Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

 

Casca lui Rosberg pentru MP al Germaniei:

 

 

Superba dar de ce figureaza cifra romana "VI" ca vad ca nationala germaniei a castigat "IV" titluri

 

http://www.motorsport.com/f1/news/f1-legend-forghieri-slams-ridiculous-drs

 

Sunteti de acord? Eu nu in totalitate. Sunt de acord ca DRS-ul e cam "fake". Dar aerodinamica si mai scazuta? In niciun caz. Discuri de otel? WTF.. ori e Formula 1, ori nu mai e deloc. Cele mai performante masini de pe strada au discuri de carbon... daca ajungem in Formula 1 cu tehnologii de pe Dacia Logan, atunci in viitorul nu foarte indepartat, F1 o sa se tina pe un hipodrom :D

 

Eu as limita DRS-ul undeva la 50-75 de utilizari /sezon in timpul curselor.Fiecare sa-l foloseasca cand si cum vrea dar doar de ~75ori /sezon.Astfel cred ca am avea curse mult mai interesante atat d.p.d.v strategic cat si batalii wheel-to-wheel ...DRS-ul in forma actuala e cel mai sinistru lucru pe care la vazut F1...

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.motorsport.com/f1/news/f1-legend-forghieri-slams-ridiculous-drs

 

Sunteti de acord? Eu nu in totalitate. Sunt de acord ca DRS-ul e cam "fake". Dar aerodinamica si mai scazuta? In niciun caz. Discuri de otel? WTF.. ori e Formula 1, ori nu mai e deloc. Cele mai performante masini de pe strada au discuri de carbon... daca ajungem in Formula 1 cu tehnologii de pe Dacia Logan, atunci in viitorul nu foarte indepartat, F1 o sa se tina pe un hipodrom :D

 

Discurile de otel nu ar fi atat de artificiale precum DRS-ul, la care nu ai nevoie de foarte mult talent. In plus ar impinge la dezvoltarea sistemului. Ca ne place sau nu, discurile de carbon vor ramane in viitorul pe termen scurt si mediu legate strict de masini de inalta performanta.

DRS-ul e un sistem necesar in F1 actuala. Fara el ar fi iar 1,5 depasiri/cursa. E un workaround. Problema nu e cu DRS-ul, ci cu faptul ca e nevoie de el. De schimbat radical regulile nu se poate atat timp cat constructorii au ceva de spus.

E paradoxal: imi amintesc la inceputul anilor 2000 pe vremea cand "era belsug", constructorii stateau la coada sa intre in F1: Jaguar, Renault, Toyota, BMW... Mi se parea un lucru bun. Unul dintre avantajele celor de la Ferrari era faptul ca erau singurii care faceau toata masina sub acelasi acoperis. Venirea mai multor constructori in Formula 1 nu putea decat sa creeze o competitie mai stransa si dezvoltarea unor tehnologii de varf care sa aiba ca scop o competitivitate crescuta si niste curse spectaculoase!... Da, eram mic si fraier.

 

Superba dar de ce figureaza cifra romana "VI" ca vad ca nationala germaniei a castigat "IV" titluri

 

Are numarul de concurs 6, de acolo "VI".

 

Eu as limita DRS-ul undeva la 50-75 de utilizari /sezon in timpul curselor.Fiecare sa-l foloseasca cand si cum vrea dar doar de ~75ori /sezon.Astfel cred ca am avea curse mult mai interesante atat d.p.d.v strategic cat si batalii wheel-to-wheel ...DRS-ul in forma actuala e cel mai sinistru lucru pe care la vazut F1...

 

"Mai multa strategie" este ultimul lucru de care are nevoie F1. Ma uit la F1 de cand eram mic si niciodata nu mi s-a intamplat sa ma incurc in reguli si in aplicarea lor.

Sinistru? Cred ca am vazut mai rau...

