Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum mă uit eu la F1:

  • pe RTL
  • pe Digi, dar cu sunet de pe un stream de la Sky

Nu neapărat pentru că ar fi comentatorii Digi foarte slabi, ci pentru că nu au acces la informații ca ceilalți.

 

 

Prostia nu a fost la nivel de idee, ci la nivel de execuție

 

 

În 3 ediții au fost 3 victorii Mercedes și 2 duble (ar fi fost 3, dar Rosberg a abandonat în 2015 din cauza unor probleme la pedala de accelerație). De asemenea, 3 pole-uri și 2 linii întâi 100% Merc (ar fi fost 3 și acolo, doar că în 2014, Hamilton a avut o problemă în Q3). Singurul lucru interesant: Rosberg a avut mai multe pole-uri aici decât Hamilton.

 

Deci au dominat copios în Rusia până acum

 

Pai te uiti gospodareste la F1.

Eu aci pe uk ma uit la digi pe laptop de pe tv online si sunt foarte happy ca mere si asa.

Aici orice urmarire a F1 pe tv e pe bani grei.Dar bine,e regula de cand lumea,romanii nu dau bani pe soft (si programe tv) ca sta urat.:P

Parsivii astia de englezi au banat si accesul la toate site'urile de torenti,doar de filelist'ul nostru autohton au uitat...

 

Da,tineam eu minte ceva de Rusia dar tineam gresit : Ham se cam incurca aici,nu AMG.Aici il batea Rosberg.Acum nu va mai fi cazul.Eh,atunci inseamna ca si asta e un examen pe care va trebui sa il treaca Ferrari.

 

 

Vettel vs. Alonso. Depășire pe exterior în Curva Grande...

 

Partz...Vettel are 3 depasiri in toata cariera lui.Si alea in epoci cand masina ii merea ceas.

Din punctul asta de vedere,Hamilton e tatic.De cate ori s-a scandalizat si cam cu toti smecherii de pe grila?Si de cate ori s-a scandalizat cu colegul Rosberg (care,e adevarat nu era el chiar stralucit,dar era destul de incapatanat si l-a faultat bine de vreo cateva ori).Nu,nici eu nu sunt fan Ham,dar intre el si Vet in batalii umar la umar as zice ca Ham e mai bun,are experienta mai mare,are tupeu,balls mai mari si va avea castig de cauza de mai multe ori.

In schimb,garantez ca Vettel va vocifera mult mai tare :crack:

Il aseman mult cu Prost : inteligent,parsiv,bine Prost era mult mai parsiv si foarte calculat.Si lucrand mult pe partea de politica.

 

Și un transcript selectiv al comunicărilor radio din cursă. Memorabil:

 

- “Fernando we are considering plan B, how are the tyres?”

- “Do whatever you want, man.”

 

Pai omul are dreptate,draq,parca schimba ceva la masina aia strategia gumelor...alea sunt chesti de finete,masina aia e mai underpowered cred ca cu vreo 40-50 de cai fata de oricare masina plus ca pe deasupra fiabilitatea e pur si simplu zero.Deci strategia gumelor e nimic,e ultima lor problema.

Saracii mecanici,am vazut tweetul ala de l-ai pus,pai cred ca de abia asteapta sa se duca acasa...

 

 

Da paralela cu un anumit pilot spaniol care face trolling cu o anumita masina japoneza ce-are ?

 

Da,de Alonso uitai,pai ala spurca si injura masina,ba o mai face si de GP2 cateodata,ba zice ca sunt ultimii de pe grila de departe,ba ca a facut cele mai bune tururi de quali din viata lui de s-a calificat pe 12-13...

E normal,oamenii sunt frustrati,trebuie intelesi,in cazul lui Lorenzo am inteles,credea ca gasise un breakthrough,o luminita cu scaunul acela (eu am zis la ora actuala ca nu cred ca aia e problema,fiind un mare cunoscator desigur :bounce: ),dar tocmai cand se puse si el pe treaba sa vada cum mere,se impiedica ca un noob de Ian,si de aia tipa pe acolo ca tampitu.

La fel si Alonso,e normal,pentru ca efectiv este un pilot stelar care are parte de cea mai proasta masina de pe grila de departe.Nici nu cred ca a mai fost cazul de asa ceva in F1 vreodata.

