Method Postat Mai 15, 2020 Share Postat Mai 15, 2020 Parerea mea e ca la cat a stat lumea in casa,s-ar uita si daca se dau cei de la 5Gang in masini.Nu conteaza,orice,show si iesire din casa sa fie. Interesant articolul : What do Sainz and Ricciardo moves mean for Vettel and the rest of the driver market? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 15, 2020 Share Postat Mai 15, 2020 1 oră în urmă, Method a spus: iesire din casa La televizor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 17, 2020 Share Postat Mai 17, 2020 Sau asa,da Stire cam dura pt maestrul Vettel - Zak Brown a declarat ca inca din iarna Sainz a cerut acordul.McLaren pt a discuta.cu Ferrari deci vorbele erau facute de mult iar lui Vettel.nici macar nu i s.ar mai fi propus vreo continuare de contract. Se pare ca Binotto ar fi luat decizia de a nu mai continua cu Vettel inca.de la sf anului trecut,si se pare ca "maiestria" din Brazilia a cantarit greu. No comment,acolo a dat rau cu oistea-n gard maestrul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 La 18.05.2020 la 14:21, cuki a spus: Pai cum nu era, daca Ferrari a declarat ca i-a propus la Vettel 2 ani de contract? Bineinteles ca Ferrari a putut face o oferta de "neacceptat", cred insa ca daca vroiau sa nu-l prelungeasca pe Vettel, puteau pur si simplu sa nu-l prelungeasca. Anyway, era clar ca Vettel vroia sa plece de acolo. Plus Ferrari in Indy Car? wtf? Clar Ferrari nu este hot seat. Eu l-am citat pe Zak Brown care a spus ca Sainz i-a cerut acordul pt a purta discutii cu Ferrari inca din iarna.Se poate cauta pe net declaratia.Nu stiu,poate Ferrari purta discutii cu amandoi,asta numai ei stiu. Cert este ca Ferrari de fapt nu a declarat in nici un moment ca i-ar fi facut vreo oferta lui Vettel.Nu a declarat asta oficial never.La fel si Vettel,niciodata nu a zis ca i s-ar fi facut o oferta. Nu vad legatura dintre dorinta companiei Ferrari de a participa si in Indy cu negocierea locului pt al doilea pilot F1.A nu se intelege gresit - Ferrari nu se retrage din F1,vrea doar sa intre si in Indy.Probabil nu va intra,sa nu uitam ca Ferrari in 1988 a aplicat aceeiasi stratagema pt a-i fi indeplinite dorintele - a spus ca studiaza intrarea in Indy (dar atunci Enzo a declarat sus si tare ca va retrage echipa din F1),ba chiar a construit o masina perfect functionala pe specificatiile Indy.Enzo a folosit acea masina ca pe un joker,neavand de fapt intentia sa treaca in Indy,ci doar sa forteze mana lui Balestre? La 18.05.2020 la 14:21, cuki a spus: Nu cred ca era oportun ca Ferrari si Mclaren sa se grabeasca cu anuntul. Pe de alta parte declaratia lui Wolff insa ma pune pe ganduri. Chiar daca Wolff spune destul de clar, Vettel nu este o optiune de top pentru ei, reaminteste de "driver neamt, masina nemteasca", dar si de faptul ca Mercedes nu ar anunta nimica asa de devreme din considerente strategice. Silly Season se prelungeste Wolff/AMG am zis de la inceput ca sunt doar politicosi,in fact nu cred ca au avut sau au ganduri serioase cu nea Vettel. Ei au un cuplu de piloti buni,plus ca il cresc pe Ocon,care dupa parerea mea e un pilot de mare viitor.They're all set. Silly season (expresie infiintata chiar de Vettel ) intradevar se prelungeste,Vettel ramane cam pe afara ceea ce nu mi se pare tocmai ok pt sport,insa foarte interesanta e (re)venirea tot mai trambitata pe surse a lui Alonso la Renault. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 22, 2020 Share Postat Mai 22, 2020 Oricum pe playstation sau cum s-or face cursele astea virtuale cărțile se amestecă, ar fi putut câștiga cupa Porsche chiar și miki mitoman alexandrescu dacă nu se grăbea să dea colțu'. Cursele alea pe bune sunt ca școala în România, ar putea să nu înceapă nici în septembrie pt că valu' 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 22, 2020 Share Postat Mai 22, 2020 Acum 5 ore, cuki a spus: Bineinteles ca Wolff si Lewis sunt impotriva, Wolff a creat o stabilitate in echipa care ar fi zdruncinata serios de Vettel. Iar Hamilton, eternul pilot nr. 1...are nevoie de un locotenent nu de Rosberg