Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cred ca nici un fan al F1 uita de 1mai 1994.

 

In alta ordine de idei,spuneti ca nu am ce vedea la cursa?pai nu ma mai chinui atunci..am vazut pana sa intre Vettel la boxe.Se tot cacaia,vroia sa mai stea pe ultras si sa il sara pe Bottas,se pare ca nu a reusit.

 

Massa a fost priceless - i-a zis echipa ca i-a aratat Vettel muje,si Massa : "s-a plans Vettel pe radio?nu-mi vine sa creeed..." :crack: - link

 

Si fatala : "I am also sure he was not going to pass Valteri on the last lap of the race.Anyway,he really likes to complain."

:10:

 

Mai,deci lasand la o parte vociferarile stiute ale lui Vettel la adresa lumii in general,eu nu il vad bine anul asta daca si Bottas va fi rapid.Efectiv nu il vad bine,e un pilot rapid,dar un pilot care nu e in stare sa faca diferenta cand si ceilalti sunt rapizi.In conditii de egalitate totala a masinilor,ceea ce un idealism desigur,i-as da prima sansa lui Hamilton,a doua lui Bottas si a treia maestrului Vettel.

Vettel e un Rosberg.

Cu exceptia ca Rosberg era putin mai arogant dar parca si mai bun,mai pasional,isi dadea sufletul pe teren cum se spune la sportul rege.Desi nu stia el prea multe,avea sange,se lansa.Sa nu uitam ca de cateva ori l-a trosnit pe Ham cand le era lumea mai draga.Vettel nu are sange vine cu ea sculata pana in cwrul adversarului si acolo ii moare la intrare. :crack:


» Post actualizat in 01 May 2017 13:09

- He was leading the race, Kimi.

- Oh,I thought it was the other way around.

 

Vorba lui Roby Roberto : "te-ai prajit de tot?"

Kimi s-a senilizat cu varsta...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, lasă-l pe neica Massa :) E genul de pilot care nu ar accepta niciodată faptul că a greșit. Se bucură și el că e-n mașină și nu acasă pe canapea cu plodul, uitându-se la cursă la tv. De asemenea, se bucură când presa îi mai acordă ceva atenție.

 

Mi s-a părut destul de evident faptul că l-a jenat pe Vettel, și nimeni nu a disputat asta - până și Wolff a spus că trebuie să-i dea o bere, că l-a ajutat de două ori pe Bottas. Că a făcut-o voit sau nu, contează mai puțin. La fel de irelevantă este și probabilitatea redusă ca Vettel să fi trecut până la urmă de Valtteri în ultimul tur. Massa avea buffer de secunde bune și în față și în spate, putea să ridice elegant piciorul pe linia dreaptă și să-i lase pe amândoi să treacă, nu doar pe Bottas. Așa a mai apărut și el puțin la televizor.

 

De multe ori exagerează când se enervează, dar aici i-am înțeles frustrarea lui Vettel. A băgat vreo 17 ture de quali pentru a recupera 5-6s de la un pilot care a condus toată curza, doar ca pe ultimul tur să-l blocheze tataie Massa, care era la mare bătaie cu nimeni pe circuit. În rest nici n-a vociferat mult: i-a arătat cu degetul ce crede despre el în momentul când l-a depășit, a întrebat prin radio "What was that?!" și aia a fost. N-a mai menționat nimic pe podium sau în conferința de după. Toată povestea a fost exploatată de presă pentru a mai anima puțin ceea ce a fost, s-o recunoaștem, o mare plictiseală de Grand-Prix.

 

Înțeleg că toată lumea s-a inflamat cu Bottas după cursă, și mi-aș dori și eu să-l văd la bătaie de-a lungul întregului sezon. Dar să mai stăm puțin jos, să mai bem un pahar de apă :) Valtteri a fost tot timpul rapid la Soci, a reușit un podium chiar de la prima ediție a cursei, pe când conducea un biet Williams. În același timp, acum două curse făcea un tête-à-queue în spatele SC-ului. Bilanțul de până acum este deci neconcludent. Să mai așteptăm măcar câteva curse să vedem cum performează și pe alte circuite. Personal cred că ceea ce i s-a întâmplat lui Hamilton aici a fost un accident - cum a fost anul trecut la Baku. În condiții normale îi va fi foarte, foarte greu să-l bată. Iar dacă diferența de puncte în clasament dintre ei va crește, îi va fi cu atât mai ușor lui Wolff să justifice ordinele de echipă. Arrivabene nu cred că va avea asemenea probleme.