Vettel la fel in 2016,numa spume avea la gura.Acuma e tot un zambet desigur,ca mere iapa,Gina,dar anul trecut,pfoai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au dus dracului si sefii de echipa cu cooaie din F1 ... nea' Enzo l-a dat afara pe Profesor numai fiindca ala isi permisese o paralela intre cotetuil rosu si ceva utilaj agricol, tot la nervi cu motorul slab.

Pina la urma astea-s vremurile, anul trecut am avut doua sefulese (Melisha si Claire), Toto nu vrea sa-l supere pe Lauda care-i ca un ghimpe-n coasta, Arrivabene e cu sabia lui Marchione deasupra capului, Horner e cu un ochi la mutrele lui Doktor Marko ... plm, prea multa politichie si prea putin racing adevarat, batrinesc, fair&square, in stil Mansell.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,e adevarat ca mai demult era mai multa disciplina.

Insa un lucru e clar si vechi de cand lumea : cand masina motoreta,atelajul ce-o fi el mere bine si ai material de concurs competitiv,nu ai sa vezi piloti nemultumiti sau frustrati.Treaba se fwte cand materialul de concurs il impiedica pe pilot sa se bata pt locul 1.Asta e toata miscarea de fapt.

Si atunci cand au parte de cazane,toti pilotii vor bodogani.Fie ca sunt in motogp sau in F1.Ca unii sunt mai diplomati,ca altii sunt mai badarani sau mai iuti la manie,asta pana la urma nici nu sunt importante,doar "fac deliciul presei" cum spun jurnalistii.

Dar un lucru e clar : daca echipa ii da omului masina performanta,totul e roz,daca nu,iese cu scandal mai devreme sau mai tarziu.Asta e treaba.

 

Si ca un OFF :

 

1.Dorna mere asa de bine incat actionarii au mai muls un meleard din ea - link

Vr sa bag si eu niste bani la ei sa scot dividende,ca vad ca mere plugu de nu se poate :P

 

2.Pana la urma BMW scoate HP4 Race in productie - link

Va fi race only si pe la 68 000 lire.

Il pastreaza cu cadru,fairing si roti de carbon - 171 kg la plin si golaneala maxima,212 cai.

Cititi mai multe acolo.

 

HP4_RACE_004.jpg?mode=max&quality=90&sca

 

HP4_RACE_005.jpg?mode=max&quality=90&sca

 

HP4_RACE_012.jpg?mode=max&quality=90&sca

 

 

Repet,e prima motoreta cu cadru similar cu cele de al doar ca full carbon,Ducati stiu ca are pe Superlegerra cadrul lor gen airbox tot din carbon (sau Mg?),dar acest cadru de pe HP4 Race e fix ceea ce spuneau bagatorii de seama de pe aici de pe forum ca nu va functiona ever.Si acum e in productie :P

Si la fel,cei din motogp au abandonat orice urma de proiect de cadru de CF dupa probeleme cu acea Cagiva la inceputul anilor'90 si Ducati GP11 care nu i-a placut lui Rossi.

 

Sunt foarte curios acum cum vor reactiona cei din motogp la asa ceva.Pentru ca mi se pare hilar ca echipele din motogp care se presupune ca ar fi varful de lance al tehnologiei in moto sa o arda pe cadre de al pe motorete de cateva milioane de euro,iar un prapadit de bmw de productie sa iasa pe cadru de carbon.

Adica eu spun ca daca aceasta motoreta va fi competitiva,si sunt sigur ca va fi,echipele de uzina ar trebui sa reactioneze cumva.Draq,cadru asta de bmw are 7.8kg.Un cadru de al are 15.Hai,ale lor sa aiba vreo 13,desi suspectez ca au mai mult pentru ca sunt mult mai intarite.Diferenta zic eu ca nu e de insesizabila.Si 4-5 kg daca ar fi mai putin,dar eu zic ca e mai mult,e maaaare.Nush,draq,sa cumpere un bmw sa fure cadrul de pe el,si gata,au rezolvat-o romaneste :bounce:

 

Si la BMW,bai nene,unde facura cadru de carbon,fairing de carbon,roti de carbon,care sunt cea mai mare golaneala,pt ca o roata din aia reduce cu 0.5kg greut fata de roata de Mg,dar e cred ca de 3 ori mai scumpa,pai de ce nu s-au dus pana la capat sa faca si triple-clapmp'ul de carbon si bascula spate si rezervorul??