reincarnat. Sa nu vorbim de o eventuala umilire a lui Hamilton. Stiu ca este improbabil si nerealist, sansele la casele de pariuri probabil ca s-ar duce spre triple digits...dar totusi, in F1 orice este posibil, iar Vettel cu o masina potrivita stilului de pilotaj...cred ca ar fi capabil de titlu mondial. Am si zis mai sus,daca era pe vremea lui Bernie facea el o magie sa nu ramana Vettel pe dinafara ca na - campeon.S-ar putea ca si Liberty sa faca treaba asta,desi e sansa mai mica dar nu e exclus. Mi se pare totusi putin sf toata treaba.Dupa cum bine ai zis,nu cred ca (cel putin) partea de track operations de la AMG il doreste. Iar pe partea cealalta,eu cred ca i-ar face rau carierei si imaginii lui Vettel sa vina langa Hamilton,mai ales in acest punct al carierei lui.De ce?Pentru ca dupa ce in 2014 a luat bataie de la Ricci,dupa ce in 2018 a esuat cu masina in pietris la Silverstone la primii picuri de ploaie pierzand lamentabil campionatul,dupa ce in 2019 a luat bataie pe toate fronturile de la micul Leclerc,si probabil va lua si in ce a mai ramas din acest an,sa pleci de la Ferrari cu coada intre picioare si sa vii in gura lupului la AMG ca sa te violeze si #godbless cu echipa?Pentru ca hai sa recunoastem,Hamilton o fi el kitchios si manelist,dar e un multiplu campion mondial aflat la apogeul carierei sale la cea mai buna echipa din mondial de departe si cu state vechi de plata....Vettel nici macar nu il va clinti. Ham il va bate metodic,sistematic,cursa de cursa din fp1 pana in cursa exact ca pe Bottas.Sa vii la o echipa care nu te vrea,cu cel mai mare rival al tau care e sudat acolo si mai e si pe un super val...eu cred ca Vettel nici macar nu are in proiect venirea la AMG,sunt doar povesti.S-ar putea sa aiba un as in maneca,dar care ar fi ala?Clar va vrea o echipa competitiva,dar care? Ferrari e out. AMG eu zic ca la fel,nu e loc.Si nici el nu vrea cu Hamilton,e inteligent si stie ca o va incasa de la acesta. RBR nici nu se pune problema - Verst e intangibil iar Albon a avut un sezon stelar. McLaren?Sa iasa Norris?Si va da ochii din nou cu Ricci?Ha.Ha. Force India nu e loc. Renalut?Ocon are contract semnat.Sunt zvonuri ca vine Alonso. Oriunde se duce,nu il vad bine.Eu zic ca Ocon va fi mai rapid ca el daca reuseste sa impuste locul la Renault.I se inchid insa toate usile.Ma tem ca in toamna vom fi martori la anuntul de retragere,pt ca efectiv nu mai are unde se duce..."sa se reinventeze'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Mai 23, 2020 Share Postat Mai 23, 2020 Singura variantă ar fi să plece Kimi de la Alfa și Vettel să meargă în locul lui, dar, așa cum ai zis câteva posturi mai sus, o să se dea numai de distracție, să aibă un volan pe care să'l învârtească. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 23, 2020 Share Postat Mai 23, 2020 Pt dixtracție avem: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 25, 2020 Share Postat Mai 25, 2020 Acum 2 ore, cuki a spus: Se zvoneste ca ar fi loc la Aston Martin Mercedes pentru Vettel, iar cel mai probabil Toto merge acolo team principal din 2021. Sunt zvonuri din ce in ce mai multe ca Toto s-ar duce la ei. Problema e ca acea echipa se face pe scheletul Force India nu?Care ii are ca piloti pe progenitura miliardarului...am uitat si cum il cheama,nu e important oricum,si pe Perez.Care Perez e si bun si are si sponsori ff puternici...si contract semnat parca inclusiv pe 2021.So? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 25, 2020 Share Postat Mai 25, 2020 Acum 56 minute, cuki a spus: Perez are contract cu Racing Point, nu cu Aston Martin Mercedes. Cel mai probabil sunt clauze in contracte, pentru situatia in care se schimba prorietarul unei echipe. Da,dpdv legal cam asa este. Acum 57 minute, cuki a spus: Poate renunta tacsu la serviciile lui fiuso, neamuri neamuri, da branza-i pe bani. Fiuso e pilot slab, nu este carismatic, nu are fani... Asta...nu prea as crede.Ta-su tocmai de aia baga bani si este in F1 - ca sa aiba ala micu echipa la care sa concureze.A bagat bani la Williams,da cand a vazut ca Williams e ghina