Sari la conținut

Ture pe Skatkart - Targu Secuiesc


neutrino
 Share

Postări Recomandate

Bravo kriminale ,felicitari,ma bucur pt tine !!!

Vb despre aceea de curse cu care a mers fratele tau la Adancata?


» Post actualizat in 11 Jul 2016 18:14


 

Lemne daca te consoleaza cu ceva dpmdv tu mergi excelent ,trebuie doar sa mai si asculti niste sfaturi ,esti oricum deja acolo unde trebuie.BRAVO!


» Post actualizat in 11 Jul 2016 18:21

Asteptam si filmarile baieti .

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bravo kriminale ,felicitari,ma bucur pt tine !!!

Vb despre aceea de curse cu care a mers fratele tau la Adancata?

» Post actualizat in 11 Jul 2016 18:14

Lemne daca te consoleaza cu ceva dpmdv tu mergi excelent ,trebuie doar sa mai si asculti niste sfaturi ,esti oricum deja acolo unde trebuie.BRAVO!

» Post actualizat in 11 Jul 2016 18:21

Asteptam si filmarile baieti .

Merci. Da, despre RR-ul ala e vorba. I l-a dat unui prieten acolo si a cazut cu ea, i s-a strambat semi-ghidonul drept si nu se mai putea merge cu ea, din pacate.

Filmari numai de la Dragos, eu nu am pus camera (lene crunta).

Sper sa ne vedem cu totii data viitoare.

 

Uite doua si de la mine :)

Am si filmulet in care se se aude metalul pe asfalt (moto albastra), dar mai greu cu incarcatul aici.

Concluzie: a fost frumos. Au fost doua zile perfecte.

Hehe, multumim mult!

 

Foarte tare! Poate data viitoare ajung si eu...

Sper sa fie cat mai curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasol kriminale daca nu ai video,cu video totul e mai usor pt viitor,cu sigranta nu-ti mai aduci aminte multe lucruri de pe circuit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti bine$ la 1:08,felicitari !

 


Cesar zicea ceva de anul trecut ... trebuie sa inveti cand trebuie sa muti fundul si cand nu

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D yap, am scazut 4 secunde de la ultima intrare dar m-am simtit mult mai bine pe moto si asta m-a bucurat. Eu am senzatia ca daca nu mut tot corpul pe o parte nu schimba virajul f-ul meu mai ales la curbele alea stranse de-aia ma arunc asa, schimba destul de greu trasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1:02:78

post-33534-0-74697400-1468393274_thumb.jpgpost-33534-0-21961400-1468393281_thumb.jpgpost-33534-0-27895500-1468393287_thumb.jpgpost-33534-0-16073200-1468393293_thumb.jpgpost-33534-0-91348900-1468393298_thumb.jpgpost-33534-0-62572100-1468393305_thumb.jpgpost-33534-0-21758500-1468393312_thumb.jpgpost-33534-0-73999100-1468393318_thumb.jpg


» Post actualizat in 13 Jul 2016 07:04

motocicletele merg,noi nu prea :)


» Post actualizat in 13 Jul 2016 07:13

diferente profil cauciuc spate

Michelin

post-33534-0-23368900-1468393857_thumb.jpgpost-33534-0-32047200-1468393862_thumb.jpg

Dunlop

post-33534-0-69914100-1468393867_thumb.jpg

Pirelli

post-33534-0-94206100-1468393893_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de la ultima iesire de anul trecut si vorbeam de timpul baiatului cu f4 cat scoate el asa in general ,eu nu am reusit sub 1:03 dupa filmari ,scuze

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moa, misto ! :D moto poate mai mult cu siguranta nici nu incap dubii mereu am zis asta, eu inca nu folosesc mereu tot asfaltul si simt de multe ori ca se putea mai mult dar better safe than sorry, mai bine progres usor usor decat sa te grabesti. E a doua oara cand am venit pe skatkart eu sunt foarte multumit ca am mers curat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legnakrad, scoti prea mult fundul, atarna inutil si nu contribuie la performanta, doar iti obosesc mai repede picioarele. intri tare si devreme in curbe si strici fengșuiul. mergi mai incet si invata trasele. good job, nu te dai rau.

Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt sfaturi o sa incerc sa stau mai mult pe moto dar cred ca o sa ating prea mult cu scaritele. Intrat tare in curbe nu e rau doar ca trebuie sa intru mai larg ca sunt multe curbe cu late apex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea e sa nu scoti fundul mai mult decat trunchiul, ca obosesti si nu muti suficienta greutate in afara motocicletei. spatele drept, nu cu fundul intr-o parte. daca iesi, iesi si cu umerii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cati au cont aici, dar pot sa spun (si nu pentru ca este frate-miu) ca se desfasoara foarte profi cursul.

Fiecare cursant este urmarit cu GoPro pe motoreta de "dl. profesor", apoi ii este explicat la fiecare viraj ce face bine, ce nu face bine, etc. Fiecaruia in parte, fara exceptie.

Daca stii ce trebuie explicat, ai experienta si mai stii si cum sa explici sa fie pe intelesul tuturor, cred ca e formula castigatoare.

Oamenii au rabdare si se ocupa, din afara se vede belea.

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cei care au participat la cursul rider academy ce ne pot spune ?

Oamenii au rabdare si se ocupa, din afara se vede belea.

 

Poate ca sunt rabdatori si se ocupa, insa eu le-am scris atat pe partea de contact de pe site, cat si pe mailul indicat in anunturilor lor inca de pe 5-7 iunie sa intreb despre cursul de la Secuiesc si nu a binevoit nimeni sa raspunda. :)

Deci la partea de comunicare mai au de lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca sunt rabdatori si se ocupa, insa eu le-am scris atat pe partea de contact de pe site, cat si pe mailul indicat in anunturilor lor inca de pe 5-7 iunie sa intreb despre cursul de la Secuiesc si nu a binevoit nimeni sa raspunda. :)

Deci la partea de comunicare mai au de lucru.

Se prea poate. Eu iti spun cum procedez cand cineva nu raspunde la mail, sun la nr. de telefon disponibil.

Din cate stiu eu, nr. de cursanti prevazut initial era destul de mic, dar surpriza a fost mare cand s-au inscris foarte multi, probabil nu se asteptau si s-au descurcat cu ce aveau. Poate din cauza asta nu ti s-a raspuns...

Anyway, daca vrei sa participi, poti sa suni la nr. de pe site.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e diferit, pe strada e pro-strada, pe circuit e pro-circuit.
Dar pentru ca e vorba de participanti cu motorete din dotare(chopper, touring, enduro-touring, etc.) nu poate fi vorba de cursuri la care sa inveti cum sa atingi cu genunchiul.

Se pune mult pret pe pozitie corecta, privire indreptata unde trebuie, abordare, trase, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...