Achile.v2.0 Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Hai sa nu exageram. Cam toate mobrele enduro-touring au suspensii mai mult sau mai putin ieftine. Sa nu-mi spuneti ca Transalp-urile, V-Strom-urile sau altele din categorie vin cu suspensii de top ca nu va cred. Pana si KTM-ul a inteles ca la enduro-touring nu mai e cazul sa bage suspensii de top cu 'nspe mii de reglaje. Daca ERU e mai pretentios asta nu inseamna ca suspensia 800-lui e mai proasta decat a celorlalte mobre din categorie sau ca e ceva cu care nu se poate merge linistit pe orice fel de suprafata pentru care a fost gandita motocicleta. Parerea mea. Uite un exemplu despre o mobra dual sport cu pretentii. E adevarat ca furca nu a fost schimbata cu totul, dar sunt modificari pe care nu stie sa le faca oricine si nici service-ul honda nu-ti face. /index.php?/topic/392257-honda-xr/?p=3361155 Hehe.... merci pt aprecieri. Intr-adevar, la xr nu e nevoie sa schimbi toata furca, ci sa ai arcuri potrivite(daca sunt si progresive, e vis) si configuratii de valve adaptate necesitatilor. Acum urmaresc pe ebay un amortizor spate de cr500 r pentru cobstructia hibridului de curse....cel pe care il folosea echipa precision concepts la baja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Ce s-a mai intamplat cu "upgradeul", avansezi sau a murit inainte sa se nasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 11, 2014 Autor Share Postat Martie 11, 2014 Ce s-a mai intamplat cu "upgradeul", avansezi sau a murit inainte sa se nasca? Daca intrebarea imi era adresata mie raspunsul este urmatorul: Am incercat sa schimb amortizorul spate cu 2 modele de LC4 ..si nu am reusit, de asemenea am incercat si cu unul de LC8 [multumesc inca o data Petrica] si nici asta nu s-a potrivit [trebuia taiat un pic din rezervor doar, cum a zis "suspension guru" il incalzim la flacara se moaie si intra amortizorul ]. Asa ca mi-au ramas variantele "aftermarket" care se potrivesc perfect dar care costa cat tura de anul asta !!!!! Hmm ce crezi ca am ales? Sa achimb amortizorul si sa stau acasa sau plec o luna pe coclauri ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Cred ca te mai tarai cu amortizoarele din dotare si la anu schimbi mobra. Am nimerit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 12, 2014 Autor Share Postat Martie 12, 2014 Cred ca te mai tarai cu amortizoarele din dotare si la anu schimbi mobra. Am nimerit? Nu prea. Nu am de gand sa schimb mobra. Din ceea ce exista acum pe piata nu as vrea sa o schimb cu nici o alta, eventual cand o avea prea multi km o schimb cu alta mai tânara. Sau poate pana atunci apare ceva care sa imi faca mai tare cu ochiul [KTM 800/500]. Momentan mi-as dori sa o complementez cu o Yamaha WR 450 F sau WR 250 R asta pt ca bulangii aia de la Yama nu vor sa-mi faca WR 450R. Ma tarai cu amortizorul spate OEM pt ca am ales ca de banii aia sa plec pe coclauri, in loc sa-mi iau un aftermarket bestial si sa ma plimb in jurul blocului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Ma tarai cu amortizorul spate OEM pt ca am ales ca de banii aia sa plec pe coclauri, in loc sa-mi iau un aftermarket bestial si sa ma plimb in jurul blocului. Asa de scump e? Bulangii de la Yamaca au facut XT 660z. Nu-i cine stie ce, dar de restul banilor (fata de 800gs) puteai sa te plimbi mult si bine pe coclauri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 13, 2014 Autor Share Postat Martie 13, 2014 Asa de scump e? Bulangii de la Yamaca au facut XT 660z. Nu-i cine stie ce, dar de restul banilor (fata de 800gs) puteai sa te plimbi mult si bine pe coclauri. Da, sunt destul de scumpe nu mai stiu exact sumele dar la cele 2 variante la care ma gandeam, una era cam 1200 si cealalta cam 1600 [sper sa-mi aduc aminte corect]. Sau ca sa zic altfel sunt suficient de scumpe incat sa ma gandesc imi iau amortizor sau mai pun niste bani si imi iau un WR450 sh ? Cand mi-am luat mobra au fost pe lista scurta si XT660Z si 990 ADV. Ambele sunt mult mai inalte. KTM-ul e semnificativ mai greu [dar si acu balesc la suspensiile alea] iar XTZ-ul e "underpowered" n-are treapta a 6-a si nici ABS si are aproape aceeasi greutate ca 800-le [la plin e chiar mai grea ]. Dar topicul asta nu este despre cum imi aleg eu mobrele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Hmm ce crezi ca am ales? Sa achimb amortizorul si sa stau acasa sau plec o luna pe coclauri ??? Mai bine pleaca in lume....amortizorul ala o sa reziste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 (editat) ERU, on 13 Mar 2014 - 07:36, said: Da, sunt destul de scumpe nu mai stiu exact sumele dar la cele 2 variante la care ma gandeam, una era cam 1200 si cealalta cam 1600 [sper sa-mi aduc aminte corect]. Sau ca sa zic altfel sunt suficient de scumpe incat sa ma gandesc imi iau amortizor sau mai pun niste bani si imi iau un WR450 sh ? Cand mi-am luat mobra au fost pe lista scurta si XT660Z si 990 ADV. Ambele sunt mult mai inalte. KTM-ul e semnificativ mai greu [dar si acu balesc la suspensiile alea] iar XTZ-ul e "underpowered" n-are treapta a 6-a si nici ABS si are aproape aceeasi greutate ca 800-le [la plin e chiar mai grea ]. Dar topicul asta nu este despre cum imi aleg eu mobrele. Frumos argumentat. Total de acord. Iar ultima replica este priceless. . So true. Atat de priceless, incat nu m-am putut abtine de la off-topic. I know. Sorry. P.s. - WR450 - mergi doar pe cel cu cadru de aluminiu. Insa acesta nu este in liga de pret amintita de tine. Este unul superb, tipla, in Bucuresti dar costa 3900/4000 euro. Il gasesti la bursa, la vanzari moto cu cc intre 250 si 500. Un prieten si-a cumparat acum doua saptamani, de aici din Anglia, de la RallyRaid Products, un amortizor spate pentru 690, cu 5 cm mai lung decat originalul. Marca este Tractive. M-am uitat la ei pe site, dar informatiile sunt foarte aerisite, (cred ca) pe motiv de comercializare produse prin third parties. Poate stiai de ei, poate nu. Se pare ca pentru 690-uri ingreunate/coborate de accesorii adventure sunt "suspensia". Auzisem ceva de o varianta in jurul a 1000 euro kitul de HyperPro - amortizor spate + arcuri pe fata si manopera customizata pe dimensiunile clientului si bagajelor daca mergi la ei in NL. Presupun insa ca HyperPro nu iti suna a secret si ai aflat deja de varianta asta pana acum de prin topicurile lui Colebatch. Editat Martie 14, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.