Dupa ce te chinui atat,nu merea o bascula de CF sa fie treaba stas?Si un rezervor de kevlar,si gata,era totul complet.

Nota 15 oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... plm, prea multa politichie si prea putin racing adevarat, batrinesc, fair&square, in stil Mansell.

 

Ce sa zic ... parca pe vremea lui Mansell nu era politichie ... Vezi cum au plecat Mansell, apoi Hill de la Sir Pa-Pa ! Williams :D

 

( vreau sa zic, cat de fai&square erau lucrurile )

Editat de bimbominkia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic ... parca pe vremea lui Mansell nu era politichie ... Vezi cum au plecat Mansell, apoi Hill de la Sir Pa-Pa ! Williams :D

 

Nu știu exact care a fost situația cu Mansell, dar am impresia că a fost similară cu ceea ce i s-a întâmplat lui Hill. A rămas pe din afară când a cerut o mărire salarială de la ol' papa Frank, care, convins că mașina era atât de bună încât atrăgea singură piloții buni, i-a mulțumit sec pentru servicii și l-a obligat să meargă la Arrows, cel mai... decent loc disponibil în acel moment. Lui Williams i-a mai mers faza un an (în 97, cu Villeneuve), după care nu i-a mai mers :)

 

Politică, bani, circ. Formula 1.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... parca pe vremea lui Mansell nu era politichie ... ( vreau sa zic, cat de fai&square erau lucrurile )

Dupa parerea mea Nigel Mansell a fost ULTIMUL pilot care a facut doar pilotaj, nu si politichie.

Din cite tin minte n-a fost implicat in nimic dubios niciodata, n-a ripostat nici cind idolul de Senna(*) l-a atacat pe motiv de nevasta urita ("o fi urita, da-i a mea"), un tip care si-a facut treaba corect si la maximul posibilitatilor lui sportive tot timpul cit a concurat, fara plinsete, furii de copil nevricos si fara vaicareala. Un barbat.

 

Ca a cazut victima politichiei nici nu ma mira, devenise evident de neadaptat.

 

(*) asta-i unul din motivele pentru care Senna nu e pe lista "mea" de piloti favoriti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,Senna era foarte acerb in competitie si lua totul foarte personal.De aceea si confruntarile acelea monumentale cu Prost care era exact la fel.De aceea Senna e pilotul meu favorit daca pot spune asa ceva.

Nu am auzit never insa faza cu Senna care a facut misto de Mansell ca nevasta-sa era urata,dar te cred pe cuvant.Probabil era frustrat (ca tot vorbeam de frustrarile pilotilor si felul cum rabufnesc) ca Mansell merea pe "airbus" daca va mai aduceti aminte termenul,iar Senna la McLaren era pe trotineta.

Mansell era un pilot exceptional,insa a activat intr-o perioada a titanilor.Si era sub ei,si lucrul asta s-a vazut.Din acea perioada,pe langa Senna si Prost desigur,mai degraba l-as remarca pe Piquet.Care era extrem de bun.

Si iarasi,vorbele conationalului Coulthard despre ei,Coulthard fiind in acea perioada un tanar pilot de teste si lucrand pe rand cu amandoi : "dupa ce se terminau testele,Mansell isi lua palariutza si pleca la golf (se stie ca e bolnav cu golful),Senna statea la debriefing sa vada ce am de spus despre masina,etc.Diferenta de abordare era majora".

No comment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am auzit never insa faza cu Senna care a facut misto de Mansell ca nevasta-sa era urata,

A zis-o, insa iti aduci aminte cum era McLaren-Honda atunci pe linga Williams-Renault Airbus, nu avea nici o sansa Senna sa faca altceva decit obstructie la mantinela (alea 20 de ture ale lui Mansell la 10cm in spatele esapamentului lui Senna la Monte Carlo cred ca sint printre cele mai intense imagini din Formula 1 filmate vreodata).

 

In fine, mie chiar mi-a placut mult mustaciosul, nu excela in nimic ca si tehnica dar era extrem de curajos si se batea cit il tinea masina fara sa faca nici o mirlanie.

