Method Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) Se tensioneaza relatia dintre Renault si RedBull... Mi se pare ca pe asta il cam ia gura pe dinainte. Sa taxeze Renault pt banii pierduti?Razna rau situatia.Adica ceva pe genul : "uite cati bani am facut noi anul trecut cand am castigat si uite cati bani am facut anul asta cand am pierdut?" Asta e cea mai razna treaba din cate am auzit vreodata in F1. Pe de o parte de ce e asa sigur dr.Helmut ca ar fi castigat anul asta chiar si cu un motor bun?Daca nu castigau si Renault nu era de vina,cui dadea nota aia de plata? Iar pe de alta parte se stie (a zis-o demult Lauda si ramane la fel de adevarat) ca dominatia unei echipe in F1 tine 2-3 ani (4 la cele mai bune) si apoi urmeaza alta la rand,indiferent de cat s-ar stradui echipa,motoristul sau pilotii sa mentina acea dominatie. Baiatul asta bate campii cu nota lui de plata. Asa si Renault trebuia sa-i taxeze pe RB la inceput cand au venit in F1 si mereau ca draq,nu? Lui Renault i se poate reprosa lipsa de fiabilitate,nu i se poate reprosa ca nu este la nivelul Mercedes,Mercedes e peste toti pt ca a investit sume enorme de bani de 2 ani incoace si au creat acel motor cu turbina "despartita",de aici deriva performanta Mercedes.Mercedes a facut ceva anormal,deasupra standardelor.Renault nu poate fi condamnata pt ca nu e la nivelul Mercedes,in cel mai rau caz poate fi condamnata pt ca nu e fiabila.Desi la inceputul sez se cam intampla treburile astea cu motoare total noi... Intr-adevar,marea vina a contraperformantelor RB o poarta Renault,dar pe de alta parte,si Williams avea motoare Renault si brusc s-a sucit pe Mercedes pt 2014.Papa Frank a facut o mutare de geniu si a revigorat o echipa din care mai ramasese doar numele. Horner,Marko,etc,de ce nu au vazut aceasta mutare,de ce nu au simtit ce a simtit Frank?Simplu,pt ca nu au experienta si flerul englezului.Sa-si dea si lor niste amenzi.Ar trebui sa cam imparta nota aia de plata pe din 3 cu Renault baietii astia 2... E lucru stiut de cand lumea ca cele mai bune motoare din lume le fac nemtii si cele mai fiabile japonezii.Punct. Francezii fac vin si branza Editat Mai 31, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 31, 2014 Autor Share Postat Mai 31, 2014 Ceva detalii tehnice despre motorul Ferrari: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Papa Frank a facut o mutare de geniu si a revigorat o echipa din care mai ramasese doar numele. Horner,Marko,etc,de ce nu au vazut aceasta mutare,de ce nu au simtit ce a simtit Frank?Simplu,pt ca nu au experienta si flerul englezului.. Nu cred ca Merc sau Ferrari ar da motoare echipei RB ....de fapt marko a spus :se uita dupa alte motoare din grupul VAG ori Honda ...genial ar fi sa ramana fara motoare pt 2015 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Da,ai dreptate,nu poate fi comparata situatia Williams cu situatia RB. Normal ca Mercedes sau Ferrari nu ar furniza motoare unei echipe cu care se bat pt titlu. M-am inflamat eu cand am vazut ce a zis ala Dar oricum dr.Helmut mananca calcat.Cum sa taxezi Renault pt pierderile tale?Normal ca se intampla suisuri si coborasuri,nu e nimic batut in cuie.Nu e ca si cum cei de la Renault au stat si s-au uitat la luna,ei au incercat,dar nu le-a iesit.Se intampla.Daca le-ar iesi la toti,nu ar mai pierde nimeni. ....de fapt marko a spus :se uita dupa alte motoare din grupul VAG ori Honda ...genial ar fi sa ramana fara motoare pt 2015 ) Hehe,haioasa abordarea.Pai Honda in primul an cand va veni nu cred ca va rupe gura targului.Poate in al doilea an,da.Nu zic,ei au f mare exp in F1,dar totusi,sunt motoare foarte complicate motoarele astea noi. Iar treaba cu VAG e noua.Vor si VAG sa se bage in F1?Nu stiam treaba asta,ar fi un plus pt F1 daca ar intra VAG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Dar oricum dr.Helmut mananca calcat.Cum sa taxezi Renault pt pierderile tale?Normal ca se intampla suisuri si coborasuri,nu e nimic batut in cuie.Nu e ca si cum cei de la Renault au stat si s-au uitat la luna,ei au incercat,dar nu le-a iesit.Se intampla.Daca le-ar iesi la toti,nu ar mai pierde nimeni. Să-l pună pe Newey să proiecteze și motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Mi se pare ca pe asta il cam ia gura pe dinainte. Sa taxeze Renault pt banii pierduti?Razna rau situatia.Adica ceva pe genul : "uite cati bani am facut noi anul trecut cand am castigat si uite cati bani am facut anul asta cand am pierdut?" Asta e cea mai razna treaba din cate am auzit vreodata in F1. Pe de o parte de ce e asa sigur dr.Helmut ca ar fi castigat anul asta chiar si cu un motor bun?Daca nu castigau si Renault nu era de vina,cui dadea nota aia de plata? Iar pe de alta parte se stie (a zis-o demult Lauda si ramane la fel de adevarat) ca dominatia unei echipe in F1 tine 2-3 ani (4 la cele mai bune) si apoi urmeaza alta la rand,indiferent de cat s-ar stradui echipa,motoristul sau pilotii sa mentina acea dominatie. Baiatul asta bate campii cu nota lui de plata. Asa si Renault trebuia sa-i taxeze pe RB la inceput cand au venit in F1 si mereau ca draq,nu? Lui Renault i se poate reprosa lipsa de fiabilitate,nu i se poate reprosa ca nu este la nivelul Mercedes,Mercedes e peste toti pt ca a investit sume enorme de bani de 2 ani incoace si au creat acel motor cu turbina "despartita",de aici deriva performanta Mercedes.Mercedes a facut ceva anormal,deasupra standardelor.Renault nu poate fi condamnata pt ca nu e la nivelul Mercedes,in cel mai rau caz poate fi condamnata pt ca nu e fiabila.Desi la inceputul sez se cam intampla treburile astea cu motoare total noi... Intr-adevar,marea vina a contraperformantelor RB o poarta Renault,dar pe de alta parte,si Williams avea motoare Renault si brusc s-a sucit pe Mercedes pt 2014.Papa Frank a facut o mutare de geniu si a revigorat o echipa din care mai ramasese doar numele. Horner,Marko,etc,de ce nu au vazut aceasta mutare,de ce nu au simtit ce a simtit Frank?Simplu,pt ca nu au experienta si flerul englezului.Sa-si dea si lor niste amenzi.Ar trebui sa cam imparta nota aia de plata pe din 3 cu Renault baietii astia 2... E lucru stiut de cand lumea ca cele mai bune motoare din lume le fac nemtii si cele mai fiabile japonezii.Punct. Francezii fac vin si branza Marko e cunoscut drept caine turbat in paddock, e virulent in declaratii si are gura mare. Totusi tind sa-i dau dreptate aici. Renault este pana la urma un furnizor. Iar ceea ce au "furnizat" anul asta a fost sub standard, atat din punctul de vedere al performantei cat si al fiabilitatii. Apoi, nu trebuie uitat ca Red Bull (RBR + STR) reprezinta 50% din clientela Renault (4 echipe in total), iar echipa principala Red Bull este singura echipa de top care foloseste motorul francez. Red Bull vrea si poate sa puna presiune asupra unui furnizor sau