bmdbmw Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Nu cred ca e fake eleronul spate, din alte unghiuri pare chiar ok. E foarte impachetata in spate, se pot juca masiv cu aerodnamica in zona aia. Newey e singurul care poate mesteri ceva ok, Ferrari iar or sa dea cu mucii in fasole. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Prize laterale incredibil de mici. Același design înalt ca la FI. În rest, design evolutiv per total. Interesant cât accent au pus pentru direcționarea aerului în jurul sidepod-urilor: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Phhhh .... monstruoasa! Uite ca se poate si fara ampenajul ala enorm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Câteva poze cu aerodinamica intricată din jurul sidepod-urilor: Și sub nas: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 (editat) Ai de plm ce impacheteaza aerul....pffff Dupa cum am spus,pare al draq de rapida....sper sa nu fie. Nu,mie mi se pare fake eleronul spate,mi se pare mic si ridicat spre deosebire de Renault.Acuma bine,poate mi se pare ridicat pentru ca masina AMG se termina muuult inaintea eleronului,ceea ce nu e cazul la Renault. Dar mi se pare micutz si pricajit si foarte similar 2016. Aaa,si o treaba importanta zic eu pe care am uitat sa o zic : NO SHARKFIN ! Astia se pare ca nu "are" nevoie,merg fara. Si o veste mai de rasu-plansu : motorul de Renalult de pe Toro Rosso facu poc dupa 6 ture - link Si cica principala caracteristica e fiabilitatea sporita. Rad eu dar cand ma gandesc ca si RB e motorizata de Renault imi cam piere zambetul... Editat Februarie 23, 2017 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Aaa,si o treaba importanta zic eu pe care am uitat sa o zic : NO SHARKFIN ! Astia se pare ca nu "are" nevoie,merg fara. Au încercat o soluție alternativă cu același efect: » Post actualizat in 23 Feb 2017 20:47 Back to the Future: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Back to the Future: E normala revenirea la solutiile anterioare. Ferrari cu un nume alambicat - de ce nustiu - SF07H : » Post actualizat in 24 Feb 2017 10:34 Mai multe imagini aici Asa ca si observatii ageamii : Aripa fata mai slabutza decat la AMG in materie de downforce Susp fata destul de inalta Slabutza fata de AMG pe aero sub sidepods Aceeiasi micsorare masiva a prizelor de aer laterale Shakfin,dar mai are acea aripa perp pe el,nu vad eu bine?wtf is that? : » Post actualizat in 24 Feb 2017 10:36 P.S. Imediat iese si Macalau 32 de la McLaren Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 (editat) Iar au dat cu mucii in fasole si ma oftic un an ca nu castiga nimic. Da, au si sharkfin si eleron ca AMG doar ca ei au montat direct pe sharkfin...te pomenesti ca dau lovitura cu asta, dar nu as crede pt ca in tunel au avut rezultate slabe zic unii. Aero mai slab ca AMG si RedBull, motor mai slab ca AMG...2017 e tot la sezoane pierdute. Cam ca Ducati in MotoGP, se vede ca sunt tot italieni. Editat Februarie 24, 2017 de bmdbmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Iar au dat cu mucii in fasole si ma oftic un an ca nu castiga nimic. Da, au si sharkfin si eleron ca AMG doar ca ei au montat direct pe sharkfin...te pomenesti ca dau lovitura cu asta, dar nu as crede pt ca in tunel au avut rezultate slabe zic unii. Aero mai slab ca AMG si RedBull, motor mai slab ca AMG...2017 e tot la sezoane pierdute. Cam ca Ducati in MotoGP, se vede ca sunt tot italieni. Da,si eu am aceeiasi senzatie... Specificatii tehnice la MCL32,daca se poate vorbi despre asa ceva - aici. E interesatn totusi de citit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 E portocalie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Aripa fata mai slabutza decat la AMG in materie de downforce Din nou, cred că este irelevant ce apare în pozele de prezentare: și Mercedes au recunoscut că suprafețele aero se vor modifica destul de