FLEX Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Se pare ca e cam gata, McLaren renunta la Honda. De la anul. http://sport.hotnews.ro/stiri-motor-21817335-formula-1-presa-mclaren-renunta-motoarele-honda-reveni-cele-mercedes.htm Si totusi ... 35mE/an? tare de tot Alonso asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 (editat) Parcă nu aș crede până nu văd informația dintr-o sursă specializată. Cred că există un ultimatum intern și că McLaren discută și alte opțiuni, dar nu este nimic hotărât Avariile de pe mașina lui VET: Și cursa lui Verstappen: O părere de insider (Irvine, că tot vorbeam de el recent) despre Schumacher Editat Iunie 13, 2017 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Parcă nu aș crede până nu văd informația dintr-o sursă specializată. Cred că există un ultimatum intern și că McLaren discută și alte opțiuni, dar nu este nimic hotărât Doar trafic pe un site romanesc dubios ... telenovela ... » Post actualizat in 13 Jun 2017 19:00 O părere de insider (Irvine, că tot vorbeam de el recent) despre Schumacher Foarte foarte interesant ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Ce mai,daca anunta si sky e ca si facuta - link Vin prea multe pe prea multe canale ca sa nu fie asa.La revedere Honda,te asteptam la anul la...Sauber Succes pe toata linia,sa le arati celor din F1 "the japanese way of doing things" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 ...În același timp, Scarbs zice: "Mercedes are the obvious choice. Arguably, it's the best engine, they are very good with their customers and politically it would fit in very nicely. The other options? I can't see McLaren-Ferrari and a Renault supply is not a direction you'd want to go. So it has to be Mercedes or they will just have to tough it out with Honda." Deci în principiu vor, dar să vedem dacă se și poate Faptic sunt doar zvonuri deocamdată. Și încă un element interesant: "The Honda engine to Mercedes' is probably a smaller jump than it would be from the Honda to the Ferrari or Renault, which have very different engine layouts internally." Se pare că nu avem split-turbo nici la Renault, nici la Ferrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 (editat) Și încă un element interesant: "The Honda engine to Mercedes' is probably a smaller jump than it would be from the Honda to the Ferrari or Renault, which have very different engine layouts internally." Se pare că nu avem split-turbo nici la Renault, nici la Ferrari. In functie de ce?aaa,de asezare si spatiu interior,aia da,ok.DAR ca si performante : putere,fiabilitate,na,nici nu mai are rost sa vorbim. Da,pai pana la ora asta banuiesc ca toata lumea cu oarecari cunostinte tehnice a inteles ca acest concept split-turbo este un must-have deja pentru ca face diferente enorme. Personal ca un clarvazator si fin mirositor de tehnica de prin tot felul de siteuri care mai de care mai obscure am atras atentia inca de la jum sezonului 2014 de cand s-a dat in fapt dracovenia de pe motoarele AMG ca este un concept nu inovator,ci groundbreaking.E ceva ce trebuia furat de toti.Dar la acea data ceilalti nu puteau schimba layout'ul motoarelor,porcariile cu tokenuri si etc.Ee,a venit Honda in 2015 si cand orice tartan,inclusiv noi aici pe net ne-am dat seama care e smecheria cu split-turbo ei nuuu...ei au venit cu un melc.Un swirl-turbo nu mai stiu cum bagat in V'ul motorului,o complicatie de dragul complicatiei,cand puteau fain si frumos sa fure din 2015 designul amg si acum sa fie probabil la acelasi nivel sau aproape de ei. Honda de abia in 2017 si-a dat seama care e smecheria,deci le-a luat 2 ani sa adune 2 cu 2 si sa vada ca face 4,dar acum belele mari cu punerea in practica a furaciunii. In timp ce Ferrari intradevar,nu are un split-turbo per-se,(dar in 2017 au furat si ei conceputl.)turbina fiind in fapt despartita si mgu-h in ea la fel ca la amg,dar compresorul este tot in spatele motorului,ceea ce face traseul si implicit lagul mai mare si aerul mai cald,iar Renault nu a facut vreo mare inovatie,dar Ferrari si-a cizelat injectia si drept urmare si cu acest mini split-turbo iata a reusit sa ajunga langa AMG,Honda se afunda in groapa pe zi ce trece. Da,oricum ar fi fost,tot varau ei cumva motorul ala acolo,numa sa stie ca au intradevar un motor nu o pacoste.Cred ca mecanicii il pupa pe Zak si petrec o saptamana incheiata de bucurie ca ei saracii erau cei mai oropsiti. Se poate face treaba,dupa cum scrie si in acel articol trebuie sa rupa contractul.Treaba se poate face dur,daca Honda ramane pe pozitii : McLaren trebuie sa plateasca aprox. 90 mil de usd.Daca Honda insa cedeaza ceea ce ar fi lucrul normal de facut,ar trebui sa isi stranga mana reciproc si fiecare pe drumul sau. Sunt foarte curios cum va decurge treaba,daca Honda ii lasa sa iasa din contract cu sau fara bani.Daca fac lucrul elegant,samurai-like cum se lauda toti japonezii adevarati ca sunt (Yamaha sunt pe stilul asta,am vazut un interviu cu Furosawa nu mi-a venit sa cred ca inca gandeste exact ca samuraii) sau daca isi mananca de sub unghii si vrea clauza de reziliere. Oricum au redus o echipa de varf la o stafie. Editat Iunie 14, 2017 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Oricum au redus o echipa de varf la o stafie. Nu ei .... , Ron a facut-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Nu ei .... , Ron a facut-o Gura pacatosului adevar graieste. Doamne ce il detest pe omul