cio.infinitas Postat August 19, 2020 Share Postat August 19, 2020 Nici eu nu-l inghiteam pe Max pana recent. Urmariti serialul de pe Netflix. Mie mi-a schimbat parerea despre el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Max e antipatic, clar dar e pilot mai bun decat a fost Tac'su ca si fapt divers, ma tot gandesc ca Sainz jr cum e comparativ cu Seniorul...., e drept ca nu se compara campionatul de raliuri cu F1, dar na.... PS. si vine din urma si Sch.jr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Acum 33 minute, cuki a spus: Are 22 de ani. Lewis de ex. la 22 abia intra in F1. Ultimele 5 titluri le-a luat de la 29 de ani. In toata cariera lui a fost la 2 echipe, Mclaren si Mercedes, iar la Mclaren multi ani a fost in Midfield. Nici mie nu imi place de el, are fata de deschis borcane...dar imi place atitudinea lui. Consider ca este genul de pilot din anii 80-90 in corpul unui pusti. Restul de varsta lui sunt toti politically corect, au acelasi speach in care defpt nu spun nimica. Oricum vom vedea ce se alege din el, sper insa sa vad de la el niste batalii adevarate. In 90 de ex. Ferrari avea un buget de aprox. 60 mil$, deci oricat costau acele motoare, erau peanuts fata de costuriile din ziua de azi. Echipele inchireaza motoarele, nu le cumpara de la Supplieri tocmai din considerente de cost. Dap, din ce se szoneste Ferrari/Mclaren si cred ca Williams primesc ceva rolyalties pentru "anii de F1", dar Ferrari primeste cel mai mult. Dpdv al regulamentului, inteleg ca Ferrari si-a pastrat pozitia veche, prin care daca nu erau de acord cu noi reglementari tehnice, nu se puneau in aplicare. Verst deja are multi ani in F1,a mai fost discutia asta.5?6ani?campionii in general dupa 5.6 ani aveau minim un titlu,uita.te la toti campionii din era moderna - Schumacher and beyound. E bun,e bun no comment,insa eu in duelul cu Ricci am vazut niste puncte slabe.Bine,a trecut ceva timp de atunci iar Verst s.a mai cizelat.Da si eu as vrea sa il vad intr.un duel real cu Leclerc/Ham...dar mi.e teama ca Honda nu va face niciodata un motor pe masura Merc. Sincer nu pot sa cred ca aceste costuri ale pieselor motoarelor sunt problema ca si bani.Cel mai.mare.cost il are r&d.imi aduc aminte cabprima oara cand fia a pus regula de motoare pt 3 curse toti constructorii au tipat ca de fapt costurile de r&d pt a face asemenea motoare vor face ca masura de reducere a costurilor sa fie de fapt mai costisitoare decat faptul ca ei economisesc cateva piese din motor. Repet,costurile unui ICE acum cand materialele sunt regularizate si se fol in principal doar alum mi se par derizorii,nu cred ca 1motor/cursa ar fi o problema.Electronicele sunt altceva,dar electronicele nu le pot face mai nefiabile...trebuie sa pui niste cupru pe bobinele alea ca altfel nu scoti caii/valorile necesare,iar deja fiab nu mai e o problema.La baterii la fel,oricat de light le.ai face,tot au fiab f mare relativ.la.timpul de exploatare.din f1 care e infim. A fost un articol al unui englez cu banii primiti de fiecare echipa in nush ce an,nu stiu de unde avea respectivul datele alea insa erau niste cifre de picai in fiund,si niste discrepante...Ferrari nici nu mirosise titlul in respectivul an si avea incasari muult mai mari decat orice echipa inclusiv AMG.Ceea ce mi se pare jenibil. Bonus pt Heritage Team 8 mil daca imi aduc eu bine aminte.Force India care punctase binisor gen locul 4 era cea mai violata,pai incasa f putini bani fata de cate puncte si ce pozitie avea.Nu se poate asa...de aia m.am mirat ca au semnat toti acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 Acum 24 minute, cuki a spus: La Mercedes, pana nu pleaca Hamiton, nu este loc pentru 2 alpha dogs. Poate-i dau un post de pudel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 20, 2020 Share Postat August 20, 2020 (editat) Acum 11 ore, john17 a spus: Poate-i dau un post de pudel! Acum 11 ore, cuki a spus: Asa este, dar probabil ca numa in Ferrari-ul din 