 

Vettel nu este un Rosberg, la fel cum Alonso nu este un Senna și Schumacher nu este un Hamilton. Toți au specificitățile lor, puncte forte și slăbiciuni. Iar Rosberg nu cred că ar fi putut să facă o cursă precum a făcut Vettel în Brazilia în 2012 ^_^


» Post actualizat in 01 May 2017 14:18

...Meanwhile

 

y3yonvptuouy.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu-l vad pe Bottas ca pe un candidat la titlu. Mercedes savureaza momentul fiindca au un pilot care poate castiga atunci cand primadona schioapata, ceea ce nu pare a fi cazul la Ferrari. Redbullul slab ... slab de tot :( A fost o prapastie intre Hamilton si Verstappen.

 

@Alonso - ar trebui sa pariema ce i se poate intampla mai rau. Deocamdata a depasit toate asteptarile :)

Editat de bimbominkia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata cursa asta s-a jucat la start, dupa aia nu a fost decat o procesiune. A, poate daca ar fi intrat cauciucul pe janta lui Vet din prima sa fi iesit inaintea lui Bot? Daca si cu parca, pixda sau botul :P

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu-l vad pe Bottas ca pe un candidat la titlu. Mercedes savureaza momentul fiindca au un pilot care poate castiga atunci cand primadona schioapata, ceea ce nu pare a fi cazul la Ferrari.

 

Exact :) Bottas nu cred că se va bate pentru titlu, dar poate influența rezultatul final mai mult decât Kimi. Motiv pentru care Toto va fi înclinat să-i ofere un nou contract la sfârșitul anului - cu binecuvântarea lui HAM.

 

Redbullul slab ... slab de tot :( A fost o prapastie intre Hamilton si Verstappen.

 

Cam așa a fost de la începutul sezonului. Când au fost mai aproape (gen sub 0,5s) erau surprinși :) Vin cu mașina v2.0 la Barcelona (șasiu complet nou). Să vedem pentru ce a zis Horner că a făcut Newey nopți albe de vreo două luni încoace.

 

@Alonso - ar trebui sa pariema ce i se poate intampla mai rau. Deocamdata a depasit toate asteptarile

 

Alonso... se va re-reîntoarce la nevasta urâtă dar cuminte care-l așteaptă invariabil cu mâncarea caldă acasă: Renault.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vettel nu are sange vine cu ea sculata pana in cwrul adversarului si acolo ii moare la intrare. :crack:

 

 

» Post actualizat in 01 May 2017 14:18

 

...Meanwhile

 

y3yonvptuouy.jpg

 

Internetul e un loc minunat, nu-i asa?

:10: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mașina v2.0 la Barcelona (șasiu complet nou). Să vedem pentru ce a zis Horner că a făcut Newey nopți albe de vreo două luni încoace.

 

Din aburelile lui Putin(ica) zicea ceva de glont, picatura de apa, forma aerodinamica perfecta, bla-bla.

N-am inteles nimic, parea a vorbi despre un proiect particular al lui Newey, acum aflu ca se pare ca vorbea despre noua masina RBR ... bun asa.

 

Despre cursa nu sint multe de spus; mie mi se pare ca DIN NOU echipa tehnica i-a mincat cursa lui Vettel, l-au tinut prea mult timp in trafic si schimbul a durat un pic prea mult. Cit despre Massa si obstructia lui ... no comment!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre cursa nu sint multe de spus; mie mi se pare ca DIN NOU echipa tehnica i-a mincat cursa lui Vettel, l-au tinut prea mult timp in trafic si schimbul a durat un pic prea mult.

 

Au cam greșit ce-i drept, dar nu cred că asta ar fi făcut diferența. Parcă erau mai atenți să iasă în fața lui Kimi decât în fața lui Bottas :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, lasă-l pe neica Massa E genul de pilot care nu ar accepta niciodată faptul că a greșit. Se bucură și el că e-n mașină și nu acasă pe canapea cu plodul, uitându-se la cursă la tv. De asemenea, se bucură când presa îi mai acordă ceva atenție.

 

Mi s-a părut destul de evident faptul că l-a jenat pe Vettel, și nimeni nu a disputat asta - până și Wolff a spus că trebuie să-i dea o bere, că l-a ajutat de două ori pe Bottas. Că a făcut-o voit sau nu, contează mai puțin. La fel de irelevantă este și probabilitatea redusă ca Vettel să fi trecut până la urmă de Valtteri în ultimul tur. Massa avea buffer de secunde bune și în față și în spate, putea să ridice elegant piciorul pe linia dreaptă și să-i lase pe amândoi să treacă, nu doar pe Bottas. Așa a mai apărut și el puțin la televizor.

