Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Sper sa nu fie doar praf in ochi ...

 

 

Ferrari may lose some of its financial privileges under proposals being considered by F1's incoming new owners, Liberty Media.

[...]


Currently the Scuderia gets $100 million per season just for competing – paid as part of a loyalty reward as Ferrari has raced in the sport every season since it began back in 1950, while backmarkers Sauber and Manor, the latter currently on the brink of collapse, receive less than half of that amount.

 

[...]

 

“That has not been driven by logic and it has created a two-class society in terms of what is spent on teams. You should have an opportunity for the underdog to win.”

 

Read more at http://www.crash.net/f1/news/237964/1/liberty-to-axe-ferraris-100-million-bonus-payment.html#jkmYVSqu8zM84MVp.99

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se reia un scenariu care se repetă periodic: sunt amenințați că li se taie privilegiile, ei amenință că pleacă din F1, iar la final se ajunge la un compromis. De obicei acela că Ferrari își păstrează statutul special în ceea ce privește redistribuția banilor. Nimic nou :)


» Post actualizat in 23 Jan 2017 12:26

Vettel a câștigat singur ROC pe națiuni pentru Germania, după ce coechipierul lui, Wehrlein, s-a retras.

...Asta după ce și-a luat-o la individual în prima zi și a fost eleminat încă din grupe ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu fie doar praf in ochi ...

 

 

Ferrari may lose some of its financial privileges under proposals being considered by F1's incoming new owners, Liberty Media.

Dupa cum ii stiu eu pe americani si metehnele lor,m-as mira sa mentina banii catre Ferrari.Ferrari care blufeaza masiv oricum,se retrag si se duc unde?La LeMans series?Sa fim seriosi.

 

Mai,a castigat Montoya cu burtica aia ROC??

Ce tare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, în anduranță sau/și într-o competiție separată. Și da, toată lumea știe că e bluff și că Ferrari are nevoie de F1. Însă este la fel de adevărat că și F1 are nevoie de Ferrari - mai ales când trece printr-o criză acută de popularitate cum e cazul acum.

 

Nu-mi fac griji pentru Scuderia: este o înainte de toate mișcare de imagine pentru noii patroni americani. La fel ca-n politică: noi suntem mai buni ca cei dinainte, să vedeți ce treabă facem. În cel mai rău caz vor pierde o parte mică din beneficii, dar nu va fi ceva care să-i afecteze :)


» Post actualizat in 24 Jan 2017 09:35

Goodbye Bernie, old rat :)

 

Ross Brawn în noua echipă de conducere a Formula One Group.

 

f1-liberty-media-annoucement-2017-sean-b


» Post actualizat in 24 Jan 2017 09:46

...Și dacă tot ziceam de Ross Brawn:

 

6eummfhm3cby.jpg

 

Între timp, Ricci...

 

Daniel Ricciardo admits he contracted oral tinea after one-too-many shooeys

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,tocma am citit si eu.Sa fie primit.

 

Mai pun si eu o poza din tineretile antreprenoriale ale batranului :

d27feed926c19fc2194139dcd2b81d41.jpg

 

Pacat ca nu mai are cine da idei stralucite gen gume care se distrug singure.Sau mai nou ziduri la colturi sau 4 echipe a cate 3 masini de echipa.

omfg

 

Cum a zis un sef de echipa (nu spui cine - persoana importanta) cand a auzit ca se scapa de el : "greedy little prick".Destul spus.

 

Sa ii uram succes lui Brawn si sa speram ca aduce un vant bun.

 

 

Ross Brawn în noua echipă dÎntre timp, Ricci...

 

Daniel Ricciardo admits he contracted oral tinea after one-too-many shooeys

:lol:

 

Pai sa bea si el whiskey din papuci transpirati nu sampanie,ca aia nu are destul alcool sa omoare microbii :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu doar zvonuri, chiar realitate.

 

Sunt cateva paragrafe despre venirea lui Rossi in F1, dorit insistent de catre cuplul germano-francez. Pentru cine nu sta sa citeasca toata povestea, iata pe scurt cateva paragrafe despre venirea italianului in F1:

 

"Ferrari already had an option with Valentino Rossi and Todt doubted openly that Schumacher would want Räikkönen alongside him. But Robertson spoke privately to Montezemolo."

 

"Over at Ferrari, Michael Schumacher was as entrenched as ever and the Italian team had signed an option with Valentino Rossi for 2007, this one at the driver’s behest. If Rossi decided to take up his option there would be no room for Räikkönen.

