Sari la conținut

VFR 750 mers sacadat, da in nas.


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 193
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CDI ul mai face asa.asta daca nu crapa de tot da simptome de genul.bine ca pina la urma cedeaza de tot.

/index.php?/topic/693264-zx6r-cu-bube/

Detaliaza un pic aici problema ta. Facea la cald sau nu conta de situatie? Facea mereu in aceeasi plaja de ture, etc? Nu de alta dar nu as da 50-100 de euro pe un CDI si sa ma trezesc ca nu e de acolo, deja am mai schimbat cateva pana acum degeaba.

La mine motorul merge foarte foarte bine in ture mici, trage, da sa se ridice pe o roata daca trag tare de el dar cum ajunge in plaja aia de turatii, 4-6000 aproximativ incepe sa faca nasoale. Nu mi s-a oprit nici odata, nici la cald nici la rece, chiar si in situatia asta daca nu il urc in turele alea motorul merge cam 140-150 fara probleme ... Ce vreau sa zic e ca in cazul meu pattern-ul e acelasi mereu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O chestie f asemanatoare a patit fratemiu la VFR dupa ce-si schimbase el bujiile si filtru de aer. Tot asa la o anumita turatie, parca 5-6000 intrerupea, si in gol si in sarcina indiferent de treapta de viteza, la turatii mai mici mergea perfect la turatii mai mari nu puteai sa ajungi ca facea urat.

Am mers si eu cu ea si mi-am dat seama imediat ca e o problema electrica pt ca intreruperile erau violente ca si cum ai taia scanteia o fractiune de secunda.

Prima data m-am gandit la bobine dar cand am dat carena dreapta jos ca sa ajung la ele am vazut ca o mufa sau doua , nu mai tin minte exact ,nu erau cuplate calumea. Le-am cuplat bine si s-a rezolvat imediat problema. Aproape sigur mufa sau mufele erau de la senzorul/senzorii de aprindere (pick-up coil).

 

Verifica bine traseul si mufele dintre senzor/senzori si cdi. Eventual incearca sa si tragi de fire un pic sa nu cuva sa fie un fir intrerupt partial in izolatie, am mai intalnit si asta la un rf, numai ca ala nu mai pornea deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un prieten la gsxr srad patea la fel si ink tot asa face de 4 ani de cand il are. undeva la 7 mii de ture se impotmoleste scade 200 de ture si dupa ce trece de pragu asta merge normal.doar in pragul asta face figuri.si daca accelereaza deodata se opreste la 7 mii scade cateva sute de ture si dupa creste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

O chestie f asemanatoare a patit fratemiu la VFR dupa ce-si schimbase el bujiile si filtru de aer. Tot asa la o anumita turatie, parca 5-6000 intrerupea, si in gol si in sarcina indiferent de treapta de viteza, la turatii mai mici mergea perfect la turatii mai mari nu puteai sa ajungi ca facea urat.

Am mers si eu cu ea si mi-am dat seama imediat ca e o problema electrica pt ca intreruperile erau violente ca si cum ai taia scanteia o fractiune de secunda.

Prima data m-am gandit la bobine dar cand am dat carena dreapta jos ca sa ajung la ele am vazut ca o mufa sau doua , nu mai tin minte exact ,nu erau cuplate calumea. Le-am cuplat bine si s-a rezolvat imediat problema. Aproape sigur mufa sau mufele erau de la senzorul/senzorii de aprindere (pick-up coil).

 

Verifica bine traseul si mufele dintre senzor/senzori si cdi. Eventual incearca sa si tragi de fire un pic sa nu cuva sa fie un fir intrerupt partial in izolatie, am mai intalnit si asta la un rf, numai ca ala nu mai pornea deloc.

 

Abia in seara asta am avut un pic de timp liber si vremea a fost ok.

Am verificat mufa cu pricina(senzori Hall - instalatie), initial mi se parea ca se misca un pic cam usor, am curatat si indoit un pic papucii cat sa fiu sigur ca fac contact permanent, pus la loc, iesit la o tura ... nici o diferenta.

