The Mentalist Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Dumnezeu sa-l odihneasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Mi se pare o mizerie ce se intampla pe topicurile astea cu accidente mortale... Apar mereu aceleasi personaje: JAGI cu aceeasi placa stricata legata de mersul pe circuit, Tsunami cu aceleasi lozinci (Domnul Perfectiune intruchipata), etc etc. Baiatul asta a avut accident la viteza mica. Chiar nu se poate odihni in liniste?Eram curios sa vad daca si aici i se gaseste nod in papura, si s-a trezit Cuki sa o faca pe-a moralul.... Zilnic vad persoane trecute de 30 de ani care sunt mai idioti si mai imaturi in orice aspect decat altii care au 20 de ani... Nu mai puneti atata placa asta cu 19 ani, ca nu toti care au 19 ani sunt niste pustani corditi cu gandul la viteza... Chiar refuzati sa credeti ca exista si pustani de 19 ani care au vitezane si merg decent, in limita legala, fara sa se dea race pe viraje cu parapeti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Baiatul asta a avut accident la viteza mica. Chiar refuzati sa credeti ca exista si pustani de 19 ani care au vitezane si merg decent, in limita legala, fara sa se dea race pe viraje cu parapeti? De unde stii ca avea viteza mica, ai vazut tu cum impingea motocicleta spre prapastie? Crezi ca a ajuns acolo pentru ca mergea cu 30 km/h? Sau ce inseamna la tine viteza mica, tot ce e sub 200 km/h? Din pacate istoria accidentelor in Romania spune ca majoritatea pustanilor de 19 ani care au vitezane nu merg incet. Or fi vreo 2 exceptii, dar cu o floare nu se face primavara, au fost prea multe morti la 18-25 de ani pe R6 ca sa ignori realitatea. Si chiar si aia de 40 de ani incearca sa vada care sunt limitele motocicletelor lor, chiar daca o fac pe circuit sau in linie dreapta tot exista un risc sa o dea in bara si sa creasca panselute. E nevoie sa iti spun ca pana si motocicleta mea prapadita e mai rapida decat cele mai populare avioane mici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) Domu Adrian, eu am raspuns la un post al unui coleg motociclist care spunea ca si are 19 ani, motor de viteza, dar el ii calculat...de aici rezulta ca baiatul mort era necalculat. Stiu cui ai raspuns. Ceea ce-ai concluzionat TU ca rezulta din afirmatia baiatului 'calculat' este doar DEDUCTIA TA sau o supozitie / speculatie cu privire la ce ar fi insinuat el.N-a afirmat el ca cel accidentat ar fi fost necalculat ( asta daca tot vrei sa ne 'infundam' in semantica si deducti). Eu mi-am exprimat doar parerea ca amandoi sunt necalculati, la fel cum esti si tu...daca intradevar detii in romania un RSV Mille. Faci niste afirmatii fara sa-i cunosti pe cei 2 indiviz de 19 ani, mai mult de atat, nici pe mine nu ma cunosti dar ma judeci prin prisma motocicletei detinute. Wow, am O aprilia RSV veche de 11 ani care are 128 cai putere. Wow ce 'bolid' am... Imi poti spune ce anume ma face 'necalculat' vis a vis de bunul pe care-l detin? Culoarea? sau ce? Nu de alta, dar n-as vrea sa faci o confuzie grava si sa crezi ca am si eu....19 anisori. Asa ca pana la urma nimeni nu ii moralist si nimeni nu face scandal...daca tu crezi ca motocicleta aceea impreuna cu lipsa de experienta si varsta frageda nu au fost ingredientele cele mai importante care au dus la tragedie...atunci eu ma retrag complet de pe acest subforum...ma retrag total de pe acest forum mai bine Ciudat sa spui ca nu e moralist nimeni,cand tu pui atatea etichete si judeci fara sa ai prea mult habar sau fara sa ai prea multe informatii concrete. Doar emiti niste prejudecati devenite cliseu pe