The situation was slightly complicated when Rubens Barrichello read the tea leaves and saw that he also would be out at the end of 2006. Honda was desperate to sign him and he negotiated a release from his contract to take a big money, three-year deal. To replace him the team signed Felipe Massa on a one-year contract as a stop-gap. Schumacher expected that it would be him and Rossi in the cockpit for 2007."

 

"But as 2006 began, Montezemolo realised he didn’t want that. Signing Rossi was Todt and Schumacher’s plan. He wanted Räikkönen, his man, in the car for 2007, and started scheming to get his way."

 

"During the 2005 season Montezemolo decided he didn’t want Valentino Rossi even though he had a firm option to join the team. He persuaded Rossi not to take it up and stay in MotoGP. This decision upset Schumacher who could see what it meant. Rossi had had a programme mapped out to familiarise himself with the car prior to a 2007 debut."

 

"Schumacher said at the time: “We are sad not to see him here. I think he has a very high talent and could have done it in terms of driving.” Ross Brawn, the Ferrari technical director and a strong Todt-Schumacher ally was also upset and said: “We were very impressed with what he was able to do. It would have been very exciting. He was very impressive in all the running we did, otherwise we wouldn’t have taken him so seriously. It would have been a nice challenge to have. It’s a shame.”"

 

"Rossi’s announcement fuelled speculation that Ferrari had already decided upon its 2007 driver line-up and that Kimi Räikkönen would be named as Michael Schumacher’s team-mate for next season. But by midsummer it was far from decided and a full-scale battle was going on inside Ferrari. There was a stand-off, which would continue until the deadline to take up Räikkönen’s option."

 

Ar fi interesante cateva carti in care fiecare sa isi spuna realitatea. Unele trebuie sa se pupe, altele sa se bata cap in cap, sau, poate chiar sa se pupe unele de la care nu ne asteptam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o lovitura de imagine.Celor de la Ferrari sunt convins ca le-ar fi convenit doar pentru acest aport.

Rossi e Zeu in Italia acum,atunci era GOD.

 

Indiferent de cate stegulete giallo se flutura pe la circuite,Rossi nu ar fi fost competittiv in F1.E un sport mult prea rece,calculat si demanding.

Nu ar fi fost destul de rapid ca si viteza pura pe un tur,nu ar fi fost destul de inteligent in setari (stim balbele lui cu setarile) si acolo nu avea de la cine copia,Forcada nu e in F1,sunt perfect convins ca nu ar fi facut fata unui weekend de cursa dpdv fizic si sunt perfect convins ca nu ar fi avut concentrarea de a mere de la un capat la altul intr-o cursa.

Ar fi fost in cel mai bun si mai bun caz un pilot mediocru,dar si de asta ma indoiesc.

Hai sa fim seriosi.

F1 cere o disciplina de fier si o concentrare si o dedicare 120% la toate capitolele.Duse sunt vremurile cand se pilota din talent.Ala era Hunt.

De la Lauda,Piquet si Prost si Senna,F1 a devenit sport minutios si extrem de dur.Iar Schumacher a dus aceasta pregatire in toate,aceasta minutiozitate la rangul de arta.

F1 nu e motogp - vii vineri dai un party,mai tragi un fp,nu nimeresti setarile,las ca le faci sambata sau dum in warm-up,pornesti de pe 7 si iesi pe 1-2-3.Duse sunt vremurile alea.

Sa ii lasam pe fiecare sa faca ce stiu cel mai bine.Alea cu Rossi in F1 sunt vise de tifosi.

 

In alta ordine de idei,Brawn pare pus pe treaba.Sunt convins ca va face treaba sau va demisiona.Nu e omul compromisului.Foarte buna pt sport aceasta decizie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o lovitura de imagine.Celor de la Ferrari sunt convins ca le-ar fi convenit doar pentru acest aport.

 

Iti dai seama cam cat de competitiv ar fi fost, mai ales coleg cu Schumacher la Ferrari. Cu siguranta ca ar fi fost pilotul nr.1 in echipa. :) Daca facea mutarea asta, ar fi fost sfarsit de cariera, din toate punctele de vedere ( i-a luat un an sa-si revina dupa episodul Ducati - dupa F1 era stop-joc ). A fost mult mai bine ca a ramas la moto, unde mai are lucruri de aratat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei,Brawn pare pus pe treaba.Sunt convins ca va face treaba sau va demisiona.Nu e omul compromisului.Foarte buna pt sport aceasta decizie.