sub-furnizor - asa cum s-a intamplat in 2012 de exemplu, cand Renault a schimbat furnizorul de alternatoare (Magneti Marelli) dupa cateva rateuri succesive si dupa ce Mateschitz a pus public piciorul in prag. Situatia de la Renault e destul de disperata, au recunoscut-o singuri. Mai mult, se anunta zile si mai negre pentru pilotii care folosesc motoare Renault si care vor "beneficia" aproape sigur de penalizari spre sfarsitul sezonului. Fiabilitatea nu este la un nivel acceptabil si ne apropiem deja de jumatatea sezonului. De asemenea, e lesne de inteles de Red Bull nu a trecut la motoare Mercedes, iar "flerul" lui Marko (sau ma rog, lipsa lui) nu are nimic de-a face aici: cand au incercat trecerea acum 2-3 ani, McLaren si-au exercitat dreptul de veto. Astfel, relatia dintre Renault si Red Bull s-a "cimentat", RBR devenind un fel de "echipa oficiala Renault" in F1. Cand s-a pus problema trecerii la motoare mici cu turbocompresor in 2014, schimbarea furnizorului nu avea sens: echipa Mercedes AMG ar fi avut un avantaj vadit in ceea ce priveste dezvoltarea cuplului motor/sasiu. Mercedes spune ca toti clientii lor au primit de la inceput aceleasi motoare ca echipa "oficiala", lucru probabil adevarat. Doar ca echipele "client" au primit motoarele cu 2-3 luni inainte de inceperea sezonului, pe cand Mercedes lucreaza la configuratie de vreo 2 ani... Ceea ce spui tu despre faptul ca "dominatia unei echipe in F1 tine 2-3 ani (4 la cele mai bune) si apoi urmeaza alta la rand" este statistic adevarat, dar e si artificial. Dominatia Ferrari de la inceputul anilor 2000 a fost oprita in mod sintetic, la fel ca si dominatia RedBull din ultimii 4 ani. Schimbari de regulament si "penalizarea" echipei dominante. Daca este normal (nu mai are niciun interes) sau nu (pana la urma este un sport) este discutabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 .. E lucru stiut de cand lumea ca cele mai bune motoare din lume le fac nemtii si cele mai fiabile japonezii.Punct. Francezii fac vin si branza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 3, 2014 Autor Share Postat Iunie 3, 2014 Pfff.. ce tantalai. Ei nu stiu ca s-a calculat pe motociclism.ro si forumistii au decis ca aderenta pneului nu depinde de suprafata de contact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 http://msn.foxsports.com/speed/formula-1/f1-fia-grants-f1-entry-to-romanian-backed-frr-team/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Mie-mi miroase a HRT (a.k.a. jaloane mobile). In cel mai bun caz. Situatie in care mai bine stau acasa. Sper sa ma insel.Nu m-ar mira nici sa se adevereasca a fi o schema de spalat bani. Ma astept la orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Forza Rossa...suna atato de rumeno! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Pfff.. ce tantalai. Ei nu stiu ca s-a calculat pe motociclism.ro si forumistii au decis ca aderenta pneului nu depinde de suprafata de contact? Da,corect,corect.Poti mere si cu gume de semicursa ca tot aceeiasi aderenta ai. Imi aduc aminte de topicul ala,numa fizicieni erau printre noi,cu unghiuri,ff,miu,niu,delta,lambda,te durea mintea ce scoteau din ei. Editat Iunie 5, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iminofensiv Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 http://www.motorsport.com/f1/news/up-to-vettel-to-go-faster-in-2014-newey/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Cam asa e. Sunt fan Vettel, dar anul asta performeaza sub standardul unui cvadruplu campion mondial. I-a trebuit copil... Surpriza: Alnso cel mai rapid in FP1. 