Disturber Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Cineva din Constanta sau cunoasteti pe cineva din Constanta ce are de vanzare un releu de incarcare pentru un CBR 600 F4i din 2004? Am o cunostinta ce a ramas prin Constanta cu motorul si se pare ca l-a lasat releul. Thx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Fara sa aibe vro legatura cu topicul, observ un pattern. Cum da caldura si incep sa se arda relee, apar discutii aprinse pe forum, pe subiectul asta. La fel, primavara cand isi scoate tot omu mobra de la iernat, apar topicuri de genul ce ulei sa folosesc Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Sunt conditii ideale de ars relee vara.Putina uzura acumulata,ceva temperaturi ridicate,incapacitate constructiva de a disipa caldura...si gata. Mai rau cand antreneaza si alternatorul in "gluma" asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Sau cand afecteaza, mai rau,si CDI-ul ... alti bani, alta distractie. Ca sa fiu ON : incearca pe topicul de Litoral, se poate sa ai ceva sanse sa stie baietii pe careva ... Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat August 7, 2013 Autor Share Postat August 7, 2013 S-a rezolvat problema. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Cam ce am putea face sa prevenim asta ? Ma gandesc cu groaza cum ar fi daca mi s-ar intampla si mie la drum lung, cu cel mai apropriat oras la 100 km departare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Un ventilator de computer sau mutarea intr-un loc mai aerisit implicit cu montarea unui radiator suplimentar pe verso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 De mare ajutor e un releu de rezervă (chiar chinezărie ieftină) gata montat acolo dacă e loc şi cu mufe compatibile pe el ca să poată fi introdus în circuit fără prea multe scule. Pe lângă căldura mare releul e foarte afectat de mersul cu farul stins,nu uitaţi să aprindeţi farul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 depinde de releu, daca e sh sau fh. sh e solicitat rau cand bateria e buna si consumatori putini, fh nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Care e SH si care e FH ? Cum imi dau seama de care am ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 scrie pe el. e SH123456 sau FH123456. tu ai cu siguranta un SH pe f4... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Trebuie curatat permanent locul unde face contact cu cadrul sa disipe caldura. Eu am gasit plin de praf locul intre releu si cadru. E releu fara radiator. Tot atunci am aplicat si pasta termoconductoare de la procesoare. Pana acum nu ma plang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.