2018 ar fi avut o sansa reala. Asta este din pacate realitatea sportului, si Montoya probabil putea lua titlul daca nu era Ferrari asa de dominanta in anii 2000. In 2010-2014 basically numai cu RedBull puteai lua titlu, indiferent de ce zeitate soferistica era oricine. Max nu degeaba are clauza de exit in caz ca nu primeste material tehnic, DAR nu are unde merge. Realistic, Max la Ferrari nu are ce cauta. Cred ca s-ar lasa cu Max luand la bataie jumate din Scuderie. Cel putin echipa de strategie. Ar spala pe jos cu ei, cum a facut Lauda portretizat super in filmul Rush. La Mercedes, pana nu pleaca Hamiton, nu este loc pentru 2 alpha dogs. In rest ar mai fi optiniile McLaren si Racing Point, ambele sunt insa momentan fara prea mari sanse. Deci ramane sa creasca echipa si sa spere ca vor ajunge vreodata la nivelul lui Mercedes....sau sa o dea Mercedes in bara (putin probabil). Eu mari suprize nu vad nici in 2021 din cauza asta. Probabil Ferrari sa mai inchida din GAP, Racing Point si Mclaren vor deveni tot mai buni, dar ce folos cand Mercedes da 1 sec pe tur tuturor. Vesti proaste pt Ferrari : Engine guru Cowell rejected Ferrari offer Problema e ca Ferrari e intr-o spirala descendenta.Nici nu mai conteaza pilotii deja.Ar trebui restructurat de la Binotto pana la ultimul mecanic regandit tot.Si poate,dar poate asa in 2022 sa aiba sanse sa duca lupta la AMG.Greu tare cu AMG astia,fac totul prea ca la carte,nu ai de unde sa-i apuci. Sau poate poate vorba ta,sare RB-Honda cu vreo masina de te da pe spate.Bai nene ce are conceptul ala de split-turbo de nu il imita nimeni?chiar asa de greu e de imitat de catre o uzina cum e marea Honda?wtf,sa incerce.Sunt sigur ca RBR/Horner ii vor forta pt ca 30 de cai in minus cat au acum conteaza,iata,hotarator.Oricum o treaba e clara - pana nu fac Honda sau Ferrari (in Renault nu imi pun nici o baza) niste motoare care sa rivalizeze cu AMG cat de cat,degeaba,pot sa il reinvie pe Schumacher si pe Senna sa ii puna in masini ca tot nu se va putea bate nimeni cu Hamilton.Nu s-au putut bate ei in 2018 cand le dadeau 0.3s pe linia dreapta decum acuma.... Editat August 20, 2020 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 21, 2020 Share Postat August 21, 2020 Williams announce sale of F1 team to US investment company It’s the dawn of a new era for Williams after the Formula 1 team announced they have been acquired by American investment firm Dorilton Capital… The iconic British constructor, founded by Sir Frank Williams and Sir Patrick Head, said in May that they were embarking on a “new strategic direction”, and had begun talks with interested parties regarding a sale of a minority or majority stake in the company. On Friday, nearly three months after they made that news public, the team said Dorilton Capital would be their new owners, marking “the beginning of an exciting new era in the history of Williams” with the team “now well positioned to capitalise upon the seeping rule changes coming into Formula 1 with the new Concorde Agreement” for 2021. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 La 21.08.2020 la 9:16, cuki a spus: Ferrari nu cred ca mai are o sansa la titlu ever, daca nu se restructureaza asa cum spui tu. Este oricum ciudat, mai ales ca Ferrari in anii 90 cu Todt si Brawn au pus bazele unui sistem de management al echipei, care acuma este vazut peste tot in paddock. Inafara de Ferrari si Renault . De ce au abandonat acel sistem? Habar nu am. E de recomandat in acest sens cartea pe care a scris-o englezul acela (James Allen parca?) despre era Schumacher - e natura italienilor - foarte creativi si capabili de mari realizari,insa extrem de nedisciplinati si miserupisti.E bine ca ai amintit de era Todt-Brawn pt ca trebuie subliniata componenta echipei de management....care numai italiana nu era.Dupa parererea mea aici e calcaiul lui Ahile,aici e cheia Ferrari etc : ei trebuie sa-si angajeze manageri.Si prin manageri inteleg oameni care