Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este greu cu pronosticurile încă. Shanghai este un circuit complet diferit față de cel stradal din Melbourne, iar Ferrari și Mercedes par destul de apropiați ca performanță în cursă. I hate to be that guy, dar totuși cred că Merc sunt în față. Ferrari au fost aproape de victorie și anul trecut în Australia și au pierdut din cauza strategiei :)


Rămân la părerea dinaintea începutului de sezon: Ferrari este mai aproape de Mercedes și se vor bate pentru victorie în anumite curse. Cam atât. Un fel de 2015 reloaded. Și chiar îmi doresc să vorbesc prostii ^_^

 

Declarațiile celor de la Haas nu mă miră. Sunt motorizați de către Ferrari, fiind dealtfel singurii care primesc motorul spec 2017 (în afară de SF evident). Mai mult decât atât, au o colaborare strânsă cu Ferrari: iau și alte subansamble de la ei și sunt practic o echipă B a italienilor. Dacă orice altă echipă venea cu astfel de declarații era mai credibil. Nu spun că mint, ci că au interese.

 

Și că tot vorbeam de motoare: altă variantă începând cu 2021 (în afară de cea cu V4) este rămânerea la V6, fără MGU-H însă cu biturbo. Miroase a 1200cp...

 

O poză interesantă cu tipologiile de diffuser de anul acesta:

 

C8lmfKTWAAIRxs-.jpg

 

Vettel va avea o cască specială în China, comemorativă a celei de-a 91-a (și ultima) victorie a lui MSC :)

 

C8kj7VNXcAAlziY.jpg

C8kj9ZxXkAAqq_p.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C8kj9ZxXkAAqq_p.jpg

Foarte misto poza.

 

M-as mira sa scoata mgu-h'ul mi se pare o chestie foarte interesanta si care poate fi transpusa cu succes in real life.

 

Haas normal ca lauda Ferrari,vorbele lui Haas nu sunt o opinie pertinenta.

Cred ca ne vom da seama aici in China si in Bahrain daca Ferrari chiar are un contender sau a fost doar un foc de paie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-as mira sa scoata mgu-h'ul mi se pare o chestie foarte interesanta si care poate fi transpusa cu succes in real life.

 

Se pare că motivația ar fi costul. Dezvoltarea MGU-H-ului închite mulți bani. Oricum, nu este nimic decis încă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda angajează:

 

C8pflE_XkAAkUIt.jpg

 

Mă întreb dacă-și suplimentează echipa actuală sau îi înlocuiesc pe cei plecați. Alt punct interesant: locația este Milton Keynes ^_^

 

Ș-un pic de istorie. Avus Ring...

 

qgck06lfarpy.jpg

 

...și un Matra V12 pe vechiul Monza, cu șicana triplă înainte de Curva Grande. Cu sunet :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ferrari F1 = Ducati MotoGP ??

Heh,ar fi bine.

Adica ar fi bine pentru Ducati sa mearga in motogp asa de bine cum mere Ferrari in F1,avand in vedere ca anul asta Ferrari e minim echipa nr.2.

Ceea ce nu prea pot spune despre Ducati.

 

 

Honda angajează:

 

C8pflE_XkAAkUIt.jpg

 

Mă întreb dacă-și suplimentează echipa actuală sau îi înlocuiesc pe cei plecați. Alt punct interesant: locația este Milton Keynes

 

Pai sa pun si eu un CV ca ma relocai pe Uk acuma proaspat,de Brexit :bounce:

Stiu sa bag de vina si imi place sa studiez piesele la microscop daca s-ar putea.Deci sunt numa bun de inginer :crack:

 

Da ei vad ca angajeaza tot ceea ce inseamna energy recovery...acolo e marea lor problema?Pai acolo era si in anii trecuti....din 2015 incoace tot nu au rezolvat'o ?Slab foarte slab...

Si pe Milton Keynes?Hmmm,acolo e sediul RB,coincidenta?In Woking era sediul Honda parca...

Cred ca i-au dat pe toti afara si acum angajeaza altii noi,cine stie....dar asa la inceputul sezonului?adica nu e cam tarziu acum de angajari si regandiri?ar fi trebuit sa duduie productia acuma...