si mai si mulge bani din echipa,si nici nu vrea sa vanda,a lasat-o si a mers la FI.Stroll cel mic e sudat acolo.Si m-as mira ca Perez sa nu prinda un loc la echipa pt ca....din cate stiu eu si Perez e co-proprietar la FI,si probabil va avea si el cota-parte si la noua echipa .Are actiuni,a dat si el cu bani acolo. E tricky rau de tot situatia pt Vettel...insa nimic nu e exclus,cine stie...eu m-as bucura sa ramana in F1,insa vad ca se inchid toate usile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Mai 25, 2020 Share Postat Mai 25, 2020 Eu sunt de părere că Russel mai are multă mămăligă de mâncat până să ajungă la Merceses. Un an jumate în F1, performanțe 0 barat (corec, nici mașina nu l'a ajutat deloc). Mai nou circulă zvonuri că impresarul lui Bottas discută cu Renault, dar dacă se păstrează Toto + Ham la Mercedes, nu cred că îl ejectează pe Bottas, e băiat ascultător și nu comentează la deciziile echipei, cu mici excepții, vezi SUA anul trecut când deși titlul era decis, nu s'a lăsat depășit și chiar l'a scos puțin de pe pistă. Dacă ar veni Vettel cu Ham, cine e pilot principal și cine secund? (Nu am urmărit vreo 15 ani F1, așa că nu știu cum a decurs relația Ham - Rosberg). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 26, 2020 Share Postat Mai 26, 2020 It's the silly season ! Macar atat daca sezon real nu avem... Acum 13 ore, pomo a spus: Eu sunt de părere că Russel mai are multă mămăligă de mâncat până să ajungă la Merceses. Un an jumate în F1, performanțe 0 barat (corec, nici mașina nu l'a ajutat deloc). Mai nou circulă zvonuri că impresarul lui Bottas discută cu Renault, dar dacă se păstrează Toto + Ham la Mercedes, nu cred că îl ejectează pe Bottas, e băiat ascultător și nu comentează la deciziile echipei, cu mici excepții, vezi SUA anul trecut când deși titlul era decis, nu s'a lăsat depășit și chiar l'a scos puțin de pe pistă. Dacă ar veni Vettel cu Ham, cine e pilot principal și cine secund? (Nu am urmărit vreo 15 ani F1, așa că nu știu cum a decurs relația Ham - Rosberg). Russel never la AMG.E Ocon inaintea lui...si Ocon chiar a avut performante. Ar fi extraordinar sa il vedem pe Vettel la AMG.Langa Hamilton.Vai ce as rade Sunt insa zvonuri de o veste mai nasoala - Renault s-ar putea sa iasa din F1 de la anul.Deoarece Corona crisis si deoarece nu au profitul pe cat au proiectat ei si scad actiunile si investitorii stramba din nas samd.Si deoarece e o madama sefa acuma peste tot Renaultul,care madama nu vede deloc cu ochi buni angrenarea lui Renault in F1.Si unde mai pui si rezultatele...care sunt practic inexistente... Am inteles ca inchid cateva uzine,si aripa Renault F1 (care cheltuieste imens si nu produce nimic) e destul de amenintata.Vineri vor anunta masurile de restriste,speram ca printre ele sa nu fie si terminarea proiectului de F1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 26, 2020 Share Postat Mai 26, 2020 La McLaren e oarecum norma...McLaren produce masini de nisa (nu stiu daca au succes sau nu,dar si daca au si fac profit bun cu fiecare masina....cate masini vinde McLaren pe an?Sa fim seriosi).iar divizia de F1 as zice ca papa bani in loc sa faca.Ei au sponsor principal Chandon....si atat.In rest bate vantul.Pai?Iar rezultate...mai rarutz ca-i mai dragutz. Si angajati sute...sa nu fie mii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 26, 2020 Share Postat Mai 26, 2020 (editat) McLaren face multe pt altii, nu doar masinile pe care le vinde! Componente si servicii. La supercaruri nu se face întotdeauna profit, se și pierde câteodată, dar se câștigă imagine. Pffff, și n-o să mai scrie pe chiulasa de 1.5 dci "renault f1"? Ce nasol... Mai începe ceva? 2021? Oricum erdeeș nu mai transmite f1, poate telefom..? Dar cine draq are telefom??? Bine, și cine se mai uită la f1... Editat Mai 26, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 28, 2020 Share Postat Mai 28, 2020 FIA approve reduced 2021 F1 cost cap and new sliding scale rules for aero testing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Mai 28, 2020 Share Postat Mai 28, 2020 Am găsit