preferabil sa fi fost angrenati in motorsport in prealabil si mai ales sa fi avut niste rezultate notabile,sa fi inregistrat niste succese.Si acei oameni nu prea sunt italieni adica nu sunt deloc,sunt cam englezi sau nemti etc,ori am impresia ca asta ii cam deranjeaza pe italieni.Acest patriotism prostesc si prost inteles,pe care l-am vazut si la Ducati in gp,si care le-a facut la fel de mult rau.Noroc insa ca la Ducati probabil exista supraveghere si din partea VAG Group ca na...sunt banii lor. La Ferrari insa,incapatanarea lor de a pune numai manageri italieni,care desigur ca nu aveau nici un fel de rezultate notabile i-a dus in situatia asta. Ei ar trebui sa treaca peste mandria italiana prosteasca si sa puna la conducere oameni care au rezultate,nu oameni de o anumita nationalitate,gen Domenicalli,Arrivabene si Binotto.Toti italienii astia de fapt au reusit sa piarda tituluri nu sa castige,daca ar privi obiectiv si fara mandrii nationaliste prostesti,si-ar da seama de asta. Exemplu - RB - Horner,AMG - Wolfe (e austriac parca?la o echipa nemteasca,ceea ce e big-no-no la nemti in mod normal samd). La 21.08.2020 la 14:43, apriliacluj a spus: Williams announce sale of F1 team to US investment company It’s the dawn of a new era for Williams after the Formula 1 team announced they have been acquired by American investment firm Dorilton Capital… The iconic British constructor, founded by Sir Frank Williams and Sir Patrick Head, said in May that they were embarking on a “new strategic direction”, and had begun talks with interested parties regarding a sale of a minority or majority stake in the company. On Friday, nearly three months after they made that news public, the team said Dorilton Capital would be their new owners, marking “the beginning of an exciting new era in the history of Williams” with the team “now well positioned to capitalise upon the seeping rule changes coming into Formula 1 with the new Concorde Agreement” for 2021. Au vandut unui grup de investitii,deci probabil vanduta ieftin.Trag concluzia (logica zic eu,daca ne luam dupa modul de lucru al grupurilor de investitii si dupa goal'ul lor continuu - profitul),ca acestia vor pompa 3 lei in firma o vor umfla,fortat,si o vor vinde in profit cand se va umfla putin la bursa.Performante de aici?As zice zero. Frank a muls echipa asta pana n-a mai ramas din ea decat o carcasa,carcasa asta a fost acum cumparata de niste praduitori probabil,pt ca era "la reducere",vor sa o umple cu aer si sa o vanda de buna.Parerea mea.Sper insa sa ma insel. Noul Acord Concorde (2021-2025). Toate-s vechi şi nouă toate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 26, 2020 Share Postat August 26, 2020 Acum 21 ore, cuki a spus: Asta si este calcaiul lui Ahile a lui Ferrari...Ultimul titlu l-au luat in 2007 cu Todt , din 2008 a venit Doemenicali, Mattiacci, Arrivabene si Binotto. F1 dupa 90 a devenit ca orice coorporatie, unde nationalitatea, culoarea pielii, religia etc. nu au importanta atata timp cat este the right for the job. Mercedes a fost condusa practic de 2 austrieci (Wolff/Lauda), RedBull de englezoi, Mclaren de neamt etc. Nu asta este cauza 100%, dar sigur a contribuit la seria de insuccese. Exact. De aici ar trebui ei sa porneasca cu restructurarea - de la cap.Nu de la mecanici. Sa aduca un manager capabil,bai nene dar capabil,nu un manager italian,sau prieten cu cei din cosiliul de administratie samd,nu pe cumetrii "lasa ca stiu eu un baiat bun,vorbim cu el",nu asa.Sa aduca un baiat care a avut/are rezultate la nivelul ala de manager/director general la o companie de asemenea nivel.Sunt cativa baieti in lume de se ocupa fix cu treburi din astea si sunt foarte foarte buni la ceea ce fac,si nu pot sa cred ca un asa job la o asa marca precum Ferrari nu e tentant pt ei.Tot ce trebuie sa faca Ferrari e sa-si intinda antenele.Si repet,nu in Italia.Worldwide.Exista head hunting agencies facute special pt asemenea probleme,deci totul