In fine,la cat de capabili sunt japonezii de la Honda,nu ma mai mir de nimic.Vorba aia - fiecare pasare pe limba ei piere

 

...și un Matra V12 pe vechiul Monza, cu șicana triplă înainte de Curva Grande. Cu sunet

 

 

 

Matra si V12 rulz :rock:

 

Un interviu cu Vettel - link - zice ca e de bine si ca Ferrari e mai rapida pe curbe si el crede ca e putin mai rapida pe race pace.Sa speram.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru că acțiune pe pistă în China nu prea este, un aspect interesant care ne scapă din cauza lipsei unui etalon vizual: ampatamentul monoposturilor de F1.

 

Se pare că Mercedes are cea mai lungă mașină în acest sezon, cu un ampatament de 3760mm. În prespectivă, actuala generație de Audi Q7 are un ampatament de 2994mm, Hummer H1 are 3302mm (H2-ul este mai scurt), la fel ca și cea mai lungă versiune de Cadillac Escalade (enormitatea asta) :)


» Post actualizat in 07 Apr 2017 10:40

LE: a fost totuși ceva acțiune. Dar nu chiar pe circuit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da da dii!

 

dar anu' asta pe cine ai pariat??

 

O sa fiu obraznic : Iannone

» Post actualizat in 07 Apr 2017 20:04

 

excelent

 

si excelent si comentariul urmator :

 

"Vettel fucks up turn 1

Hamilton fucks up

Hamilton out breaks Seb

Seb grows some balls

Hamilton becomes a brick wall

Hamilton then fucks up

Seb doesn't have DRS so can't get past Lewis

Lewis fucks up

Both of them fight in the pit lane

Red bull take a week to do the tyres

Unsafe release, bitches!

Vettel wins

The end."

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Vettel fucks up turn 1

Hamilton fucks up

Hamilton out breaks Seb

Seb grows some balls

Hamilton becomes a brick wall

Hamilton then fucks up

Seb doesn't have DRS so can't get past Lewis

Lewis fucks up

Both of them fight in the pit lane

Red bull take a week to do the tyres

Unsafe release, bitches!

Vettel wins

The end."

 

That right there is why we like F1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alonso troleaza deja :crack:

 

"We felt this morning that we have a difficult weekend in front of us, we were 17th and 19th with all the power available etc., so we felt this circuit was quite difficult for us. But in qualifying, surprise surprise, everything was better than expected. 13th is a good gift."
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare că Mercedes are cea mai lungă mașină în acest sezon, cu un ampatament de 3760mm. În prespectivă, actuala generație de Audi Q7 are un ampatament de 2994mm, Hummer H1 are 3302mm (H2-ul este mai scurt), la fel ca și cea mai lungă versiune de Cadillac Escalade (enormitatea asta)

:eek:

Interesant...deci all about power - cat mai lunga pentru a oferi stabilitate datorita puterii foarte mari.

 

"Vettel fucks up turn 1

Hamilton fucks up

Hamilton out breaks Seb

Seb grows some balls

Hamilton becomes a brick wall

Hamilton then fucks up

Seb doesn't have DRS so can't get past Lewis

Lewis fucks up

Both of them fight in the pit lane

Red bull take a week to do the tyres

Unsafe release, bitches!

Vettel wins

The end."

Tareee

Erau faine scandalizarile pe pista speram sa fie si maine la fel.

 

Pe quali as zice ca,impotriva rezultatului,Ferrari a mai recuperat din gap.In timp ce Ham a facut un tur as zice 99% perfect,Vettel a si recunoscut ca a marlit-o putin pe ultimul viraj.Iar ca sa fie si mai bine,se pare ca in Q2 care as spune eu ca reflecta ritmul de cursa (Q3 fiind all out,forja maxima cu niste setari si mapari ale motoarelor nerealiste),Ferrari a fost peste AMG.Deci se pare ca Vettel nu a vorbit prostii si Ferrari e puternic.

Bottas a recuperat si el,de la 3 zecimi la prima cursa,acum e la 0.187 fata de Ham.

Kimi iar o dadu de gard,i-a intrebat daca i-au schimbat setarile :crack:

 

Ricci a mers cf masinii,la 1 sec si ceva de Kimi,Verst nush ce a patit ca nu am vazut,Hulk a mers foarte bine,se pare ca Renault progreseaza.Si Perez,ca de obicei stas.