știre pe net că unul din oamenii de bază de la AMG va fi din 1 august CEO (cred) la Aston Martin. McLaren concediază vreo 1200 de oameni iar Abiteboul a zis că Renault va rămâne în F1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 29, 2020 Share Postat Mai 29, 2020 Era inevitabil...bani tot sugea din ea iar de bagat baga 3 lei.Pana acum vreo 2-3 ani era una din echipele cu cel mai mare succes la bursa,iar ei de investit bani inapoi - putin spre deloc.Ee,pai cand continui sa o mulgi asa ani la rand,iar ca piloti iei in majoritate numa gherle care dau bani special pt a-ti rotunji bugetul...nu ai cum sa nu cazi in cap.Papa Frank intotdeauna a fost zgarcit,dar acum de cand a imbatranit parca si mai rau. Vorba aia,fiecare pasare pe limba ei piere. eee,ce sa ia Vettel,stai lin ca nu cred ca o cumpara nimeni,o sa ceara batranu pe un nume si un atelier o suma de iti pica plombele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 30, 2020 Share Postat Mai 30, 2020 La 29.04.2020 la 10:40, TeDy 'M a spus: Vesti bune! Incepe F1, deocamdata fara public. Vom avea spectacol TV, posibil ca in Austria sa aibe loc 2 curse Se confirma! Acum au anuntat austriecii la Radio. Doua weekenduri si doua curse vor avea loc la Spielberg. 5 si 12.07. Daca din 15.06 se renunță in Austria si la "botnite" inclusiv in H/S. Marketuri, cum deja acum bacul se da fara măști, clar ca Marele Circ va avea si spectatori. Dealtfel majoritatea sporturilor incep, excepție mai fac numai cele de contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 2, 2020 Share Postat Iunie 2, 2020 Da,am inteles ca guvernul austriac a dat ok'ul pt curse motorizate deci e aproape 100% ca incepe. Thank God. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 3, 2020 Share Postat Iunie 3, 2020 din alea 22 planificate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 4, 2020 Share Postat Iunie 4, 2020 La 03.06.2020 la 8:53, apriliacluj a spus: din alea 22 planificate.... Pai na,avand in vedere marea frasuaiala pandemia vietii...e bine. Vorba colegului,probabil va bate undeva la 60-70% din cursele initiale.Va fi Germania obligatoriu,poate Franta...UK...nu se stie. Totusi e bine ca stim ceva concret clar si palpabil ca sa zic asa. La motogp inca nu s-a anuntat nimic,inca totul e in aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 4, 2020 Share Postat Iunie 4, 2020 Posibil să avem cursă de F1 la Imola sau Mugello anul ăsta. Oh boy, oh boy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 5, 2020 Share Postat Iunie 5, 2020 Nu am inteles nimic,limba aia e o enigma pt mine,dar te cred pe cuvant. Mugello am auzit si eu ca s-ar fi oferit sa gazduiasca o etapa de F1,cred ca are infrastructura necesara,dar si spatiile de esapare aferente (in afara de vreo 2 viraje),e chiar ok. Imola...i donno...sa nu uitam de ce a iesit din calendar.Ok,Tamburello nu mai exista dar Imola e un circuit tipic anilor 80,banda de asfalt mica si daca gresesc ajung in gard/zid dupa 5metri.M-as mira sa (mai) gazduiasca vreo etapa de F1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 5, 2020 Share Postat Iunie 5, 2020 Și Mugello sau Suzuka au aceeași problemă pe anumite porțiuni. Iar Imola era pe metereze să înlocuiască Monza anul trecut când se negocia un nou contract pentru MP al Italiei. E mai mult vorba de bani și disponibilitate decât de securitate. 45 minutes ago, Method said: Nu am inteles nimic,limba aia e o enigma pt mine,dar te cred pe cuvant. Google translate traduce acceptabil pagini web. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 6, 2020 Share Postat Iunie 6, 2020 Mugello foarte putin...imi aduc aminte.doar de curba unde a fost mai demult Rossi scos de Bautista.Per total insa mi sebpare un circuit mare larg elegant...ceea ce nu pot spune despre Imola. Suzuka intradevar are si ea aceasta problema....fiind,la fel,un circuit din anii 80. Da,ai dreptate.in legatura cu securitatea.Daca ar fi sa vedem dpdv al securitatii,n.ar trebui sa existe circuite stradale...in afara de Monaco desigur,care e heritage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.