Admin l.u.v Postat Iulie 31, 2013 Admin Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) Asta sau ce ti-a sugerat cry_ss..gauresti codita pe ambele laterale si faci o trecere pentru suportii de rezistenta suplimentari.. Pentru inspiratie si adrese ale celor care te pot ajuta intra si pe topicul asta, unde s-a mai discutat problema ta destul de recent. Succes. Editat Iulie 31, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 V-tec nici atat macar nu are distributie pe pinioane, asa ca poti sa te caci in ea. Eu as fi curios daca tu vreodata ai fost in vreo calatorie in care sa fie vreunul cu VFR si sa nu fie in stare sa se tina dupa tine. Sau as fi curios la un drum lung (de-ala cu bagaje in genti laterale) cati posesori de miare sport ar da clasa unui VFR. am fost in 5 calatorii cu 2 vfr-uri dupa mine. nope, nu s-au tinut. nu neaparat in linie dreapta unde oricum merg in limite rezonabile ci pe drumuri virajate. iarasi, nu neaparat "reising" la drum lung depinde de pilot, eu unul m-am obisnuit sa merg pe ss/sbk si n-am probleme de confort (am avut la seile stock dar le-am refacut), altii pur si simplu nu se pot acomoda. clar vfr are o pozitie mai buna pentru ddrumuri lungi. ca idee, am facut galati-oradea in 12 ore fara 6 minute cu 4 pauze (de alimentare/ asteptat sa vina din urma) si n-am avut nici o treaba. mai e o chestie cu/fara pasager. cu pasager vfr e peste pentru ca ai loc de bagaje cel putin teoretic, asa as putea sa-mi fac si eu un portbagaj. fara pasager deja nu mai are avantaj, eu imi pun un roll-bag in loc de pasager (pe lung, nu pe lat de obicei) si doua genti laterale textile. si un tank-bag mic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Ca nu s-au putut tine dupa tine e probabil pt ca nu aveau suficienta experienta, asta nu tine de motocicleta. Daca am merge amandoi ai vedea ca nu ne-am plictisi impreuna. Eu doar voiam sa vin cu o idee constructiva si imediat sunt luat la 3 pazeste... de cei care se incapataneaza sa foloseasca o motocicleta peste scopul pentru care a fost conceputa. Ai moto sport ss - fa sport cu ea. Vrei touring? Ia-ti touring! JCdenton, vrei bagaje? Ia-ti un FJR1300 si tragi si remorca cu ea. Ca sa fiu si ontopic un pic. Incearca sa cauti un sistem gata facut pentru alt model de motocicleta similar si apoi il poti adapta. Un sistem Givi WingRack pe care l-am pus in poze, si de care am avut doua pe doua modele diferite de moto, se poate adapta foarte usor cu doar 2 tije de fiecare parte. Cu una intri sub sa si cu alta te duci spre scarite. Ai avantajul apoi ca poti cupla pe el orice fel de genti Givi sau Givi compatibile. Sunt o gramada. Oricum fara sa gauresti carenele de pe codita nu vad cum ai putea. Sau poti intra cumva spre cadru intre sa si carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 1, 2013 Autor Share Postat August 1, 2013 @Caesar: Asa-i. Ai dreptate. Problema e ca in jurul valoarei acestei motociclete nu gasesc o alta motocicleta care sa aibe genti laterale si sa mearga asa vioi. Vis a vis de FJR. Poate ti-a scapat partea asta. Acum poti sa faci propaganda Honda in alta parte? Te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Cauta un wingrack givi si-l poti adapta cum vrei. Restul arata ca niste tevi. Propaganda Givi pot sa fac? https://www.google.com/search?q=wingrack+givi&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=PBL6UYgPq87hBI26gOgK&sqi=2&ved=0CEEQsAQ&biw=1400&bih=854 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Se da un ZX9 2002. Principalul motiv pentru care vreau