 

De multe ori exagerează când se enervează, dar aici i-am înțeles frustrarea lui Vettel. A băgat vreo 17 ture de quali pentru a recupera 5-6s de la un pilot care a condus toată curza, doar ca pe ultimul tur să-l blocheze tataie Massa, care era la mare bătaie cu nimeni pe circuit. În rest nici n-a vociferat mult: i-a arătat cu degetul ce crede despre el în momentul când l-a depășit, a întrebat prin radio "What was that?!" și aia a fost. N-a mai menționat nimic pe podium sau în conferința de după. Toată povestea a fost exploatată de presă pentru a mai anima puțin ceea ce a fost, s-o recunoaștem, o mare plictiseală de Grand-Prix.

 

Da,probabil asa,repet,nu am vazut ultimele 2 treimi din cursa deci faza cu Massa o stiu doar din povesti.

S-a facut misto binemeritat as zice insa,de tendinta lui Vettel de a se vaicari dar si de o mica incapabilitate a acestuia de a ataca piloti egali ca si viteza.Aici zic eu ca e punctul slab al maestrului Vettel.Insa sunt doar supozitii bazate pe mici ezitari ale lui de-a lungul acestor 3 ani cand a dat de masini inferioare si a trebuit sa se confrunte cu batalii in pluton.Vom vedea insa.

Repet,anul acesta,Vettel,in ciuda vointei sale,va trebui sa iasa la bataie impotriva celor de la AMG.Vom vedea din ce e facut.(eu m-am dumirit in 2014).Pana acum nush cum naiba,ne-au cam eludat luptele intre Ham s Vettel,bai nene,nu prea s-au intalnit astia pe pista si deja e cursa 4.wtf???

Sper insa sa fie lupte frumoase si spectaculoase,si cu toate ca nu sunt chiar deloc fanul lui Vettel,mi-as dori sa nu mai ia Ham campionatul.

 

Despre Massa,pilot foarte rapid,nu merita sa ia acel campionat mondial pe care era gata sa-l impuste.Si iarasi,si la ora actuala,desi se stie ca nu imi plac batranii care se tot agata de functii,Massa inca este un pilot extrem de rapid si competitiv,si zic eu ca isi merita locul acela caldutz la Williams.Stroll nu si-l merita.Massa nu mi-e simpatic si da,orice nu e vina lui,dar trebuie recunoscute meritele - rapiditatea.Si aduce puncte.Mai mult de la un pilot din esalonul 2 ce sa vrei?Williams are un excelent pilot 2 in Massa.Cel pe care vor ei sa-l promoveze ca pilot 1 insa e de tot....

 

Înțeleg că toată lumea s-a inflamat cu Bottas după cursă, și mi-aș dori și eu să-l văd la bătaie de-a lungul întregului sezon. Dar să mai stăm puțin jos, să mai bem un pahar de apă Valtteri a fost tot timpul rapid la Soci, a reușit un podium chiar de la prima ediție a cursei, pe când conducea un biet Williams. În același timp, acum două curse făcea un tête-à-queue în spatele SC-ului. Bilanțul de până acum este deci neconcludent. Să mai așteptăm măcar câteva curse să vedem cum performează și pe alte circuite. Personal cred că ceea ce i s-a întâmplat lui Hamilton aici a fost un accident - cum a fost anul trecut la Baku. În condiții normale îi va fi foarte, foarte greu să-l bată. Iar dacă diferența de puncte în clasament dintre ei va crește, îi va fi cu atât mai ușor lui Wolff să justifice ordinele de echipă. Arrivabene nu cred că va avea asemenea probleme.

 

Nu,stai linistit ca eu m-am inflamat cu Bottas de vreo 2 ani de cand rupea norma pe ploaie la Montreal

Am zis de cand a venit si repet,Bottas e un pilot foarte foarte bun.

Repet,are un learning curve perfect : prima cursa 0.3s in quali sub Ham,dupa aia parca a iesit pe 3,a doua cursa si mai bine,data trecuta podium,si in cursa probleme cu aderenta gumelor,ok,a gresit.Iar acuma nu a luat pole dar din cate am vazut a gresit in quali pe ultimul sector,pana atunci era mai rapid ca Vettel,si victorie fara drept de apel.

