MiLiTiaNU21 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Va rog daca ma poate ajuta cineva!! in timp ce imi curatam lantul am observat ca am un capat de surub rupt (cel din poza), Problema mea este se poate inlocui? ce sustine acest surub? cat de grav este ? Va rog ca acum nici nu ma mai dau cu ea! Surubul este in partea stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) Daca nu are filet pana in capat, asa cum e in linkul lui GoodKat, da-i gaura cu burghiu in celalalt capat, tarod -> filet, infiletezi un surub si incepi sa strangi si bati in acelasi timp. Ar trebui sa se desfaca usor... Editat Septembrie 25, 2013 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 in part fische are piulita la capatul de pe dreapta, daca-i dai carenele jos, pui roata spate pe un stander si ridici usor de motor cu un crick, probabil ca iese foarte usor, daca nu il ajuti cu un dorn si un ciocan comanda-ti alt surub, vad ca e 12$.. sau cauta la dezmembrari nu mai merge cu motoreta asa poti sa-i rupi/indoi celelalte prinderi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 in part fische are piulita la capatul de pe dreapta, daca-i dai carenele jos, pui roata spate pe un stander si ridici usor de motor cu un crick, probabil ca iese foarte usor, daca nu il ajuti cu un dorn si un ciocan comanda-ti alt surub, vad ca e 12$.. sau cauta la dezmembrari nu mai merge cu motoreta asa poti sa-i rupi/indoi celelalte prinderi se scoate cu dornul (sau alt surub lung mai subtire, sau vreo surubelnita care incape acolo si o bati, etc), exact cum explica colegul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Pana faci rost de surub,tija filetata si piulite la ambele capete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Buna ziua, Surubul se poate inlocui, va asteptam cu motocicleta la service. O zi cat mai frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dual Motors Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Buna ziua, Va putem ajuta atat cu extragerea surubului cat si comandarea unui nou reper. Distribuitor si SERVICE AUTORIZAT YAMAHA Contact Soseaua Pipera 48, Sect 2. Bucuresti Romania info@motociclete.com.ro 021-528 0474 / 021-528 0475 021/528 0476 0729.019.787 http://www.motociclete.com.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) Cred ca motoreta a avut scaritze race, cu tija schimbatorului montata pe acel surub, printr-o bucsa lunga prelungitoare, care are rol de piulitza de stringere la acest surub rupt(se monteaza surubul invers) si rol de suport pt rulmentul pe care sta pedala schimbatorului. Daca acea bucsa nu este proiectata sa se rupa intr-un punct , prin subtirea ei(asa sint proiectate bucsele de la scaritele Gilles), ea va rupe surubul-cazul de fatza. In afara de Gilles, toti ceilalti producatori dau o bucsa solida, care va rupe capul surubului. Eu am subtiat acea bucsa pe un strung. Se potriveste surubul de la 2004 2006. Editat Septembrie 25, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Si eu pot sa scot surubul ala ;p ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MiLiTiaNU21 Postat Septembrie 26, 2013 Autor Share Postat Septembrie 26, 2013 Va multumesc foarte mult pentru sfaturi, multumesc si pentru link-ul respectiv cu microfisa motorului, a fost de foarte mare ajutor. Surubul a iesit relativ usor, acu trebuie doar sa vad daca gasesc sa il inlocuiesc cu ceva asemanator de pe la noi, pana imi vine originalul. Dupa ce mi-am strans ustensile de spalat atunci cand am descoperit ca este rupt am gasit si capatul. Nu stiu cum s-a putut rupe asa. Va multumesc foarte mult pentru ajutor. Stima multa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 pai ti-a zis TNG cu ce sa-l inlocuiesti provizoriu: tija filetata + 2 piulite + thread locker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MiLiTiaNU21 Postat Septembrie 26, 2013 Autor Share Postat Septembrie 26, 2013 Mda, se pare ca asta ar fi singura solutie provizorie, nu am gasit la nimeni asa ceva, piesele auto nu aduc componente de genu asta, cel putin aici la mine. Pe site-ul respectiv costa 70 $ cu tot cu transport. Imi spunea cineva ca ar putea fi facut la strung. Se poate asa ceva, este sigur? Ce alte solutii am? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Ti-am trimis PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 o tija filetata..o amarata de tija filetata de 8 sau 10 cat e aia cu piulite autoblocante....ti-a spus omul mai sus.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 tija filetata ... )) ce plm e calorifer ? Daca s-a rupt capul de surub ... nu s-o fi rupt el degeaba, ceva sta stramb acolo sau in tensiune mare. O tija filetata e de duritate mica ... o sa-i tina 2 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Tija filetata are duritate 8.8 asa este si surubul original... