cmd Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 (editat) Bravo kriminale ,felicitari,ma bucur pt tine !!! Vb despre aceea de curse cu care a mers fratele tau la Adancata? » Post actualizat in 11 Jul 2016 18:14 Lemne daca te consoleaza cu ceva dpmdv tu mergi excelent ,trebuie doar sa mai si asculti niste sfaturi ,esti oricum deja acolo unde trebuie.BRAVO! » Post actualizat in 11 Jul 2016 18:21Asteptam si filmarile baieti . Editat Iulie 11, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Uite doua si de la mine Am si filmulet in care se se aude metalul pe asfalt (moto albastra), dar mai greu cu incarcatul aici. Concluzie: a fost frumos. Au fost doua zile perfecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Foarte tare! Poate data viitoare ajung si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Bravo kriminale ,felicitari,ma bucur pt tine !!! Vb despre aceea de curse cu care a mers fratele tau la Adancata? » Post actualizat in 11 Jul 2016 18:14 Lemne daca te consoleaza cu ceva dpmdv tu mergi excelent ,trebuie doar sa mai si asculti niste sfaturi ,esti oricum deja acolo unde trebuie.BRAVO! » Post actualizat in 11 Jul 2016 18:21 Asteptam si filmarile baieti . Merci. Da, despre RR-ul ala e vorba. I l-a dat unui prieten acolo si a cazut cu ea, i s-a strambat semi-ghidonul drept si nu se mai putea merge cu ea, din pacate. Filmari numai de la Dragos, eu nu am pus camera (lene crunta). Sper sa ne vedem cu totii data viitoare. Uite doua si de la mine Am si filmulet in care se se aude metalul pe asfalt (moto albastra), dar mai greu cu incarcatul aici. Concluzie: a fost frumos. Au fost doua zile perfecte. Hehe, multumim mult! Foarte tare! Poate data viitoare ajung si eu... Sper sa fie cat mai curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 nasol kriminale daca nu ai video,cu video totul e mai usor pt viitor,cu sigranta nu-ti mai aduci aminte multe lucruri de pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Tenx, eu inca nu folosesc trasele care trebuie so a venit momentul sa le invat. Next time. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 (editat) esti bine$ la 1:08,felicitari ! Cesar zicea ceva de anul trecut ... trebuie sa inveti cand trebuie sa muti fundul si cand nu Editat Iulie 12, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 yap, am scazut 4 secunde de la ultima intrare dar m-am simtit mult mai bine pe moto si asta m-a bucurat. Eu am senzatia ca daca nu mut tot corpul pe o parte nu schimba virajul f-ul meu mai ales la curbele alea stranse de-aia ma arunc asa, schimba destul de greu trasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Lemne esti pe val ,stai linistit ,esti foarte,foarte bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Eu am vandut f4i-ul ca se punea mai greu pe viraj, mai ales in sicane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 1:02:78 » Post actualizat in 13 Jul 2016 07:04motocicletele merg,noi nu prea » Post actualizat in 13 Jul 2016 07:13diferente profil cauciuc spate Michelin Dunlop Pirelli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Ia uite cine n-are treaba in timpul saptamanii ))) bun asa, 1:02...blana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 (editat) sunt de la ultima iesire de anul trecut si vorbeam de timpul baiatului cu f4 cat scoate el asa in general ,eu nu am reusit sub 1:03 dupa filmari ,scuze Editat Iulie 13, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 moa, misto ! moto poate mai mult cu siguranta nici nu incap dubii mereu am zis asta, eu inca nu folosesc mereu tot asfaltul si simt de multe ori ca se putea mai mult dar better safe than sorry, mai bine progres usor usor decat sa te grabesti. E a doua oara cand am venit pe skatkart eu sunt foarte multumit ca am mers curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 (editat) Legnakrad, scoti prea mult fundul, atarna inutil si nu contribuie la performanta, doar iti obosesc mai repede picioarele. intri tare si devreme in curbe si strici fengșuiul. mergi mai incet si invata trasele. good job, nu te dai rau. Editat Iulie 13, 2016 de zahei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 ceva mai vechi https://www.youtube.com/watch?v=1ivsjmgcMOg&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Mersi pt sfaturi o sa incerc sa stau mai mult pe moto dar cred ca o sa ating prea mult cu scaritele. Intrat tare in curbe nu e rau doar ca trebuie sa intru mai larg ca sunt multe curbe cu late apex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 ideea e sa nu scoti fundul mai mult decat trunchiul, ca obosesti si nu muti suficienta greutate in afara motocicletei. spatele drept, nu cu fundul intr-o parte. daca iesi, iesi si cu umerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Are sens, scoti trunchiul cel putin la fel de mult pe cat scoti fundul, obosesti mai putin si ai mai multa greutate pe partea cu virajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 cei care au participat la cursul rider academy ce ne pot spune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 (editat) Nu stiu cati au cont aici, dar pot sa spun (si nu pentru ca este frate-miu) ca se desfasoara foarte profi cursul. Fiecare cursant este urmarit cu GoPro pe motoreta de "dl. profesor", apoi ii este explicat la fiecare viraj ce face bine, ce nu face bine, etc. Fiecaruia in parte, fara exceptie. Daca stii ce trebuie explicat, ai experienta si mai stii si cum sa explici sa fie pe intelesul tuturor, cred ca e formula castigatoare. Oamenii au rabdare si se ocupa, din afara se vede belea. Editat Iulie 14, 2016 de littlekriminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 cei care au participat la cursul rider academy ce ne pot spune ? Oamenii au rabdare si se ocupa, din afara se vede belea. Poate ca sunt rabdatori si se ocupa, insa eu le-am scris atat pe partea de contact de pe site, cat si pe mailul indicat in anunturilor lor inca de pe 5-7 iunie sa intreb despre cursul de la Secuiesc si nu a binevoit nimeni sa raspunda. Deci la partea de comunicare mai au de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Poate ca sunt rabdatori si se ocupa, insa eu le-am scris atat pe partea de contact de pe site, cat si pe mailul indicat in anunturilor lor inca de pe 5-7 iunie sa intreb despre cursul de la Secuiesc si nu a binevoit nimeni sa raspunda. Deci la partea de comunicare mai au de lucru. Se prea poate. Eu iti spun cum procedez cand cineva nu raspunde la mail, sun la nr. de telefon disponibil. Din cate stiu eu, nr. de cursanti prevazut initial era destul de mic, dar surpriza a fost mare cand s-au inscris foarte multi, probabil nu se asteptau si s-au descurcat cu ce aveau. Poate din cauza asta nu ti s-a raspuns... Anyway, daca vrei sa participi, poti sa suni la nr. de pe site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 este mai mult pro strada sau pro circuit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Pai e diferit, pe strada e pro-strada, pe circuit e pro-circuit.Dar pentru ca e vorba de participanti cu motorete din dotare(chopper, touring, enduro-touring, etc.) nu poate fi vorba de cursuri la care sa inveti cum sa atingi cu genunchiul. Se pune mult pret pe pozitie corecta, privire indreptata unde trebuie, abordare, trase, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.