Sari la conținut

Upgrade suspensie fata si spate


Postări Recomandate

Da ce frumoasa! Usoara, trage de rupe, fara vibratii, docila la turatii mici, fiara peste 5000. Incalzeste putin la picioare si lipsa totala protectie la vant. Am calarit azi 10-15 km varianta de strada. Ma interesez de scule. Nu se stie niciodata. Recomand drivetest la Unitedmotors in Pipera.

 

Perele se curata de coaja si se dau pe razatoarea cu ochiuri mari. Se pun la calit impreuna cu zahar, unt si scortisoara, amestecand continuu pana se inmoaie. Daca perele sunt mai moi si mai zemoase, se amesteca si cu o lingura de gris, iar timpul calirii se reduce. Se bat bine ouale intregi cu zaharul, se adauga uleiul, laptele esenta, coaja de lamaie si faina amestecata cu praful de copt. Se unge o tava cu ulei si se tapeteaza cu faina. Se pune jumatate din compozitia de aluat si se da la cuptor pentru 10 minute. Se scoate tava, se aseaza umplutura de pere iar deasupra se repartizeaza restul cantitatii de aluat. Se mai coace inca 15-20 minute.

 

Explicatie: Are atat de multa legatura ce am postat mai sus cu ce am citat cat are legatura ce posteaza Bogdan cu topicul in care posteaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca mergi numai pe asfalt pot gasi muuuulte variante care dau clasa f-ului, insa daca discutam de capacitati off-road triumphul este departe rau de F.....nu cred ca e cazul sa discutam de ce, sunt un milion de filmulete si rev-uri in acest sens.

In consecinta eu nu consider ca merita luat in calcul langa F800 sau 990

Intamplarea a facut sa pot face o scurta plimbare cu Tiger-ul 800, si parerea de mai sus m-a facut sa scriu aici. Dpmdv Tiger este o super motocicleta si poate sta cu fruntea sus langa orice F.

Reteta promote. Am sa o arat nevestei, poate functioneaza.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil intrebarea asteptata ar fi: Tiger 800, pe langa motorul deosebit, ar avea nevoie de un up-grade la suspensii precum are nevoie F 800 sau nu?

La reteta de mai sus ar fi bun un up-grade de zahar pudra pe deasupra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salut, am o Honda varadero și sunt dezamăgit de suspensia spate rigida, tare, aproape enervanta chiar pe un asfalt mai prost, nu mai zic pe drum neasfaltat, as vrea sa fac ceva cu amortizorul ala, sa l schimb eventual, ceva mai moale cu o cursa puțin mai lunga sa ma simt și eu ca ma plimb cu plăcere, zicea cineva mai sus de un amortizor de lc8,as vrea sa l încerc, sau o idee ceva... E păcat de motor sa l vând din cauza asta pt ca mi place în rest F mult... Ma bucur ca sunt oameni care au sesizat ca multe din mobrele astea au aceasta problema, poate găsim o soluție

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu exageram. Cam toate mobrele enduro-touring au suspensii mai mult sau mai putin ieftine. Sa nu-mi spuneti ca Transalp-urile, V-Strom-urile sau altele din categorie vin cu suspensii de top ca nu va cred. Pana si KTM-ul a inteles ca la enduro-touring nu mai e cazul sa bage suspensii de top cu 'nspe mii de reglaje.

Daca ERU e mai pretentios asta nu inseamna ca suspensia 800-lui e mai proasta decat a celorlalte mobre din categorie sau ca e ceva cu care nu se poate merge linistit pe orice fel de suprafata pentru care a fost gandita motocicleta.

Parerea mea.

 

 

Uite un exemplu despre o mobra dual sport cu pretentii. E adevarat ca furca nu a fost schimbata cu totul, dar sunt modificari pe care nu stie sa le faca oricine si nici service-ul honda nu-ti face.

/index.php?/topic/392257-honda-xr/?p=3361155

Hehe.... merci pt aprecieri. Intr-adevar, la xr nu e nevoie sa schimbi toata furca, ci sa ai arcuri potrivite(daca sunt si progresive, e vis) si configuratii de valve adaptate necesitatilor. Acum urmaresc pe ebay un amortizor spate de cr500 r pentru cobstructia hibridului de curse....cel pe care il folosea echipa precision concepts la baja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce s-a mai intamplat cu "upgradeul", avansezi sau a murit inainte sa se nasca?

 

 

Daca intrebarea imi era adresata mie raspunsul este urmatorul:

 

Am incercat sa schimb amortizorul spate cu 2 modele de LC4 ..si nu am reusit, de asemenea am incercat si cu unul de LC8 [multumesc inca o data Petrica] si nici asta nu s-a potrivit [trebuia taiat un pic din rezervor doar, cum a zis "suspension guru" il incalzim la flacara se moaie si intra amortizorul ].