 

tc4841d_Olivier-Panis-Prost-AP01-19-foto2.jpg

» Post actualizat in 17 Jul 2014 14:29

 

Update, casca lui Rosberg pentru Hockenheim v2.0:

 

5724137751029975823.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

A disparut pentru cei de la FIFA sunt niste cretini.

» Post actualizat in 17 Jul 2014 21:06

Daca tot am vorbit de casca lui Rosberg...

 

» Post actualizat in 17 Jul 2014 21:16

Se pare ca nu FIFA a stat la baza plangerii imaginii cu trofeul mondial de pe casca lui ci... Hyundai. Totusi, tot cei de la FIFA mi se par niste cretini pentru simplul motiv ca au inchiriat un contract de afiliere exclusiva (in ceea ce priveste domeniul auto) cu Hyundai. Cam la fel de prosti ca cei de la Porsche si contractul lor cu EA.

» Post actualizat in 18 Jul 2014 10:26

 

Chiar daca se bate in general pentru locurile 3-4-5 anul asta (cand nu abandoneaza), Goldenboy nu putea sa nu aiba casca speciala pentru cursa de casa.

 

10406536_732673523445806_589106318493282934754_732673566779135_7112920994720077010527306_732673573445801_58990631041637610535753_732673576779134_148444321684789

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O nouă zi, un nou cadou pentru Nico :D Lewis pleacă de pe 20, Nico în poll. Să vedem ce o ieși :)

 

Nu intelegeam de ce pleaca de pe 20, dar acum am vazut ca a fost penalizat 5 pozitii pentru schimbarea cutiei de viteze.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O cursa frumoasa si Massa ne-a aratat din nou ca este praf. Hamilton a facut o cursa de recuperare foarte buna insa nu inteleg de ce s-a incurcat de Bottas, venea cu un ritm de 1.5 secunde mai bun si s-a plafonat in spatele acestuia. Raikkonen jalon mobil din pacate :(.

Era pe s.softuri si avea deja sapte tururi cand l-a ajuns din urma pe bottas..s.softurile tineau in conditii normale 11-12 tururi ,nu mai mult ...bottas, f inteligent a folosit butonul ovartake pe liniile drepte .Jos palaria in fata finlandezului !

Singurul duel cu adevarat barbatesc a fost intre Alonso si Ricciardo ...restul ....evitari DRS :(

 

kimi ,massa sub orice critica din nou !

post-19031-0-09558700-1405931026_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce rai sunteti ma,cum sa fie Massa pilot slab? :D

Doar pt ca i-a taiat calea lui Magnussen?Pai a declarat el dupa aia ca trebuia ca Magnussen sa franeze pt ca el era cu botul in fata...

Bai nene,baiatul asta e extraordinar,tot timpul gaseste el cate o explicatie elucubranta pt prostiile pe care le face.Dar problema e ca rezultatele raman.Si Frank nu e prost.

Pai draq daca baiatul ala avea interiorul si el era pe ext,cum draq s-a gandit ca ar trebui sa-l lase?Nu franeaza nimeni la F1 ca sa-l lase pe celalalt sa ia trasa buna,nu e nimeni venit cu pluta.Daca era gogaie si s-a bagat la depasiri pe ext,pai sa stea si pe apex si pe iesire pe ext ca Montoya si gata.Ori ai cohones ori nu mai ai.

Nu intri pe ext si ii tai lu ala fatza razant pe int si dupa aia mai ai si tupeul sa tipi ca a fost vina lui.

Situatie similara cursa trecuta Alonso Vettel in Cops,Alonso pe ext,a franat stiind ca nu va avea gripul necesar sa stea pe ext lui Vettel.Cum era daca facea Alonso trebusoara asta in Cops in fata lui Vettel la 230-250?