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Tija filetata are duritate 8.8 asa este si surubul original... stai linistit ca baietul de sus nu stie citi pe capul suruburilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) stai linistit ca baietul de sus nu stie citi pe capul suruburilor... sa mori tu ? @TNG si pe tija filetata unde scrie ca are duritate 8.8 ? Am indoit o tija filetata de 8mm cu 40 cm cu mainile. Editat Octombrie 1, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 sa mori tu ? @TNG si pe tija filetata unde scrie ca are duritate 8.8 ? Am indoit o tija filetata de 8mm cu 40 cm cu mainile. poate tu esti tacsu' lu arnold...;tragi de fiare baiatu'?iei proteine?))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) poate tu esti tacsu' lu arnold...;tragi de fiare baiatu'?iei proteine? ))) Nu frate, in afara de footut nu practic alt soprt ... doar ca o bara filetata de 8mm luata din Hornbach (deci nu din talcioc sau ocico cum se zice pe la voi) ... lunga de 40 cm se poate indoi relativ usor cu ambele maini fara a folosi o parghie. Cu un surub de 8.8 duritate nici macar nu se flambeaza ... de aici deduc ca duritatea tijei filetate e fix plua. Si in plus ... trebuie verificat mai intai de ce s-a rupt capul surubului original ... pt ca ceva nu e in regula acolo ... sau la R1 2008 se rupe o data la 5 ani si e trecut in manualul de service ? Editat Octombrie 1, 2013 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 lasa chestiunea regionalismelor pentru un lingvist capabil...ca esti pe dinafara...tensiunea la care e supusa tija respectiva nu e ca tensiunea pe care o exerciti tu cu mana indoind capetele tijei...solutia e empirica oricum...era vorba de o tija provizorie pana isi cumpara surubul original..si eu cel putin sunt convins ca nu se rupe tija nici sa vrei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 8.8 nu reprezinta duritatea E vorba despre rezistenta la rupere si limita de curgere 8 = tensiunea de rupere 800MPa .8 = limita de curgere a materialului (0.8 X tensiunea de rupere), adica 640MPa Pt tija filetata se interzice solicitarea la incovoiere din cauza ca filetul e concentrator de tensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MiLiTiaNU21 Postat Octombrie 1, 2013 Autor Share Postat Octombrie 1, 2013 Buna din nou. apreciez ingrijorarea unora de aici. Cu ajutorul lui ottoman am comandat acest surub (ii multumesc inca odata), insa dau dreptate celor care si-au pus intrebarea de ce s-a rupt? Mentionez din nou ca am depistat surubul in timp ce stergeam pe acolo, l-am observat retezat iar pe jos am gasit capatul impreuna cu piulita infiletata pe el. Pt ca am desfiletat piulita (am nevoie de ea pt ca surubul vine fara aceasta piulita. ea se comanda separat) am observat ca pe capatul unde se afla aceasta piulita era acea substanta care se foloseste pt impiedicarea piulitelor la desfacere. Intrebarea mea este asa ii din fabrica sau este un indiciu ca s-a umblat acolo si s-ar putea ca acel care a strans surubul sa il fi strans prea mult si ulterior sa cedeze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 sa mori tu ? @TNG si pe tija filetata unde scrie ca are duritate 8.8 ? Am indoit o tija filetata de 8mm cu 40 cm cu mainile. Un surub de 40cm de 8.8 se va indoi la fel de usor ca acea tija filetata.In rest ti-a raspuns Cesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Buna din nou. apreciez ingrijorarea unora de aici. Cu ajutorul lui ottoman am comandat acest surub (ii multumesc inca odata), insa dau dreptate celor care si-au pus intrebarea de ce s-a rupt? Mentionez din nou ca am depistat surubul in timp ce stergeam pe acolo, l-am observat retezat iar pe jos am gasit capatul impreuna cu piulita infiletata pe el. Pt ca am desfiletat piulita (am nevoie de ea pt ca surubul vine fara aceasta piulita. ea se comanda separat) am observat ca pe capatul unde se afla aceasta piulita era acea substanta care se foloseste pt impiedicarea piulitelor la desfacere. Intrebarea mea este asa ii din fabrica sau este un indiciu ca s-a umblat acolo si s-ar putea ca acel care a strans surubul sa il fi strans prea mult si ulterior sa cedeze? E exact cum am postat mai sus, original, acest model are acel surub cu piulitza montata pe partea opusa, pe partea dreapta, nu pe partea stinga , unde au fotografiat tu. Cind se monteaza acele scarite race, in manualul de instalare apare instructiunea de a scoate surubul de la locul lui si introducerea lui dinspre capatul opus al gaurii. S-a cazut cu ea, surubul nu s-a rupt , dar s-a fisurat. http://partsfinder.onlinemicrofiche.com/yamahagenuineparts/showmodel.asp?Type=13&make=yamahamc&a=596&b=22&c=0&d=-FRAME , se vede clar din ce parte se introduce in fabrica, acel surub, iar tu ai gasit capul lui in partea opusa, ca in poza de pe motocicleta mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.