Tras fire din mufa senzorilor in CDI, as spune ca s-a vazut o diferenta mica dar imi e sa nu fie defapt placebo. Culmea e ca in momentul in care am dat jos firele a inceput sa intrerupa continuu, de la ~5000 de ture nu mai urca deloc in turatie, totate simtomele sunt in sarcina, in gol merge normal.

La final daca tot m-a prins seara am zis sa verific in garaj daca vreuna din fise da la masa. Initial nu se vedea nimic dar cand am inceput sa misc fisele cu surubelnita, SURPRIZA, se vedea cum da la masa pe surubelnita apoi de pe surubelnita pe sasiu.

 

Schimb fisele si revin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai fi avut habar de electronica/electrotehnica ai fi stiut ca acea rezistenta este fix vax-albina "in calea" unui impuls electric de cateva mii de V.

Rezistentele sunt puse doar pentru atenuarea parazitilor electromagnetici - sa nu bruieze alte chestii electronice, nu influenteaza cu absolut nimic scanteia generata de bujie.

(nu atenueaza cu nimic impulsul, daca la asta te gandeai)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i vorba de puterea impulsului. si oricum au bujiile rezistoare integrate :) si te inseli, conteaza rezistenta aia! :) uite aici: http://www.championsparkplugs.com/glossary/8/spark-plug/R da la jumatatea paginii, la "resistor"



e vorba ca se ard mizeriile alea care-s facute de obicei din sticla si grafit, creste rezistenta intr-o veselie! chiar si de noi, 5 kohm pe pipa, 5 pe bujie plus rezistenta fisei... se cam aduna! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ... In weekend am luat fise si pipe de la Louis. Pipele pe care le dau ei ca fiind pentru VFR sunt prea scurte asa ca am schimbat doar fiesele. Verificat la intuneric, nu mai da la masa niciuna, totusi face la fel. De cand am umblat data trecuta la mufele de la senzorii hall si am dus fire direct in CDI tot a ramas cu balbaitul ala si in ture mari, nu doar pe la 5000 ci si peste ... Instalatie electrica, senzori sau CDI ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca CDI-ul tau arata asa:

http://www.ebay.co.uk/itm/LOOK-GENUINE-HONDA-VFR750-VFR-750-VFR750F-FM-1991-IGNITER-CDI-ECU-FREE-UK-POST-/111191848164?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item19e38cf4e4

atunci iti imprumut eu unul si testeaza daca problema mai persista...

eu ajung in tara pe 8 nov si ti-l pot aduce...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca CDI-ul tau arata asa:

http://www.ebay.co.uk/itm/LOOK-GENUINE-HONDA-VFR750-VFR-750-VFR750F-FM-1991-IGNITER-CDI-ECU-FREE-UK-POST-/111191848164?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item19e38cf4e4

atunci iti imprumut eu unul si testeaza daca problema mai persista...

eu ajung in tara pe 8 nov si ti-l pot aduce...

Din pacate nu-s in tara eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai verificat si mebranele de la carburatoare poate sau fisurat !

scuze ca nu am fost prea direct fara detalii .dar am avut exact aceasi problema la fzr-ul meu exact la fel ce problema ai tu, am fost la multe ateliere moto si la cate am fost toate fiecare alt diacnostic unu cdi ,altu bobinele pana la ultimul mecanic de care m-am si (lipit) care a avut bunavointa sa desfaca carburatoarele si sa verifice membranele (fisuri foarte mici ) dupa schimbarea membranelor si o investitie de 850 (revizie furca carburatoare ulei filtre +niste buji vechi bosch, membrane )de lei am readus la viata motorul , verificare este foarte simpla si o poate face oricine si acasa este foarte simplu, pentru mai multe detali(probleme) care le-am patit pe pielea mea ma poti gasi printr-un PM

si imi cer scuze ca am venit cu completari atat de tarziu sper sa nu fie problema asta si sa fie gata bestia ta

