Sari la conținut

Pareri despre Suzuki GS500 sau Honda CB500


nutreț
 Share

Postări Recomandate

Buna seara. Imi plac foarte mult mobrele acestea. Nu am avut ocazia sa incerc un astfel de model, dar din ce-am vazut pana acum, ma incanta.

Desi am un CBR600 1995, parca nu mai imi prieste. Nu stiu sigur de ce. Imi place, e manevrabila, dar si-asa nu stiu daca o folosesc la jumatate din capacitatea ei. Ii mai dau si eu in linie dreapta(ca căcănarii). Degeaba merg mai tare in linie dreapta, cand inainte de o curba incetinesc la viteza de skateboard, iar eventualii zmei din trafic imi fac tailgate.

Fiind doar in primul an, nu sunt un motociclist strălucit, dar m-am descurcat onorabil pana acum. Nu am avut incidente. Am avut cateva "era sa". Puteam sa o mierlesc de cateva ori, si din cauza mea, si din cauza unor "soferi" de tinichele. Am reusit sa evit ''neplacerile''.

 

To the point:

 

Desi am investit si am pus bine la punct CBR-ul pe care il am acum, parca as schimba-o la primavara-vara cu una din cele mentionate in titlu.

In special pentru ca, fiind incepator, un CBR ca cel de acum, nu e cea mai inteleapta alegere. Nu neaparat ca cbr-ul asta e prea mult pentru mine, am invatat sa-l respect, m-am obisnuit cu el, ma descurc(ca un incepator), pot sa ma duc din A in B in siguranta. Fiind conservar cu ceva mai bine de 100.000 km adunati in aproape 4 ani, fiind trecut cam prin toate situatiile, ma simt ok in trafic si pe motor, si pe galetzi.

 

Fiind mai usoare si mai putin puternice, ma gandesc ca sunt mai usor de manevrat, mai iertatoare, deci bune sa ma invat mai bine pe serpentine, cu diferite conditii de drum, evitat obstacole, ''ascutit'' reflexele etc.

 

Inca un motiv, ma intereseaza si partea de intretinere si reparatii, in sensul ca sa fie usor de mesterit la ele. Sunt genul de ''do-it-yourself" cu o oarecare inclinatie spre mecanica, deci vreau sa invat mai multe decat basic stuff. La CBR am avut o problema de supraincalzire, pe care mi-am rezolvat-o singur. Stiu ca nu e mare branza, dar am localizat singur defectiunea, am tratat cauza(o siguranta arsa) si efectul(a ''vomitat'' antigelul). Asta ma face sa ma simt bine, cand ma gandesc ca unii se duc in service pentru schimbat un bec. Cea mai migaloasa operatiune mi s-a parut demontatul si montatul la loc a carenelor.

 

Oricum, inca nu sunt 100% hotarat, mi-ar placea sa conduc pentru o vreme una din acestea inainte sa fac o decizie. Nu mi-ar placea ca dupa aia sa-mi para rau dupa forta cbr-ului.

 

Ce parere aveti despre ele? Ma refer la GS-urile si CB-urile de prin '94-'98. Un pret corect?

Si nu neaparat Suzuki sau Honda. Si alte marci, dar modele de genu'.

 

Sanatate! :burnout:

Editat de nutreĂž
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gs-ul e cam acelasi de cand s-a inceput productia, parca prin 89-90 care defapt e plecat de la gs-ul de 450 ... Ca motocicleta posesorii zic ca e foarte reusita, manevrabila, usoara, etc. Mie mi s-a parut bicicleta rau, atat de usoara incat nu o simti cum ai simti sa zic CBR-ul, cel putin venind de pe CB la vremea respectiva mi se parea efectiv bicicleta cu motor. Ca diferenta de putere comparativ cu CB500-le nu se simte cine stie ce, probabil din cauza faptului ca e usoara. Putin mai puturos dar la consum, am inteles ca sta bine, undeva la 4 extern si un 5.5 intern(asta din auzite). Racirea e facuta pe aer, probabil de asta e si asa usor, chiar daca e mai usurica personal nu mai vreau motoare racite pe aer, am avut si nu imi mai trebuiesc.

