Sari la conținut

camere (ultra) heavy duty


Postări Recomandate

Am ajuns la concluzia ca ar merita sa investesc in niste camere cat mai heavy duty. Problema e ca pentru 17 inch nu am gasit decat "ranforsate". Cica heavy duty pe 17 nu se fac.

Am sanse sa gasesc pe undeva? Nu stiu cat de intelept e sa merg cu una de 18.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anvelopemoto.eu

Dar acum depinde ce inseamna heavy duty pentru fiecare. Astea heidenau vad ca au 3 mm grosime. Micheline-urile pe care le-am vazut eu aveau 4 mm si parca citisem pe undeva ceva de 6 mm.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merita camerele groase. Cresc consumul, dezechilibreaza roata, sunt greu de montat/demontat si daca faci pana (cum am patit eu prin delta de la un piron), ai sanse mari sa nu adere niciun fel de petic. Ori tubless, ori camera normala si una sau doua de schimb intotdeauna la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merita camerele groase. Cresc consumul, dezechilibreaza roata, sunt greu de montat/demontat si daca faci pana (cum am patit eu prin delta de la un piron), ai sanse mari sa nu adere niciun fel de petic. Ori tubless, ori camera normala si una sau doua de schimb intotdeauna la tine.

 

Chestia cu petecul nu o stiam. 2 camere + pompa + leviere + alte alea inseamna greutate suplimentara pe care la nevoie trebuie sa o iau in spate.

M-am gandit si la tubeless, dar din cate am inteles nu merge pe 21, atat din cauza profilului ingust, cat si din cauza lipsei buzei aleia care ar trebui sa tina cauciucul pe janta (la ST). Iar cu tubeless daca dai intr-o piatra si strambi putin janta, esti mancat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tubliss pe 17 nu am vazut, doar 18, 19 si 21.

Dar ce faci, omule, cu vaca, de te manaca sa-ti comanzi ultra-heavy-duty si alte prostii? Sari cu ea? Scazi presiunea in roata pana la 0,8 - 0,9 si mergi cu viteza peste pietre ascutite? Daca nu, nu ai nevoie de ultra-heavy-duty, camerele heavy-duty sunt arhisuficiente. La o presiune a rotii de 1,8 - 2 rezista fara probleme.

Probabil din cauza asta s-au gandit si producatorii de camere ca nu va fi cerere de ultra-heavy-duty in segmentul 17" si nu au produs asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merg cu camere haidenau heavy duty de 1 an.

pe off scad presiunea la 1,3-1,4.

nu am avut nicio problema pana acum.

duminica am schimbat cauciucurile si camerele erau in aceiasi stare ca in ziua in care le-am cumparat .doar ventilul este un pic ruginit.

nu cred ca o sa te dai atat de tare incat sa iti doresti michelin-urile cu pricina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu petecul nu o stiam. 2 camere + pompa + leviere + alte alea inseamna greutate suplimentara pe care la nevoie trebuie sa o iau in spate.

M-am gandit si la tubeless, dar din cate am inteles nu merge pe 21, atat din cauza profilului ingust, cat si din cauza lipsei buzei aleia care ar trebui sa tina cauciucul pe janta (la ST). Iar cu tubeless daca dai intr-o piatra si strambi putin janta, esti mancat.

Merge. Si-a facut Doru1900 la XTZ 750. Face si bogdan_harea contra cost parca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tubliss pe 17 nu am vazut, doar 18, 19 si 21.

Dar ce faci, omule, cu vaca, de te manaca sa-ti comanzi ultra-heavy-duty si alte prostii? Sari cu ea? Scazi presiunea in roata pana la 0,8 - 0,9 si mergi cu viteza peste pietre ascutite? Daca nu, nu ai nevoie de ultra-heavy-duty, camerele heavy-duty sunt arhisuficiente. La o presiune a rotii de 1,8 - 2 rezista fara probleme.

Probabil din cauza asta s-au gandit si producatorii de camere ca nu va fi cerere de ultra-heavy-duty in segmentul 17" si nu au produs asa ceva.

 

Presiune pe offroad in general nu scad (in mod voit) sub 1.5, dar se intampla sa mai ciupesc camera sau sa iau cate un spin / aschie.

Motivul principal pentru care vreau o solutie mai robusta este sa reduc numarul de pene, in special cele de pe offroad. Cand vad ca un spin mititel sau o bucata de srapnel < 1cm pune mobra pe butuci, ma apuca boala. Mai deunazi am facut 2 pene in interval de sub 12 ore, una pe asfalt la mama naibii si una pe coclau la mama naibii.

Nu stiu daca heavy duty e cea mai buna solutie. M-am documentat si in legatura cu tubeless, tubliss sau mousse, dar toate au minusurile lor.

 

 

Am făcut şi eu la XRV cu silicon clasic. Încă ţine foarte bine, de un an, fără pierderi de presiune.

 

Deci ai facut si fata sa inteleg? XRV-ul are celebra buza de tinere a cauciucului pe janta? Banuiesc ca ai folosit cauciucuri TL.

 

eu merg pe camere heavy duty Kenda Super tuff 6mm de ceva timp si nu au nici pe dracu la presiune de 0.9 spate si 1 fata...

 

Stiam eu ca exista si 6mm. :D Dar sunt si pe 17?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista nimic perfect pentru toate conditiile de rulat. Si eu am tot avut Ultra-Heavy-Duty pe KTM, si au tinut fara probleme prin padure un an jumate. Si, exact cand am dat mobra jos de pe remorca, in fata firmei, am reusit sa iau in roata o mica tepusa de la un copac din apropiere. Asa ca tine si de noroc.

In primul rand, daca mergi cu 1,5 si sub, ia-ti papioane, sa nu tai valva. In al doilea rand, la 200+ kile ale mobrei, mai conteaza 2 leviere si 2 camere ascunse sub sea? Cel putin esti sigur ca te intorci acasa, nu abandonezi motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...