Normal ca inca e un foc de paie,dar trebuie sa ne luma dupa toate cursele de anul acesta - traiectoria e vertiginos ascendenta.Scoate acea greseala din ecuatie si uita-te la comportamentul lui in curse : tipic finalndez,nici nu schiteaza nimic sub presiune,foarte rapid.E implacabil sub presiune si in dueluri,l-am urmarit la Williams de multe ori.Nu e vorba de inflamare aici,vai-Doamne a luat o cursa,gata e campion,e vorba de un tipar care e accentuat si scos in evidenta de masina performanta AMG.Adica poti tu sa fii smecher daca esti la Williams,(cu Perez de cand tot bat apa in piua ca e super pilot,dar draq il vede la Force India),dar cand ajungi la AMG acolo se vede smecheria.Iar sa il bati pe Ham in quali deja de la a 3-a cursa pe aceasta masina,zic eu ca e o mare realizare.Foarte mare.

Bottas e echivalentul lui Vinales la motogp,cu diferenta ca nu e in echipa cu pilot in ani de apus cum e cuplul Vinales-Rossi,ci e in echipa cu un pilot aflat in deplinatatea potentei sale ca sa zic asa.Ham e la apogeul carierei,si asta face cu atat mai bune performantele lui Bottas.Insa si aici,vom trai si vom vedea.

Iti aduc aminte insa ca si atunci cand am intuit ca Ferrari e pe val dupa teste,nu ai fost de acord si iata ca am avut dreptate.La fel zic si cu Bottas,e ca Ferrari,nu e la nivel cu Ham,dar e la 90-95%.Ceea ce dupa 4 curse e fantastic.Vom avea scandaluri mari anul asta :bounce:

 

Bottas nu cred că se va bate pentru titlu, dar poate influența rezultatul final mai mult decât Kimi. Motiv pentru care Toto va fi înclinat să-i ofere un nou contract la sfârșitul anului - cu binecuvântarea lui HAM.

 

Bottas se va bate pentru titlu.E inevitabil.

Binecuvantarea lui Ham nu a fost ceruta niciodata si nici nu va fi in aceste chestiuni.Ham mi se parea chiar panicat la inceputul anului cand nu stia cine va veni,iar declaratia sa cum ca "oricine va veni,eu solicit si sper sa am aceleasi sanse in cadrul echipei si un statut de egalitate cu el" m-a lasat paf.Ham era temator ca nu va avea sanse egale cu cine vine,de statut superior nici nu putea fi vorba.Aceasta nu e declaratia unui om care e consultat in ceva,Ham nici habar nu avea cine va veni si probabil era speriat ca vine Alonso si acesta va veni cu pretentii de pilot nr.1 stipulate in contract.

So,eu nu cred treburile alea,Wolff chiar e sef si nu il intreaba pe Ham de sanatate.Draq,Rosberg i-a luat mecanicii anul trecut,ca asa i s-a sculat lui.Deci nu as zice ca e avantajat in vreun fel.

 

Vin cu mașina v2.0 la Barcelona (șasiu complet nou). Să vedem pentru ce a zis Horner că a făcut Newey nopți albe de vreo două luni încoace.

 

Degeaba face Newey nopti albe.Motorul ala ii mananca de vii.Repet pana o sa inteleaga toata lumea : avantajele conceptului split-turbo sunt insurmontabile.Chiar si de catre un sasiu excelent al lui Newey.Vezi anul 2014 cand RB avea de departe cel mai bun sasiu.Si degeaba.A castigat Ricci cursele care ii avantajau.Adica 3.In rest,viol AMG.

 

Din aburelile lui Putin(ica) zicea ceva de glont, picatura de apa, forma aerodinamica perfecta, bla-bla.

N-am inteles nimic, parea a vorbi despre un proiect particular al lui Newey, acum aflu ca se pare ca vorbea despre noua masina RBR ... bun asa.

 

Despre cursa nu sint multe de spus; mie mi se pare ca DIN NOU echipa tehnica i-a mincat cursa lui Vettel, l-au tinut prea mult timp in trafic si schimbul a durat un pic prea mult. Cit despre Massa si obstructia lui ... no comment!

Ce glontzu lu draq,asta s-a prajit de tot :lol:

Da,cea mai aero forma e picatura de apa,e si logic,un volum de apa in cadere ia forma care ii confera cea mai mica rezistenta cand e obligata sa strapunga aerul.Dar asta stie orice bididiu,repet e ceva super logic.Si ce legatura are asta cu masina RB?Draq,in F1 nu stiu cum sa puna mai multa apasare posibila,ei vor portanta negativa nu cea mai mica rezistenta...in fine,vorba ta,ala bate campii cu gratie.

