Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ca confort vs la fz6 ,e mai sport pozitia,pe mn nu ma deranjeaza,pt pasagera devine incomod daca ma intind la mai mult de 300-400 km pe zi,shaua la fz6 era canapea pe 2 roti pentru ca era si retapitata iar scaritele cica o incomodeaza mai mult pentru ca ar fi mai sus ,deranjul apare repet cand fac mai multi km decat ar trebuii.

Ca ciclistica iti zic fz1 bate cu facaletul la poponet cbful dar la confort nu stiu ce sa zic,probabil e mai confortabil cbful,cu o retapitare a sheii se rezolva si la fz1

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde ce vrea omu de la motoreta ca nu a zis clar,daca faci touring calumea ar trebuii sa ia varianta Gt,seile retapitate,umblat pe la scaritele pasagerului,o priza,un parbriz touring si ai un fjr mai mic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma si plimb dar in timpul sezonului este si vehicul de zi cu zi la serviciu, deci va fi exploatata la maximum, plus distractie la circuit.

saua la cbf este piatra dupa 200 km, deci saua pilotului este ultima chestie care ma intereseaza, mai mult imi este de confortul pasagerului, pentru ca de-acolo vin pumnii-n coaste..

 

plus ca, cred ca te poti distra de minune la adancata cu fz-ul.

Editat de george_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca un cbf-ist aici, care incep a bali dupa un fz1/fazer. Vad ca exemplarele din ultimii ani de productie au inceput sa aiba preturi rezon prin Germania, de cand au aparut Tracerele si MT10.

Singurul lucru care ma tine departe deocamdata, ca si pe tine George, este confortul pasagerului, intr-adevar scaritele par un pic mai sus ca la cbf. Trebuie facut un ride test...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorba aia, ...one way to find out.... :mexicanwave:

motorul , ciclistica este peste CBF

de şa nu prea pot sa zic nimic, pe CBF de 1000 nu m-am dat mai mult de 20km...., dar sunt o gramada de persoane care retapiteaza, customizeaza seile

eu am facut multe ture cu pasager, si cam acelasi interval de km ne-au rezistat ...sezuturile, deci eram pe acelasi lungime de unda si ceea ce priveste pit-stopurile de alimentare, suc, etc...

parerea mea e ca la urma o sa fi multumit de schimbare!

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ma tot gandesc sa schimb scaritele pasagerului ca unele mai confortabile,ma gandeam la ceva similar cu cele ale pilotului,vreo recomandare? sau mai bine caut la dezmembrari?am in plan un bug spoiler,un parbriz double buble si un crash bar,sa vad cat ma abtin sa nu le cumpar acum,poate iarna is mai ieftine

» Post actualizat in 11 Jul 2017 15:38

Ma tot gandesc, sa zicem vreau sa fac un ecu-reflash,eu singur, ce imi trebuie? sa cumpar programul de remapare dupa net,il instalez in pc si apoi il conectez la computer?? este doar o idee momentan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

cadrul de bord,era problema la modelele 2006 si cateva 2007,cik s-ar fi inlocuit,la motoreta mea nu am nici o problema cu ea,azi a implinit 7300 km,de oala de ambreiaj am auzit si eu,vedem pe viitor ce si cum,cica ar trebuie sa fie probleme mostenite de la R1,problema ce am avut,a fost o mica vibratie ce aparea intre 4-5 mii ture intre parbriz si ceasuri pe care am rezolvato cu un buretel in proportie de 70-80%,de tras trage foarte tare in ture mari,pe turatii mici-medii nu e wow,modelele dupa 2009 au remapari si trag mai tare de jos,ventilatoarele pornesc cam tarziu,pe la 100-101 grade,se incinge destul de repede,nu e motoreta de oras decat daca ii pui ulei gros,se simte excelent pe curbe,e f distractiva pe ture medii-mari,problema sa zic la fz1 este amortizorul spate,foarte obositor pe drumuri denivelate,topaie cam rau,multi se plang ca este prea moale,eu m-am obijnuit,asta daca nu vrei sa dai 500-700€ sa ii pui ceva mai bun,consum nu sm scos sub 6.5-7%

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta unu cu cati mai putini nr de km,gasisem pe italia un 2012 alb la 4600-4800€ cu 7 k km dar depaseam bugetul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la colegii clujeni,azi o sa sosesc in zona clujului,mi s-a recomandat sa ma cazez la hotel gilau,in gilau,am vazut ca e frumos acolo,sper sa fie si drumul bun.

Daca vreti sa o punem de o intalnire la un suc/bere fara alcool sau langa un parc ceva astept raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

or sa mai fie ocazie,nu e problema,la mine a fost ceva de moment sa trec pe acolo ca era vremea mai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut!

As vrea sa va intreb daca la ale voastre fz1 gen2 dupa pornire la rece, la cat sta turometrul? Acul de la turometru se misca cat de putin sau sta fix la turatia respectiva?

La mine face cam asa si nu cred ca e ok.

E vorba de un fazer din 2006.

Dupa ce se incalzeste, relantiul sta cam la 1200-1300.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am inteles ca turometrele nu stau fix la o turatie, am observat ca daca scot dbkillerul la toba sport face ma tare. Dar nu ar trebuit sa stea in jur de 1500 ture la rece? Si dupa ce se incalzeste sa coboare la 1200-1300 de ture? Din ce stiu astea pe injectie au un fel de soc electronic. A mea cand o pornesc sta la 900-1000 si dupa ce se incalzeste urca la 1200-1300. La voi cum este?

Editat de Lyvyu83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a inceput sa faca dupa ce am pus filtru de aer k&n.

Dar turatia scazuta la rece cred ca nu mai fuctioneaza ok thermo wax, care vad ca e si ceva soc si cel care deschide circuitul de recire si tot acolo duce si reglajul la relanti...

post-84833-0-06295400-1505220194_thumb.png

post-84833-0-98344100-1505220209_thumb.png

post-84833-0-52355900-1505220225_thumb.png

Editat de Lyvyu83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm,e normal ca turatia sa fie schimbata daca ai pus un filtru si o toba sport,dar sa fie de la problema de la wax sa creasca turatia la cald ?te sfatuiesc sa lasi filtru stock....avem cam mult praf in tara la noi si cred ca e mai bine pentru motor :)

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, lasand la o parte fluctuatiile de turatie la relanti, turatia la cald e cum ar trebui sa fie, nu ma deranjeaza. Problema sau intrebarea este: nu trebuie ca la rece turatia sa fie in jur de 1500 cum am mai vazut pe youtube la alte fz1? Si daca asa tre sa fie si la mine nu este, nu e de vina thermo wax-ul? Sau socul electic, sau ce o fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...