CB500 am avut, cu GS-ul doar am dat cateva ture. Din punctul meu de vedere CB-ul e un motor foarte reusit, destul de echilibrat si cu o rezerva de putere ceva mai mare ca GS-ul. Destul de manevrabila, nu la fel de usoara ca GS-ul dar nici nu iti trebuiesc 3 insi sa o ridici de jos in caz de ceva, in cazul tau, venind de pe CBR o sa ti se para numai buna. Consumul e ceva mai mare in cazul CB-ului, mie imi lua extern in jur de 5 sau sub cand eram singur si undeva la 5.5 cu pasger + topcase si sidecase destul de incarcate, asta la un mers sprinten, ~120 afara si 90 in localitati unde se putea. O singura data am facut un drum de 270km cu 140-160 constant cu pasager + bagaje si mi-a luat 6. In oras nu mi-a luat ever mai mult de 6.5 - 7 tot la mers sportiv. Racit pe lichid, nu am avut vreodata probleme gen sa fiarba motorul sau macar sa imi fie frica sa nu se supraincalzeasca. Probleme nu am avut niciuna, nici macar clasicele hibe Honda (releu incarcare si rulment ambreiaj). Piese gasesti relativ usor, mai greu un pic cu piese gen capace de motor; la consumabile singurul inconvenient erau cu cauciucurile, de obicei luam sh si rar spre foarte rar gaseam pe dimensiuni, dar merge bine mersi si cu ceva un pic mai mare, problema sunt autoritatile(politie, rar, etc).

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara. Imi plac foarte mult mobrele acestea. Nu am avut ocazia sa incerc un astfel de model, dar din ce-am vazut pana acum, ma incanta.

Desi am un CBR600 1995, parca nu mai imi prieste. Nu stiu sigur de ce. Imi place, e manevrabila, dar si-asa nu stiu daca o folosesc la jumatate din capacitatea ei. Ii mai dau si eu in linie dreapta(ca căcănarii). Degeaba merg mai tare in linie dreapta, cand inainte de o curba incetinesc la viteza de skateboard, iar eventualii zmei din trafic imi fac tailgate.

Fiind doar in primul an, nu sunt un motociclist strălucit, dar m-am descurcat onorabil pana acum. Nu am avut incidente. Am avut cateva "era sa". Puteam sa o mierlesc de cateva ori, si din cauza mea, si din cauza unor "soferi" de tinichele. Am reusit sa evit ''neplacerile''.

 

To the point:

 

Desi am investit si am pus bine la punct CBR-ul pe care il am acum, parca as schimba-o la primavara-vara cu una din cele mentionate in titlu.

In special pentru ca, fiind incepator, un CBR ca cel de acum, nu e cea mai inteleapta alegere. Nu neaparat ca cbr-ul asta e prea mult pentru mine, am invatat sa-l respect, m-am obisnuit cu el, ma descurc(ca un incepator), pot sa ma duc din A in B in siguranta. Fiind conservar cu ceva mai bine de 100.000 km adunati in aproape 4 ani, fiind trecut cam prin toate situatiile, ma simt ok in trafic si pe motor, si pe galetzi.

bravo frate...asta e cel mai important : sa te autoevaluezi corect. e bine sa te uiti la cursele de la tv, dar sa tii cont ca nu esti ca ei e cel mai important...

colegului de mai sus ti-a spus tot ce era important. eu as alege honda pt ca e racita cu lichid: cind e rece afara consumul e mai mic, nu se supraincalzeste in trafic urban ....in rest cele 2 moto sint pe acolo.

o seara buna

Editat de honda1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as merge pe CB 500, din N motive unu ar fi ca per total ar fi mai reusit decat gs 500, si ca model dupa 97 sa aiba pe spate frana pe disc, la consumabile este ieftin, ai grija sa nu ii bata lantul de distributie ca este pacoste sa il schimbi in rest in oras este jucarie,

 

Si....bravo pentru gandurile tale cu privire la viteazane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja e cam gata primul meu sezon pe moto si anume pe Gs.

Si eu sunt la fel, cat de mult DIY posibil si tin sa spun ca motorul asta e extraordinar de simplu. Intr-o ora poti sa-l demontezi pana la cadru daca iti merg mainile. Piese ieftine pana acum (simeringuri furca, lant, placute) si usor de inlocuit.