Massa din nou foarte rapid,cred ca special o face ca sa il enerveze pe magnatul Stroll si pe fi-su.Haha.

 

Deci as spune eu ca maine avem spectacol garantat si as da sanse mai mari infim lui Ferrari daca e o cursa uscata.

Insa cum se spune ca nu va fi,as da sanse mari si lui Bottas,care e magistral pe ploaie.

Oricum am intoarce-o,cursa de maine e de vazuuuuut !

 

P.S. :

Si pentru ca la prima cursa nu si-au flexat muschii,las ca i-au flexat acum : - 3.5s fata de quali time 2016.Si asta nu e decat inceputul anului.Pana la ultimele curse eu zic ca vom avea 6-7s/tur diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trolajul devine o temă recurentă la Alonso, asta și "it was one of the best laps I've done in my life", (sau I push like an animal) după fiecare quali. Se pare totuși că a fost într-adevăr un cadou nesperat, au fost câțiva în fața lui care au avut probleme. Deși ieri zicea că oricum nu prea contează unde se califică, pentru că e pradă sigură pentru cei din spate pe liniile drepte ^_^

 

Evident că nu m-am trezit la timp pentru quali, sper să pot mâine la cursă. Se anunță interesant: două zecimi între Merc și Ferrari în calificări? De mult nu am mai văzut așa ceva. Însă imensă diferența dintre Ferrari/Merc și restul: RIC este best of the rest, la aproape 1s de RAI. Cam dezamăgit de Vandoorne, la aproape 7 zecimi de Alonso și în spatele unor mașini care folosesc un motor de anul trecut. Foarte bună performanța lui Hülkenberg, în schimb: locul 7, chiar dacă la aproape 2s de pole.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu Q3 pe tv, la 1&2 m-mam chinuit cu digi online pe tel care sacada uneori si la low quality, deci in afara de comentarii mai mult pete colorate. Surprinzator echipa erdeesh a sosit in intervalul promis aseara cand toate serviciile de la ei picasera brusc, au inlocuit alimentatorul cutiei cu maimuţe si m-am bucurat de Q3 hd. Putinica zis safety car a dat una grea, cica negrul ar fi aruncat special masina de popou in sicana! A vazut prea mult Ken de la bloc cred :P. In rest ce sa zic, coteţul roşu promite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un GP dragut de urmarit, cu ceva fapte de arme petrecute in primele 2/3 ale cursei.

MadMax - o recuperare zdravana, de pe 16 pe 3, citeva depasiri "old style" la bataie cu Kimi si Rici.

Sebi - bunisor ca nivel de competitivitate, pacat ca si-a adus aminte tirziu cum se face si a pierdut o gramada de timp in spatele trenuletului RIC-RAI; a marcat si el o depasire guma-in-guma cu Rici de si-au sters marcajele, deci masina poate, iar pilotul are suficienta incredere in ea pentru a fi agresiv.

Primadona - plecat din pole, terminat in pole, no further comment your honour.

Kimi - sclavul pit-ului, a stat pe gume prea slabe o vesnicie. Arrivabene mai are de lucrat la strategie, noile gume inca sint o necunoscuta (nu doar pentru fierari, cam toata lumea are probleme de intelegere si adaptare).

 

Saptamina viitoare Bahrain, campionatul se reia de la 0 (daca nu cumva Sebi si-o fura fiindca a pozitionat masina pe grila la start cam ca o blonda in parcare la IKEA).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seb a pierdut cursa prin intrarea timpurie la standuri. A vrut să facă ceva diferit, a riscat și a pierdut când a apărut SC-ul și s-a trezit pe 5. Altfel am fi putut avea un duel fain VET - HAM. Rămâne pe data viitoare. Ferrari a confirmat faptul că sunt foarte aproape de Mercedes și că performanța din prima cursă nu a fost un accident.

 

Se anunță o luptă interesantă între #5 și #44 pentru titlu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,o cursa buna per total.