Cam care ar fi atributiile dumnealui in firma?

 

Pina una-alta, din cea mai de succes echipa a F1 avem asa: Todt presedinte FIA, Brown mahar la F1 ... se pare ca daca imbraci haine rosii iti va merge bine in viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam care ar fi atributiile dumnealui in firma?

 

Este "managing director of racing" - adică se va ocupa de aspectele tehnice ale competiției. Nu știu care era organigrama FOG pe vremea lui Bernie, dar am impresia că se ocupa chiar el direct de partea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama cam cat de competitiv ar fi fost, mai ales coleg cu Schumacher la Ferrari. Cu siguranta ca ar fi fost pilotul nr.1 in echipa. :) Daca facea mutarea asta, ar fi fost sfarsit de cariera, din toate punctele de vedere ( i-a luat un an sa-si revina dupa episodul Ducati - dupa F1 era stop-joc ). A fost mult mai bine ca a ramas la moto, unde mai are lucruri de aratat.

Perfect adevarat.Sa vezi cum il manca Schumacher pe paine....il batea si psihic si pe pista din toate pozitiile.Pleca saracul Rossi cu coada intre picioare si cu steagurile impaturate.

E foarte bine ca a stat in motogp,aici e pita lui.Si aici - da - mai are de spus cate ceva.E bine ca este inca angrenat in competitie,chiar si cu varsta inaintata,iata ca se bate la campionat.Nota 15 din punctul asta de vedere.

 

... se pare ca daca imbraci haine rosii iti va merge bine in viata.

Da,chiar si Domenicalli care era un contabil glorificat si baiat de mingi pt Brwan e smecher acum pe la Lamborghini si Ducati.

 

Este "managing director of racing" - adică se va ocupa de aspectele tehnice ale competiției. Nu știu care era organigrama FOG pe vremea lui Bernie, dar am impresia că se ocupa chiar el direct de partea asta.

Bernie sunt convins ca era omul-orchestra si avea niste inginerasi carora le spunea "scrie ceva ca sa mearga aia nu stiu cum" si aia scriau.

Si Bernie se ocupa major de money si de relatia cu sefii echipelor.

Cred ca partea cu money nu mai e cazul la Brawn.Nici nu trebuie.Americanii stiu money,ei fac bani din piatra seaca,tot timpul au fost buni la asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine ca este inca angrenat in competitie,chiar si cu varsta inaintata,iata ca se bate la campionat.Nota 15 din punctul asta de vedere.

 

Probabil singurul aspect pentru care îl admir pe #46: după atâtea titluri și 20 (două zeci!) de sezoane, tot îl mănâncă, tot îi este sete de victorie :)

 

Bernie sunt convins ca era omul-orchestra si avea niste inginerasi carora le spunea "scrie ceva ca sa mearga aia nu stiu cum" si aia scriau.

 

Păi Berniță a venit cu idei gen DRS. De-asta spun că cel mai probabil se ocupa personal și de partea tehnică. Singura treabă unde nu i-a ieșit și a trebuit să facă un compromis a fost cu trecerea la V6 de 1,6 turbo. Tot timpul a spus că sunt motoare de tractoare de tuns iarba, nu de Formula 1 ^_^

 

Brawn a spus de câteva luni deja că Formula 1 trebuie să se decidă ce vrea: spectacol sau dezvoltarea de tehnologii relevante pentru producția de serie. Parafrazând, mesajul pentru fabricanți este "ori băgați bani în F1 pentru dezvoltarea de tehnologii aplicabile pe stradă dar nu vă mai plângeți de lipsa de spectacol, ori aruncați relevanța automobilelor de serie pe geam și aveți spectacol (adică expunere, adică publicitate)."

» Post actualizat in 26 Jan 2017 13:20

 

Și ce face Bernie când este dat jos? Își vinde acțiunile rămase din F1 și pregătește o competiție alternativă :)

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi Berniță a venit cu idei gen DRS. De-asta spun că cel mai probabil se ocupa personal și de partea tehnică. Singura treabă unde nu i-a ieșit și a trebuit să facă un compromis a fost cu trecerea la V6 de 1,6 turbo. Tot timpul a spus că sunt motoare de tractoare de tuns iarba, nu de Formula 1

 

Brawn a spus de câteva luni deja că Formula 1 trebuie să se decidă ce vrea: spectacol sau dezvoltarea de tehnologii relevante pentru producția de serie. Parafrazând, mesajul pentru fabricanți este "ori băgați bani în F1 pentru dezvoltarea de tehnologii aplicabile pe stradă dar nu vă mai plângeți de lipsa de spectacol, ori aruncați relevanța automobilelor de serie pe geam și aveți spectacol (adică expunere, adică publicitate)."