se poate rezolva.Daca se vrea.Daca iar il aducem pe nea Macaroane de e el sef la reprez. la Monaco sau aiurea si isi face vacantele cu cei din consiliu si dupa aia ne plangem ca n-avem rezultate.... Acum 21 ore, cuki a spus: Williams a vandut pe 152 mil$, iar momentan se stie ca echipa isi pasteaza numele si implicit palmaresul precum si fabrica si birouriile. Ajuta sa mai ciupeasca niste milioane conf. noilui Agreement. Acuma vine insa partea interesanta. Care va fi strategia echipei din 2022. Stim ca echipele din F1 se impart in echipe de uzina (Mercedes, Ferrari, Renault si Redbull Honda) si echipe afiliate (Haas, Racing Point, Alfa Romeo, Toro Rosso). Mclaren si Williams sunt singurele 2 echipe care inchiriaza motoarele, dar restul (R&D, Build, Test etc.) fac Inhouse. Dpdv al costuriilor este clar mai rentabil sa fi echipa afiliata, care sa beneficieze de o gramada de componente dezvoltate si produse de echipele mari. Dar esti limitat cand vine vorba de invoatie. Basically vei fi tot timpul echipa de midfield, cu potential de podium/victorie in cazuri super favorabile. Pai din echipa Williams doar asta a mai ramas - numele.Si palmaresul.Era clar de cand a listat-o la bursa ca papa Frank,unul din cei mai zgarciti oameni ever,o va mulge pana nu va mai ramane nimic din ea. N-am stiut ca asa va fi imparteala in echipe factory si echipe satelit ca sa zic asa.Clar Williams va vrea sa isi lege numele de cel al Mercedes. McLaren....da buna intrebarea....ce va face McLaren? Daca va fi asa precum zici,nu poate accepta rolul de echipa B,dar nici sa fie inghitita de vreun motorist.Va fi interesant. Se zvonea ca intra si VAG Group cu Audi sau Porsche in F1,nici o veste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 26, 2020 Share Postat August 26, 2020 Acum 50 minute, Method a spus: De aici ar trebui ei sa porneasca cu restructurarea - de la cap.Nu de la mecanici. Se spune că era odată o furnică ce venea în fiecare dimineață veselă la muncă. Îi plăcea ce făcea, muncea cu drag și spor și, mai ales, era fericită. Șeful, Leul era suprins că furnica lucrează așa de bine fără să fie supravegheată. I-a venit o idee: dacă furnica producea așa de mult singură, fără să fie supravegheată sigur va produce și mai mult dacă va avea un șef direct. Așa a fost angajat Gândacul. Acesta avea experiența în supravegherea muncitorilor și era cunoscut pentru faptul că scria niște rapoarte excelente. Prima decizie a Gândacului a fost să instaleze un ceas de pontaj. Apoi, și-a dat seama că avea nevoie și de o secretară ca să-l ajute să scrie rapoartele lui minuțioase. Astfel, a angajat pe Păianjen. Păianjenul avea grijă de arhive și răspundea la telefon. Leul era foarte mulțumit de munca Gândacului, rapoartele lui erau excelente, așa că i-a spus că și-ar dori și rapoarte de producție și analize ale trendului pentru a le putea folosi în ședințele viitoare. Gândacul și-a luat munca în serios, așa că i-a cerut Leului un computer de ultimă generație, imprimantă modernă și un angajat care să se ocupe de departamentul de IT. Așa a fost angajată Musca. Între timp, Furnica care demult venea la muncă cu plăcere și era tare productivă a ajuns să semneze tot felul de rapoarte zilnice și să participe la ședințe lungi și plictisitoare care îi luau cea mai mare din timpul de lucru. Leul a considerat că mai are nevoie de o persoană care să se ocupe de departamentul unde lucra Furnica. Astfel a fost angajată Cicada. Cicada, în prima zi de lucru și-a cumpărat un scaun ergonomic și un covor pentru biroul ei nou. A doua zi a cerut un computer și un asistent personal pentru a putea face planul de optimizare a muncii și bugetului. Departamentul unde lucra Furnica a ajuns un loc extrem de trist. Nimeni nu mai lucre cu drag și spor, iar stresul afecta productivitatea. Leul a observat că în departamentul unde lucra Furnica a scăzut productivitatea așa că a angajat Bufnița, un expert ce va veni cu soluții ce creștere a productivității. Bufnița a analizat ce a analizat și la sfârșit a ajuns la concluzia că departamentul furnicii are prea mulți angajați. Ghiciți pe cine a concediat Leul? Pe furnică! Pentru că era un angajat cu o atitudine negativă și îi lipsea motivația. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 30, 2020 Admin Share Postat August 30, 2020 Hamilton este cu o clasă peste oricare găină din circuit. Restul sunt pastă de mici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 30, 2020 Share Postat August 30, 2020 Au avut ăștia procesiune azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 mda, Hamilton e peste toti... restu ciugulesc firimiturile... de vreo doo' ori am adormit in timpul cursei, boring rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 31, 2020 Admin Share Postat August 31, 2020 Ma uitam la un moment dat pe o filmare cu date de bord, frânare de la 320 la 65 km/oră! Totul în câțiva zeci de metri și 2-3 secunde! Nici nu realizez cum li se plimbă organele interne în corp la forțele alea G! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 Mda, poate ar fi mai interesant de văzut live filmarea cu raze x din măruntaiele piloților, poa' să și accelereze și să frâneze mai tare decât accelerometrele lui Vinales când a coborât din mers că tot o procesiune anostă e f1... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 (editat) Acum 12 ore, l.u.v a spus: Ma uitam la un moment dat pe o filmare cu date de bord, frânare de la 320 la 65 km/oră! Totul în câțiva zeci de metri și 2-3 secunde! Nici nu realizez cum li se plimbă organele interne în corp la forțele alea G! Si la astia nu le cedeaza franele ca la gp Da,intradevar e foarte spectaculoasa ingineria din spatele masinilor si faptul ca sunt capabile de asa niste performante e extraordinar. La tv oricum ai parte de o experienta total ireala fata de ce e in realitate - cine a fost pe Spa intelege ca Eau Rouge - Raidillon de exemplu e o imensitate de deal pe care vine o bretea serpuita stg-dreapta si pe care astia o abordeaza la 280-300 cu pedala jos.Asa ceva e incredibil pt orice om normal,cand le vezi cum trec pe acolo nu iti vine sa crezi ca e posibil. E un spectacol. Problema e faptul ca a devenit atat de mare si sunt pompati atatia bani in acest sport si prin urmare nivelul de profesionalism si performanta a crescut atat de mult in toate arealele lui si activitatile sale conexe - de vazut pe youtube povestea unui surub la RBR,care arata cata tehnica si pregatire intra pana si intr-un amarat de surub - totul e pregatit minutios si maniacal deja - incat efectiv spectacolul (care inseamna basically neprevazut si reactia pilotilor/echipelor in fata neprevazutului),a disparut pur si simplu.De aceea avem problemele astea cu spectacolul...sunt intradevar niste masuri care se pot lua,insa ele nu se iau,starea de fapt persista si tare mi-e teama ca la un moment dat aceasta competitie se va prabusi sub propria-i greutate. Apropo de miscat organele in corp - sa stai pe pitwall si sa treaca la 350kmh pe langa tine o masina de F1 old school V10/3000 sa vezi acolo cum iti fac organele interne - deci datorita sunetului monstruos efectiv iti simti matzele si stomacul cum vibreaza,sunetul trece prin tine,n-am mai simtit asa ceva niciodata.Nici nu pot concepe cum e sa fii in cockpit lipit cu scaunul de motorul ala,cred ca sunt total rupti dupa o cursa pilotii... Pai de aia nu mai auzeau Bernie,Todt si astia nimic si la fiecare interviu urla de zici ca sunt handicapati...cum naiba sa mai auzi ceva dupa 30 de ani de expunere la asa ceva ?! Insa tot frumos ramane chiar daca iti distruge auzul Editat August 31, 2020 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 1, 2020 Admin Share Postat Septembrie 1, 2020 Totul este organizat corporatist, sunt reguli și proceduri după care se lucrează. Dacă nu s-ar respecta toate aceste proceduri în tot procesul de zi cu zi până și la manufacturarea / strângerea acelui șurub de care spuneai, ar fi