Credeam ca strategia lui Sainz de a porni de pe ss va da roade dar am uitat (si eu si el) ca pe linia de start e apa gramada si efectiv nu poti pleca de pe loc,asta insemnand ca Sainz a intrat ultimul in primul viraj.

Ferrari cred ca s-a comportat bine,dar strategia celor de la Ferrari,se pot calca in ea.Deci ok,intra Vettel pe VSC sa schimbe pe soft,foarte bine,si atunci de ce a mai intrat odata la cateva tururi dupa aia,atunci cand au intrat toti la accidentul lui Giovanazzi ??? :moron:

Deci acea prostie cred ca l-a costat batalia pentru locul 1,adica efectiv nu a fost in stare sa ajunga sa se bata pt locul 1,el avand de fapt un pit stop in plus.L-a si intrebat la misto Verst la podiumuri "tie iti cam place sa te tot bagi pe la boxe".Acea greseala de rookie pe care efectiv nu am inteles-o,doar daca nu a patit ceva la o guma Vettel,aia i-a mancat cursa pt locul 1.Pt ca altfel,cred ca am fi avut o batalie on our hands.

Deci deocamdata,rezultat neconcludent Ferrari - AMG.Asteptam sapt viitoare in Bahrain care e fieful AMG as spune eu.

Ham pe langa dumele proaste de la radio cu "cred ca o sa merg intreaga cursa pe softurile astea" la care nu au pus botu decat bravii nostri comentatori,a mers stas,nota 15.N-ai ce-i face.Mersul sau obliga la un nivel de performanta cat si de strategie similar,altfel iata,nu te apropii de el.Ferrari suspectez ca are nivelul de performanta similar,Vettel la fel,insa strategia a lasat de dorit azi,plus ca intr-o batalie umar la umar,ii dau mai multe sanse lui Ham.Va fi greu.Dar nu imposibil.

 

In rest,Bottas a facut un rookie mistake,fapt ce i-a mancat toata cursa.Insa ca viteza zic eu ca a mers foarte bine.Insa ma asteptam la mai mult de la el,mai ales pe ploaie unde se descurca mai demult extraordinar.

Kimi a fost penibil,urland ca dobitocul ca nu are torque,ca nu are grip ca nu are gume ca nu are pa pzda maslii,etc,deci Kimi de la Lotus pur si simplu bun si rapid is gone.A fost inlocuit de un viitor pensionar care nu exploateaza intregul potential al masinii si in general e cu 0.3 - 0.4 sub Vettel.

Verst a mers magistral,si l-a dominat pe Ricci desi imi pare rau sa o recunosc.Dar pe cat de bine mere,pe atat de scarbos e si asta : "spuneti-i lui Grosjean sa se dea la o parte",Grosjean fiind la 2s,iar Verst neputand sa il ajunga,mesaj repetat a prost."Vorbiti cu Charlie sa se dea ala la o parte,ca imi reduce downforce pe aripa fata si ma face sa pierd timp".Sa moara maicata!Pai in plm de copil retard,nu vrei sa se dea toti de pe pista la o parte ca iti iau aerul?Pacat ca nu a reusit Ricci sa il depaseasca,as fi ras gramada.Insa a fost mai bun decat Ricci la cursa asta,cu toate ca a gresit cand s-a apropiat Vettel de el.

Iar Ricci trebuia sa intre mai cu aplomb pe el,pe dive stilul Senna pe un viraj in ultimele 2 ture,pentru ca nu l-ar fi blocat zic eu.Sa il oblige sa greseasca.Ori suntem golani ori nu mai suntem !

 

In rest,ceilalti in alta liga,Hulk a mers bine,Renault e intr-o crestere de forma,Perez a mers superb ca de obicei,F India la fiecare cursa puncteaza bine,iata ca si Ocon mere foarte ok.Williams slab,Massa a mers ok,dar prostul acela de Stroll lasa interiorul liber pe curba cu Perez in spatele lui,Perez normal ca a profitat,si dupa aia Stroll nici macar nu si-a dat seama ca Perez e la interior si a incercat sa revina pe trasa ideala,lovindu-se de roata lui Perez si foarte mirat "i've been hit!".Dar nici o problema ca din treaba asta copilul de milionar a ramas blocat in pietris iar Checo pe-aci ti-e drumul.

Lesson served !

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...