forumul asta, si la noi la romani in general (in ceea ce tine de motociclism). Inteleg ca prima reactie,atunci cand auzim 19 ani + R6 , este sa blamam riderul. Dar asta nu inseamna ca toate accidentele sunt trase la indigo. Poate i-a fugit spatele pt ca a prins niste nisip f fin si avea viteza mica, etc etc. Eu nu fac parte din cei care pun mereu totul in carca riderului si pe seama sa. Avand in vedere starea drumurilor si a traficului de la noi, o poti pati chiar si mergand legal,atent,etc. (asta e parerea mea). De unde stii ca avea viteza mica, ai vazut tu cum impingea motocicleta spre prapastie? Crezi ca a ajuns acolo pentru ca mergea cu 30 km/h? Sau ce inseamna la tine viteza mica, tot ce e sub 200 km/h? Din pacate istoria accidentelor in Romania spune ca majoritatea pustanilor de 19 ani care au vitezane nu merg incet. Or fi vreo 2 exceptii, dar cu o floare nu se face primavara, au fost prea multe morti la 18-25 de ani pe R6 ca sa ignori realitatea. Si chiar si aia de 40 de ani incearca sa vada care sunt limitele motocicletelor lor, chiar daca o fac pe circuit sau in linie dreapta tot exista un risc sa o dea in bara si sa creasca panselute. E nevoie sa iti spun ca pana si motocicleta mea prapadita e mai rapida decat cele mai populare avioane mici? a postat cineva mai sus ca avea 41.5 km/h. Eu am luat informatia de buna, crezand ca poate o fi careva din grupul sau. Daca e doar un indivd care a scris la misto,inseamna ca e un idiot (nu se pare topicul cel mai propice pt misto sau sarcasm). Deci daca avea viteza, imi retrag afirmatia...si e vina riderului. Editat Septembrie 25, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Intrebarea "Ce viteza avea?" a fost una total nepotrivita iar tipul cu 41.5 kmh era sarcastic, la fel de nepotrivit. E forum si toata lumea emite ipoteze si judecati...E aiurea sa spui ca avea 19 ani si pilota un R6, astea fiind motivele pentru care a murit cand noi am tot vazut si oameni experimentati ce si-au gasit sfarsitul pe motocicleta, in vara asta chiar murind instructorul acela, daar, in acelasi timp nu poti neglija faptul ca un tanar pilot ce a primit bolidul la majorat nu poate aprecia realitatea dura la fel ca restul motociclistilor ce realizeaza ca un accident si o crapatura in carene inseamna mai putini bani de bere, sau mai putini bani de mancare, sau un copil lasat orfan...etc. Tineretea e o virtute, dar este si un defect, asa cum toti stim in ce belele ne-a bagat pana acum naivitatea sau inconstienta. Omul a murit, nimic nu il mai aduce inapoi insa poate sunt si parinti pe aici care or sa se gandeasca de doua ori inainte sa cumpere rachete cand de fapt ar trebui sa cumpere prezervative si filme porno pentru baietii lor. Foarte bine spus. Doar o mica remarca: intrebarea "ce viteza avea" mi se pare destul de potrivita, pt ca viteza lui (daca nu a fost una adaptata la conditiile de mers) ar putea fi cauza. Pe de alta parte, raspunsul ala 'destept' cu 41.5 e de toata jena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Adriane, tocmai ca avem drumurile asa cum sunt n-ai ce sa cauti la 19 ani pe vitezana de 120 de cai. Pentru ca la anii aia n-ai discernamantul si stapanirea de a adapta coxul la conditii. Ca nu e vina lui ci a apropiatilor e o discutie intreaga, dar, in principiu sunt de acord. Eu in continuare zic merci ca n-am avut bani de mobra pana la 27 de ani, cu toate ca atunci eram setat pe choppere, nu pe sportive, pentru ca nu sunt convins ca as fi fost in stare sa-mi tin in frau tineretea si exuberanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Adriane, tocmai ca