Massa dupa ce ca e slab ca pilot mai e si jegos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Williams a devenit a 2-a echipa a campionatului. Bottas reuseste sa-l tina pe marele Hamilton in spate si sa termine din nou pe 2. Chiar daca nu avea loc incidentul de toata jena pentru el, Massa era oricum batut de catre coechipierul lui. Valtteri se va bate la titlu sezoanele urmatoare. Rasuflatii gen Massa ar trebui sa elibereze locurile pe care le ocupa degeaba.

In rest o cursa destul de previzibila: Mercedes superior din toate punctele de vedere, Alonso si pilotii RedBull se dueleaza si fac putin spectacol, Vettel are din nou o strategie de toata jena iar Hamilton se plange (iar) intr-un mod penibil.

De notat totusi tribunele cam goale de la Hockenheim (MP al Germaniei a fost anii trecuti cam cel mai sold-out de pe continent) si mai ales niste replici de-alea lui Niki Lauda, priceless:

- "McLaren has the same engine as us and the car is sh*t. Where are they? Nowhere. The same with Ferrari -- another sh*t car. Next year will be different because they can change half the engine. The rules are written clearly, you cannot penalise Brixworth because others have been stupid."
- Despre Alonso:
"I'm sure he is very frustrated, but the money he makes should help him. He can't just go to McLaren because he has a contract that he can't get out of unless he's sacked. Sometimes you choose a car and you're wrong. Remember Ronnie Peterson? He was the best but always in the wrong place".


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Williams a devenit a 2-a echipa a campionatului. Bottas reuseste sa-l tina pe marele Hamilton in spate si sa termine din nou pe 2. Chiar daca nu avea loc incidentul de toata jena pentru el, Massa era oricum batut de catre coechipierul lui. Valtteri se va bate la titlu sezoanele urmatoare. Rasuflatii gen Massa ar trebui sa elibereze locurile pe care le ocupa degeaba.

:agree:

 

 

In rest o cursa destul de previzibila: Mercedes superior din toate punctele de vedere, Alonso si pilotii RedBull se dueleaza si fac putin spectacol, Vettel are din nou o strategie de toata jena iar Hamilton se plange (iar) intr-un mod penibil.

Acuma comentez putin in nestiinta de cauza pt ca nu am vazut cursa,acum o descarc,m-am invatat rau,sa ma uit la ele numa de pe sky cu pre si post race :) :

Daca masina lui Sutil (repet,nu stiu situatia pe de-antregul) a stat in mijlocul drumului 2 ture cu restul masinilor mergand in regim de cursa pe langa ea si cu comisarii alergand de bezmetici printre masini,apai,draq,Hamilton nu se plange degeaba.

Da,cand a fost faza cu "de ce Rosberg are pit-stop uri mai rapide",mi s-a parut ca Hamilton mananca calcat.Dar acum,in acea ipostaza,pai nici nu se discuta,trebuia sa intre safety-car -ul obligatoriu.Nici nu incape in discutie.

Deci nu poti sa ai o masina intzepenita in mijlocul drumului si restul masinilor sa mearga in regim de cursa pe langa ea.Nu se poate,safety-car obligatoriu in aceasta situatie indiferent daca mai sunt 5 sau 50 de tururi.Au fost atatea situatii cand s-au intamplat chestii urate rau exact din cauza asta.Sa ne aducem aminte Kyalami 1977 cand din aceasta cauza un pilot a murit si un comisar care trecea prin fata lui efectiv a fost imprastiat.

Si pe partea ailalta la Montreal acu 2 curse cand au avut Massa si Perez accident cu 2-3 ture inainte de finish,de ce a intrat safety-car ul,mai ales ca ambele masini erau oprite in afara drumului???

Un comisar nu are ce pasi pe circuit (si aici ma refer la breteaua de asfalt efectiva) cat timp masinile sunt in regim de cursa.Punct.

Deci o sa urmaresc cursa,dar din poze mi se pare ca in cazul de fata Hamilton are dreptate.Acuma,tre sa ne intrebam,daca cursa nu era in Germania si Rosberg nu era pe 1,oare intra safetycar-ul?