Nu inteleg insa de ce toti iau racirea cu aer ca un dezavantaj. Nu se supraincalzeste in nici o situatie. Vara asta au fost cateva zile fierbinti si in ciuda forjei prin oras nu a trecut de 95 de grade.

Consum am scos 3.5 la drum lung si chiar 4.3 in oras fara sa ma târãsc.

M-am strecurat peste tot prin oras, am urcat borduri, mers pe forestier cu el fara emotii, aproape orice.

Concluzia mea e ca e un motor genial pentru incepatori :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nutret, o sa iti para rau dupa cbr daca treci la gs. Mai bine ia-l frumusel de coarne si mergi la cursul de perfectionare de pe amckart, acolo cu 200 de euro inveti cu adevarat sa o folosesti la potentialul ei pe curbe si nu numai. Eu am calarit cbr600f din 95 timp de 2 ani si 45.000 de km si e o motoreta exceptionala daca stii sa o manevrezi ;)

Editat de anonymous
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dacro, racirea pe aer este un dezavantaj oricum ai da-o. GS-ul e foarte aerisit la motor si asta il ajuta.

 

Singurul punct unde GS bate CB, dupa pararea mea, e consumul. Consuma ceva mai putin, dar este cum zice cineva mai sus un fel de bicicleta cu motor.

 

@thunderbyte, mie afara nu-mi ia mai mult de 4,5, mers oricat de sportiv. In oras cam 5,5.

 

Tot in categoria asta (twin cylinder, 500) intra Kawa ER5. Nu m-am dat niciodata cu una, nu stiu cum se compara cu astea. Oricum, GS si CB au trecut proba timpului, nu gresesti luand oricare din ele. Depinde de buget, de preferinte estetice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ori n-as da CBR-ul, ori daca l-as da mi-as lua un naked tot 4 in line cu putere apropiata. Dar asta as face eu... De ce? Pentru ca plusul de putere/cuplu pe care il are CBR-ul fata de micile allroundere mentionate, ciclistica, franele... hmm o sa le simti lipsa :)

 

Kawa ER5 e in aceeasi gama, eu m-am dat vreo 2 ani cu una. E mai usoara decat CB-ul, ceva mai complexa dar mai "motocicleta" decat GS-ul, se comporta binisor atat in oras cat si in afara, chiar si pe curbe iese o joaca frumoasa. La capitolul frane se mai poate lucra dar merge.

 

In fine, ideea de baza e ca daca vrei sa castigi manevrabilitate totusi nu renunta la ciclistica, frane si cuplu salvator. Parerea mea.

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti iei 500 vei regreta mult decizia. Puterea nu se compara.

Depinde la ce folosesti mobra. Daca tu vrei motor pentru plimbari in afara orasului ramai la f3. Daca te dai mai mult in oras, e mai ok cu 500. Le manaresti usor si nu e nevoie de putere mare plus au consum decent. Problema e ca dupa F3 te vor plictisi foarte repede. Poti incerca totusi un Hornet care e varul CBRului.

 

Respect pentru autoevaluare. Poate incerci acel curs de perfectionare pentru ca banii aia sigur nu ii arunci degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in locul tau as inchiria pe o zi honda cb500, de exemplu de la astia http://datecumotorul.ro/inchirieri-motociclete/

Si dupa o zi pe un 500 o sa iti dai seama daca merita sau nu.

Eu am facut o mica plimbare un cb500 limitat la 34cai, si nu mi s-a parut deloc rau pentru oras (viteze sub 100), cb-ul nerestrictionar are 56 de cai, deci nu chiar putin, data fiind si cutia mai scurta ca la cele de 600, acceleratia 0-60km.h este cam aceeasi ca la hornet (care e cam aceeasi ca la CBR), iar acceleratia 0-100 este sa zicem cu o secunda mai slaba, cum nu suntem la drag race, este irelevant.