avem drumurile asa cum sunt n-ai ce sa cauti la 19 ani pe vitezana de 120 de cai. Pentru ca la anii aia n-ai discernamantul si stapanirea de a adapta coxul la conditii. Ca nu e vina lui ci a apropiatilor e o discutie intreaga, dar, in principiu sunt de acord. Eu in continuare zic merci ca n-am avut bani de mobra pana la 27 de ani, cu toate ca atunci eram setat pe choppere, nu pe sportive, pentru ca nu sunt convins ca as fi fost in stare sa-mi tin in frau tineretea si exuberanta. Ai dreptate. Discutia nu era daca-s de acord sau nu cu R6 la 19 ani (evident ca nu sunt). Eu doar atrageam atentia la cat de usor judeca unii si cat de usor catalogheaza. Per total cred ca topicurile astea cu deces s-ar descurca mult mai bine fara ca lumea sa tot despice firu in 4 si sa inceapa cu lozinci si supozitii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Ai dreptate. Discutia nu era daca-s de acord sau nu cu R6 la 19 ani (evident ca nu sunt). Eu doar atrageam atentia la cat de usor judeca unii si cat de usor catalogheaza. Per total cred ca topicurile astea cu deces s-ar descurca mult mai bine fara ca lumea sa tot despice firu in 4 si sa inceapa cu lozinci si supozitii ... Pai atunci s-ar transforma sectiunea asta in anunturi mortuare, condoeante si omagii. Si nu asta era scopul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Aditza asta e frustrat rau de tot pe toata viatza lui, cauta nod in papura din orice, de ceva vreme imi vineaza toate posturile(mai ales la accidente). In cazul asta, trebuie sa cauti cearta neaparat, sau ai probleme de comportament, sa citezi unul ce a indicat viteza de 41, cu virgula dupa 41. Sa revenim, deci, zic cei mai multi forjatori de serpentine ca circuitul e prea scump? Aveti idee citi dintre acestia au murit sau au avut accidente grave(nu conteaza a cui a fost vina, nu conteaza ca s-a balegat o albina, o broasca, o vaca, nisip pe jos, ulei scurs din baia sparta a unui camion, etc)? Motocicleta si riderul cad in prapastie. Putea sa fie si parapet, a fost cazul in Olt , cind motorul l-a strivit de parapet pe amarit. Va propun un test de imaginatie: cind un forjator de strada se lauda cum abordeaza traseele virajate, genunchi pe jos, gaz , etc, ... , alaturi de alti raceri stradali, puneti-i urm intrebare: "Si, nimeni din gasca voastra, nu a murit inca?" Din start ca riderul intrebat, nu poate concepe ca chiar el ar putea muri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Aditza asta e frustrat rau de tot pe toata viatza lui, cauta nod in papura din orice, de ceva vreme imi vineaza toate posturile(mai ales la accidente). In cazul asta, trebuie sa cauti cearta neaparat, sau ai probleme de comportament, sa citezi unul ce a indicat viteza de 41, cu virgula dupa 41. Sa revenim, deci, zic cei mai multi forjatori de serpentine ca circuitul e prea scump? Aveti idee citi dintre acestia au murit sau au avut accidente grave(nu conteaza a cui a fost vina, nu conteaza ca s-a balegat o albina, o broasca, o vaca, nisip pe jos, ulei scurs din baia sparta a unui camion, etc)? Motocicleta si riderul cad in prapastie. Putea sa fie si parapet, a fost cazul in Olt , cind motorul l-a strivit de parapet pe amarit. JAGI iti luam 5-6 topicuri cu accidente mortale si hai sa vedem cine e primul care incepe cu aceeasi morala si placa legata de circuit. Daca am facut o simpla referire la tine asta nu inseamna ca-ti vanez posturile. Stai linistit, repeti acelasi text peste tot, nici n-ar fi nevoie sa-l vanez (daca asta mi-as propune). Mai intra si pe alte forumuri pe-afara si-o sa vezi ca lumea face chiar si touring pe multe