 

 

De notat totusi tribunele cam goale de la Hockenheim (MP al Germaniei a fost anii trecuti cam cel mai sold-out de pe continent) si mai ales niste replici de-alea lui Niki Lauda, priceless:

 

- "McLaren has the same engine as us and the car is sh*t. Where are they? Nowhere. The same with Ferrari -- another sh*t car. Next year will be different because they can change half the engine. The rules are written clearly, you cannot penalise Brixworth because others have been stupid."

- Despre Alonso: "I'm sure he is very frustrated, but the money he makes should help him. He can't just go to McLaren because he has a contract that he can't get out of unless he's sacked. Sometimes you choose a car and you're wrong. Remember Ronnie Peterson? He was the best but always in the wrong place".

DA,McLaren e de calcat.Nu am inteles cum draq au mers asa bine in prima cursa si dupa aia catastrofe totale.

La Ferrari am mai spus,sunt italieni si deci tipic incapabili : lucreaza de 2 ani la masina 2014 cu echipa separata si au facut calcatul praf.Corect.Lauda le zice cam din topor dar nu ai cum sa-l contrazici.

Singura echipa cu motorizare Mercedes care are scuze e Force India din cauza bugetului redus.

 

Alonso nu mi se pare ca a ales prost Ferrari,cel putin nu din prima,e totusi un joc de noroc,amintiti-va ca Hulkenberg era tot rupt in 2013 sa se duca la Lotus si/sau la Ferrari.E,ce fac astea 2 echipe anul asta?Nimic.E joc de noroc.Insa sunt de parere ca Alonso a pierdut vreo 2 titluri din cauza Ferrari.Si ca daca insista la ei,nu va mai castiga vreun titlu in cariera.

Ferrari e o echipa cu foarte multa influenta,cu f mult legacy,cu tot ce vrei tu,dar e condusa prost si pe nepotisme.Treaba asta ar functiona in multe alte discipline,dar in F1 unde e o concurenta salbatica,niciodata.Pana nu intelege si maria sa Luca din Montezeama treaba asta,Ferrari nu se va mai intoarce la performantele din epoca Schumacher.

Dar iarasi,vis-a-vis de declaratia lui Lauda,iarasi,nu-l poti contrazice : cand era McLaren pe val,Alonso a ratat-o,iar cand a luat Kimi campionatul in 2007 cu Ferrari,Alonso iar era unde nu trebuie...

 

 

Lotus trece pe motorizare Mercedes, Maldonado a semnat deja, Grosjean se pare că zboară și vine în locul lui un malayesian, împreună cu sponsorizarea Petronas :D

Lotus e in cwru gol si are nevoie de bani.Si de piloti platitori.Da pe partea ailalta lu'Petronas nu ii ajunge cata expunerea are cu AMG?

Si PDVSA cati bani mai au de gand sa-i dea baiatului asta care nu ar trebui sa fie in F1 din start?Cum a castigat asta o cursa nu pot sa inteleg...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma comentez putin in nestiinta de cauza pt ca nu am vazut cursa,acum o descarc,m-am invatat rau,sa ma uit la ele numa de pe sky cu pre si post race :) :

Daca masina lui Sutil (repet,nu stiu situatia pe de-antregul) a stat in mijlocul drumului 2 ture cu restul masinilor mergand in regim de cursa pe langa ea si cu comisarii alergand de bezmetici printre masini,apai,draq,Hamilton nu se plange degeaba.

Da,cand a fost faza cu "de ce Rosberg are pit-stop uri mai rapide",mi s-a parut ca Hamilton mananca calcat.Dar acum,in acea ipostaza,pai nici nu se discuta,trebuia sa intre safety-car -ul obligatoriu.Nici nu incape in discutie.