mult până la Melbourne Susp fata destul de inalta Slabutza fata de AMG pe aero sub sidepods Aceeiasi micsorare masiva a prizelor de aer laterale Depinde cum vor să direcționeze aerul: sidepod-urile sunt complet diferite față de ceea ce am văzut până acum, traseul aerului va fi total altul. Și amândoi știm că soluțiile aero în F1 nu funcționează niciodată cu copy/paste. Legat de forma lor: cred că Ferrari câștigă detașat (deocamdată) la categoria ugliest sidepods Shakfin,dar mai are acea aripa perp pe el,nu vad eu bine?wtf is that? Da, au si sharkfin si eleron ca AMG doar ca ei au montat direct pe sharkfin...te pomenesti ca dau lovitura cu asta, dar nu as crede pt ca in tunel au avut rezultate slabe zic unii. Exact. Aveam impresia ieri că soluția de la Mercedes era menită să înlocuiască sharkfin-ul, dar se pare că are alt rol aero. La cât de fin este apendicele nu cred că are ajută la apăsare, mai degrabă la dirijarea aerului pe aripa aspate. Game changer? Sigur nu? Iar au dat cu mucii in fasole si ma oftic un an ca nu castiga nimic. Aero mai slab ca AMG si RedBull, motor mai slab ca AMG...2017 e tot la sezoane pierdute. Cam ca Ducati in MotoGP, se vede ca sunt tot italieni. Da,si eu am aceeiasi senzatie... Părerea mea este că nu ar trebui să ne grăbim cu concluziile după pozele de prezentare. Prea puțină revoluție și prea multă evoluție în partea din față, dar asta este valabil și la Mercedes. Pentru ceva radical și interesant va trebui să așteptăm ziua de duminică și prezentarea RBR. E portocalie Cam puțin portocaliu la cât tam-tam s-a făcut cu asta pe twitter și-n presă. Pe de altă parte este prima schimbare radicală de colorit pentru McLaren din 1998 încoace. Este ceva » Post actualizat in 24 Feb 2017 12:03 Pe pistă, la Fiorano, cu Kimi la volan: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 (editat) Cam asa arata masinile de F1 in perceptia unui spectator de rand Editat Februarie 24, 2017 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 E foarte inalt acel sharkfin.Si pt prima oara vad si un monkey seat.Nici un gamechanger,nu. Uite ca si McLaren are acele mustati pronuntate pe sub nas pt directionare aer la fel ca Renault.Oricum,uratzica faptura... Pana la aceasta ora cea mai frumoasa masina mi se pare Renault cu AMG foarte aproape datorita cola bottle. Oricum mi se pare ca Renault a facut un salt major fata de anul trecut. Sa vedem dum RB DAR SI Toro Roso ca cica James Key ala de la TR e urmatorul Newey. In afara de astia 2 a mai ramas vreo masina nedezgolita? Oricum pe 27 incep testele la Jerez,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Cam asa arata masinile de F1 in perceptia unui spectator de rand Problema este că și regulile au început să arate cam la fel. Este una dintre probleme prioritare pe care noii patroni ai F1 vor să le rezolve. E foarte inalt acel sharkfin.Si pt prima oara vad si un monkey seat.Nici un gamechanger,nu. Bună observație Oricum mi se pare ca Renault a facut un salt major fata de anul trecut. Asta au spus și ei. În primul rând în ceea ce privește integrarea motorului în șasiu: Abiteboul zicea că anul trecut era ca un modul separat, pe când anul acesta au construit mașina în jurul lui. In afara de astia 2 a mai ramas vreo masina nedezgolita? Oricum pe 27 incep testele la Jerez,nu? Haas - prezentare direct duminică la Barcelona înainte de începerea testelor. Și Williams, mâine. Dar cred că am văzut ce era de văzut deja. Sunt doar curios dacă Williams și Mercedes vor veni până la urmă cu sharkfins la teste » Post actualizat in 24 Feb 2017 13:37 Încă una cu rake mare: Pe lângă monkeyseat, prima aripă spate cu suport central dublu: Din față, forma reală a prizelor de aer laterale este camuflată de paletele de dirijare a aerului. Forma lor reală se vede mai jos, iar deschiderea gurilor de aer pare să fie mare - poate ce a mai mare din ce am văzut până acum: » Post actualizat in 24 Feb 2017 14:17 Comparație interesantă: » Post actualizat in 24 Feb 2017 14:39 Posibilul traseu al aerului: Poate greșesc, dar mi se pare că până acum, SF70H-ul (presupun că numele vine de la Scuderia Ferrari 70 (aniversarea de 70 de ani a firmei) Hybrid) este cel mai îndrăzneț design de până acum. Probabil doar RB13-le va fi mai radical/interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Comparație interesantă: Poate greșesc, dar mi se pare că până acum, SF70H-ul (presupun că numele vine de la Scuderia Ferrari 70 (aniversarea de 70 de ani a firmei) Hybrid) este cel mai îndrăzneț design de până acum. Probabil doar RB13-le va fi mai radical/interesant. Da,e misto comparatia.AMG wins Mie nu mi se pare chiar asa radical,adica il presimt ca pe o alta "era sa fie da n-a fost" specific Ferrari. sa speram insa ca gresesc pt ca tare mi-ar place sa ii provoace cineva in mod real pe cei de la AMG. Fingers crossed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Deci și Williams-ul are sharkfin până la urmă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Pai ma gandesc ca era normal... Astazi sunt 2 evenimente importante as spune eu,cred ca cea mai importanta lansare dupa AMG - cea a lui RB.Sa fim cu ochii pe ei,e online - link aici. Masina se va numi RB13 - vad ca nu ii intereseaza asta cu cifra 13.eu sper sa le poarte noroc In timp ce RB ori au foarte multa treaba ori sunt foarte secretosi si fac lansarea in sensul ca vor pune nistep poze cu masina la ei pe site si gata,Torro Rosso fac lansare cu presa la Barcelona la circuit - ora 19.00 ora Romaniei - link aici. Haas....pt mine cel putin Haas nu e interesant. » Post actualizat in 26 Feb 2017 17:02Noul RB 13 sub ciclul "unlucky for some" : nu pare cine stie ce,sa speram totusi ca va fi unlucky for some cum zic ei. Si noul Haas : » Post actualizat in 26 Feb 2017 17:04RB are o "gaura" in nas si toata lumea se mira pentru ce e...nush daca gaura aia din nas le va aduce vreo victorie impotriva AMG. Cu parere de rau spun ca pana la ora actuala AMG pare cea mai "periculoasa" masina.sper insa sa ma insel amarnic. sunt foarte curios deasemenea ce solutii noi propune Toro Rosso. » Post actualizat in 26 Feb 2017 22:37Si STR 12 si probabil cel mai frumos "livery" cum spun englezii de pana acum : Una din putinele (cel putin in aceasta faza) masini care mai pastreaza monkey seat : Nu inteleg ce e bucata aia de Cf in spate jos de tot unde se termina floor-ul : Foarte interesant ridicata bara de directie (probabil pt aero),iar wishbone-ul de jos e tot in stilul AMG (II in loc de A),dar nu chiar asa pronuntat,tot in scopuri aero : Deasemenea se pare ca ei nu au probleme asa mari cu incalzirea franelor fata din moment ce e foarte aerisita treaba pe butucul la roata,spre deosebire de McLaren de ex care are ditai priza de aer pt racire frane. Se pare ca totusi motorul Renault e mai deficitar la capitolul randament/cooling decat Ferrari si mai ales Mercedes,pt ca aerisirile sunt mai mari.Deasemenea se vede la priza de admisie de sus ca se face racirea si pe acolo. Nu am mai vazut la nimeni acele aripi suplimentare pe deasupra prizelor de aer. Si inca ceva la acest monopost,desi nu are complicatiile pe care le are AMG pe teatray cred ca e primul pe care il vad cu panourile laterale de ghidaj al aerului de pe sidepods in stilul cum erau monoposturile 2008. Dupa cum am spus,acest monopost promite.Baiatul ala nu e prost deloc. RB nu mi se pare ca a avut atatea inovatii,in afara de nasul acela cu priza de aer care probabil e un s-duct mai parsiv. Bine,cum ne uitam noi si mai ales cat intelegem noi din aero....mai greu sa ne dam seama care monopost e mai inovator. Insa cu parere de rau spun ca AMG mi se pare cel mai periculos dintre toate.Sper,sper sa ma insel si sa ii alerge unul din ei. Chit ca e Ferrari,RB sau poate chiar acest STR.Nu conteaza,oricine,dar