vitezane. Daca ai vitezana nu trebuie sa te dai in cerc pe circuit non stop. Am fost si sunt de acord cu un punct de vedere al tau: ca daca vrei adrenalina si sa te dai mai sportiv, e mai indicat sa alegi circuitul, chiar si astea asa amarate pe care le avem la noi (Amkart, ala din Tg Secuiesc,etc). Dar mi se pare DEPLASAT sa pui mereu placa aia cu circuitul la toate accidentele, de parca circuitul i-ar fi salvat pe aia... Pai atunci s-ar transforma sectiunea asta in anunturi mortuare, condoeante si omagii. Si nu asta era scopul ei. Sunt sigur ca mai frecventezi si alte forumuri (care nu sunt romanesti). nu observi o diferenta clara/enorma intre atitudinea si ce se posteaza acolo cand e vb de decesul cuiva,si ce se face la noi? Daca e de tras invataminte sau daca e de zis ceva, se face intr-o maniera decenta si cu respect. Nu cu toane,cu arogante,cu iz de atotstiutori etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Adriane, ti-o pot spune zeci de useri, ai probleme la mansarda, te iei la hartza din orice, in numele unor idei de-ale tale, din pacate pt tine, nu o sa gasesti forumurile unde toata lumea o sa-ti ceara aprobarea daca scriu sau nu conform gindirii tale. Te bagi ca musca-n lapte in orice subiect, cum ar fi acesta, cu 41km/h. Ma mir cit o sa-ti mai tina moderatorii contul activ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 JAGI: zi-mi cu ce m-am luat la harta? tu chiar nu faci distinctie intre un dialog civilizat (fie el si in contradictoriu) si o cearta/disputa? Evident nu putem fi cu totii de acord cu privire la un subiect, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne impunem punctul de vedere cu forta/aberant, sau ca trebuie sa-i judecam pe cei care nu sunt de-acord cu noi. Nu stiu daca ce-am scris eu aici e mai 'ca musca-n lapte' decat trimiterea ta la circuit, pe acest topic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciubix Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Adi, nu cred ca avea rost sa te legi de comentariu cu 41,5 era clar ca e caterinca. Nu e neaparat vorba ca l-ar fi salvat circuitu, da te ajuta din 2 puncte de vedere: in primu rand nu mai fortezi limitele pe drum unde orice te poate surprinde oricand si in al doilea rand poti sa-ti imbunatatesti stilu intr-un mediu safe, unde stii ca orice greseala nu va fi ultima (decat in cazuri extreme) si apoi sa continui sa o arzi pe serpentine daca nu poti fara. cred ca e la mintea cocosului ca cei fara experienta pe rachete risca foarte mult pe serpentine, mai ales la mersul in grup dar asta e...sunt aceleasi texte la fiecare accident,aceleasi comentarii si aceiasi trandafiri dar nimeni nu invata nimic. si dupa 3 pagini de comentarii in afara de ipoteze si viteze la caterinca tot nu avem nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 http://www.gds.ro/Sport/2013-09-25/Sportivul+craiovean+Leonard+Mateita%2C+condus+pe+ultimul+drum+de+sute+de+oameni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) ciubix: nu stiu de ce am impresia ca eu scriu cu alt font. N-am subestimat niciodata circuitul. Efectiv m-am saturat sa mi se rastalmaceasca vorbele... Poate un om care are motor sport si se da in weekend sau cand are el chef pe serpetine sau pe alte drumuri nu e obligat sa mearga SI la circuit. L-ar ajuta daca ar merge la circuit? raspuns: DA E NEAPARAT sa mearga pe circuit ca sa mearga pe motor sport/sport touring? raspuns: NU E ok ,chiar daca n-a urmat cursuri pe circuit,si cu toate astea foloseste cu CAP SI CUMPATAT motorul din dotare, (fie el R6, GSXR 1000 etc )? raspuns: DA Este un bou daca impinge