accidente și ar muri pe capete. Nu e nimic de condamnat aici. Senna a murit tot din cauza nerespectării unor proceduri, a unei suduri făcute aiurea, unde nu trebuia! Într-o era a tehnologiei înalte, în care materialele și tehnicile sunt de top, pur și simplu nu ai cum să lucrezi altfel. Nu știu ce fel de spectacol se așteaptă, să fie riscul de accidente, să le sară roțile, să moară aia acolo, doar de dragul spectacolului? Astea sunt vremuri duse demult, pentru visatori! Văd și pe forum părerile unor amețiți că na, ei merg și fără ABS, de ce să mai pui așa ceva pe moto? Sau TC? Vezi Doamne, așa ceva ciuntește din talentele de piloți dâmbovițeni și sistemele astea te împiedică să înveți să mergi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 1, 2020 Share Postat Septembrie 1, 2020 Acum 3 ore, l.u.v a spus: Nu știu ce fel de spectacol se așteaptă De exemplu să se mai depășească pe circuit, nu cu drs când unul nu mai are gume și celălalt are soft proaspăt! Când vezi o coloană de mașini curgând tur după tur, chiar dacă mai repede decât pe dn1, te ia somnu' oricâtă tehnologie ar fi înglobată în cotețele alea! Păi când manelarul are cotă 1.001 și mergedes 1.0000001 la ce rahat să te uiți?!? Că nici wax nu mai face dude, și-a făcut abonament la locul 3 și întâmplător mai urcă dacă zbârcește țoțo ceva la strategie, nu că ar depăși el vreun coteț de culoare. Păi dacă vreau să văd strategie mă uit în plm la șah! Până nu le-or pune și ălora 57 de ventilatoare să le răcească creierele. Și OOle. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 1, 2020 Share Postat Septembrie 1, 2020 Buna asta cu sahul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 1, 2020 Share Postat Septembrie 1, 2020 (editat) Eu unul nu izbele le gust la curse, altul e spectacolul pe care îl caut! Țineți minte cum se bătea Schumacher cu "Damian" Hill? Puneau ăștia imagini on board în paralel, Damian parcă ar fi fost la un joc pe pc, și cu volan fără feedback, în timp ce Schumi se lupta cu covrigul ăla de numa', și tot nu se știa dinainte câștigătorul. Nu mai zic de câte o manevră pe care nu ai fi văzut-o în veci posibilă. Acum dacă se apropie unii de alții li se tulbură aerele... Când le bagă în garaj cred că mufează și o pompă de vacuum pe puța pilotului să i-o țină tare! Astea sunt orice altceva numai mașini nu! Păi la motogp sunt într-o cursă depășiri cât în tot sezonul de f1! Face undercut, bagă țoțo la boxe cu 2 tururi mai devreme, hop-țop se schimbă ordinea. Altfel - procesiune ca pe dn1 sâmbăta pe Posada, un pic mai repede și cu stomacul în gât. Eu m-am lăsat de privit lăbăreala asta, mă bucur însă că am avut ocazia să văd și să aud live curse în perioada V10! Editat Septembrie 1, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 1, 2020 Admin Share Postat Septembrie 1, 2020 Nu am fost curios, acum ce specificații tehnice are un monopost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 1, 2020 Share Postat Septembrie 1, 2020 Acum 51 minute, l.u.v a spus: Nu am fost curios, acum ce specificații tehnice are un monopost? 584 de ventilatoare, câte unul pt fiecare componentă. Și o piesă insignifiantă între scaun și volan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 2, 2020 Share Postat Septembrie 2, 2020 (editat) La 01.09.2020 la 6:13, l.u.v a spus: Totul este organizat corporatist, sunt reguli și proceduri după care se lucrează. Dacă nu s-ar respecta toate aceste proceduri în tot procesul de zi cu zi până și la manufacturarea / strângerea acelui șurub de care spuneai, ar fi accidente și ar muri pe capete. Nu e nimic de condamnat aici. Senna a murit tot din cauza nerespectării unor proceduri, a unei suduri făcute aiurea, unde nu trebuia! Într-o era a tehnologiei înalte, în care materialele și tehnicile sunt de top, pur și simplu nu ai cum să lucrezi altfel. Perfect de acord. La 01.09.2020 la 6:13, l.u.v a spus: Nu știu ce fel de spectacol se așteaptă, să fie riscul de accidente, să le sară