sa fac aceasta modificare este acela ca mi-am dat seama ca am nevoie de genti laterale la drumurile pe care le fac sau pe care as vrea sa le fac. Desi pare cu bataie lunga si la prima vedere un astfel de produs pe piata este inexistent, am zis sa caut mai serios o modalitate de a monta genti laterale in care sa incapa cel putin o casca. Nu am de gand sa incerc o greutate prea mare in aceste genti, dar ma confrunt cu o problema pentru ca modelul meu de codita nu are manere de pasager si nu ar avea sustinere in partea de sus de care sa te poti prinde in mod normal. Ce am vazut pe net are sustinere doar in cele 4 prinderi ale scaritelor pasagerului. Asa arata acest sistem si este gandit doar pentru topcase zx9_02-_top.pngzx9_02-mo.jpgzx9_02-_mont.jpg2732_0.jpg Scopul meu este sa fac un astfel de rack, ca cel de sus si cumva sa ii montez niste prinderi/ ranforsari pentru a putea duce si niste eventuale genti laterale, adica ca aici ( e pe un alt model mai vechi de zx9): 1991_0.jpg Intrebarile ar fi: 1 Se poate obtine asa ceva dpdv al rezistentei, avand in vedere ca modelul meu are codita fara manere de pasager si nu ar avea sustinere in partea de sus.? 2. Cat ar costa? P.S. Iau in calcul si cumpararea unui subcadru stock de rezerva (pentru a putea face reversibila modificare) si modificarea subcadrului actual incat sa se poata suda niste prinderi pe el pentru rezistenta. Exemplu tot pe un zx9 mai vechi: zx9_95_top_montage.jpg cumpara-ti teava LAMINATA / "trasa" ... din cate imi aduc aminte exista 14 si 16 mm . Iti faci initial un sablon din otel-beton ... 4-6mm dupa care indoi teava (se indoaie ff usor) ... cred ca o poti indoi si pe o fulie. Eu am o rola de plastic facuta la strungar ... ai mai avea nevoie de 1 ml teava care sa aiba diametrul interior cu putin mai mare decat exteriorul laminatei , cu ea vei obtine curbe si linii drepte acolo unde vrei sa fie . Le faci si te duci la un tinichigiu sa le sudeze Editat August 1, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Daca gasesti un givi, poti face o adaptare in cateva ore. Eu am cumparat unul folosit la un bmw si l-am adaptat la triumph sprint. Am cateva iesiri lungi cu topcase-ul si gentile laterale si, s-a comportat fara probleme. Poti folosi gaurile pentru fixarea manerului pasagerului, se afla sub sa si, sunt de regula 4 gauri filetate. Inca doua puncte de prindere, sunt pe partile laterale ale coditei, in interior. De acolo te legi cu doua pladbande pana la sistem... aici ai ceva de lucru pana cand identifici pozitia gaurilor. Folosesti mulaje de carton sau tabla subtire, altfel, risti sa ai gauri descentrate si sistemul sa fie asimetric. Vezi foto, poate te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Daca gasesti un givi, poti face o adaptare in cateva ore. Eu am cumparat unul folosit la un bmw si l-am adaptat la triumph sprint. Am cateva iesiri lungi cu topcase-ul si gentile laterale si, s-a comportat fara probleme. Poti folosi gaurile pentru fixarea manerului pasagerului, se afla sub sa si, sunt de regula 4 gauri filetate. Inca doua puncte de prindere, sunt pe partile laterale ale coditei, in interior. De acolo te legi cu doua pladbande pana la sistem... aici ai ceva de lucru pana cand identifici pozitia gaurilor. Folosesti mulaje de carton sau tabla subtire, altfel, risti sa ai gauri descentrate si sistemul sa fie asimetric. Vezi foto, poate te ajuta. Tocmai asta e problema ca nu are manere pe spate , automat nici de ce sa se prinda in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.