stafeta la limita cu motorul din dotare, fara sa fi urmat niste cursuri de perfectionare sau daca nu are skill? raspuns: DA Cam asta ar fi..... Editat Septembrie 25, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciubix Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 complet de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 1.Apar mereu aceleasi personaje: JAGI cu aceeasi placa stricata legata de mersul pe circuit, Tsunami cu aceleasi lozinci (Domnul Perfectiune intruchipata), etc etc. 2.Baiatul asta a avut accident la viteza mica. 3.Eram curios sa vad daca si aici i se gaseste nod in papura, si s-a trezit Cuki sa o faca pe-a moralul.... 4.Zilnic vad persoane trecute de 30 de ani care sunt mai idioti si mai imaturi in orice aspect decat altii care au 20 de ani... Nu mai puneti atata placa asta cu 19 ani, ca nu toti care au 19 ani sunt niste pustani corditi cu gandul la viteza... 5.Chiar refuzati sa credeti ca exista si pustani de 19 ani care au vitezane si merg decent, in limita legala, fara sa se dea race pe viraje cu parapeti? Adrian..problema sta in felul urmator: 1. Jagi este o persoana care stie ce vorbeste chiar daca pare placa stricata, adica mersul pe circuit sau mai bine zis antrenamentul pe circuit iti va aduce experienta si echilibru pe strada...din pacate nu toti au posibilitatea sa o faca. 2.Aici nu se pune problema de viteza..putea sa zboare in prapastie si la la 70km/ora. 3.Cuki si-a exprimat parerea care am expus-o si eu mai sus si anume ca la 19 ani nu avea ce sa caute pe R6. 4.Perfect de acord dar nu sunt majoritari..in schimb pt 20 de ani este opusul 5.Din nou nu este vorba de viteza..si intre noi fie vorba nu iti cumperi gsxr 1000 sa mergi cu viteza legala..unde se poate toti mergem mai tare..cu masina, cu motoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
honda1 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 as vrea sa va spun ceva care mi se pare interesant mai devreme am intrebat "ce viteza avea?" pt ca am un prieten care are o ninja de 600 pe injectie si are destula experienta cu motorul...intr-o zi a cazut... avea 30-40km/h, dar afara era cam rece (cam 15 grade) si a pierdut aderenta pe fata. era dimineata, se ducea la servici....peste noapte fusese mai rece, normal.... inca odata: tie cineva ce viteza avea? ... o simpla curiozitate va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 nu stie nimeni..afara a fost cald si a mers destul inainte de accident..cu siguranta gumele erau calde..prietenul tau cu ninja a pierdut aderenta fata din alte motive si cu siguranta nu din cauza temperaturii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Adriane, nu zice nimeni ca daca ai 19 ani si conduci o vitezana o sa mori, (daca nu mergi pe circuit). Dar, daca te vei uita pe statistici, vei vedea ca, strict matematic, combinatia "tanar + lipsa de experienta + vitezana" da un procent insemnat din mortii in accidente moto (nu numai in Romania). Ceea ce vor sa spuna Jagi, Kolllar, Tsunami, eu si cailalti care au fost etichetati deja ca fiind "usi de bisercica" este ca, daca iti incepi aventura pe strazi calare pe o vitezana, imediat dupa majorat, ai sanse mai mari sa o mierlesti, lucru dovedit de altfel si de statistici. Tsunami isi tot raceste gura (de pomana cred) cu teoria aia conform careia ar trebui sa simti traficul "safe" (in masina de ex.), inainte de a te da pe motor. Recent a spus poate cel mai interesant lucru pe care l-am citit aici, intr-un an intreg - proportionalitatea dintre experienta acumulata si capacitatea de a anticipa reactiile celorlalti participanti la