Editat de eletiberiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze ca nu am fost prea direct fara detalii .dar am avut exact aceasi problema la fzr-ul meu exact la fel ce problema ai tu, am fost la multe ateliere moto si la cate am fost toate fiecare alt diacnostic unu cdi ,altu bobinele pana la ultimul mecanic de care m-am si (lipit) care a avut bunavointa sa desfaca carburatoarele si sa verifice membranele (fisuri foarte mici ) dupa schimbarea membranelor si o investitie de 850 (revizie furca carburatoare ulei filtre +niste buji vechi bosch, membrane )de lei am readus la viata motorul , verificare este foarte simpla si o poate face oricine si acasa este foarte simplu, pentru mai multe detali(probleme) care le-am patit pe pielea mea ma poti gasi printr-un PM

si imi cer scuze ca am venit cu completari atat de tarziu sper sa nu fie problema asta si sa fie gata bestia ta

Am scris in primul mesaj ca am verificat carburatoarele, de 2 ori chiar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca alt releu de incarcare. Generatorul produce AC, consumatorii necesita DC. In ture mari e nevoie de mai mult decat poate un acumulator de cativa amperi. In primele minute releul poate functiona ok,dar dupa ce se incalzeste bine e posibil sa faca surprize. Cumulat cu ceva probleme de acumulator "batranel"............ . Curentul consumat la pornirea motorului nu se recupereaza instant. Ia un multimetru si masoara. Dureaza 10 minute.

Editat de barbaro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris in primul mesaj ca am verificat carburatoarele, de 2 ori chiar.

ce ma distreaza cand dupa ce ai desfacut tot de 1000 de ori mai ales chestiile de baza vine cate unu si te intreaba..ai curatat carburatoarele,ai verificat bujiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca alt releu de incarcare. Generatorul produce AC, consumatorii necesita DC. In ture mari e nevoie de mai mult decat poate un acumulator de cativa amperi. In primele minute releul poate functiona ok,dar dupa ce se incalzeste bine e posibil sa faca surprize. Cumulat cu ceva probleme de acumulator "batranel"............ . Curentul consumat la pornirea motorului nu se recupereaza instant. Ia un multimetru si masoara. Dureaza 10 minute.

Acumulatorul are 1 an si un pic, incarcarea e ok, iar problema se manifesta mereu, indiferent ca e cald sau rece motorul(automat si releul)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai carburatoarele uzate. E posibil ca pistonasele de acceleratie sa nu se ridice lin cand le trag in sus membranele, de-aia face asa. Agata cand sunt trase in sus.

 

Ai probat vreodata fara filtrul de aer sa incerci sa vezi cat si cum se ridica pistonasul in fiecare carb cand accelerezi?

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai carburatoarele uzate. E posibil ca pistonasele de acceleratie sa nu se ridice lin cand le trag in sus membranele, de-aia face asa. Agata cand sunt trase in sus.

 

Ai probat vreodata fara filtrul de aer sa incerci sa vezi cat si cum se ridica pistonasul in fiecare carb cand accelerezi?

 

La chestia asta ma gandeam si eu. Si CB-ul meu face la fel intre 5-6000 ture (si se pare ca la multe motorete problema asta apare cam in jurul a 5000 de ture) Am cumparat niste carburatoare in conditie mai buna si le montez la primavara. Oricum urmaresc cu interes topicul asta, sunt curios care e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai carburatoarele uzate. E posibil ca pistonasele de acceleratie sa nu se ridice lin cand le trag in sus membranele, de-aia face asa. Agata cand sunt trase in sus.

 

Ai probat vreodata fara filtrul de aer sa incerci sa vezi cat si cum se ridica pistonasul in fiecare carb cand accelerezi?

Verificat cum culiseaza paharele in interiorul corpului nu au nici o treaba. Verificat si fara filtru, cat se poate verifica, fara filtru nu se accelereaza bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...