Florynn Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 se pare ca motoreta ce am vrut sa o iau a devenit din 2009 - 2006 asa brusc. plus ca nu imi plac oameni care nu se tin de cuvant. si au impresia ca iti fac o favoare ca te lasa sa le cumperi motoretele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 3 ani a pierdut la o singura verificare? Asta e record! se pare ca motoreta ce am vrut sa o iau a devenit din 2009 - 2006 asa brusc. plus ca nu imi plac oameni care nu se tin de cuvant. si au impresia ca iti fac o favoare ca te lasa sa le cumperi motoretele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Mai 24, 2016 Autor Share Postat Mai 24, 2016 se pare ca motoreta ce am vrut sa o iau a devenit din 2009 - 2006 asa brusc. plus ca nu imi plac oameni care nu se tin de cuvant. si au impresia ca iti fac o favoare ca te lasa sa le cumperi motoretele. nu a fost sa fie a ta. care e sa fie e pusa deoparte. pana atunci tu sa fii sanatos si sa te bucuri de motocicleta pe care o ai acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 (editat) Buna seara !! Dupa multa straduinta am reusit sa schimb toba la bijuteria mea am pus un leo vince carbon , am schimbat si suruburile la parbriz le-am pus aurii .. Acum pana imi ajung levierele cau un prelungitor pentru parbriz Editat Mai 24, 2016 de m0tans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Mai 24, 2016 Autor Share Postat Mai 24, 2016 e frumoasa. sa te poarte sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Mai 25, 2016 Autor Share Postat Mai 25, 2016 (editat) salutare. revin cu o problema mai veche. nu e grava, dar e sacaitoare. acum 2 ani am prins o ploaie urata pe motocicleta si de atunci nu mai afiseaza kilometrajul total, ODO. Nu stiu daca musai ploaia a fost de vina, dar cand am plecat la drum kilometrajul functiona, cand am ajuns la campare nu mai mergea. la pornire apar toate cifrele afisajului, dar dupa vreo 2 secunde dispar, ramane pe ecran doar ODO in coltul din dreapta sus. In schimb functioneaza normal TRIP1 si TRIP2. am desfacut mufa de la ceasuri, am dat-o cu sprei w40 si tot aia e. are cineva idee din ce cauza poate fi si ce sa fac sa o rezolv? Editat Mai 25, 2016 de markyinxs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 (editat) Mai, chiar nu vreau sa-mi laud motocicleta atat de mult, si prin ce scriu, nu vreau sa desconsider nicio motocicleta de pe pamant. Pt ca in felul lor, pe toate le iubesc. Dar am fost din nou ieri la un test drive Yamaha. Am testat inca o data SuperTenere-ul de 1200, Tracer-ul MT-09 si o noutate: XSR-ul de 700. Asta chiar mi-a placut.. Facuse si Marcel o gluma de genul... magarul cand da cu copita... abia dupa ce am inceput sa merg cu ea, am inteles gluma. Are un cuplu jucaria... E superba pt hipsetrul corporatist, cum zicea Superbec candva. Adica e fun... Vrei sa-i dai in gura, ai cu ce. Acum is un pic curios cum e aia de 900. Dar revenind la ce vroiam sa spun... Ma dau eu cu toate... acelasi feeling de femeie cu pruna larga (folosesc aceasta metafora, desi nu stiu sigur cat e de acurata, ca de ex o data, mi-am tras-o cu o mamica, si desi nascuse cu vreo 17 ani in urma, nu era chiar atat de larga... da' ma intelegeti voi). Ba maneta de frana avea un lag de jumate de cursa, ba acceleratia te lovea dupa cateva fractiuni de secunda buna, (poate chiar secunde la unele), ba un feeling de instabilitate a directiei la viteza, ba un sunet de ceva care nu ar trebui sa fie acolo. Bai, da la final, cand m-am resuit pe a mea... parca era piz_da cea mai stramta si tanara, cu cea mai catifelata textura si cel mai fain miros si gust de pe fata pamantului. O motocicleta precisa, inchegata, care raspunde instant la comenzi. As compara-o cu M1-le lui Vale, da precis aia e o zeita. Insa intre muritoare... niste suspensii si frane schimbate, cu