trafic. Cred ca tu intelegi gresit mesajele pe care le tot transmit baietii astia, dar poate gresesc. Daca esti un tip deschis la minte, vei vedea pana la urma, ca forumul asta nu este despre cine are dreptate, ci despre cine are capacitatea de a invata ceva din gereselile celorlalti, astfel incat sa isi fereasca pielea pe strada. Daca vei accepta ideea asta, sunt sanse mari sa ne doboare reumatismul si nu o curba sau un tir/ caine/ caruta/ groapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) Si daca in ziua respectiva ar fi stat acasa? Sau daca in grup in loc sa fie al treilea (zic si eu), ar fi fost al cincilea? Si daca in ultimul moment redresa si scapa? Acum ar fi bine mersi acasa si poate ca asta ar fi fost singura situatie limita din viata lui de motociclist si ar fi prins 80 de ani pe motor. Si ar fi devenit campion national, instructor etc. Iar voi nu mai aveati subiect de cearta. Poate subiect de invidie. In viata conteaza mai mult decat va inchipuiti intamplarea, norocul sau destinul, pana mea. Sau uite, cine nu a trecut niciodata prin momente limita pe motor, din care sa fi scapat ca prin urechile acului, poate sa critice. Eu nu cred ca exista un astfel de motociclist. E corect sa spui ca unul de 19 ani nu are ce cauta pe R6. Dar nu e un motiv suficient sa mori. Mai iti trebuie si ceva ghinion. Sau ceva noroc sa scapi in primii ani. Au fost multi factori acolo, e greu sa judeci, putea sa moara si pe scuter in aceeasi curba. Editat Septembrie 25, 2013 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 as vrea sa va spun ceva care mi se pare interesant mai devreme am intrebat "ce viteza avea?" pt ca am un prieten care are o ninja de 600 pe injectie si are destula experienta cu motorul...intr-o zi a cazut... avea 30-40km/h, dar afara era cam rece (cam 15 grade) si a pierdut aderenta pe fata. era dimineata, se ducea la servici....peste noapte fusese mai rece, normal.... inca odata: tie cineva ce viteza avea? ... o simpla curiozitate va multumesc E de la injecție. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 inca odata: tie cineva ce viteza avea? ... o simpla curiozitate va multumesc Ti s-a mai raspuns: o viteza prea mare pentru locul in care a cazut si conditiile de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Tsunami [...](Domnul Perfectiune [...]), etc etc. your a quick learner, that, I like Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 nu stie nimeni..afara a fost cald si a mers destul inainte de accident..cu siguranta gumele erau calde..prietenul tau cu ninja a pierdut aderenta fata din alte motive si cu siguranta nu din cauza temperaturii.. confirm am trecut pe acolo in forta inainte de producerea accidentului. afara erau peste 25°C, asfaltul mai mult, soseaua foarte aderenta, am putut merge bine pe curbe, cu greutate de vreo 20kg in cutii. imi aduc aminte o depasire pe exterior al unui bmw mai departe nu mai stie nimeni I-am vazut pe baieti cand mergeau spre drobeta. eram oprit in parcare. multi galagiosi, nu mai tin minte cum aveau numerele amplasate, dar am citit un numar de DJ cel putin, si nu-mi aduc aminte ca le fi vazut sub coada. erau 5 sau 6, si m-au salutat cand au trecut pe langa mine, era cam 2PM cred (daca vreti va spu exact, ca am inregistrat pe GPS), si eu abia iesisem din Drobeta venind de la Belgrade. Imi aduc aminte ca cea cu care vorbeam la tel mi-a spus ca parca sunt la formula 1. Baietii au disparut dupa o curba. TOTI mergeau frumos, si au disparut inclinandu-ce frumos dupa curba pe care o puteam observa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.