Deci nu poti sa ai o masina intzepenita in mijlocul drumului si restul masinilor sa mearga in regim de cursa pe langa ea.Nu se poate,safety-car obligatoriu in aceasta situatie indiferent daca mai sunt 5 sau 50 de tururi.Au fost atatea situatii cand s-au intamplat chestii urate rau exact din cauza asta.Sa ne aducem aminte Kyalami 1977 cand din aceasta cauza un pilot a murit si un comisar care trecea prin fata lui efectiv a fost imprastiat.

Si pe partea ailalta la Montreal acu 2 curse cand au avut Massa si Perez accident cu 2-3 ture inainte de finish,de ce a intrat safety-car ul,mai ales ca ambele masini erau oprite in afara drumului???

Un comisar nu are ce pasi pe circuit (si aici ma refer la breteaua de asfalt efectiva) cat timp masinile sunt in regim de cursa.Punct.

Deci o sa urmaresc cursa,dar din poze mi se pare ca in cazul de fata Hamilton are dreptate.Acuma,tre sa ne intrebam,daca cursa nu era in Germania si Rosberg nu era pe 1,oare intra safetycar-ul?

 

Nu am pus la indoiala faptul ca a fost periculos - desi masina lui Sutil era total pe langa trasa, la iesire dintr-un viraj lent. Problema e ca Hamilton nu s-a lamentat din marinimie si grija pentru comisarii de traseu. S-a plans ca regulamentul nu s-a aplicat in asa fel incat sa-i fie lui favorabil. Ar fi intrat Safety Car-ul daca nu era Rosberg pe primul loc si pe punctul de a-si pierde avansul? Posibil. Dar asta conteaza mai putin. Eu m-am referit doar la smiorcaiala lui Hamilton si la scopul ei vadit. Din cate am citit din declaratiile post-cursa, a fost singrul care a vorbit despre necesitatea introducerii masinii de securitate in acea situatie.

 

Intre Massa si Perez a existat contact la viteza mare, iar pe traseu au ramas fragmente din masini. Exista si riscul ca pilotii sa fie raniti, caz in care ar fi fost nevoie de interventia masinii medicale. Aici nu a existat contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am pus la indoiala faptul ca a fost periculos - desi masina lui Sutil era total pe langa trasa, la iesire dintr-un viraj lent. Problema e ca Hamilton nu s-a lamentat din marinimie si grija pentru comisarii de traseu. S-a plans ca regulamentul nu s-a aplicat in asa fel incat sa-i fie lui favorabil. Ar fi intrat Safety Car-ul daca nu era Rosberg pe primul loc si pe punctul de a-si pierde avansul? Posibil. Dar asta conteaza mai putin. Eu m-am referit doar la smiorcaiala lui Hamilton si la scopul ei vadit. Din cate am citit din declaratiile post-cursa, a fost singrul care a vorbit despre necesitatea introducerii masinii de securitate in acea situatie.

 

Intre Massa si Perez a existat contact la viteza mare, iar pe traseu au ramas fragmente din masini. Exista si riscul ca pilotii sa fie raniti, caz in care ar fi fost nevoie de interventia masinii medicale. Aici nu a existat contact.

Mi se pare ca pui problema gresit.Regulamentul ar trebui sa se aplice indiferent cine e la conducere sau pe cine avantajeaza si pe cine nu.

Pe tine te deranjeaza ca s-a smiorcait Hamilton,nu ca nu s-a respectat regulamentul.Si ti se pare neimportant faptul ca daca Rosberg ar fi fost in locul lui Hamilton probabil ar fi intrat safetycar-ul.Pe mine exact treaba asta ma deranjeaza.Regulamentul ar trebui sa fie la fel pt toti.

Normal ca imi dau seama ca Hamilton s-a plans nu pt ca era viata unor oameni in pericol ci pt ca intrand safetycar-ul i s-ar fi creat un avantaj.Sunt constient de treaba asta,cred ca toata lumea care nu are 5 ani e.Chestia e ca in cazul de fata (spre deosebire de alte cazuri) mi se pare ca are dreptate.Normal ca Hamilton e un oportunist,toti pilotii de f1 sunt.Daca nu ar fi,ar fi piloti slabi.