 

Asa ca mi-au ramas variantele "aftermarket" care se potrivesc perfect dar care costa cat tura de anul asta !!!!!

 

Hmm ce crezi ca am ales? Sa achimb amortizorul si sa stau acasa sau plec o luna pe coclauri ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca te mai tarai cu amortizoarele din dotare si la anu schimbi mobra. Am nimerit? :)

 

Nu prea.

 

Nu am de gand sa schimb mobra. Din ceea ce exista acum pe piata nu as vrea sa o schimb cu nici o alta, eventual cand o avea prea multi km o schimb cu alta mai tânara. Sau poate pana atunci apare ceva care sa imi faca mai tare cu ochiul [KTM 800/500].

Momentan mi-as dori sa o complementez cu o Yamaha WR 450 F sau WR 250 R asta pt ca bulangii aia de la Yama nu vor sa-mi faca WR 450R.

 

Ma tarai cu amortizorul spate OEM pt ca am ales ca de banii aia sa plec pe coclauri, in loc sa-mi iau un aftermarket bestial si sa ma plimb in jurul blocului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tarai cu amortizorul spate OEM pt ca am ales ca de banii aia sa plec pe coclauri, in loc sa-mi iau un aftermarket bestial si sa ma plimb in jurul blocului.

 

Asa de scump e?

Bulangii de la Yamaca au facut XT 660z. Nu-i cine stie ce, dar de restul banilor (fata de 800gs) puteai sa te plimbi mult si bine pe coclauri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa de scump e?

Bulangii de la Yamaca au facut XT 660z. Nu-i cine stie ce, dar de restul banilor (fata de 800gs) puteai sa te plimbi mult si bine pe coclauri.

 

 

Da, sunt destul de scumpe nu mai stiu exact sumele dar la cele 2 variante la care ma gandeam, una era cam 1200 si cealalta cam 1600 [sper sa-mi aduc aminte corect]. Sau ca sa zic altfel sunt suficient de scumpe incat sa ma gandesc imi iau amortizor sau mai pun niste bani si imi iau un WR450 sh ?

 

Cand mi-am luat mobra au fost pe lista scurta si XT660Z si 990 ADV.

Ambele sunt mult mai inalte. KTM-ul e semnificativ mai greu [dar si acu balesc la suspensiile alea] iar XTZ-ul e "underpowered" n-are treapta a 6-a si nici ABS si are aproape aceeasi greutate ca 800-le [la plin e chiar mai grea ]. Dar topicul asta nu este despre cum imi aleg eu mobrele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Hmm ce crezi ca am ales? Sa achimb amortizorul si sa stau acasa sau plec o luna pe coclauri ???

 

 

Mai bine pleaca in lume....amortizorul ala o sa reziste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

ERU, on 13 Mar 2014 - 07:36, said:

Da, sunt destul de scumpe nu mai stiu exact sumele dar la cele 2 variante la care ma gandeam, una era cam 1200 si cealalta cam 1600 [sper sa-mi aduc aminte corect]. Sau ca sa zic altfel sunt suficient de scumpe incat sa ma gandesc imi iau amortizor sau mai pun niste bani si imi iau un WR450 sh ?

 

Cand mi-am luat mobra au fost pe lista scurta si XT660Z si 990 ADV.

Ambele sunt mult mai inalte. KTM-ul e semnificativ mai greu [dar si acu balesc la suspensiile alea] iar XTZ-ul e "underpowered" n-are treapta a 6-a si nici ABS si are aproape aceeasi greutate ca 800-le [la plin e chiar mai grea ]. Dar topicul asta nu este despre cum imi aleg eu mobrele.

Frumos argumentat. Total de acord.

Iar ultima replica este priceless. :crack: :peace: . So true.

Atat de priceless, incat nu m-am putut abtine de la off-topic. I know. Sorry.

P.s. - WR450 - mergi doar pe cel cu cadru de aluminiu. Insa acesta nu este in liga de pret amintita de tine.

Este unul superb, tipla, in Bucuresti dar costa 3900/4000 euro. Il gasesti la bursa, la vanzari moto cu cc intre 250 si 500.

 

Un prieten si-a cumparat acum doua saptamani, de aici din Anglia, de la RallyRaid Products, un amortizor spate pentru 690, cu 5 cm mai lung decat originalul.

Marca este Tractive. M-am uitat la ei pe site, dar informatiile sunt foarte aerisite, (cred ca) pe motiv de comercializare produse prin third parties.

Poate stiai de ei, poate nu. Se pare ca pentru 690-uri ingreunate/coborate de accesorii adventure sunt "suspensia".

Auzisem ceva de o varianta in jurul a 1000 euro kitul de HyperPro - amortizor spate + arcuri pe fata si manopera customizata pe dimensiunile clientului si bagajelor daca mergi la ei in NL.

Presupun insa ca HyperPro nu iti suna a secret si ai aflat deja de varianta asta pana acum de prin topicurile lui Colebatch.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...