 

Chiar m-ati facut curios,o descarc si eu sa ma zgaiesc la ultimele tururi si la strategia Ferrari.Si mie mi se parea ca Vettel a fost tinut multicel afara,ar fi interesant acolo sa avem un tabel cu timpii fiecaruia,sa vedem cat pierdea Vettel pe tur care nu intrase in functie de Bottas care schimbase pe ssoft si facea timpi rapizi.

Dar probabil strategia Ferrari a fost corecta,si ce a pierdut ca a stat prea mult pe ultras ar fi pierdut la sfarsit ca i s-ar fi gatat al doilea set de gume mai repede.Insa pe partea ailalta,poate daca intra mai repede ar fi castigat track position la iesire sau ar fi fost in pozitie sa se bata cu Bottas pe revenire,you never know.Strategiile astea sunt ca un puzzle aflat in continua miscare,dupa terminarea cursei poti sa-l recompui usor daca ai datele,dar in cursa e al draq de greu sa il faci in timp real.Kinky shit.

» Post actualizat in 02 May 2017 10:37

De aducere-aminte :

 

18268462_1550943174924778_72146781041219

 

Si se pare ca ce vad eu despre Bottas vede si Brundle (sunt un smecher natural,desigur :crack: ) - link

» Post actualizat in 02 May 2017 10:44

Si ceva misto : "Top 10 Ayrton Senna defining moments"foarte interesant de citit - link

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

strategia Ferrari.

Initial n-au gindit-o prost, dupa iesirea la boxe a lui BOT i-au dat lui VET indicatia sa faca "un Schumacher", asta a bagat mare vreo 2 tururi si facuse diferenta de un pit intre el si finlandez insa l-au mai tinut inca doua pe pista, cu bilbiiala (box now, box now ..... aaaaa, not box!), a prins trafic sau US-urile au intrat un pic in criza, ideea e ca l-au scos in spatele lui BOT la 5s, apoi problemele de trafic, etc.

 

Problema e ca VET nu e MSC, ala facea tururi rapide in situatii de-asta fara sa bage de seama ca are masina in fata, e drept ca ii luasera frica toti, cind vedeau rosu in retrovizor trageau pe iarba numa'sa nu intre sub senilele panzerului. De fapt plictiseala actuala din F1 e si urmarea strategiei Ross-Schumacher de depasire la boxe, insa pana mea alea 4-5-6 tururi Michael le facea in transa, parca si masina se facea mai "rea" ca pozitie pe trasa, era un spectacol in sine care salva o cursa fara depasiri, chiar traiam la puls maxim acele tururi de record. Si fereasca Dumnezeu sa fi prins trafic daca avea de "vinat" pe cineva in fata, trecea prin sau peste ei fara apasare.

 

Ce poza! ... unul mort, altul leguma ...

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mica incapabilitate a acestuia de a ataca piloti egali ca si viteza.

 

Hai măăăă... doar eu am văzut depășirea asupra lui Ricci din China? :) Și n-a fost din-aia cu DRS sau putere Ferrari vs putere Renault pe linia dreaptă.

 

cu Perez de cand tot bat apa in piua ca e super pilot,dar draq il vede la Force India

 

Ai fi surprins cât de vizibil este: are mașină roz! ^_^ Serios acum, este urmărit activ de către Ferrari și cred că este panul B dacă nu iese treaba cu Ricci pentru 2018. Mai mult, am impresia că lui i-a oferit Renault contractul de pilot alpha pentru 2017, iar el a refuzat.

 

Problema lui cred că a fost anul de la McLaren când și-a cam pătat reputația. Și nu mă refer la performanțele de pe circuit.

» Post actualizat in 02 May 2017 12:24

Initial n-au gindit-o prost, dupa iesirea la boxe a lui BOT i-au dat lui VET indicatia sa faca "un Schumacher", asta a bagat mare vreo 2 tururi si facuse diferenta de un pit intre el si finlandez insa l-au mai tinut inca doua pe pista, cu bilbiiala (box now, box now ..... aaaaa, not box!), a prins trafic sau US-urile au intrat un pic in criza, ideea e ca l-au scos in spatele lui BOT la 5s, apoi problemele de trafic, etc.