1 F Alonso (ESP) Ferrari 1'17.238 2 LC Hamilton (GBR) Mercedes 1'17.254 3 N Rosberg (GER) Mercedes 1'17.384 4 S Vettel (GER) Red Bull 1'18.131 5 V Bottas (FIN) Williams 1'18.361 6 D Ricciardo (AUS) Red Bull 1'18.435 7 J Button (GBR) McLaren 1'18.446 8 K Magnussen (DEN) McLaren 1'18.514 9 KM Räikkönen (FIN) Ferrari 1'18.578 10 JE Vergne (FRA) Toro Rosso 1'18.643 11 N Hülkenberg (GER) Force India 1'18.733 12 S Perez (MEX) Force India 1'18.959 13 A Sutil (GER) Sauber 1'19.108 14 R Grosjean (FRA) Lotus 1'19.142 15 D Kvyat (RUS) Toro Rosso 1'19.177 16 P Maldonado (VEN) Lotus 1'19.340 17 F Massa (BRA) Williams 1'19.575 18 E Gutiérrez (MEX) Sauber 1'19.804 19 J Bianchi (FRA) Marussia 1'20.200 20 M Chilton (GBR) Marussia 1'20.844 21 M Ericsson (SWE) Caterham 1'21.404 22 A Rossi (USA) Caterham 1'21.757 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Cam asa e. Sunt fan Vettel, dar anul asta performeaza sub standardul unui cvadruplu campion mondial. I-a trebuit copil... Surpriza: Alnso cel mai rapid in FP1. 1 F Alonso (ESP) Ferrari 1'17.238 2 LC Hamilton (GBR) Mercedes 1'17.254 3 N Rosberg (GER) Mercedes 1'17.384 4 S Vettel (GER) Red Bull 1'18.131 5 V Bottas (FIN) Williams 1'18.361 6 D Ricciardo (AUS) Red Bull 1'18.435 7 J Button (GBR) McLaren 1'18.446 8 K Magnussen (DEN) McLaren 1'18.514 9 KM Räikkönen (FIN) Ferrari 1'18.578 10 JE Vergne (FRA) Toro Rosso 1'18.643 11 N Hülkenberg (GER) Force India 1'18.733 12 S Perez (MEX) Force India 1'18.959 13 A Sutil (GER) Sauber 1'19.108 14 R Grosjean (FRA) Lotus 1'19.142 15 D Kvyat (RUS) Toro Rosso 1'19.177 16 P Maldonado (VEN) Lotus 1'19.340 17 F Massa (BRA) Williams 1'19.575 18 E Gutiérrez (MEX) Sauber 1'19.804 19 J Bianchi (FRA) Marussia 1'20.200 20 M Chilton (GBR) Marussia 1'20.844 21 M Ericsson (SWE) Caterham 1'21.404 22 A Rossi (USA) Caterham 1'21.757 Tu crezi ca acel copil este vinovat de actuala valoare a lui Vettel? .... asta e valoarea lui cu o masina care nu mai este asa de mult superioara celorlalte ... iar Alonso poate sa puna in rama clasamentul din FP1 pt ca in cursa sau in calificari niciodata nu o sa fie acolo .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Legat de plodul lui Vettel, era evident o gluma. Ma suprind totusi slabele lui performante fata de Ricciardo. Pana in 2014, Vettel si Hamilton erau considerati cei mai rapizi piloti de pe grila "over a single lap". Hamilton confirma si in 2014, Seb nu. E clar ca Vettel nu se intelege bine cu masina, dar un campion mondial de nivelul lui ar fi trebuit sa "se regaseasca" pana acum.Revenind la actualitate: da, se pare ca timpul lui Alfonso din FP1 a fost doar un foc de paie. Desi banuiam, speram sa nu fie asa si sa avem o cursa disputata intre echipe. Gilles Villeneuve este un circuit de top speed unde motoarele Renault (care se pare ca au un deficit de 60cp (!) fata de Mercedes) nu au nici o sansa. Doar de la Ferrari ma asteptam la ceva supriza, mai ales dupa ce s-au laudat atat cu vastitatea pachetului de upgrade-uri pe care le-au adus in Canada. Degeaba. Dupa aceasta cursa, Ferrari va incepe cel mai probabil sa-si mute interesul si resursele spre 2015.Sper macar sa avem o lupta frumoasa, pe pista, intre coechipierii de la Mercedes - iar Rosberg sa-mi contrazica