm....etc!

Tolerantele jocurilor in manual: Admisie-0.11>019mm.

Evacuare-0.22>0.31mm.

 

Rezultate: Piston Nr.1 : Admisie 0.10mm Piston Nr 2: Admisie 0.10mm Piston Nr. 3: Admisie 0.5mm Piston nr4: Admisie 0.5mm

0.10mm 0.10mm 0.5mm 0.5mm

Evacuare 0.25mm Evacuare 0.20mm Evacuare 0.25mm Evacuare 0.15mm

0.25mm 0.25mm 0.25mm 0.15mm

Masuratorile le-am facut dupa ce nu am pornit motorul 24 de ore.

Ce este de facut mai departe?

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg nimic din tabelul ala...haos total...in fine nu conteaza...pai ce sa fie de facut..trebuie ajustate jocurile...ai un tabel in manual(defapt sunt doua tabele unul pentru admisie unul pentru evacuare)...cu jocurile ..iei rezultatul masuratorii(0,05 cat ti-a iesit tie)+grosimea pastilei deja instalata acolo (vezi ca scrie pe ea...dar totusi masoar-o cu un subler digital si vezi ce grosime are) te duci la tabel si ai doua coloane..una orizontala pentru rezulatatul masuratorii de ex 0,05 si una verticala cu grosimea pastilei de ex 165.unde cele doua coloane se intalnesc ai o cifra gen 160.aia e grosimea pastilei de care ai nevoie pentru supapa respectiva.faci la fiecare supapa pe rand.iti notezi si apoi iti comanzi pastilele cu grosimea necesara si le instalezi.remasurand jocul cel putin o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmmmmm da,eu l-am scris frumos dar nu stiu de ce a postat asa.

 

Piston Nr.1 : Admisie 0.10mm>0.10mm; Evacuare 0.25mm>0.25mm

 

Piston Nr 2: Admisie 0.10mm>0.10mm; Evacuare 0.20mm>0.25mm

 

Piston Nr. 3: Admisie 0.5mm 0.5mm; Evacuare 0.25mm>0.25mm

 

Piston nr4: Admisie 0.5mm>0.5mm; Evacuare 0.15mm>0.15mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...