 

Lipsa puterii o s-o simti la viteze de peste 110km/h la depasiri, dar oricum o sa fie mai bine decat cu masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobrele de 500 -sunt mobre buget, ai cele mai ieftine piese, ieftine ca pret de productie nu pret de vanzare

- bugetul RD la mobrele astea tinde spre ZERO, au gafe mari de proiectare si productie

-au fost hartanite de cateva generatii de incepatori

-consumul este foarte mare raportat la puterea dezvoltata(mie imi consuma er-5u 8-9 in oras si 6-7 afara, sunt povesti 3,5l/100km... daca nu vrei sa te depaseasca tirurile )

-fun factor ZERO

-protectie la vant ZERO

-raport final foarte scurt pentru a masca lipsa de putere , mesteci la schimbator de te plictisesti

 

Comparativ cu un f3 singurul avantaj este o economie de 2 bujii la 15-20k km

 

Invata sa controlezi motocicleta si vei vedea ca un behemot de +300 kile se piloteaza "cu un deget"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tin sa te contrazic. e in eroare si ala care zice de 3,5 %. dar un 4,5 sigur iti iese. daca nu, mai du-o pe la doctor. fun factor ce ar insemna, sa mergi pe o roata? eu am mers cu ea cu 160, pentru mine e destul si consider ca se misca foarte bine, desi protectia la vant e una ca la naked, da. si n-am mestecat la schimbator pana m-am plictisit. desi, recunosc, am vrut sa bag in superioara, dar se terminasera... :) insa partea de fun exista. chiar "la greu"

ai mai mers si cu alte motorete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobrele de 500 -sunt mobre buget, ai cele mai ieftine piese, ieftine ca pret de productie nu pret de vanzare

- bugetul RD la mobrele astea tinde spre ZERO, au gafe mari de proiectare si productie

-au fost hartanite de cateva generatii de incepatori

-consumul este foarte mare raportat la puterea dezvoltata(mie imi consuma er-5u 8-9 in oras si 6-7 afara, sunt povesti 3,5l/100km... daca nu vrei sa te depaseasca tirurile )

-fun factor ZERO

-protectie la vant ZERO

-raport final foarte scurt pentru a masca lipsa de putere , mesteci la schimbator de te plictisesti

 

Comparativ cu un f3 singurul avantaj este o economie de 2 bujii la 15-20k km

 

Invata sa controlezi motocicleta si vei vedea ca un behemot de +300 kile se piloteaza "cu un deget"

Te inseli grav aproape in tot ce zici. Nu stiu GS-ul si Kawa, dar exista marturii de CB-uri care au facut 500.000 de km. A mea are vreo 160.000 de km si motorul trage perfect. Plus ca Cb-ul are o traditie de ceva zeci de ani, deci ce spui tu cu bugetul RD e o mare aberatie. Ca au fost hartanite de incepatori e irelevant, la fel se poate intampla si cu orice alta motoreta, mai ales vitezane care sunt mult mai sensibile. Consumul de care zici este iarasi aberant, 8-9% in oras e consum de SS, nu de naked twin de 500. Mobra ta avea carburatia praf si pulbere de consuma atat. A mea ia 5,5 in oras si 4 si ceva afara si am mers si cu 180 km/h cu ea si n-a sarit de 4,5. Protectie la vant n-ai la nici un naked, nu doar la astea. Fun factor e destul pentru o mobra de capacitatea asta.

 

Sa te vad pe tine cum controlezi un moto de 300 de kg prin oras la viteze mici. Si mai vorbim pe urma.

 

Mobrele astea de 500 nu au pretentii foarte mari, dar nici nu sunt asa de porc cum zici tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- bugetul RD la mobrele astea tinde spre ZERO, au gafe mari de proiectare si productie

-sunt povesti 3,5l/100km... daca nu vrei sa te depaseasca tirurile )

-fun factor ZERO

-protectie la vant ZERO

-raport final foarte scurt pentru a masca lipsa de putere , mesteci la schimbator de te plictisesti

Nici nu stii cat de mult te inseli, poate ai avut tu parte de mobre trase la maxim dar asta nu inseamna ca toate's la fel. Consumul este foarte mic, fun factorul ti-l faci tu daca esti capabil, ce protectie astept de la un naked? Aceasi ca de la alt naked de 130 de cai... Nu mesteci mai mult ca la una de 1000 la schimbator...

 

:moron:

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce glume bune, realitatea este alta..

 

daca folosesti atelajul ca un scuter de 50 bineinteles ca iti consuma 4,5, ia plecati voi mai tare decat loganul de 1.4 de la semafor si faceti consumul dupa aia...