» Post actualizat in 26 Jan 2017 13:20

 

Și ce face Bernie când este dat jos? Își vinde acțiunile rămase din F1 și pregătește o competiție alternativă

Da,si tot el a venit cu fast-degrading tyres,cea mai idioata idee din F1.Si la fel,DRS de fapt a fost o manevra a Ferrari din cate mai tin eu minte,el a transpus-o in legalitate.Adica el,el probabil a venit cu ideea,aia spuneam,vine cu o idee si probabil avea ingineri care transpun ideea lui in regulament.Nu cred ca se apuca el sa conceapa regulamente si "aripa trebuie sa se deschida maxim la x grade" si etc.

 

Brawn in opinia mea spune ceva gresit - F1 trebuie sa le aiba pe amadoua.

Cum?Asta e problema lui Brawn :P

Eu zic ca pentru spectacol si taierea costurilor sunt niste reguli simple pe care le poate aplica : radio 0,aero cat mai putina,motoare cat mai puternice.Un motor de 2.0 ar impaca si capra si varza as spune eu.turbina rupe sunetul da nu avem ce face,deja fara turbo nu se mai poate.

Dar se pot face anumite lucruri pentru a impaca si constructorii si publicul.

Insa pentru acest sport,nu stiu eu multe,dar un lucru stiu sigur :

- trebuie sa aiba public

- trebuie sa aiba constructori

 

Bernie probabil va vinde actiunile la suprapret dupa dictonul lui "poti sa ai orice vrei atata timp cat platesti extra pt el".

Super strategie,nota 15 aici pt Bernie.Ala e antreprenor.

 

O competitie rivala F1 - la varsta lui Bernie,si cu ideile lui nastrusnice?Sa fim seriosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,era de asteptat,acum cand trebuie schimbat monopostul din temelii.

Sa speram ca din 2018 poate va mai veni macar o echipa...

Un interviu foarte misto cu Brawn : cred ca vrea sa scoata DRS din 2018.Deci wow ! - link

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"At some point we’ll all wake up and discover that Bernie is still in charge and that he’s going to make the tunnel at Monaco tube-shaped so that cars can overtake each other on the ceiling"

 

:crack:

 

----

 

Baieti, faceti o treaba excelenta, postati in continuare. Nimic nu mi-a facut mai mare placere in ultimele zile decat sa citesc articolele postate de voi. O mentiune speciala pentru povestea aia cu Schumi, indiferent daca e 100% reala sau e cu inflorituri :)

 

:10:

Editat de bimbominkia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facem și noi ce putem Bibi. Ne antrenăm unii pe alții. Să nu ne înghită și pe noi cacanul cancanul :D

 

Mie-mi pare rău că s-a dus Manor. Îmi vor lipsi în primul rând poster-ele faine pe care le făceau pentru fiecare cursă. Dacă le găsesc în rezoluție mare, le-aș printa :) - uite-l și pe ultimul, aici.

 

Și de menționat că au fost primii care și-au prezentat monopostul pentru 2017 ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ferrari pregătește pistoane din aliaj de oțel cu secțiune de tip fagure realizate prin printare 3D. Interesant

 

Da,interesanta ideea.

Dar mi se pare mie sau baiatul ala care a scris acolo confunda anumite chestii?

In primul rand,se refera la 400 de bari,sper ca intelege ca 400 bari e presiunea maxima admisa pe injector.Nu e vorba de 400 bari in cam. de ardere.

In al doilea rand,nu cred ca pistoanele sunt din al sau aliaje din al gen 7075,etc,cred ca sunt mai degraba din Ti si aliaje ale sale.Merg pe gheata subtire,pentru ca nu cunosc regulamentul foarte stufos al F1,dar m-as mira sa fie pistoane din Al,cum sugereaza articolul.

 

O analiza foarte interesanta a noului (si din pacate ultimului) monopost Manor - de fapt primul unveil din acest an si primele imagini cu un monopost spec.2017 - aici.

 

Ultimul Manor (2017 windtunnel scale):

f1-manor-wind-tunnel-model-2017-manor-wi

» Post actualizat in 31 Jan 2017 19:46

Si McLaren castigara si ei un contract cu "statul" - link

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...