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A zis-o, insa iti aduci aminte cum era McLaren-Honda atunci pe linga Williams-Renault Airbus, nu avea nici o sansa Senna sa faca altceva decit obstructie la mantinela (alea 20 de ture ale lui Mansell la 10cm in spatele esapamentului lui Senna la Monte Carlo cred ca sint printre cele mai intense imagini din Formula 1 filmate vreodata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tare,astia de la Honda sunt clueless,sunt perplecsi cum de a rezistat masina o intreaga zi de teste :lool:

Link

 

Boullier saracu,dupa ce a facut Vand 81 - optzeci si unu - de tururi si masina nu a crapat,nu mai stie ce sa creada.

Inainte nu stiau de ce se strica,acuma nu stiu de ce rezista atata.

Deci ce sa mai zic,ca nu mai am ce...no comment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

04cj6509.jpeg

 

:bow:

 

Daca o castiga pe asta,Alonso va fi ZEU.Sunt slabe sanse iar la Indy e foarte mult joc de noroc si experienta,el cred ca spera ca va fi mai rapid ca ei si va face diferenta.You never know...

Ii fac scaunelul vad.Is foarte curios in quali si etc ce timpi va scoate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o castiga pe asta,Alonso va fi ZEU.

 

Meh... :)

 

Anul trecut a câștigat Rossi (americanu'), rookie fiind. Un pilot care nu a strălucit în F1. Mi s-ar părea o performanță comparabilă cu cea a lui Hülkenberg de anul trecut de la Le Mans, însă nu motiv de beatificare ^_^

» Post actualizat in 25 Apr 2017 13:49

egoyezzjdmty.jpg

» Post actualizat in 25 Apr 2017 16:06

O părere avizată despre diferența de performanță dintre VETși RAI în acest sezon:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PzKpfW, on 25 Apr 2017 - 12:10, said:

 

Meh...

 

Anul trecut a câștigat Rossi (americanu'), rookie fiind. Un pilot care nu a strălucit în F1. Mi s-ar părea o performanță comparabilă cu cea a lui Hülkenberg de anul trecut de la Le Mans, însă nu motiv de beatificare

 

O părere avizată despre diferența de performanță dintre VETși RAI în acest sezon:

 

 

Si asta e adevarat,da...Rossi era destul de slabut...

 

Diferenta dintre Vet si Rai...mi se pare ca prea desparte firul in 14 baiatul ala acolo.Normal ca daca ai grip mai mare intri mai strong in curbe.Dar nu sunt de acord cu ce zice el ca atunci cand nu a mai avut grip mare datorita double-diff si-a luat bataie de la Ricci.Adica nu si-a luat bataie pentru ca a fost privat de ceva,si-a luat batiae pentru ca e un pilot inferior lui Ricci.Pe aceeiasi masina a fost batut crunt.QED.

Vizavi de Vet,ma gandesc logic,ca aici nu e ca la motogp,e mai simplu din acest punct de vedere,si cu cat grip'ul pe care il ai la dispozitie e mai mic cu atat e mai usor de pilotat o masina.Stiu ca pare o prostie la prima vedere,insa daca te gandesti logic,chiar asa e : se presupune ca un pilot bun ar trebui sa duca masina pana la limita aderentei acesteia pe orice curba data.Limita de mers ar trebui sa fie limita maxima de grip a masinii si in nici un caz a pilotului.Ori daca o masina are mai mult grip,asta inseamna ca limita ei va fi mai sus,ceea ce va solicita pilotul mai mult,deci in consecinta o masina cu grip mai mic,cum erau cele din 2014 vs 2013,va fi mai usor de pilotat.TEORETiC.

Problema insa a fost ca in 2014 pe langa micsorarea downforce care a dus desigur la micsorarea aderentei,masinile au capatat cuplu,forta.Cred ca s-a dublat cuplul daca nu si mai rau.Si de aici au venit problemele.Pentru ca de unde maestrul Vettel era obisnuit cu un RB extrem de ascultator si mult mai grippy decat restul concurentei,o masina pe care o putea controla la mm,si care suporta orice abuz,in 2014 s-a intalnit cu o masina care pe de o parte avea grip'ul mult mai slab,dar pe cealalta parte,forta era dubla si.S-a intalnit cu un monstruletz.Iar aceste conditii de aderenta scazuta si putere marita masiv au scos la suprafata un Ricci care nu poseda tehnica de bisturiu a lui Vettel de a extrage ultima picatua de performanta dintr-o masina foarte ascultatoare,dar putea stapani mult mai bine o masina naravasa.

In 2014 Vettel a cazut prada chiar specializarii sale.Neadaptarea sau adaptarea greoaie la aceste conditii insa denota un pilot inferior celor care s-au adaptat rapid.Sunt foarte curios ce se va intampla la anul daca Ricci revine langa el la Ferrari...