 

Nu cunosc regulamentul pe de rost,dar stiu ca oricand e necesara interventia comisarilor pe circuit (pe asfalt) se introduce safetycar-ul.Am vazut atatea situatii in care s-a bagat SC numa pt niste resturi de carene pe circuit.

Nu se poate ca un comisar sa alerge de bezmetic pe circuit in timp ce masinile merg in regim de cursa,oricat de lent e virajul sau mai stiu eu ce,daca o masina s-a oprit sau s-a lovit acolo,exista o sansa ca si altii sa faca acelasi lucru si sa-l si rupa in 2 pe respectivul comisar,de aceea se baga SC-ul.

Deci in concluzie mi se pare ca Hamilton are dreptate.Indiferent cat de lent era virajul sau cate tururi mai erau din cursa,daca un comisar trebuia sa intre pe asfalt,trebuia sa vina SC.Mi se pare normal ca Hamilton sa incerce sa-si creeze cel mai mic avantaj,e ceva specific oricarui pilot competitiv.Nu mi se pare normal sa nu se respecte regulamentul.

Iar faptul ca pe tine te deranjeaza smiorcaiala lui Hamilton dar ti se pare neimportant faptul ca daca Rosberg ar fi fost in aceeiasi situatie probabil ar fi intrat SC pt ca deh,erau in Germania,asta e cam...

 

Nu conteaza motivele pt care s-a plans Hamilton,conteaza daca are dreptate sau nu si daca in situatia in care pilotul care isi va crea avantaj ar fi fost altul,atunci si deznodamantul ar fi fost altul.Asta e ceea ce conteaza in opinia mea.

 

Intre Massa si Perez a existat contact la viteza mare, iar pe traseu au ramas fragmente din masini. Exista si riscul ca pilotii sa fie raniti, caz in care ar fi fost nevoie de interventia masinii medicale. Aici nu a existat contact.

Nu,pilotii nu au fost raniti pt ca au iesit rapid din masini.SC s-a bagat cand mai erau 2 tururi din cursa pt ca si-au dat seama ca va fi nevoie de interventia comisarilor pe circuit,adica exact ce tot ziceam eu.Sau cum,daca exista un risc ca pilotii sa fie raniti intra SC,pt comisari nu se strica cursa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intram deja in tehnicalitati. Interventia Safety Car-ului nu este reglementata clar si strict. Intrarea ei pe circuit se face la cererea directorului de cursa, dupa o decizie subiectiva a acestuia. In acest caz a considerat ca nu era nevoie. Probabil ca si situatia din cursa de la momentul respectiv a fost un factor in decizia luata, dar nu i se poate imputa nimic.

Oricum ar fi, tot mi se pare ...jenant din partea lui Hamilton sa se ofusce din aceasta cauza. Nu era vorba de o penalizare, de cineva care a gresit sau a incalcat regulamentul. Nu: el se plange de faptul ca un mijloc de securitate ar fi trebuit (dupa parerea lui) desfasurat ca sa ii aduca lui un avantaj. Cum suna asta? Din nou mentionez ca el a fost *singurul* pilot care s-a plans desi nu cred ca ar fi fost singurul care ar fi putut castiga ceva din intrarea masinii de securitate.

E un pilot bun, e rapid, are stofa de campion, iar anul asta nu a prea avut noroc in ceea ce priveste fiabilitatea - altfel ar fi fost lider la puncte. In acelasi timp e si un cocalar penibil care nu invata din greseli si face gafe in serie. Dealtfel cred ca mai mult pentru asta va ramane in istoria sportului: publicarea pe twitter ale unor date de telemetrie (2012), replica "cause I'm black" cand a fost intrebat de catre un reporter de ce crede ca are parte de atatea penalizari din partea comisarilor de cursa (2011), modul in care a intrat in Räikkönen la iesirea de la standuri cand Kimi statea la stop sau modul lui de a se imbraca (constant).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,intr-adevar,SC-ul il cere directorul de cursa,e decizia lui.Dupa cum am vazut eu pozele alea,repet,nu am vazut inca cursa,azi sper sa ajung mai devreme sa ma uit si eu,mi s-a parut ca ar fi fost necesar.Acuma,na,ramane la latitudinea lui.Dar eu sunt de parere ca nu ar trebui sa intre nimeni pe breteaua de asfalt atata timp cat masinile merg in regim de cursa.In situatia de fata sunt de parere ca Hamilton are dreptate.