pronosticul in ceea ce priveste castigatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 8, 2014 Autor Share Postat Iunie 8, 2014 (editat) Da-o in pana mea de treaba. Mercedes-urile alea sunt din alta liga. Trece Hamilton de Vettel, cum trecea Marquez de CRT-uri cand le prindea cu un tur anul trecut Edit1 Hopa... stai asa... se vede o raza de lumina Mercedes-urile (ambele) au pierdut brusc puterea, si sunt mai lente cu peste 2 secunde pe tur decat ceilalti Edit2 Hamilton e gata... a abandonat. Massa era la conducerea cursei, dar a intrat la boxe sa schimbe pneurile. Ce imi place ca a devenit interesanta cursa Editat Iunie 8, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 (editat) Massa = păcăliciul F1 ce panaramă de clovn obosit .... Iar Ricciardo continuă să-l calce în picioare pe Vettel. Editat Iunie 8, 2014 de bibi.audiofil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 8, 2014 Autor Share Postat Iunie 8, 2014 (editat) Victorie RICCIARDO ... Ce final de cursa! Superb! Vettel s-a chinuit o gramada in spatele lui Perez, Massa a recuperat incredibil, dar a comis-o grav de tot in ultimul tur. L-a luat pe sus pe Perez si era cat pe aci' sa il ia si pe Vettel. Pacat... chiar speram sa ajunga pe podium, dar s-a inecat ca brazilianul la mal. Asadar 1) Ricciardo (ce emotii avea saracul in transmisia radio in care era felicitat Nu mai putea sa vorbeasca) 2) Rosberg 3) Vettel Editat Iunie 8, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Mai dă-l în căcat pe Massa. A venit atât de tare din spate și n-a fost în stare să treacă . Cred că nici pe Bottas nu-l depășea dacă nu greșea. Plângăciosul lu' pește ... a cerut team orders ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 8, 2014 Autor Share Postat Iunie 8, 2014 Da, am observat ca s-a scremut in spatele lui Bottas, dupa aia a mers perfect (a facut si fastest lap) cand avea liber in fata, asta pana a prins din urma grupul fruntas. Cand a ajuns in spatele lui Vettel, gata, s-a plafonat. Repet, si Vettel la fel... daca in spatele lui Ricciardo am inteles ca trebuia sa stea ca sa conserve gumele, dar cand Ricciardo a inceput sa ii dea blana, trebuia sa faca si el acelasi lucru. A stat pana spre final in spatele lui Perez, care era cel mai lent din tot grupul, si n-avea nici DRS, avea si probleme cu franele. Ricciardo a fost baiat destept! Daca acum cateva zile nu eram convins de el, acum pot sa spun ca mi-a placut. Bravo lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twingoo Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Dupa parerea mea Perez a fost principalul vinovat pentru tot ce s-a intamplat... Fara DRS si frane pe spate, i-a tinut pe toti 3 la o secunda jumate in spatele lui Rosberg si cred ca tot din cauza lui s-a produs si accidentul, parca prea l-a bubuit Massa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Dupa parerea mea Perez a fost principalul vinovat pentru tot ce s-a intamplat... Fara DRS si frane pe spate, i-a tinut pe toti 3 la o secunda jumate in spatele lui Rosberg Foarte tare din partea lui, azi merita un podium. Ce era să facă: "Hai treceți, să nu vă țin în loc, poate aveți treabă și vă grăbiți ...." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Poate sunt paranoic, dar manevra lui Bottas mi s-a parut trasa de par, acea perioada de franare care era clar ca nu o sa duca la nimic bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.