 

N-a fost chiar catastrofă, Vettel cu US uzate făcea timpi pe tur similari cu Bottas care era pe SS-uri noi. Cred că logica inițială a celor de la Ferrari era să se asigure că ies în fața lui Verstappen, care a schimbat și el târziu. Dar până la urmă a intrat, și Vettel a lungit-o cam mult înainte de ultimul stint - poate sperau la un SC? Oricum, șansele să treacă de Bottas la standuri erau cvasi nule, au vrut mai mult să-i dea posibilitatea să-l atace pe Valtteri pe sfârșit de cursă, cu cauciucuri mai proaspete. Doar că Valtteri a mers foarte bine - mai bine decât preconizau Vettel și Ferrari :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial n-au gindit-o prost, dupa iesirea la boxe a lui BOT i-au dat lui VET indicatia sa faca "un Schumacher", asta a bagat mare vreo 2 tururi si facuse diferenta de un pit intre el si finlandez insa l-au mai tinut inca doua pe pista, cu bilbiiala (box now, box now ..... aaaaa, not box!), a prins trafic sau US-urile au intrat un pic in criza, ideea e ca l-au scos in spatele lui BOT la 5s, apoi problemele de trafic, etc.

 

Da,aia am vazut si eu,cel mai mult a avut 19.6-20s Vettel fata de Bottas.Aia nu cred ca era destul pt o intrare si iesire in fata lui Bottas.Dar dupa ritmul lui Bottas a fost mai bun pe ssofts?Daca da,degeaba ticluiau ei strategii.

 

Problema e ca VET nu e MSC

:agree:

 

Hai măăăă... doar eu am văzut depășirea asupra lui Ricci din China? Și n-a fost din-aia cu DRS sau putere Ferrari vs putere Renault pe linia dreaptă.

 

Nu,a fost o cacaiala specifica Vettel (ti-am zis,asta vine cu ea sculata,si ii moare la intrare),era mult mai rapid si decat Kimi si decat Ricci,dar n-a avut sange sa incerce o depasire relativ lipsita de riscuri la adresa lui Kimi,s-a cacait pana a vorbit echipa blablabla,dupa aia s-a nervozat si i-a depasit in nervi pe amandoi.

A fost o depasire ce trada nesigurnata de sine si frustrarea,enervarea facuta de o masina superioara in dauna unei masini inferioare.Am zis si atunci,a trebuit sa stea ca prostul acolo si sa se enerveze pana sa aiba si el sange in vana sa depaseasca.Asta e problema lui Vettel,nu are sange.

Ai vazut,tot in China,depasirea lui Ham la adresa lui Bottas?Fulgeratoare.Sunt convins ca Bottas nu s-a asteptat.Nici n-a cracnit,dar Ham a facut-o parsiveste,pe nepusa masa si intr-o zona in care lui Bottas i-ar fi fost greu sa raspunda.

Diferenta mare.Nu imi place manelistul,dar ii apreciez valoarea.Neamtul e rapid si atat.Am zis si mentin : e un Rosberg.Dar ala era slab dar murea pe teren,asta e mai bun ca el dar e mai timid.Vei(vom) vedea.

 

Ai fi surprins cât de vizibil este: are mașină roz! Serios acum, este urmărit activ de către Ferrari și cred că este panul B dacă nu iese treaba cu Ricci pentru 2018. Mai mult, am impresia că lui i-a oferit Renault contractul de pilot alpha pentru 2017, iar el a refuzat.

Problema lui cred că a fost anul de la McLaren când și-a cam pătat reputația. Și nu mă refer la performanțele de pe circuit.

 

Nu cred ca prinde locul lui Kimi la Ferrari.Oricum,cu oricare ar veni,a imbulinat-o la anul maestrul Vettel :P.Eu in locul lui l-as prefera pe Ricci,e mai gentleman,Perez e mai dur.

Da,asa stiu si eu ca nu a vrut sa mearga la Renault,si zic ca a facut bine,pentru ca 4-5 ani de acum incolo Renault o sa frece duda.Da o sa mearga din ce in ce mai bine,dar nu ii vad in urmatorii 5 ani sa se bata pentru titlu.Si Perez asta vrea,o masina cu care sa se bata pt titlu.Ca masina de pluton are si acum,si inca mai buna ca Renault.FI iar va iesi pe locul 4 la constructori,ca Williams iar e pe nicaieri.Si daca stam sa socotim bugetele,FI are un randament de nu se poate.Nota 15 pt cine e manager acolo.