roțile, să moară aia acolo, doar de dragul spectacolului? Astea sunt vremuri duse demult, pentru visatori! Văd și pe forum părerile unor amețiți că na, ei merg și fără ABS, de ce să mai pui așa ceva pe moto? Sau TC? Vezi Doamne, așa ceva ciuntește din talentele de piloți dâmbovițeni și sistemele astea te împiedică să înveți să mergi! Aici nu mai sunt de acord,a raspuns colegul ce spectacol se asteapta,la care eu mai vreau sa adaug inca ceva f important zic eu : vrem ca masinile sa fie conduse NUMAI SI NUMAI de catre piloti !...precum scrie mare si tare in regulament.Pai daca s-ar respecta regula asta cu adevarat,la draq,nu am mai cere spectacol ca am avea destul. Asta tot recit eu - lasati pilotii sa conduca singurei masinile,si atunci vom vedea spectacol cat nu putem duce ! Un pilot conduce o masina de F1 tot cam asa cam cum un astronaut conduce naveta spatiala....teoretic ei sunt la mansa,dar practic au gandit niste ingineri tot traseul pt ei,au facut n simulari,ei doar bifeaza niste puncte,totul a fost in prealabil deja calculat "apasa butonul ala,fa manevra aia,avem nevoie de timpul ala pe tur"...el e executantul,nimic altceva.Si de aici zic eu toate problemele.Pentru ca la ora actuala,sa nu ne mintim singuri - pilotii sunt niste manipulatori,niste mecanici glorificati,ff bine pregatiti desigur samd,dar raman niste instrumente si atat. Da,buna aia cu abs'ul care deranjeaza.Pai sa cada putin in dinti pe franare si dupa aia inteleg ideea. La 01.09.2020 la 11:07, cuki a spus: Neverending Story...cred ca si anii 80-90 oamenii tanjeau dupa cursele din 70, cand tot la a doua cursa scotea pe unu carbonizat din masina. Numai ca atunci nu era forumuri si social media. Eu chiar va recomand "nostagiciilor" sa se uite la niste statistici, cum arata F1 in trecut si cum arata acuma. Cate depasiri se faceau, distantele dintre masini, distantele in campionat etc. Multe s-au schimbat in bine, dar nu poti avea fiecare cursa mega spectaculoasa. Mai sunt circuite nefavorabile spectacolului, ploaia tot mai des ne ocoleste...iar dominatia Mercedes este un fapt real pentru care ei nu au nicio vina. Ferrari a dominat, RedBull a dominat, Williams a dominat iar acuma este randul celor de la Mercedes. Rolul FIA printre altele, este de a mici gap-uriile intre echipe prin diferite metode. In ultimii ani insa Mercedes a reactionat foarte bine la fiecare modificare, restul s-au mai impiedicat. Ferrari a picat trept in cap. N-am prins perioada dar,fiind fan,am descarcat si m-am uitat la multe din cursele din anii 80.Intradevar erau si curse boring dar si multe rasturnari de situatie si curse spectaculoase.Motiv pt care circuitele erau pline.Lumea nu minte - daca nu e spectacol,nu vine,nu plateste biletul.Simplu,spectatorii sunt un etalon fantastic. Intradevar AMG n-are absolut nici o vina,tot ce a facut AMG a fost sa aduca un profesionalism pur si simplu desavarsit in f1,vina e la FIA care tot se cacaie in a lua niste masuri drastice de revigorare a F1 - dupa cum am mai zis - interdictia comunicatiilor si a telemetriei si eliminarea porcariilor erei Bernie - fast degrading tyres si fuel/car saving. La 01.09.2020 la 11:28, john17 a spus: Eu m-am lăsat de privit lăbăreala asta, mă bucur însă că am avut ocazia să văd și să aud live curse în perioada V10! Si in era V10 au fost vreo cativa ani de dominatie Ferrari de cadeai de pe canapaea de plictiseala - exact aceeiasi problema - o echipa extraordinara care nu lasa nimic la voia intamplarii eliminand astfel orice urma de neprevazut si un pilot ff bun care functiona ca ceasul.I-au luat vreo 4 ani lui Bernie insa pana la urma i-a gabuit,schimband regulamentul,iar Renault a reusit sa castige.FIA de acum nu e in stare vad sa faca asa ceva. La 01.09.2020 la 11:40, l.u.v a spus: Nu am fost curios, acum ce specificații tehnice are un monopost? V6 1600cmc turbo cu un plus de 120kw din motorul electric (MGU-K) pe maximum 30s/tur si bateria in consecinta. Incarc bateriei se face