Robert Rmh Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 pai cam asta e consumul de 7-7.2% cu pasagera + topcase,mers 150-180 pe autostrada cu mici pauze de 130-140,iar pe serpentine un mers mai alert tot in jur se 7%,or ajuta si carenele pentru consum mai mic? nu ma plang de consum ci doar investighez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 la mers ca pensionarii 5.5- 5.7. cel mai mic daca mergi cum traba cam 6-6.5 daca o tii in ture iti ia 7 si dupa aceia daca te dai la ea .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 mda, plaja e cam de la 5,5 la touring cu prietenii pensionari, pana pe la 12 pe pista (tot cu prietenii pensionari si amatori, nu cu r3is4ri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 (editat) Inca o precizare despre cu sau fara carene. 7.5 scos fara carene... 160-180/h 6.5 cu carene ... 150 constant, varfuri de 180-200 Editat Iunie 19, 2017 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 (editat) exact cum banuiam,sa consume mai putin cu carene,la drum o tin intre 5,5 si 7 mii ture,depinde de drum,nu vrea floryn sa imi vanda carenele ca imi cumparam si eu Editat Iunie 19, 2017 de Robert Rmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 imi puteti spune, va rog, cat de confortabil este fz1 la drum lung, mai ales pentru pasager ma intereseaza si cat este de manevrabila, ciclistica. ma bate gandul sa fac upgrade de la cbf, in viitorul indepartat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 imi puteti spune, va rog, cat de confortabil este fz1 la drum lung, mai ales pentru pasager ma intereseaza si cat este de manevrabila, ciclistica. ma bate gandul sa fac upgrade de la cbf, in viitorul indepartat.. e tot ce a vrut honda sa scoata in toata istoria ei ... s-ar putea sa vrei alta sha... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 esti pus rau de tot pe honda, n-am vazut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 esti pus rau de tot pe honda, n-am vazut... ia si testeaza mai indelung si tu niste motociclete o sa zici la fel ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 deci sa-mi iau gandul de la vfr 800, pentru ca si ala-mi facea cu ochiu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 deci sa-mi iau gandul de la vfr 800, pentru ca si ala-mi facea cu ochiu'. frend... sunt deja in varsta si greutatea cu risc de infarct ... nu mai zic nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 (editat) ca confort vs la fz6 ,e mai sport pozitia,pe mn nu ma deranjeaza,pt pasagera devine incomod daca ma intind la mai mult de 300-400 km pe zi,shaua la fz6 era canapea pe 2 roti pentru ca era si retapitata iar scaritele cica o incomodeaza mai mult pentru ca ar fi mai sus ,deranjul apare repet cand fac mai multi km decat ar trebuii. Ca ciclistica iti zic fz1 bate cu facaletul la poponet cbful dar la confort nu stiu ce sa zic,probabil e mai confortabil cbful,cu o retapitare a sheii se rezolva si la fz1 Editat Iunie 21, 2017 de Robert Rmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 ma bate gandul sa fac upgrade de la cbf, in viitorul indepartat.. n-o sa regreti! .....bine, pe acest topic cu totii suntem subiectivi in aceasta problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 depinde ce vrea omu de la motoreta ca nu a zis clar,daca faci touring calumea ar trebuii sa ia varianta Gt,seile retapitate,umblat pe la scaritele pasagerului,o priza,un parbriz touring si ai un fjr mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 (editat) ma si plimb dar in timpul sezonului este si vehicul de zi cu zi la serviciu, deci va fi exploatata la maximum, plus distractie la circuit. saua la cbf este piatra dupa 200 km, deci saua pilotului este ultima chestie care ma intereseaza, mai mult imi este de confortul pasagerului, pentru ca de-acolo vin pumnii-n coaste.. plus ca, cred ca te poti distra de minune la adancata cu fz-ul. Editat Iunie 21, 2017 de george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Inca un cbf-ist aici, care incep a bali dupa un fz1/fazer. Vad ca exemplarele din ultimii ani de productie au inceput sa aiba preturi rezon prin Germania, de cand au aparut Tracerele si MT10. Singurul lucru care ma tine departe deocamdata, ca si pe tine George, este confortul pasagerului, intr-adevar scaritele par un pic mai sus ca la cbf. Trebuie facut un ride test... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 vfr pt confort. . pt motor putere agilitate fz clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 vorba aia, ...one way to find out.... motorul , ciclistica este peste CBF de şa nu prea pot sa zic nimic, pe CBF de 1000 nu m-am dat mai mult de 20km...., dar sunt o gramada de persoane care retapiteaza, customizeaza seile eu am facut multe ture cu pasager, si cam acelasi interval de km ne-au rezistat ...sezuturile, deci eram pe acelasi lungime de unda si ceea ce priveste pit-stopurile de alimentare, suc, etc... parerea mea e ca la urma o sa fi multumit de schimbare! succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 FZ1R POWER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 ma tot gandesc sa schimb scaritele pasagerului ca unele mai confortabile,ma gandeam la ceva similar cu cele ale pilotului,vreo recomandare? sau mai bine caut la dezmembrari?am in plan un bug spoiler,un parbriz double buble si un crash bar,sa vad cat ma abtin sa nu le cumpar acum,poate iarna is mai ieftine » Post actualizat in 11 Jul 2017 15:38 Ma tot gandesc, sa zicem vreau sa fac un ecu-reflash,eu singur, ce imi trebuie? sa cumpar programul de remapare dupa net,il instalez in pc si apoi il conectez la computer?? este doar o idee momentan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iulie 23, 2017 Share Postat Iulie 23, 2017 Salutare Fz1-isti Posesor de mobre de 10 ani, honde, kawa, ultima fiind o suzuki bandit de 650 Vreau sa achizitionez un Fz1, fie Fazer fie N-ul, nu am o preferinta inca doar sa ma atraga la prima vedere Lamuriti-ma si pe mine: exista o problema reala cu crapatul cadrului la modelele 2006-2007? Robert, imi dau seama ca ai facut un resurch serios pana ai ajuns sa iei fz-ul asta, si totusi al tau este 2007,pareri ? Sau altcineva sa ma lamureasca si pe mine despre aspectul asta cu cadrul si daca mai sunt alte lucruri la care sa fiu atent, oala, vibrichen , tacheti ? Ceva probleme? Ms frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 (editat) cadrul de bord,era problema la modelele 2006 si cateva 2007,cik s-ar fi inlocuit,la motoreta mea nu am nici o problema cu ea,azi a implinit 7300 km,de oala de ambreiaj am auzit si eu,vedem pe viitor ce si cum,cica ar trebuie sa fie probleme mostenite de la R1,problema ce am avut,a fost o mica vibratie ce aparea intre 4-5 mii ture intre parbriz si ceasuri pe care am rezolvato cu un buretel in proportie de 70-80%,de tras trage foarte tare in ture mari,pe turatii mici-medii nu e wow,modelele dupa 2009 au remapari si trag mai tare de jos,ventilatoarele pornesc cam tarziu,pe la 100-101 grade,se incinge destul de repede,nu e motoreta de oras decat daca ii pui ulei gros,se simte excelent pe curbe,e f distractiva pe ture medii-mari,problema sa zic la fz1 este amortizorul spate,foarte obositor pe drumuri denivelate,topaie cam rau,multi se plang ca este prea moale,eu m-am obijnuit,asta daca nu vrei sa dai 500-700€ sa ii pui ceva mai bun,consum nu sm scos sub 6.5-7% Editat Iulie 24, 2017 de Robert Rmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 cadrul de bord,era problema la modelele 2006 si cateva 2007,cik s-ar fi inlocuit,la motoreta mea nu am nici o problema cu ea,azi a implinit 7300 km,de oala de ambreiaj am auzit si eu,vedem pe viitor ce si cum,cica ar trebuie sa fie probleme mostenite de la R1,problema ce am avut,a fost o mica vibratie ce aparea intre 4-5 mii ture intre parbriz si ceasuri pe care am rezolvato cu un buretel in proportie de 70-80%,de tras trage foarte tare in ture mari,pe turatii mici-medii nu e wow,modelele dupa 2009 au remapari si trag mai tare de jos,ventilatoarele pornesc cam tarziu,pe la 100-101 grade,se incinge destul de repede,nu e motoreta de oras decat daca ii pui ulei gros,se simte excelent pe curbe,e f distractiva pe ture medii-mari,problema sa zic la fz1 este amortizorul spate,foarte obositor pe drumuri denivelate,topaie cam rau,multi se plang ca este prea moale,eu m-am obijnuit,asta daca nu vrei sa dai 500-700€ sa ii pui ceva mai bun,consum nu sm scos sub 6.5-7% Eu am vazut pe net multe probleme legate de ruptura de cadru, cadru de la jumate efectiv rupt dar doar pe SUA am vazut chestia asta , acum daca pe europa o fi altceva, nu stiu, dar asta ma speriat mult la fz1, Motocicleta ta Robert este practic noua, nu ai ce probleme sa ai cu ea la km astia, iar eu cel mai sigur o sa ma orientez catre 2008-2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 cauta unu cu cati mai putini nr de km,gasisem pe italia un 2012 alb la 4600-4800€ cu 7 k km dar depaseam bugetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iulie 25, 2017 Share Postat Iulie 25, 2017 (editat) Io am timp, sezonul asta ptr mine sa sfarsit , am bagat 6500km in el, deci m-am "răcorit" Motorul il iau in iarna din italia, decembrie-ianuarie cand sunt cele mai mici preturi, am timp pana atunci sa strang banii ,dar, oricum voi lua peste 2008 ca si an Editat Iulie 25, 2017 de AparTeGeorge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.