 

e mai usor sa inventati avantaje decat sa recunoasteti ca sunt niste motociclete mai mult decat modeste

un maxiscuter de generatie noua e mult peste toata gama 500..

 

Nu mesteci mai mult ca la una de 1000 la schimbator...

 

muhahahaha

 

 


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ce glume bune, realitatea este alta..

 

daca folosesti atelajul ca un scuter de 50 bineinteles ca iti consuma 4,5, ia plecati voi mai tare decat loganul de 1.4 de la semafor si faceti consumul dupa aia...

 

e mai usor sa inventati avantaje decat sa recunoasteti ca sunt niste motociclete mai mult decat modeste

un maxiscuter de generatie noua e mult peste toata gama 500..

 

 

muhahahaha

 

 


Am inteles. Tu esti din ala cu capu' tare. Indiferent de marturiile userilor, tu o tii vitejeste pe a ta. Da-i inainte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca folosesti atelajul ca un scuter de 50 bineinteles ca iti consuma 4,5, ia plecati voi mai tare decat loganul de 1.4 de la semafor si faceti consumul dupa aia...

 

e mai usor sa inventati avantaje decat sa recunoasteti ca sunt niste motociclete mai mult decat modeste

un maxiscuter de generatie noua e mult peste toata gama 500..

 

Eu fac din astea, e distractia mea principala prin oras sa plec tare de la semafor, chiar si intr-un loc in care sta la panda Politia si opresc gazul la un 50-60. Am plecat tare dar uite, merg cu 50, ce, am facut ceva gresit? :crack:

 

La drum intins intr-adevar nu ai mare putere si te zboara vantul in toate directiile dupa o viteza incolo dar te asigur ca la capitolul demaraj sta foarte bine asta mica. Am plecat tare in acelasi timp cu mobre de putere mai mare si pana la un punct nu s-a simtit nicio diferenta. Coloana de masini se pune in miscare cand eu sunt deja la jumatatea drumului pana la celalalt semafor, cum s-a facut verde am plecat pe teava. Si nu m-a omorat la consum...

 

Fun-factorul cred ca il hotaraste fiecare, conteaza ce vrei sa faci cu ea. Eu sunt multumita ca pot face si un offroad decent, ca ma strecor, ca e foarte usoara si manevrabila (acum mi se pare usoara, la inceput mi se parea foarte grea si chiar destul de "nervoasa" dupa ce mersesem doar pe 125/250 la scoala... mi-era frica de ea, credeam ca daca pisc frana ma arunca :) ). E buna si pentru drumuri mai lungi, foarte comfortabila pozitia. Viteza la care ma simt bine pe ea mi se pare ok de croaziera (90 - 120 km/h), in general nu as merge mai tare dar e adevarat ca pe autostrazi ma cam plictisesc si i-as da mai mult... Alte dezavantaje - e mititica si prea putin vizibila in trafic; daca e vant puternic dintr-o parte e destul de stresant sa merg pe ea, ma "impinge" usor spre contrasens... am mers cu maxim 90 asa.

 

Daca as putea, as pastra-o pe asta pentru oras si mi-as lua una de touring pentru plimbari lungi si foarte lungi (desi s-a facut touring si pe CB...). Nu mi se pare o motocicleta modesta doar din cauza faptului ca exceleaza in manevrabilitate la viteze mai mici si nu e foarte comoda de mers tare. Pentru oras cred ca e de preferat oricarei carenate/touring. Pe mine de exemplu mersul tare nu ma pasioneaza. Sunt doar puncte de vedere diferite, nu cred ca asta inseamna ca o motocicleta e drujba si alta e cea mai cea. Orice motocicleta imi voi lua pe viitor, nu o sa desconsider niciodata CB-ul.

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in locul tau as inchiria pe o zi honda cb500, de exemplu de la astia http://datecumotorul.ro/inchirieri-motociclete/

Si dupa o zi pe un 500 o sa iti dai seama daca merita sau nu.

Eu am facut o mica plimbare un cb500 limitat la 34cai, si nu mi s-a parut deloc rau pentru oras (viteze sub 100), cb-ul nerestrictionar are 56 de cai, deci nu chiar putin, data fiind si cutia mai scurta ca la cele de 600, acceleratia 0-60km.h este cam aceeasi ca la hornet (care e cam aceeasi ca la CBR), iar acceleratia 0-100 este sa zicem cu o secunda mai slaba, cum nu suntem la drag race, este irelevant.