 

Cat despre Kimi....ca intra el tare in curbe,si nu putea sa o roteasca...astea sunt chestii de nunta.Nu schimba cu nimic actuala stare de fapt.Acelasi lucru se poate spune despre el,atunci cand nu te adaptezi si ceilalti se adapteaza,inseamna ca ai carentze.Simplu.Pe langa asta,Kimi are o varsta deja.Varsta de 37 de ani nu l-a impiedicat pe Schumacher sau iata,pe Rossi sa fie rapizi,dar pe el se pare ca da.

 

Sunt si intotdeauna am fost de parere ca si aici in F1,dar si la motogp,nu sunt 2 cai bune de a pilota o masina sau o motoreta.Din moment ce fizica e aceeiasi pentru toti,la fel si tehnica cea mai avantajoasa de pilotaj ar fi aceeasi pentru toti.Da,unele masini sau moto penalizeaza un comportament,in timp ce la altele e invers.Dar per total e o singura tehnica "cea mai buna".

Se faceau paralele la motogp intre stilurile lui Stoner si Lorenzo,care erau foarte diferite dar impreuna scoteau cam aceeiasi timpi,insa pe moto diferite.Era exemplul scoala - Stoner merea numa in drifturii si scotea cam acelasi timp cu Lorenzo care parca picta.Si cei din acel filmulet spuneau ca nu e un raspuns universal valabil.Eu zic ca la motogp a fost : se numea Stoner :P

In F1 cred ca se numeste Alonso...dar acest subiect e deschis dezbaterilor.

 

Aceste noi masini grippy ar trebui sa-i avantajeze pe pilotii "din vechea garda" cum sunt acesti 2,dar eu zic ca un pilot bun se ridica in orice conditii.Si mai zic ceva : Vettel e overrated.Desi tin cu el in acest an.Hamilton este pilotul mai bun intre cei 2.Insa eu zic ca pe parcursul acestui an vom vedea cum sta treaba,pentru ca,Thank God,masinile lor sunt foarte aproape ca si performanta.

Pentru asta ii dau o bere lu'Marchionne cand mai trece pe la mine :cheers:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hamilton este pilotul mai bun intre cei 2.

 

Cred că ești prea subiectiv :)

 

La acest nivel nu mai există astfel de absolutisme: pilotul X este superior pilotului Y. La tot. Punct. Fiecare are plusuri și minusuri. Hamilton este probabil cel mai rapid pilot de pe grilă pe un tur. Este agresiv și (în general) sigur pe el. În stilul lui Senna și Alonso. În același timp este și instabil, cocălărel în abordare și inconstant, atât pe parcursul curselor cât și a unui campionat întreg. Motive pentru care s-a clasat în spatele unor coechipieri "mai lenți" decât el în 2011 sau 2016.

 

Probabil că Vettel nu este la fel de rapid în absolut, și ceva mai puțin adaptabil la schimbări radicale. Dar compensează prin inteligență, viziune macro, muncă și atenție la detalii. Iar când are mașină pe placul lui, o controlează suprem, cum ai zis și tu - bisturiu. Mi se pare apropiat ca stil și abordare de Schumacher sau Lauda. Și așa a fost tot timpul. Indiferent că vorbim despre anul trecut când se bătea pentru un loc în top 5, sau în 2011 sau 2013 când conducea detașat campionatul: muncă și concentrare. În contrast, Hamilton s-a culcat pe o ureche în 2015 după ce a câștigat titlul la Austin, lucru pentru care a avut de suferit și-n prima parte a lui 2016 și care a contribuit în final la pierderea campionatului în fața lui Rosberg.

 

Vom vedea cum se va desfășura sezonul 2017, însă constat că după 3 curse, Mercedes au mașina cea mai rapidă în absolut și totuși nu conduc niciunul dintre campionate :)

 

Meanwhile, in the Netherlands, febra Max Verstappen ia amploare: Assen vrea să organizeze un MP de F1 în viitor. Din câte știu eu, circuitul nu ar fi adaptat pentru cursele de Formula 1 din cauza lățimii reduse pe alocuri. Dar poate greșesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că ești prea subiectiv

 

La acest nivel nu mai există astfel de absolutisme: pilotul X este superior pilotului Y. La tot. Punct. Fiecare are plusuri și minusuri. Hamilton este probabil cel mai rapid pilot de pe grilă pe un tur. Este agresiv și (în general) sigur pe el. În stilul lui Senna și Alonso. În același timp este și instabil, cocălărel în abordare și inconstant, atât pe parcursul curselor cât și a unui campionat întreg. Motive pentru care s-a clasat în spatele unor coechipieri "mai lenți" decât el în 2011 sau 2016.