A fost singurul care a protestat pt ca era singurul care probabil avea ceva de castigat,pe restul chiar nu ii interesa daca erau la 20 sau la 3s de Rosberg ca oricum nu il puteau ajunge din cauza materialului de concurs.

Nu mi se pare deloc jenant ce a facut Hamilton,sa nu uitam ca nu mai departe de cursa trecuta cei 2 magnifici Vettel si Alonso plangeau ca 2 pixde cerand penalizari unul pt altul din varii motive,ba chiar Alonso spunea ca Vettel a folosit DRS-ul pe zone fara drs desi acest lucru nu prea e posibil din cate stiu eu.

Sa nu uitam perioada Schumacher cand Ferrari facea o gramada de marlanii si plangeri impotriva McLaren si respectiv BMW,sa nu uitam renumitele lupte Senna-Prost in care fiecare incerca sa foloseasca politica si regulamentul impotriva celuilalt.

Dar astia sunt legende,Hamilton e cocalar...

 

Gafe in serie nu prea am vazut anul asta la Hamilton,in afara de calif de la Silverstone,si aia nu prea o pot numi gafa.

 

Nu ma intereseaza cum se imbraca si ce declara Hamilton pe twitter,fb,etc,nu ma intereseaza cum se imbraca,ce mananca,etc.Nu ma intereseaza Hamilton omul si suferintzele/harfele lui de la momentul respectiv,nu sunt fanul lui,ma intereseaza Hamilton pilotul si ce face el numai si numai pe circuit.Restul e can-can.

Sunt 2 lucruri foarte diferite si cred ca fiecare ar trebui sa le separe.Fazele astea ca pilotii si in general persoanele publice ar trebui sa fie ingerasi sunt americanisme,aia se ofuscheaza toti cand vad vreo vedeta de-a lor beata,drogata sau mai stiu eu ce,bine,Kimi era beat non-stop dar nimeni nu avea probleme cu treaba asta.

Repet,astea sunt lucruri care ii privesc strict pe ei,pe mine ma intereseaza DOAR ce fac atunci cand sunt pe circuit.Si din punctul asta de vedere Hamilton mi se pare extraordinar.

Fara el si fara Ricciardo,sezonul asta ar fi o abureala totala.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la gafele omului Hamilton, nu ale pilotului. Desi nici ca pilot nu e "curat". Gresala din calificari in Austria e elocventa in acest sens.

Eu personal nu pot sa fac o distinctie clara intre cele doua entitati, "omul" si "pilotul". Si asta in general, nu doar in cazul lui. Sunt situatii cand cei doi se confunda. Ma refer de exemplu la scenele pe care le-a facut la Monaco anul asta, cand l-a acuzat pe fata pe Rosberg ca "a trisat". Asta desi nimeni niciun expert nu a gasit nimic simulat in datele de telemetrie - spre diferenta de ceea ce a facut Schumacher de exemplu intr-o situatie similara, tot la Monaco in 2006.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la gafele omului Hamilton, nu ale pilotului. Desi nici ca pilot nu e "curat". Gresala din calificari in Austria e elocventa in acest sens.

