markyinxs Postat Iulie 6, 2016 Autor Share Postat Iulie 6, 2016 salutare. vand un set de carene laterale pentru FZS 1000. http://olx.ro/oferta/vand-carene-laterale-pentru-yamaha-fzs-1000-sau-fz1-gen-1-ID6ALiS.html » Post actualizat in 06 Jul 2016 14:14sa nu uit. trebuie sa imi schimb placutele de frana. as vrea sa pun carbone lorraine XBK5. e ok? » Post actualizat in 06 Jul 2016 14:21sau PLACUTE FRANA FATA SINTER CARBONE LORRAINE 2361 A3+ ? » Post actualizat in 06 Jul 2016 14:26si pe spate carbone lorraine RX3 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 nu pune sinter ca sunt prea dure si strici discurile,pune ceramice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Am pus eu brembo sinter. Pfoaiiii. Pericol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iulie 6, 2016 Autor Share Postat Iulie 6, 2016 interesanta treaba cu uzura discurilor. pana acum din ce am auzit si am citit, as lua carbone lorraine sinter. a avut cineva montate pe fazer de 1000 si uzeara discurile sensibil mai mult decat alte placute? voi ce placute ati avut pe fazere ? » Post actualizat in 06 Jul 2016 16:55de la carbone lorraine sunt in dubii intre xbk5 si A3+. nu stiu care e diferenta de comportament. teoretic xbk5 ar trebui sa fie mai racing, ceea ce mie nu imi trebuie. daca A3+sunt mai de strada si uzeaza discurile mai putin, pe ele le-as lua. daca nu este nici o diferenta in modul in care uzeaza discurile, as lua xbk5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Parerea mea e sa vezi ce placutze a venit pe original si asa sa pui ... Iesi mai ieftin daca cumperi un rand de placutze la 2 sezoane decat sa pui placutzele alea dure si sa schimbi discurile . Eu pe langa fz am si un 929 si am de carbon si baieti au dreptate ca uzeaza discurile si un disc costa 800 lei am luat eu 2 pe fata si am vrut sa fac o treaba si sa schimb placutzele si acum caut sa iau pe original rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iulie 6, 2016 Autor Share Postat Iulie 6, 2016 hmmm. eu am luat motocicleta acum 2 ani, nu am luat-o noua. pot sa ma uit ce placute are acum, dar nu stiu cum sa aflu ce placute a avut din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 eu am schimbat discurile tot din cauza ca motocicleta a avut placute dure,norocul meu a fost ca am luat sh cu 400 lei si erau luate dupa o motocicleta cu maxim 8-10 k km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Noi sunt 800 lei un disc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Noi sunt 800 lei un disc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 Salutare , ma bate gandul sa iau fz1 din 2007 , am citit de problemele pe care le au cu sudurile cadrului...m-a cam pus pe ganduri . Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 (editat) am auzit si eu de treaba asta,am cunoscut 2 persoane care aveau fz1 naked 200 si nu s-au plans decat de faptul ca le baga ochii in ceafa Editat Iulie 9, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 2007 vroiam sa zic ce e de ras ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Salutare !! Am o mare dilema in legatura cu bascula spate .. Azi am urcat mobra pe cricul central si am vrut sa verific daca am joc la rurmenti de la roata spate si asa cum trageam devroata am observat un joc la bascula. Era un joc destul de mic si era pe verticala . Ridicam usor de roata in sus si am descoperit acest joc. Stie careva de unde este ca sunt 4 suruburi de articulatie sub bascula si de acolo se pare sa fie jocul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 nu cumva e de la amortizor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 (editat) Salutare !! Am o mare dilema in legatura cu bascula spate .. Azi am urcat mobra pe cricul central si am vrut sa verific daca am joc la rurmenti de la roata spate si asa cum trageam devroata am observat un joc la bascula. Era un joc destul de mic si era pe verticala . Ridicam usor de roata in sus si am descoperit acest joc. Stie careva de unde este ca sunt 4 suruburi de articulatie sub bascula si de acolo se pare sa fie jocul Daca vorbim de jocul care apare cand roata din spate este suspendata, si tragi de ea in sus, un joc de circa 2-3mm care se aude ca un clank, stai relax. Eu avem motocicleta cu 10000 km la bord si aveam acest joc. Il descoperise mecanicul care-mi schimbase pneul pe spate. Apoi am schimbat cam toate piesele ce tin de zona bratului de legatura (distantiere, asa zisii rulmenti care de fapt sunt niste cilindrii de otel), si tot acelasi lucru. In manual am vazut ca apar in plus niste garnituri de ulei, dar nu le-am avut la ce a venit din fabrica. Ma gandesc ca acele garnituri ar inlatura jocul. Eu am schimbat amortizorul cu totul si tot am acel mic joc/clank. Editat Iulie 15, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Din pacate tin sa te anunt ca cilindri aia sunt rulmenti » Post actualizat in 15 Jul 2016 07:19 Jocul asta e nasol la franare cu spatele ca iti topaie roata de pe asfalt » Post actualizat in 15 Jul 2016 07:19 Jocul asta e nasol la franare cu spatele ca iti topaie roata de pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Eu am schimbat amortizorul cu totul si tot am acel mic joc/clank. eu nu am mai schimbat amortizorul, de aia m-am gandit ca de acolo a fost acel joc de 1-2mm pe mine nu m-a deranjat..., MOtans, las' ca e bine si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Jocul asta e nasol la franare cu spatele ca iti topaie roata de pe asfalt Topaie pentru ca lasi ambreiajul brusc fara sa sincronizezi turatia sau franezi prea tare cu spatele cand furca e comprimata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 (editat) Din pacate tin sa te anunt ca cilindri aia sunt rulmenti Textul initial era "distantiere, asa zisii rulmenti care de fapt sunt niste cilindrii de otel" Jocul asta e nasol la franare cu spatele ca iti topaie roata de pe asfalt Esti sigur sau iar ne dam cu parerea? Am o tona de posturi cu motivul pentru care pe franare roata spate este in aer. Schimba amortizoarele si vei vedea cu ochii tai Editat Iulie 15, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0tans Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Cilindri aia de otel intra in niste rulmenti 24/17 si niste gartituri de praf . Jocul ala il simti la franari cu spatele pe drum denivelat.. Nu vreau sa ma crezi pe cuvant dar iti zic ca sunt rulmeti ca am desfacut si sm vazut 13 eu bucata pe original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiono Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Salutare prieteni ! Poate sa imi spuna cineva cum gasesc anul de fabricatie la o Yamaha FZ1 Fazer, provenienta Italia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 (editat) foloseste un VIN decodor dupa seria de sasiu si afli si anul de fabricatie si tu trebuie sa ai 17 cifre la serie sasiu! cifra (sau litera) 10 din VIN iti da anul de fabricatie VIN = serie sasiu uite aici unul, (daca citesti topicul, mai gasesti o gramada de linkuri) http://vwforum.ro/topic/39184-vin-decodere-descriere-decodare-vin-si-link-uri-cu-decodoare/ Editat August 3, 2016 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 NU-i neaparat. identifica-mi si mie asta: JYARN161000012682 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 atunci poate la moto e altfel decat la masini, o sa ma interesez dar tot 17 cifre au in VIN ...o sa incerc sa-l identific, da' fix amu nu am timp la prima bere--mici cand ne intalnim o sa ai si raspunsul! diiii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.