 

Probabil că Vettel nu este la fel de rapid în absolut, și ceva mai puțin adaptabil la schimbări radicale. Dar compensează prin inteligență, viziune macro, muncă și atenție la detalii. Iar când are mașină pe placul lui, o controlează suprem, cum ai zis și tu - bisturiu. Mi se pare apropiat ca stil și abordare de Schumacher sau Lauda. Și așa a fost tot timpul. Indiferent că vorbim despre anul trecut când se bătea pentru un loc în top 5, sau în 2011 sau 2013 când conducea detașat campionatul: muncă și concentrare. În contrast, Hamilton s-a culcat pe o ureche în 2015 după ce a câștigat titlul la Austin, lucru pentru care a avut de suferit și-n prima parte a lui 2016 și care a contribuit în final la pierderea campionatului în fața lui Rosberg.

 

Hmm,era un timp cand toata lumea spunea,cred ca inclusiv tu,ca "Vettel e cel mai rapid pilot pe un tur de circuit"...

Nu prea am cum sa fiu subiectiv,din moment ce Ham nu e un pilot preferat de-al meu,ba chiar as spune dimpotriva.Tot timpul am divizat pilotul de om,pentru ca una e omul,persoana,si alta e exprimarea sa pe pista.Hamilton-pilotul e extrem de bun,eu insa sunt de parere ca sunt piloti mai buni ca el chiar si in lotul 2017.Hamilton-omul e...hai sa zicem ok in linii mari,cel putin la nivel declarativi si trecand cu vederea cocalarismele.Dar nu pot spune ca imi place ceva la Ham,insa ca pilot il respect.Dar atat.

Vettel-pilotul insa mie nu mi se pare rupt din stele si raman la parerea mea ca e overrated.Are niste atuuri,in mod clar,e inteligent si da,poate ridica pilotajul foarte sus,insa pilotajul de teste ca sa zic asa,adica el vs circuit.Si asta in timp.Un pilot bun nu are nevoie de 2 ani sa fie rapid,se adapteaza mult mai repede.De asta si spuneau multi ca Fangio era unul din cei mai buni piloti ever,pentru ca se adapta instant la orice masina.Asta face mult.

Vettel-omul,hmm,iarasi,nush ce sa spun.La suprafata e funny si inteligent si foarte ok.Dar ca si Vettel-pilotul,se comporta foarte urat cand e pus sub presiune sau cand nu ii ies pasientele.

Sunt subiectiv cand vine vorba de Ricci,Alonso si Perez.In rest insa nu prea :P

 

Ham nu cred ca a pierdut titlul din 2016 din vina lui,ci efectiv din cauza ghinionului.Sa nu uitam ca a avut 4? parca DNF.Asta inseamna 80-100 de puncte.Hai sa fim seriosi,Rosberg nu era de talia lui,dar s-a rugat frumos la Doamne-Doamne sa il ajute sa il bata odata pe mujic sa se retraga si sa doarma si el linistit.Dar 4real,Ham era 2 clase peste Rosberg.Asta insa nu m-a impiedicat sa tin cu Rosberg la sf lui 2016,nu de alta dar eram speriat ca Hamilton daca castiga il cheama pe Florin Salam la petrecerea de final sau ceva :bounce:

 

Vom vedea cum se va desfășura sezonul 2017, însă constat că după 3 curse, Mercedes au mașina cea mai rapidă în absolut și totuși nu conduc niciunul dintre campionate

 

Hmm,eu nu as fi foarte sigur de treaba asta.

In Australia Ferrari i-a batut fata in fata.In nici un caz acolo nu a fost AMG cea mai rapida masina.

In China,cred ca au fost,da.Dar cred ca a fost mult si datorita climei reci,nu?

In Bahrain,nush ce sa zic...pana la urma a castigat Ferrari,nu?Dar da,s-ar putea sa fi fost o idee mai rapizi,desi nu sunt foarte convins de treaba asta.S-ar fi vazut mult mai bine daca nu ar fi fost acel SC care a amestecat cartile.

