Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

salutare. vand un set de carene laterale pentru FZS 1000.

 

http://olx.ro/oferta/vand-carene-laterale-pentru-yamaha-fzs-1000-sau-fz1-gen-1-ID6ALiS.html


» Post actualizat in 06 Jul 2016 14:14

sa nu uit. trebuie sa imi schimb placutele de frana.

as vrea sa pun carbone lorraine XBK5. e ok?


» Post actualizat in 06 Jul 2016 14:21

sau PLACUTE FRANA FATA SINTER CARBONE LORRAINE 2361 A3+ ?


» Post actualizat in 06 Jul 2016 14:26

si pe spate carbone lorraine RX3 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

interesanta treaba cu uzura discurilor. pana acum din ce am auzit si am citit, as lua carbone lorraine sinter. a avut cineva montate pe fazer de 1000 si uzeara discurile sensibil mai mult decat alte placute?

voi ce placute ati avut pe fazere ?


» Post actualizat in 06 Jul 2016 16:55

de la carbone lorraine sunt in dubii intre xbk5 si A3+. nu stiu care e diferenta de comportament. teoretic xbk5 ar trebui sa fie mai racing, ceea ce mie nu imi trebuie. daca A3+sunt mai de strada si uzeaza discurile mai putin, pe ele le-as lua. daca nu este nici o diferenta in modul in care uzeaza discurile, as lua xbk5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e sa vezi ce placutze a venit pe original si asa sa pui ... Iesi mai ieftin daca cumperi un rand de placutze la 2 sezoane decat sa pui placutzele alea dure si sa schimbi discurile . Eu pe langa fz am si un 929 si am de carbon si baieti au dreptate ca uzeaza discurile si un disc costa 800 lei am luat eu 2 pe fata si am vrut sa fac o treaba si sa schimb placutzele si acum caut sa iau pe original rapid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am schimbat discurile tot din cauza ca motocicleta a avut placute dure,norocul meu a fost ca am luat sh cu 400 lei si erau luate dupa o motocicleta cu maxim 8-10 k km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , ma bate gandul sa iau fz1 din 2007 , am citit de problemele pe care le au cu sudurile cadrului...m-a cam pus pe ganduri . Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi ?

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit si eu de treaba asta,am cunoscut 2 persoane care aveau fz1 naked 200 si nu s-au plans decat de faptul ca le baga ochii in ceafa :)

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !! Am o mare dilema in legatura cu bascula spate .. Azi am urcat mobra pe cricul central si am vrut sa verific daca am joc la rurmenti de la roata spate si asa cum trageam devroata am observat un joc la bascula. Era un joc destul de mic si era pe verticala . Ridicam usor de roata in sus si am descoperit acest joc. Stie careva de unde este ca sunt 4 suruburi de articulatie sub bascula si de acolo se pare sa fie jocul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !! Am o mare dilema in legatura cu bascula spate .. Azi am urcat mobra pe cricul central si am vrut sa verific daca am joc la rurmenti de la roata spate si asa cum trageam devroata am observat un joc la bascula. Era un joc destul de mic si era pe verticala . Ridicam usor de roata in sus si am descoperit acest joc. Stie careva de unde este ca sunt 4 suruburi de articulatie sub bascula si de acolo se pare sa fie jocul

 

Daca vorbim de jocul care apare cand roata din spate este suspendata, si tragi de ea in sus, un joc de circa 2-3mm care se aude ca un clank, stai relax. Eu avem motocicleta cu 10000 km la bord si aveam acest joc. Il descoperise mecanicul care-mi schimbase pneul pe spate.

 

Apoi am schimbat cam toate piesele ce tin de zona bratului de legatura (distantiere, asa zisii rulmenti care de fapt sunt niste cilindrii de otel), si tot acelasi lucru. In manual am vazut ca apar in plus niste garnituri de ulei, dar nu le-am avut la ce a venit din fabrica. Ma gandesc ca acele garnituri ar inlatura jocul. Eu am schimbat amortizorul cu totul si tot am acel mic joc/clank.

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate tin sa te anunt ca cilindri aia sunt rulmenti

» Post actualizat in 15 Jul 2016 07:19

Jocul asta e nasol la franare cu spatele ca iti topaie roata de pe asfalt

» Post actualizat in 15 Jul 2016 07:19

Jocul asta e nasol la franare cu spatele ca iti topaie roata de pe asfalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat amortizorul cu totul si tot am acel mic joc/clank.

eu nu am mai schimbat amortizorul, de aia m-am gandit ca de acolo a fost acel joc de 1-2mm

pe mine nu m-a deranjat...,

MOtans, las' ca e bine si asa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocul asta e nasol la franare cu spatele ca iti topaie roata de pe asfalt

 

Topaie pentru ca lasi ambreiajul brusc fara sa sincronizezi turatia sau franezi prea tare cu spatele cand furca e comprimata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate tin sa te anunt ca cilindri aia sunt rulmenti

 

Textul initial era "distantiere, asa zisii rulmenti care de fapt sunt niste cilindrii de otel"

 

Jocul asta e nasol la franare cu spatele ca iti topaie roata de pe asfalt

 

Esti sigur sau iar ne dam cu parerea? Am o tona de posturi cu motivul pentru care pe franare roata spate este in aer. Schimba amortizoarele si vei vedea cu ochii tai

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindri aia de otel intra in niste rulmenti 24/17 si niste gartituri de praf . Jocul ala il simti la franari cu spatele pe drum denivelat.. Nu vreau sa ma crezi pe cuvant dar iti zic ca sunt rulmeti ca am desfacut si sm vazut 13 eu bucata pe original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

foloseste un VIN decodor dupa seria de sasiu si afli si anul de fabricatie

si tu trebuie sa ai 17 cifre la serie sasiu!

cifra (sau litera) 10 din VIN iti da anul de fabricatie

VIN = serie sasiu

 

 

uite aici unul, (daca citesti topicul, mai gasesti o gramada de linkuri)

http://vwforum.ro/topic/39184-vin-decodere-descriere-decodare-vin-si-link-uri-cu-decodoare/

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci poate la moto e altfel decat la masini, o sa ma interesez

dar tot 17 cifre au in VIN

...o sa incerc sa-l identific, da' fix amu nu am timp :) la prima bere--mici cand ne intalnim o sa ai si raspunsul!

diiii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...