sa nu defileze iar AMG si in 2017 ca nu se mai poate. » Post actualizat in 26 Feb 2017 22:43O poza de rezol mai mare cu monopostul STR12 - panourile alea "old school" pe care scrie Estrella Galicia nu le-am mai vazut la nimeni : Si ceva funny ce cred/sper ca va zugravi situatia lansarilor si mai ales a RB : » Post actualizat in 27 Feb 2017 08:00Inca 2 poze cu STR 12 : S-duct vazut de sus + suspensia fata : Si inca o poza cu partea spate cu acel cover de Cf la partea de jos care probabil ascunde tunelele Venturi : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Exact: e doar un paravan care ascunde diffuser-ul de ochii presei și a celorlalte echipe. Ciudat de curat RB13-le la nivelul sidepod-urilor. Și nimic radical în afară de priza de aer din vârful botului. Poate să facă parte dintr-un simplu sistem S-duct sau poate să fie ceva mult mai complex - în stilul F-duct-ului de acum câțiva ani. Caz în care ar putea avea un efect vizibil. Azi încep testele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 (editat) Am gasit aici o pagina cu update-uri despre teste https://www.autosport.com/live/commentary/id/2507471/formula-1-testing-2017-barcelona-f1-test-day-one Steag rosu acum, Ric s-a oprit pe circuit... Editat Februarie 27, 2017 de bmdbmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 (editat) Ciudat de curat RB13-le la nivelul sidepod-urilor. Și nimic radical în afară de priza de aer din vârful botului. Poate să facă parte dintr-un simplu sistem S-duct sau poate să fie ceva mult mai complex - în stilul F-duct-ului de acum câțiva ani. Caz în care ar putea avea un efect vizibil. Exact,si mie mi se pare ca e curatzel rau,adica linistit.Asta nu stiu ce inseamna.Ori ca e vreo manevra in sensul ca arunca praf in ochii presei si concurentei,ori ca efectiv nu au alte solutii,ori ca au destula apasare pe cata poate face fata maretul motor Renault. Sunt convins ca botul ala ascunde un S-duct,F-duct,etc,o golaneala.Bineinteles ca vor motiva ca pilotii sunt fierbinti si trebuie sa se raceasca,nu e pt aero Apropo de tehnice,sa te uiti la presezon 2017 la motogp ca s-ar putea sa fi prins o poza cu marea furca Ohlins de CF,sa-mi spui ce parere ai...numai ca sunt jambele de CF,eu ma asteptam sa fie prinderile la roata si etrieri.Ar fi fost mai logic sa fie partea fara suspensie din CF,dar deh... Am gasit aici o pagina cu update-uri despre teste https://www.autosport.com/live/commentary/id/2507471/formula-1-testing-2017-barcelona-f1-test-day-one Thks. Bottas 1.23.1 pe softuri,la aproape juma de sec de tot...Hamilton clar va fi mai rapid. Vettel la 0.4 DAR pe medii.Fingers crossed. bine,imi dau seama ca nu sunt timpi de referinta. Editat Februarie 27, 2017 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Timpii sunt praf in ochi, anul trecut Hamilton a facut 1.22.000 in calificari. Vettel e din nou pe 1 la aprox 0.4s in fata pe medii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Update : Vettel 1.22.8 pe mediumuri. Ca o curiozitate,timpii de teste F1/2016 - aici. Fastest time in 2016 a fost tot Vettel cu 1.22.8,AMG-urile mergand slow Bine,timpii de pe toate circuitele vor cadea masiv in acest an,deci nu e un etalon. » Post actualizat in 27 Feb 2017 11:55Casca lui Alonso : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 În acest moment contează mai puțin timpii și mai mult numărul de ture parcurse. Iar din acest punct de vedere Mercedes sunt iarăși primii: 79 de ture pentru Bottas vs 61 pentru Vettel. La polul opus, coșmar din nou pentru Alonso (o tură, no time set) și Ricci (4 ture). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Mercedes are sharkfin : " @LewisHamilton on track!!Yes, that's a shark fin... (Oops, we did it too )" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 ...Iar Williams și Haas au adoptat T-tail-ul de la Ferrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.