Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai de plm ce impacheteaza aerul....pffff

Dupa cum am spus,pare al draq de rapida....sper sa nu fie.

 

Nu,mie mi se pare fake eleronul spate,mi se pare mic si ridicat spre deosebire de Renault.Acuma bine,poate mi se pare ridicat pentru ca masina AMG se termina muuult inaintea eleronului,ceea ce nu e cazul la Renault.

Dar mi se pare micutz si pricajit si foarte similar 2016.

 

 

Aaa,si o treaba importanta zic eu pe care am uitat sa o zic : NO SHARKFIN !

Astia se pare ca nu "are" nevoie,merg fara.

 

Si o veste mai de rasu-plansu : motorul de Renalult de pe Toro Rosso facu poc dupa 6 ture - link

:lol:

Si cica principala caracteristica e fiabilitatea sporita.

 

Rad eu dar cand ma gandesc ca si RB e motorizata de Renault imi cam piere zambetul...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Back to the Future:

 

E normala revenirea la solutiile anterioare.

 

Ferrari cu un nume alambicat - de ce nustiu - SF07H :

 

d1044b70_be4a_4613_b048_828b8e40b1fd.jpg

 

8a2f73c6_d052_4b71_b78b_2d424e8cdde4.jpg

» Post actualizat in 24 Feb 2017 10:34

Mai multe imagini aici

 

Asa ca si observatii ageamii :

Aripa fata mai slabutza decat la AMG in materie de downforce

Susp fata destul de inalta

Slabutza fata de AMG pe aero sub sidepods

Aceeiasi micsorare masiva a prizelor de aer laterale

Shakfin,dar mai are acea aripa perp pe el,nu vad eu bine?wtf is that? :

d85be5c0_960c_4163_b0f8_1a93fb72f976.jpg

» Post actualizat in 24 Feb 2017 10:36

P.S. Imediat iese si Macalau 32 de la McLaren :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar au dat cu mucii in fasole si ma oftic un an ca nu castiga nimic.

 

Da, au si sharkfin si eleron ca AMG doar ca ei au montat direct pe sharkfin...te pomenesti ca dau lovitura cu asta, dar nu as crede pt ca in tunel au avut rezultate slabe zic unii.

 

Aero mai slab ca AMG si RedBull, motor mai slab ca AMG...2017 e tot la sezoane pierdute. Cam ca Ducati in MotoGP, se vede ca sunt tot italieni.

Editat de bmdbmw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar au dat cu mucii in fasole si ma oftic un an ca nu castiga nimic.

 

Da, au si sharkfin si eleron ca AMG doar ca ei au montat direct pe sharkfin...te pomenesti ca dau lovitura cu asta, dar nu as crede pt ca in tunel au avut rezultate slabe zic unii.

 

Aero mai slab ca AMG si RedBull, motor mai slab ca AMG...2017 e tot la sezoane pierdute. Cam ca Ducati in MotoGP, se vede ca sunt tot italieni.

Da,si eu am aceeiasi senzatie...

 

Specificatii tehnice la MCL32,daca se poate vorbi despre asa ceva - aici.

E interesatn totusi de citit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aripa fata mai slabutza decat la AMG in materie de downforce

 

Din nou, cred că este irelevant ce apare în pozele de prezentare: și Mercedes au recunoscut că suprafețele aero se vor modifica destul de mult până la Melbourne :)

 

Susp fata destul de inalta

Slabutza fata de AMG pe aero sub sidepods

Aceeiasi micsorare masiva a prizelor de aer laterale

 

Depinde cum vor să direcționeze aerul: sidepod-urile sunt complet diferite față de ceea ce am văzut până acum, traseul aerului va fi total altul. Și amândoi știm că soluțiile aero în F1 nu funcționează niciodată cu copy/paste.

 

Legat de forma lor: cred că Ferrari câștigă detașat (deocamdată) la categoria ugliest sidepods ^_^

 

Shakfin,dar mai are acea aripa perp pe el,nu vad eu bine?wtf is that?