ala.Si nu inteleg cum lumea il vedea asa ca pe un om capabi. Bine,privind retrospectiv,nu a facut o decizie proasta vizavi de parteneriatul cu Honda.Cel putin gandind dupa ureche,ca noi,care nu avem date anterioare care sa ne faca sa avem o parere informata.Dar un parteneriat cu Honda,pe hartie,parea o treaba buna.Firma imensa,serioasa,cu pedigree in F1,ce sa mai,bifa toate casutzele. Cine s-ar fi gandit ca japonezii nu vor putea stapani tehnica turbo-hibrdi si ca totul va fi un asemenea dezastru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Care e pedigreeul 'onda in F1? Nu ei au fost pe vremuri cu maşinile naşpa (usoare) si bagau alice de Pb in rezervor la ultima alimentare ca sa iasa bine la verificarea finala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Asta e : Nu ei au fost pe vremuri cu maşinile naşpa (usoare) si bagau alice de Pb in rezervor la ultima alimentare ca sa iasa bine la verificarea finala? Aia e "streetsmart". Daca te uiti la F1 o sa vezi ca fiecare echipa campioana a incercat intr-un fel sau altul sa indoaie putin regulile.Cum ar fi sa mearga pe ulei,sau sa puna un contrabalans in fata sau sa sa puna un blown diffuser samd. Hotul neprins e negustor cinstit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Nu chiar, ca au fost mirosiţi şi s-au retras! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 (editat) Ce trista cursa avem la Le Mans! Fiabilitatea isi spune cuvantul.Nici o masina de la P1 fara probleme serioase.Trist. Editat Iunie 18, 2017 de danypop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Mie mi se pare foarte, foarte interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Ar fi frumos sa castige Jackie Chan, dar nu se va intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 După problemele de fiabilitate de la LMP1, nimic nu e imposibil. Chiar au o șansă bună Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Dupa finalul de anul trecut,o victorie P2 ar fi superba!Sportul are nevoie de surprize! Anduranta nu iarta,iar Le Mansul cu atat mai putin!Va fi un final interesant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 18, 2017 Share Postat Iunie 18, 2017 Superbă cursă. A câștigat o mașină care la 4 ore după start era pe ultimul loc (52 parcă). N-au câștigat chinejii, dar sunt două LMP2-uri pe podium. Doar două (2) prototipuri LMP1 au terminat cursa. Orice ar face, Toyota nu reușesc să câștige la Le Mans. Mazda rămâne singurul constructor japonez câștigător după 85 de ediții. Porsche ajung la 19 victorii. Și ce nebunie la clasa GTE Pro, unde victoria s-a jucat în ultimul tur, după mai bine de 24h de cursă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Consider ca ar fi fost umilitor pentru toata lumea, WEC, FIA samd ca un prototip LMP2 sa castige cursa. Ar fi fost de bun augur pentru fani si pentru spectacol dar la clasa 'regina' cam bate vantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Eee,hai sa fim seriosi,Toyota a fwtut-o nu atat din vina masinilor cat si din vina pilotilor : pai Kobayashi vede cand intra pe linia dreapta din fata boxelor ca nu mai are putere deloc,tura motorul in gol si continua?Orice pilot cu prezenta de spirit ar fi tras pe dreapta instant la capatul boxelor tocmai pentru ca sa il aduca repede la boxe.Nu,nu Kobayashi continua pe un circuit de 13 km sperand ca poate ajunge la boxe pe electric...wtf,au innebunit toti? Iar alalalt,da ca boul in ala de lmp2 care iese de la boxe si isi rupe roata etc si de acolo i se trage.Deci Toyota ca Toyota dar nici cu pilotii aia nu mi-e rusine.Greseli de gradinita,aia nu sunt piloti nici de anduranta,decum de o cursa asa importanta ca LeMans...auzi,sa dai tu in pilot de iese de la boxe... Pacat de Lotherer,imi place mult de el,pacat ca nu a reusit sa castige echipajul lui. Oricum frumoasa cursa si m-am mirat de ce tare se mere totusi pentru o cursa de anduranta.Din 2020 se schimba regulile drastic,vor insista mai mult pe e-power.Dar cursa de 24 de ore mai antrenanta decat o cursa de F1 de departe...F1 are probleme daca si LeMans e mai spectaculoasa ca ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Daca nu ma insel nici o masina nu are voie sa mearga inapoi la boxe daca a trecut de breteaua de intrare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Eee,hai sa fim seriosi Toyota au găsit țap ispășitor: un pilot de LMP2 pe care Kobayashi l-a confundat cu un comisar de cursă Carevasăzică cursa nu au pierdut-o pentru că ambreiajul minunii lor tehnologice s-a stricat de la o simplă plecare de pe loc (pentru că nu era gândit pentru așa ceva), ci pentru că un biet competitor i-a încurajat într-un mod inadecvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Da,am citit si eu faza aia.Ok,foarte probabil desi mi se pare cam ciudat,mai ales pentru o masina de anduranta.Asta ar fi ceva mai probabil la F1,nu la un lmp1.In sfarist,fie cum vor ei,dupa cum am spus mai inainte - mare parte,pot spune chiar vina majora au avut-o pilotii.Pe de alta parte,nu eu am contractat pilotii aia,ci Toyota,deci vina tot la ei se cuantifica Am revazut din nou ultimele tururi,deci cum a fost finalul la GTpro....pfoai - link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 RedBull junior team 2010 Doar blonda din spate nu a ajuns în F1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 "Blonda" din spate tocmai ce castiga 24H Le Mans cu Porche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.