 

In sezonul 2017 cred ca vom vedea cateva batalii intre cei 2 maestri emeriti.Draq,nu are cum,oricata strategie ar fi,tot se vor intalni naibii pana la urma.Si atunci vom vedea cine e cel mai coios fata in fata.

Hmm,treaba asta e foarte similara motogp,unde cred ca vom avea o batalie MM-Vinales,dar la fel,si aia inca nu s-au intalnit pe pista.

 

For the record,pariez la F1 pe Hamilton si la motogp pe Marquez.

Insa sper sa transpire masiv amandoi si sa ia campionatele in ultimul viraj din ultima cursa si sa aiba nevoie de vacanta de juma de an amandoi dupa aceste sezoane :bounce:

 

Meanwhile, in the Netherlands, febra Max Verstappen ia amploare: Assen vrea să organizeze un MP de F1 în viitor. Din câte știu eu, circuitul nu ar fi adaptat pentru cursele de Formula 1 din cauza lățimii reduse pe alocuri. Dar poate greșesc.

 

DA.Desi Verst e enervant (si enervant ca persoana,dar si enervant de bun ca pilot,ceea ce il face si mai enervant ca persoana),Assen rulz.Catedrala.

Cateva date cu circuitul - link

 

tt-circuit-assen.jpg

 

54804e3b2c2a65.50508160.png

 

Datele de viteza sunt din motogp,deci nici o relevanta cu F1,unde vitezele ar fi mult mai mari pe viraje.

Si un tur de Assen de la Champ Car :

 

 

Se cam vede ca ai dreptate,e cam ingust.Depasirile ar fi extrem de grele in forma actuala.

Insa nimic nu e imposibil,avand in vedere popularitatea de care se bucura Verst si in lume dar mai ales in Europa si in tara natala,organizarea unui mare premiu la Assen nu e deloc o idee rea.Ar trebui putin largit si implicit marite zonele de degajare.Dar,repet,nimic imposibil.

Frumos circuit.

 

Si in alta ordine de idei,anul viitor dispar sharkfins si antenele de bulgari cica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Meanwhile, in the Netherlands, febra Max Verstappen ia amploare: Assen vrea să organizeze un MP de F1 în viitor. Din câte știu eu, circuitul nu ar fi adaptat pentru cursele de Formula 1 din cauza lățimii reduse pe alocuri. Dar poate greșesc.

as zice ca mai degraba la Zandvoort, acolo s-au mai organizat etape de F1 :tempted:

 

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/338342/zandvoort-verstappen-could-aid-dutch-gp/

http://www.f1-fansite.com/f1-news/zandvoort-eyes-dutch-grand-prix-return/

 

dar vom vedea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ham nu cred ca a pierdut titlul din 2016 din vina lui,ci efectiv din cauza ghinionului.Sa nu uitam ca a avut 4? parca DNF.Asta inseamna 80-100 de puncte.

 

A avut un singur DNF tehnic (în Malaysia) și două în total - al doilea fiind la Barcelona, când s-a încăierat prostește cu Rosberg și au ieșit amândoi. Rosberg nu a avut nicio problemă terminală în curse, dar a avut și el altele care i-au afectat performanța de-a lungul sezonului.

 

Hamilton a pierdut titlul pe mâna lui, și nu din cauza motorului explodat din Malaysia, ci a rezultatelor slabe din China, Azerbaidjan, Japonia sau Singapore de exemplu :)

 

Hai sa fim seriosi,Rosberg nu era de talia lui,dar s-a rugat frumos la Doamne-Doamne sa il ajute sa il bata odata pe mujic sa se retraga si sa doarma si el linistit.Dar 4real,Ham era 2 clase peste Rosberg.

 

S-a rugat el cât s-a rugat, dar la final l-a bătut prin constanță și consecvență :)

» Post actualizat in 27 Apr 2017 15:50

x2ffwvl963uy.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,de Renault n-as baga nici eu mana in foc...

Vorba lui Verst,dintotdeauna RB a stat cel putin la acelasi nivel ca si aero daca nu chiar mai sus,ori ei sunt cu cel putin 0.5s/tur mai slabi,pai si atunci daca nu din aero,de unde vine acea juma de sec/tur pierduta?Nu din puterea motorului?

I hate to say it,but again - split-turbo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...