 

Eu personal nu pot sa fac o distinctie clara intre cele doua entitati, "omul" si "pilotul". Si asta in general, nu doar in cazul lui. Sunt situatii cand cei doi se confunda. Ma refer de exemplu la scenele pe care le-a facut la Monaco anul asta, cand l-a acuzat pe fata pe Rosberg ca "a trisat". Asta desi nimeni niciun expert nu a gasit nimic simulat in datele de telemetrie - spre diferenta de ceea ce a facut Schumacher de exemplu intr-o situatie similara, tot la Monaco in 2006.

Pe mine nu ma intereseaza omul,si aici vorbesc ca si tine,in general.

Nu ma intereseaza ce fac ei in timpul liber sau ce fel de oameni sunt.Imi place sa ii vad pe circuit.Daca pe circuit se descurca bine,din partea mea jos palaria.In rest pot sa violeze babe sau ceva :)

Imi place foarte mult de Alonso,de care sunt zvonuri ca e foarte arogant,imi place foarte mult de Hamilton,care iata,dupa cum zici si tu,nu pierde nici o ocazie sa isi etaleze fitzele,si etc si etc.

De acord si cu faza de la Monaco,trebuia sa taca draq din gura,a vorbit prost.Chiar nu il banuiesc in acel caz pe Rosberg de nici o intentie de sabotaj ca sa zic asa.

De fapt pana acum,Rosberg mi s-a parut un pilot model din toate punctele de vedere.Omul chiar si-a facut cursele si si-a vazut de treaba lui si de farfuria lui si n-a avut nimic cu nimeni,inclusiv cu rivalul Hamilton.Foarte misto faza din Canada,cand Hamilton il ia fals prieteneste de dupa cap,in timp ce Rosberg se stramba si se trage la o parte,aruncandu-i o privire enervata.Chiar mi-a placut de Rosberg acolo era ceva de genul "hai sa nu ne sujem pwla unu la altu doar de dragul publicitatii sau ca sa fim politically corect"

In schimb Hamilton (desi a fost bantuit de foarte multe ghinioane fata de Rosberg,dar asa e viata,chiar sunt ghinioane si nimic altceva),pt orice neajuns,ghinion sau rezultat prost,a cautat sa invionavateasca echipa,pe Rosberg sau mai stiu eu pe cine.Lucru intr-adevar foarte urat.

Dar pe partea ailalta,la Hamilton ne uitam la curse,ca la Rosberg nu avem ce.Rosberg e tipic neamt,daca mere masina mere si el,daca masina nu mere,la revedere.Iata,Alonso e pe acelasi stil cu Hamilton.Are acea foame.

Ascultam pe Sky,Brundle spunea cel mai bine : "ne place cand se intalnesc Alonso si cu Vettel pe pista".Achesez 100%.Daca se intalneste Rosberg cu careva,ma ia somnul.Asta e diferenta.

 

Deci m-am uitat la cursa.Extraordinara.

Hamilton nota 20,la fel Ricciardo,fantastic baiatul.Bottas foarte bun.Alonso iar s-a batut cu Vettel :D

Dar despre incidentul cu Sutil si necesitatea SC,pot sa zic ca sunt 100% de acord cu Hamilton in acest caz.Deci in primul rand,acel viraj era unul de peste 150kmh,Sutil a ramas exact langa trasa ideala,si toata lumea astepta SC,chiar si cei de la Sky au zis :intra SC.Dar apoi am vazut 3 comisari ca se pregatesc si apoi o iau la fuga dintr-o parte in alta a circuitului.Si ca trag ca apucatii de masina,in timp ce ceilalti piloti treceau la cativa m de ei in forja pe iesirea din curba.

Ok,e decizi directorului de cursa,dar nu se face asa ceva.E jenant.E stravezie rau de tot,orice ar zice oricare.

Repet,Hamilton,da,manelist,cocalar,declara toate prostiile prin presa si etc,a facut o gramada de declaratii tampite si vede o gramada de teorii ale conspiratiei atunci cand are curse slabe,dar in acest caz mi se pare ca are foate mare dreptate.100%.Asta e parerea mea.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...