 

Lipsa puterii o s-o simti la viteze de peste 110km/h la depasiri, dar oricum o sa fie mai bine decat cu masina.

Nu recomand, daca tii la sanatatea ta....aia au niste gunoaie de motoare. Anu trecut au inchiriat 2 prieteni motoare de la ei ca sa facem o tura (unu tocmai si-l vanduse si celalat statea pe bara de 2 ani), un CB500 si un Thundercat. Thundercat-ul a mers cu aproximatie vreo 25-30 de km prin oras si cand dadeam sa iesim i-a pleznit cutia de viteze (treapta a 2-a nu mergea de cand l-a luat....trebuia sa o turezi mai tare in 1-a dupa care sa schmbi a 3-a). Am ramas cu tipul cu CB-ul si ne-am continaut plimbarea. Mi se paruse mie ceva bizar cand il priveam dar nu-mi dadeam seama ce. La un mom dat am oprit si am dat o tura scurta cu CB-ul...parca era picamer. Roata din spate nu mai stiu ce DOT era dar era super tocita crapata si avea fix 13 galme. Bine ca n-a explodat.

 

Legat de alegerea intre GS500 si cb 500...am mers o data pe un CB500 in stare buna de functionare si mi s-a parut ceva mai vanos decat GS-ul, insa la Suzuki poti alege varianta carenata care parca e ceva mai estetica si ofera o protectie foarte buna la vant. Am mers pe GS500F din 2008 si tragea decent in oras si la drum lung accelera binisor pana la 130 dupa care urca foarte greu....mai mult de 155-160 n-a urcat. Oricum daca il tii pe autostrada la 160 la lunga cred ca ia foc. Lasa impresia c amai are un pic si se dezintegreaza.

Editat de Luke_highwalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Tu esti din ala cu capu' tare. Indiferent de marturiile userilor, tu o tii vitejeste pe a ta. Da-i inainte!

 

BRAVO!!! ai gasit argumentul suprem

 

@Freya, pentru o femeie e foarte ok un 500cc, mai ales la inceput ,insa topicul este despre trecerea de la cbr600 f3 la un 500, cand(daca) vei avea ocazia sa mergi pe o motocicleta mai mare o sa-ti dai seama imediat ca nu exista termen de comparatie, sa observi ca un lucru este superior altuia nu inseamna ca desconsideri obiectul inferior

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de fun pe un gs500 ->

http://www.youtube.com/watch?v=QYRGQWbmaYA

 

nu am mers pe altceva dar cred ca pe un alt naked 120km/h vantul bate cam la fel :)

IMHO cred ca multi nu au crescut din motociclete mici (125/250/500) si au trecut la 600cc si au devenit automat piloti mai buni :) no offence

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si fun pe CB 500: :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=3-LQkYi5n2I



@Freya, pentru o femeie e foarte ok un 500cc, mai ales la inceput ,insa topicul este despre trecerea de la cbr600 f3 la un 500, cand(daca) vei avea ocazia sa mergi pe o motocicleta mai mare o sa-ti dai seama imediat ca nu exista termen de comparatie, sa observi ca un lucru este superior altuia nu inseamna ca desconsideri obiectul inferior

 

Asta cu "pentru o femeie e ok un 500 cc, mai ales la inceput", e posibil sa ii jigneasca pe unii... non-femei de pe forum. Care au 125/250/500 cmc si nu mai sunt chiar "la inceput". ;)

 

Eu mai stiu pe cineva care a trecut de la 600 RR pe CB 500 si e foarte multumit. Nu te contrazic, sunt absolut convinsa ca daca ma sui pe o motoreta mai mare o sa-mi placa mai mult ca si capabilitati dar iarasi depinde la ce o folosesti. Daca cineva ajunge la concluzia ca ii trebuie ceva mai mic si mai manevrabil...

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow.. accelereaza de la 100 la 120 in 3-4 secunde .. tineti-va bineee!!!!!!!!!!! sau erau mile... da stai nu prinde 120mph... MUHAHAHAHAHa

 

 

 

 

-se misca bine

-consuma 3,5%

-face ENDURO decent

-rapoarte de 1000cc

 

muhahaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...