un motor un pic ingrijit si o toba buna, fac toata motocicleta! Credeti-ma. Editat Mai 27, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 eu am facut test ride cu mt-09 tracer,nu mi-a placut pozitia pe ea,parbrizul se misca desi era strans,stai pe drept pe ea,in schimb putere si cuplu misto fata de a mea,3 in linie mi-a placut,frane mai bune,mi-a scapat mana pe acceleratie pe mod full power si m-a zguduit calumea,dar imi place mai mult pozitia dupa fazere,nu sunt foarte incantat de atata electronica pe moto,fazerul parca e mai simplu,ma uitam si la z1000 SX concurentul pt fz1 ,arata misto dar nu stiu ce sa spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Mai 28, 2016 Autor Share Postat Mai 28, 2016 Nici mie nu-mi plac motocicletele cu electronica excesiva. nu-mi place sa faca treaba in locul meu. Asta e motivul pentru care am avut numai motociclete pe carburatie. Din ce mai citesc pe forumuri, in viitorul apropiat se va ajunge ca la curse de modelism.... Sa faci totul din telecomanda, eventual motocilete fara pilot, tu sa stai la gratar sa bei bere langa circuit si sa plimbi mobra pe circuit din telecomanda... nu ma atrage ideea asta. la motocicletele pe carburatie tu decizi, cat tragi de gaz si de frane, cat de inclini, te simti viu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 ai dreptate cam asa gandesc si eu dar prefer injectia,fz1 zic eu e o motocicleta mult mai simpla decat concurenta care a aparut,z1000 sx,suzuki gsx1000,mt-10 si etc care au fel si fel de sisteme si cu moduri de pilotat pe ploaie si strada si pista » Post actualizat in 29 May 2016 16:52 avem vreun posesor de fz1 fazer in bucuresti care poate sa ma lase si pe mine sa o incalec sa vad cum stau ? vreau sa vad cat de inalte/lata este la sha ? dau un suc sau o bere fara alcool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 (editat) salutare. revin cu o problema mai veche. nu e grava, dar e sacaitoare. acum 2 ani am prins o ploaie urata pe motocicleta si de atunci nu mai afiseaza kilometrajul total, ODO. Nu stiu daca musai ploaia a fost de vina, dar cand am plecat la drum kilometrajul functiona, cand am ajuns la campare nu mai mergea. la pornire apar toate cifrele afisajului, dar dupa vreo 2 secunde dispar, ramane pe ecran doar ODO in coltul din dreapta sus. In schimb functioneaza normal TRIP1 si TRIP2. am desfacut mufa de la ceasuri, am dat-o cu sprei w40 si tot aia e. are cineva idee din ce cauza poate fi si ce sa fac sa o rezolv? Postez pentru colegul markyinxs un filmulet de cateva secunde cu eroarea lui de afisaj. Ieri a curatat mufa cea mare aflata pe partea stanga a semi-carenei, era oxidata tare. Mai este alaturi o mufa ceva mai ingusta pe care nu a reusit sa o desfaca. Idei de rezolvare? Editat Iunie 4, 2016 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 (editat) http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=624096&selpic=5&zoom=1#foto pareri ceva? daca ii fac o remapare de 2009 -2011 se merita?modelul vad ca are modificari facute doar la harti,in rest mai nimic. Editat Iunie 4, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iunie 5, 2016 Autor Share Postat Iunie 5, 2016 daca motocicleta e in mintile ei, merita. in anunt nu am vazut locatia. daca nu e foarte departe de time poti face o plimbare sa o vezi. dar in primul rand poti sa vorbesti cu omul la telefon. si din discutii iti faci o parere despre om. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 am vb cu omu pare ok,a zis ca nu are probleme,doar o mica julitura,e din tg mures,legat de remapare ma lamuriti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iunie 5, 2016 Autor Share Postat Iunie 5, 2016 asta nu pot. nu am avut nici o motocicleta pe injectie. Razvan trebuie sa stie. si ai mai putea sa-i dai un mesaj pe privat lui TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 vezi ca vlad e din tg mures. poate te ajuta el sa vada ce e cu motoreta. sa nu faci un drum degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 (editat) legat de remapare ma lamuriti? A mea a venit cu maparea facuta. PowerCommander V si mapare facuta in anglia. Ce rezolva maparea, iti da un cuplu si mai bun in turele joase. Si astfel rezolvi problema la modelele de dinainte de 2010. Ca numai din anul ala le-au pus la punct. Editat Iunie 6, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 ok inteleg,mersi,deci trebuie sa cumpar si power commander? ala ce bani il gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 (editat) Nu trebuie sa cumperi nimic .. Mergi asa si e ok .. Doar nu te duci pe pista sau cine stie ce parametri extraordinari ceri tu la mobra Daca mobra e in toate mintile ei si km nu sunt dati inapoi e un pret foarte bun . Verifica si tu daca cauciucurile de pe ea sunt cauciucurile din fabrica si dot de pe ele in prima faza . Ideia este ca la km care spune ca are mobra sunt sanse mari ca sa fie cauciucurile de fabrica. Iti zic ca eu am luat mibra ca 12000 km cu cauciucurile de fabrica mobra e din 2009 si acum am 16000 km de la inceputul sezonului si am cauciucurile super bune ... Verifica asta prima data dupa incepe sa o iei la puricat Editat Iunie 6, 2016 de m0tans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 o sa ma uit si la galerii si la discurile de frana sa vad ce si cum ,multumesc pt sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Are dreptate colegu. Daca nu mergi intr-un mod frecvent / repetat sport, nu are rost sa te complici. Asa cum vine din fabrica / daca este intretinuta, este o motocicleta la care nu-i vei da cu usurinta capat. Este totusi o motocicleta de 150 cai, cu un cuplu si o accelerare decenta. Problema lipsei de cuplu in turele joase si fara PC nu este grava (la asa zisele modele de pana in 2010), caci si fara putere, la 1000cc este mult mai puternica decat un 600. Si daca ti se pare ca nu face fata, retrogradezi si tu o treapta-doua. Si atunci sa vezi putere. Ca sport-tourer, are o pozitie f confortabila si are destula putere sa te duca in ce ritm doresti. O recomand din orice an ar fi. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 (editat) mersi de sfaturi,m-am interesat si nu am la cine sa ii fac remapare momentan in tara,daca ma hotarasc o iau asa,ca aveti dreptate nu merg intr-un ritm extra sportiv,din poze vad ca are gumele schimbate,parca pirelli angel are,o sa cer poze sa bad uzura » Post actualizat in 06 Jun 2016 14:01 si vad ca are si niste carnetele,or avea carte service » Post actualizat in 06 Jun 2016 17:50 gumele sunt 2009, 0209 Editat Iunie 6, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iunie 6, 2016 Autor Share Postat Iunie 6, 2016 (editat) hmm. e posibil sa nu-i fi placut fostului proprietar gumele stock si sa fi pus altele. sau varianta doi e posibil ca numarul de km sa fie dublu. dupa mine asta nu conteaza asa de mult. daca cei care au mers cu ea au avut grija de ea 40.000 km nu inseamna nimic. vorbeste cu colegul nostru vlad, roaga-l sa mearga sa vada motocicleta. si daca el iti zice ca e ok ia un mecanic cu tine si mergi si tu sa o vezi. daca e in mintile ei merita banii, chiar daca ar avea mai multi km decat cei din anunt. dupa mine, daca ti-a placut FZ6 o sa-ti placa mai mult FZ1. totul e sa fie ok motocicleta, pretul e corect. Editat Iunie 6, 2016 de markyinxs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 omu mi-a trimis poze si cu praful de pe motocicleta,are usoare julituri pe partea dreapta,nu pare cazuta,mai degraba frecata de ceva,gumele sunt varza,nu imi plac galeriile,fz6le meu are galeriile impecabile aproape si are 50 k km,e jmenuita sigur la km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.