 

Da, au si sharkfin si eleron ca AMG doar ca ei au montat direct pe sharkfin...te pomenesti ca dau lovitura cu asta, dar nu as crede pt ca in tunel au avut rezultate slabe zic unii.

 

Exact. Aveam impresia ieri că soluția de la Mercedes era menită să înlocuiască sharkfin-ul, dar se pare că are alt rol aero. La cât de fin este apendicele nu cred că are ajută la apăsare, mai degrabă la dirijarea aerului pe aripa aspate.

 

Game changer? Sigur nu?

 

Iar au dat cu mucii in fasole si ma oftic un an ca nu castiga nimic.

Aero mai slab ca AMG si RedBull, motor mai slab ca AMG...2017 e tot la sezoane pierdute. Cam ca Ducati in MotoGP, se vede ca sunt tot italieni.

 

Da,si eu am aceeiasi senzatie...

 

Părerea mea este că nu ar trebui să ne grăbim cu concluziile după pozele de prezentare. Prea puțină revoluție și prea multă evoluție în partea din față, dar asta este valabil și la Mercedes.

 

Pentru ceva radical și interesant va trebui să așteptăm ziua de duminică și prezentarea RBR.

 

E portocalie

 

Cam puțin portocaliu la cât tam-tam s-a făcut cu asta pe twitter și-n presă. Pe de altă parte este prima schimbare radicală de colorit pentru McLaren din 1998 încoace. Este ceva :)

» Post actualizat in 24 Feb 2017 12:03

Pe pistă, la Fiorano, cu Kimi la volan:

 

zg6ku6jzgshy.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte inalt acel sharkfin.Si pt prima oara vad si un monkey seat.Nici un gamechanger,nu.

 

Uite ca si McLaren are acele mustati pronuntate pe sub nas pt directionare aer la fel ca Renault.Oricum,uratzica faptura...

 

Pana la aceasta ora cea mai frumoasa masina mi se pare Renault cu AMG foarte aproape datorita cola bottle.

Oricum mi se pare ca Renault a facut un salt major fata de anul trecut.

 

Sa vedem dum RB DAR SI Toro Roso ca cica James Key ala de la TR e urmatorul Newey.

 

In afara de astia 2 a mai ramas vreo masina nedezgolita?

Oricum pe 27 incep testele la Jerez,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata masinile de F1 in perceptia unui spectator de rand

 

Problema este că și regulile au început să arate cam la fel. Este una dintre probleme prioritare pe care noii patroni ai F1 vor să le rezolve.

 

E foarte inalt acel sharkfin.Si pt prima oara vad si un monkey seat.Nici un gamechanger,nu.

 

Bună observație :)

 

Oricum mi se pare ca Renault a facut un salt major fata de anul trecut.

 

Asta au spus și ei. În primul rând în ceea ce privește integrarea motorului în șasiu: Abiteboul zicea că anul trecut era ca un modul separat, pe când anul acesta au construit mașina în jurul lui.

 

In afara de astia 2 a mai ramas vreo masina nedezgolita?

Oricum pe 27 incep testele la Jerez,nu?

 

Haas - prezentare direct duminică la Barcelona înainte de începerea testelor. Și Williams, mâine. Dar cred că am văzut ce era de văzut deja.

 

Sunt doar curios dacă Williams și Mercedes vor veni până la urmă cu sharkfins la teste :)

» Post actualizat in 24 Feb 2017 13:37

Încă una cu rake mare:

 

Screenshot-2017-02-24-08.49.44.jpg

 

Pe lângă monkeyseat, prima aripă spate cu suport central dublu:

 

Screenshot-2017-02-24-09.41.52.jpg

 

Din față, forma reală a prizelor de aer laterale este camuflată de paletele de dirijare a aerului. Forma lor reală se vede mai jos, iar deschiderea gurilor de aer pare să fie mare - poate ce a mai mare din ce am văzut până acum:

 

Screenshot-2017-02-24-09.42.49.jpg

» Post actualizat in 24 Feb 2017 14:17

Comparație interesantă:

 

C5a7sFfXEAA0E3_.jpg

» Post actualizat in 24 Feb 2017 14:39

Posibilul traseu al aerului:

 

c9v3Mvh.jpg

 