 

La McLaren de ce si-a patat reputatia?A mers ok zic eu la McLaren in acel an,avand in vedere circumstantele.Si bineinteles,ce mai pot spune,atunci a fost o duda celebra de-a marelui maestru emerit si cel mai prost manager ever dar cu o lunga cariera de prostii,Ron Dennis (cum draq nu o fi remarcat bai nene nimeni cate decizii proaste a facut asta la viata lui si tot era in functie...) : deci cum sa il iei pe Perez,un pilot exceptional as zice eu,sa il tii un an si sa il dai afara ca sa il iei pe Magnussen?wtf?Oricat de bun ar fi Magnussen,si ne-a aratat ca nu a fost deloc cazul,nu faci asa ceva tata.iti bati joc de amandoi.Si dupa aia l-a aruncat si pe Magnussen,ce sa mai zici?no comment.

Deci in nici un caz nu si-a stricat nici o reputatie Perez la McLaren,nu poti invinui un pilot tanar pentru prostiile managerului,Dennis a fost,este si va fi execrabil,da Perez a rupt-o de vreo cateva ori,dar am zis,e un pilot dur,stilul Senna,se baga,se arunca,are sange.De multe ori chestia asta te face sa ai accidente,dar mai bine asa decat sa stai 20 de tururi lipit de cwrul adeversarului urland prin radio sa vorbeasca echipa cu Charlie sa se dea ala la o parte.Old school baby,old school :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Checo are o problemă de atitudine și prestanță. N-o spun eu, o spune Peter Mücke, un fost șef de echipă cu care a lucrat. Pleacarea lui de la McLaren a fost dorită cam de toată lumea de acolo, de la mecanici la JB, nu de Dennis - care a fost dealtfel cel care l-a adus în echipă :)


» Post actualizat in 02 May 2017 13:35

Arrivabene este cel mai boss șef de echipă din F1 :laugh:

 

Iar Valtteri are niște poze... interesante pe perete.

 

C7MHLHq.jpg

 

...Și o pornăciune de nevastă (dacă nu știați deja).

 

95e72796-2b5e-48d3-89bc-0fbeaafc8b00_206 emilia17.jpg

 

...Meanwhile...

 

cb1f2f7zqyuy.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FI are un randament de nu se poate.Nota 15 pt cine e manager acolo.

Un tip care s-a predat autoritatilor britanice pentru a fi extradat in India natala unde datoreaza 1 sau 2 miliarde dolari, Putinica nu stia sigur :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Și o pornăciune de nevastă (dacă nu știați deja).

 

95e72796-2b5e-48d3-89bc-0fbeaafc8b00_206 emilia17.jpg

 

Stiam....stiam....

Sunt cele mai "enervante" femeile alea (putine) care reusesc sa fie si bune si dragute,cute in acelasi timp.Asta e una dintre ele.La capitolul neveste cred ca Botttas e nr.1Alonso era si el pe treaba lui cu femeile,dar asta parca e din alta liga.Bine,sunt si subiectiv,la slabiciunea mea pentru blonde...

:10:

 

Ăla e patronul El doar bagă bani și face PR. Cei care conduc echipa de facto sunt Bob Fernley și Otmar Szafnauer.

 

CORECT !

Eu nu ziceam de VJ,ca ala e patron,si la ei nu e ca la noi de patronu si conduce firma.VJ nu conduce FI,el doar vine pe la curse,bea whiskey cu 3 cuburi,da noroc cu lumea,din astea.Si la sfarsitul anului vine la contabil,il intreaba cati bani i-a facut anul asta si ii spune in ce cont sa transfere plusul.Elegant.

Baietii aia 2,le dau o bere cand ii prind.

Sper ca problemele patronului insa sa nu se rasfranga negativ asupra echipei totusi...

» Post actualizat in 02 May 2017 21:43

Si alta stire foarte interesanta,astia sunt deschizatori de drumuri,cu adevarat revolutionari - link

 

DTM'ul a decis sa interzica comunicatiile intre piloti si echipe pe parcursul anului in curs.

 

Aprobam pozitiv.

:10:

» Post actualizat in 04 May 2017 14:08

Alonso a testat pt Indy.Si a omorat 2 pasari....

 

» Post actualizat in 04 May 2017 19:32

Eddie Jordan: 'Vettel is talking to Mercedes'

Publicity stunt din partea lui Jordan sau o fi ceva samanta de adevar?Nu vad unde ar avea loc la AMG.Sa il aduci langa Ham ar fi crima in echipa,numa daca ii dau drumul lui Ham...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Se îngroașă gluma cu Vettel la Mercedes.

Cred ca nimic nu e semnat sau ceva.Precontract inseamna 0.