pe franare cu ajutorul MGU-K in consecinta distributia si aplicarea franei spate e automatizata pt a lua in calcul cat franeaza mgu-k si cata presiune de frana mai e necesara pe spate pt a ajunge la forta la care o cere pilotul (ca o paranteza ar fi prea fraieri sa nu poata aplica un ABS rotilor spate,desi e interzis,sunt convins ca toti o fac) Mai exista un motor electric pe turbo numit MGU-H ce ajuta turbo pe accelerare si incarca bateria pe decelerare,motor la care se vorbea ca se va renunta,dar eu sper sa nu o faca,desi avantajeaza AMG,care are un design fantastic al ansamblului turbo-mgu-h. Masa minima admisa (cu pilot in full gear si min 1kg de combustibil) - 746kg La 01.09.2020 la 12:32, john17 a spus: Și o piesă insignifiantă între scaun și volan. Cata dreptate ai....chiar ca insignifianta...din pacate pt noi si pt acest sport. In alta ordine de idei - de ce e Ricci/Renault asa de bun pe circuitele de low downforce? A zis ca a gasit ceva fantastic in setup in fp2 la Silverstone si ca se asteapta sa se bata la podium la Monza.Renault la Monza?wtf?mi s-a parut cam wishful thinking dar...sa vedem. Ca o paranteza - nota 20 si jos palaria lui Ricci pt ca il domina pe Ocon - unul din cei mai rapizi piloti din F1 la ora actuala - sincer desi sunt fan Ricci,nu ma asteptam.Bravo,the Badger isi dovedeste clasa din nou - material de campion mondial fara urma de indoiala. Editat Septembrie 2, 2020 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 2, 2020 Admin Share Postat Septembrie 2, 2020 1 oră în urmă, Method a spus: Un pilot conduce o masina de F1 tot cam asa cam cum un astronaut conduce naveta spatiala....teoretic ei sunt la mansa,dar practic au gandit niste ingineri tot traseul pt ei,au facut n simulari,ei doar bifeaza niste puncte,totul a fost in prealabil deja calculat "apasa butonul ala,fa manevra aia,avem nevoie de timpul ala pe tur"...el e executantul,nimic altceva.Si de aici zic eu toate problemele.Pentru ca la ora actuala,sa nu ne mintim singuri - pilotii sunt niste manipulatori,niste mecanici glorificati,ff bine pregatiti desigur samd,dar raman niste instrumente si atat. Suna ca și cum am juca F1 pe PlayStation! Or fi ei instrumente, dar mi-aș dori să ajung să fiu și eu (ca și restul plictisitor de aici) un instrument capabil să urc Eau Rouge cu 290 km/oră! Chiar și asistat cu toate device-urile electronice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 2, 2020 Share Postat Septembrie 2, 2020 Aia da,iti dai seama ca oricine si.ar dori sa fie in locul lor.Si nu incerc sa le stirbesc meritele,ba dimpotriva,as vrea sa ii vad la comanda,dar solo si numai solo. Oricum pt mine e imposibil de inteles cum niste copii de fapt pot fi atat de perfect profesionisti - nu gresesc aproape deloc ceea ce la motogp de ex nu se intampla.Ok,inteleg,coaching.ul de pe margine e imens fata de gp si e practicat in timp real dar oricum nivelul de profesionalism al acestor copii e uimitor,mai ales la ce presiuni se pun pe ei la fiecare cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 3, 2020 Share Postat Septembrie 3, 2020 La 01.09.2020 la 12:21, cuki a spus: au fost 3-4 faze in care Damon Hill s-a duelat cu Schumi Eu mă refeream la Schumacher cu Benetton, când nu prea îi dădea ture, iar Williams era o mașină net superioară. Dar atunci mai conta și mâna! Și Loeb omorâse wrc, și dințosu motogp, dar tot nu era plictiseala de la f1! Pentru ăștia cu veleități, dacă oricum nu o să o ardeți pe Eau Rouge cu 290 km/h (oricum v-ar zbura capul de pe umeri dacă ați reuși măcar să plecați de pe loc cu un coteț de f1, vedeți că au încercat și alții și nu e simplu) vă recomand călduros o experiență la ATA! Te dai pe circuit cu o mașină, nu f1 dar mult mai aproape de skill-urile fiecăruia, dar mai mult decât atât realizezi că nu ești nici pe departe atât de șofer/pilot cum credeai, iar la sfârșit oricum vei fi un pic mai bun. La modul serios vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.