Poate greșesc, dar mi se pare că până acum, SF70H-ul (presupun că numele vine de la Scuderia Ferrari 70 (aniversarea de 70 de ani a firmei) Hybrid) este cel mai îndrăzneț design de până acum. Probabil doar RB13-le va fi mai radical/interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparație interesantă:

 

C5a7sFfXEAA0E3_.jpg

 

Poate greșesc, dar mi se pare că până acum, SF70H-ul (presupun că numele vine de la Scuderia Ferrari 70 (aniversarea de 70 de ani a firmei) Hybrid) este cel mai îndrăzneț design de până acum. Probabil doar RB13-le va fi mai radical/interesant.

 

Da,e misto comparatia.AMG wins :)

Mie nu mi se pare chiar asa radical,adica il presimt ca pe o alta "era sa fie da n-a fost" specific Ferrari.

sa speram insa ca gresesc pt ca tare mi-ar place sa ii provoace cineva in mod real pe cei de la AMG.

Fingers crossed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ma gandesc ca era normal...

 

Astazi sunt 2 evenimente importante as spune eu,cred ca cea mai importanta lansare dupa AMG - cea a lui RB.Sa fim cu ochii pe ei,e online - link aici.

Masina se va numi RB13 - vad ca nu ii intereseaza asta cu cifra 13.eu sper sa le poarte noroc :P

 

In timp ce RB ori au foarte multa treaba ori sunt foarte secretosi si fac lansarea in sensul ca vor pune nistep poze cu masina la ei pe site si gata,Torro Rosso fac lansare cu presa la Barcelona la circuit - ora 19.00 ora Romaniei - link aici.

 

Haas....pt mine cel putin Haas nu e interesant.


» Post actualizat in 26 Feb 2017 17:02

Noul RB 13 sub ciclul "unlucky for some" :

f1-red-bull-racing-rb13-launch-2017-red-

 

nu pare cine stie ce,sa speram totusi ca va fi unlucky for some cum zic ei.

 

Si noul Haas :

f1-haas-f1-team-vf-17-launch-2017-haas-f


» Post actualizat in 26 Feb 2017 17:04

RB are o "gaura" in nas si toata lumea se mira pentru ce e...nush daca gaura aia din nas le va aduce vreo victorie impotriva AMG.

Cu parere de rau spun ca pana la ora actuala AMG pare cea mai "periculoasa" masina.sper insa sa ma insel amarnic.

 

sunt foarte curios deasemenea ce solutii noi propune Toro Rosso.


» Post actualizat in 26 Feb 2017 22:37

Si STR 12 si probabil cel mai frumos "livery" cum spun englezii de pana acum :

 

f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017

 

Una din putinele (cel putin in aceasta faza) masini care mai pastreaza monkey seat :

f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017

 

Nu inteleg ce e bucata aia de Cf in spate jos de tot unde se termina floor-ul :

f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017

 

Foarte interesant ridicata bara de directie (probabil pt aero),iar wishbone-ul de jos e tot in stilul AMG (II in loc de A),dar nu chiar asa pronuntat,tot in scopuri aero :

f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017

 

Deasemenea se pare ca ei nu au probleme asa mari cu incalzirea franelor fata din moment ce e foarte aerisita treaba pe butucul la roata,spre deosebire de McLaren de ex care are ditai priza de aer pt racire frane.

 

f1-scuderia-toro-rosso-str12-launch-2017

 

Se pare ca totusi motorul Renault e mai deficitar la capitolul randament/cooling decat Ferrari si mai ales Mercedes,pt ca aerisirile sunt mai mari.Deasemenea se vede la priza de admisie de sus ca se face racirea si pe acolo.

Nu am mai vazut la nimeni acele aripi suplimentare pe deasupra prizelor de aer.

Si inca ceva la acest monopost,desi nu are complicatiile pe care le are AMG pe teatray cred ca e primul pe care il vad cu panourile laterale de ghidaj al aerului de pe sidepods in stilul cum erau monoposturile 2008.

 

Dupa cum am spus,acest monopost promite.Baiatul ala nu e prost deloc.