Pe de o parte,Bottas daca mere bine anul asta,eu zic ca sefii AMG nu au cum sa-l dea afara,iar pe partea ailalta Vettel cred ca ii convine la Ferrari.Bine,la anul daca vine Ricci nush daca i-ar mai conveni...

 

65 de ani de Ferrari în F1:

Ce frumos...

Mai dar am niste intrebari : de ce e e masina din '64 alba cu albastru?Si de ce nu exista masinile din '80 si '88 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce e e masina din '64 alba cu albastru?

 

E un fel de easter egg/anecdotă acolo :) Aia este o mașină "de client" aparținând echipei NART, un fel de ramură nord-americană a Ferrari din acea perioadă. Echipa oficială a boicotat ultimele curse ale sezonului, așa că Ferrari a câștigat de facto titlul cu mașinile celor de la NART. Mai jos, John Surtees (campion pe acea mașină în 1964) conducând ambele variante la Goodwood:

 

surt-ferr-158-2.jpg

 

4150-8.jpg

 

Alt detaliu interesant: mașina din acel an a folosit două motorizări în mod alternativ - un V8 (F 158) și un flat 12 (F 1512):

 

Ferrari-1512-F1_5.jpg

 

Si de ce nu exista masinile din '80 si '88 ?

 

Dacă te uiți atent, sunt multe sezoane care nu au monopost dedicat. Explicația este că până pe la începutul anilor '90, echipele nu veneau automat cu un șasiu complet nou în fiecare an. Un șasiu considerat performant nu era neapărat pensionat la sfârșitul sezonului. Motorul, cutia, suspensia, etc. erau într-adevăr îmbunătățite, dar cu un model de șasiu se putea merge și 2-3 sezoane :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,am observat treaba aia,erau multe modele botezate 158 de ex si dupa aia faceau varianta A,B,C,etc.Na,alti bani alta distractie.

Oricum masinile arata demential,de la cea mai veche pana in zilele noastre.Iar suntetul acelor motoare cred ca era... :eek:

 

Si ceva extrem de interesant,la care in era Bernie nu cred ca am fi avut acces,PLATILE CATRE ECHIPELE DIN F1 :

 

image.jpg

 

Si acum golanelile :

 

Ferrari, Mercedes, Red Bull and McLaren have agreed separate deals for constructors' championship bonus payments.

Ferrari also receives a long-standing team payment while Williams collects a heritage payment.

Red Bull receives an extra payment for being the first team to sign the current bi-lateral agreement, which runs to 2020, and this totals $35m.

After meeting its agreed target of two world championships, Mercedes earns a special annual payment that matches Red Bull's.

Ferrari will receive $180m in total, representing almost one fifth of the total 'pot' but $12m less than last year.

That's $108m more than Force India receives, despite the latter finishing just one place adrift in the constructors' championship. Mercedes won both the drivers' and constructors' championships for the third successive year, but still received $9m less than Ferrari.

Force India and Williams both finished ahead of McLaren in the standings, but each receive less courtesy of McLaren's CCB payment.

If the pot was shared out equally, each team would get $94m. That would leave Ferrari's payment down by $86m while Sauber, the final team to qualify for Column 1 and 2 payments, would receive an extra $45m.

Motorsport.com contacted FOM, which refused to comment on the revenues.

 

Cu alte cuvinte,nu prea conteaza rezultatele,(vezi McLaren),bogatii se imbogatesc iar saracii devin mai saraci.

Muje Bernie :-L

Sper ca noul management sa schimbe aceasta ordine de fapt...


» Post actualizat in 10 May 2017 12:01

In alta ordine de idei,lumea vine cu upgrade'uri grele pa Barcelona - link

 

AMG cica a scapat de alea 6 kg in plus,ca si-a revizuit si cutia,aia era mai grea decat in anul precedent,dar si suspensiile fata si spate si parti din podea,deci va putea folosi din nou balast.

Ferrari upgradeaza din nou aero,ceea ce nu poate fi decat un lucru bun.

RB cica vine cu o masina TOTAL NOUA,de la cap la coada,sunt zvonuri ca va avea si alt nume - RB14,atat e de diferita de cea actuala.

Fingers crossed.

 

Deasemenea se va veni cu numere si nume mai mari pe masini pentru ca publicul sa poata vedea mai bine si sa deosebeasca pilotii aceleiasi echipe :

 

1089e465754924ef1c7512a961c4a76a.jpg

c2ac5418463289faecb540c7c81605f6.png

35b0a19f8d490058a9d1ff87d6316f50.png

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...