RB nu mi se pare ca a avut atatea inovatii,in afara de nasul acela cu priza de aer care probabil e un s-duct mai parsiv.

 

Bine,cum ne uitam noi si mai ales cat intelegem noi din aero....mai greu sa ne dam seama care monopost e mai inovator.

Insa cu parere de rau spun ca AMG mi se pare cel mai periculos dintre toate.Sper,sper sa ma insel si sa ii alerge unul din ei.

Chit ca e Ferrari,RB sau poate chiar acest STR.Nu conteaza,oricine,dar sa nu defileze iar AMG si in 2017 ca nu se mai poate.


» Post actualizat in 26 Feb 2017 22:43

O poza de rezol mai mare cu monopostul STR12 - panourile alea "old school" pe care scrie Estrella Galicia nu le-am mai vazut la nimeni :

17016081_1464560573568897_19391363776560

 

 

Si ceva funny ce cred/sper ca va zugravi situatia lansarilor si mai ales a RB :

16996076_1387661671292114_47744965650380


» Post actualizat in 27 Feb 2017 08:00

Inca 2 poze cu STR 12 :

 

S-duct vazut de sus + suspensia fata :

1488133532606h.jpg

 

Si inca o poza cu partea spate cu acel cover de Cf la partea de jos care probabil ascunde tunelele Venturi :

 

1488133532606.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact: e doar un paravan care ascunde diffuser-ul de ochii presei și a celorlalte echipe.

 

Ciudat de curat RB13-le la nivelul sidepod-urilor. Și nimic radical în afară de priza de aer din vârful botului. Poate să facă parte dintr-un simplu sistem S-duct sau poate să fie ceva mult mai complex - în stilul F-duct-ului de acum câțiva ani. Caz în care ar putea avea un efect vizibil.

 

Azi încep testele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat de curat RB13-le la nivelul sidepod-urilor. Și nimic radical în afară de priza de aer din vârful botului. Poate să facă parte dintr-un simplu sistem S-duct sau poate să fie ceva mult mai complex - în stilul F-duct-ului de acum câțiva ani. Caz în care ar putea avea un efect vizibil.

Exact,si mie mi se pare ca e curatzel rau,adica linistit.Asta nu stiu ce inseamna.Ori ca e vreo manevra in sensul ca arunca praf in ochii presei si concurentei,ori ca efectiv nu au alte solutii,ori ca au destula apasare pe cata poate face fata maretul motor Renault.

 

Sunt convins ca botul ala ascunde un S-duct,F-duct,etc,o golaneala.Bineinteles ca vor motiva ca pilotii sunt fierbinti si trebuie sa se raceasca,nu e pt aero :P

 

Apropo de tehnice,sa te uiti la presezon 2017 la motogp ca s-ar putea sa fi prins o poza cu marea furca Ohlins de CF,sa-mi spui ce parere ai...numai ca sunt jambele de CF,eu ma asteptam sa fie prinderile la roata si etrieri.Ar fi fost mai logic sa fie partea fara suspensie din CF,dar deh...

 

Thks.

Bottas 1.23.1 pe softuri,la aproape juma de sec de tot...Hamilton clar va fi mai rapid.

Vettel la 0.4 DAR pe medii.Fingers crossed.

 

bine,imi dau seama ca nu sunt timpi de referinta.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update : Vettel 1.22.8 pe mediumuri.

 

Ca o curiozitate,timpii de teste F1/2016 - aici.

 

Fastest time in 2016 a fost tot Vettel cu 1.22.8,AMG-urile mergand slow :P

Bine,timpii de pe toate circuitele vor cadea masiv in acest an,deci nu e un etalon.


» Post actualizat in 27 Feb 2017 11:55

Casca lui Alonso :

4058c827-4db4-49f6-9067-da0e5456e6bb_800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În acest moment contează mai puțin timpii și mai mult numărul de ture parcurse. Iar din acest punct de vedere Mercedes sunt iarăși primii: 79 de ture pentru Bottas vs 61 pentru Vettel.

 

La polul opus, coșmar din nou pentru Alonso (o tură, no time set) și Ricci (4 ture).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...