lessy Postat Noiembrie 3, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2013 puteti incepe pariurile )) maine sau poimaine desfac mai departe motorul si va spun/arat Ai pus-o nentule, nasoala treaba... ce sa fac? inca o dovada ca sunt mai tare decat otelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claude307 Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 bolt + cuzineti + arbore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 3, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2013 bolt + cuzineti + arbore pai,,, la mine nu se auzea atata lovituri.si se auzea doar in mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 depinde de cat de mult ai mers, oricum 100% ai cel putin o pereche de cuzineti dusa, cum ti-am mai zis. ce ai gasit tu in baia de ulei sunt urme de cuzineti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claude307 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) pai,,, la mine nu se auzea atata lovituri.si se auzea doar in mers asa am crezut si eu...ca nu e prinsa vro bucata de plastic de la carene si imi bate din cauza vantului.. ) probabil daca mai faceai cativa km...incepea si la tine are dreptate Performance S. ..aia sunt cuzineti... Editat Noiembrie 4, 2013 de claude307 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) salutari! am o problema mai marisoara la un motor de la un Honda CBR 929 si am zis ca deschid un topic sa vad ca ce ar fi de facut cu el. deci motorul era ok.nu l-am forjat.l-am incalzit totdeauna inainte de pornire la drum.ulei scimbat facut cu el 4000 de km (motul 7100). dintrodata a inceput sa bate ceva la motor,si s-a accentuat in 2-3 km,dupa 7-8 km a devenit insuportabil,am zis ca amu amu sar pistoanele afara. batea doar cand era in viteza si in ori ce viteza era batea dupa turatia mnotorului. cand era in gol nimic nu se auzea. bataia se auzea taresi la 2500-3000 de ture si se simtea si in motor bataia si si cum tragea in hop cand lovea ceva pe acolo.primadata am crezut ca pe la ambreiaj e ceva problema...am desfacut dar nimica nu am observat... am luat jos motorul si am desfacut baia de ulei si am gasit ce am gasit...ceva pilitura de culoare aurie ci ceva span de otel. ce sa fac oare? sa il desfac mai departe sau sa il duc la un mecanic sau sa caut un alt motor? sincer mie frica sa repar daca se poate... sa nu revina bataia sau sa nu mai fie la fel cum a fost. VOI CE ZICETI???SAM_1556.JPGSAM_1558.JPGSAM_1561.JPG Se pare ca a fost exact cum ti-am explicat in PM (bataia nu era de la lantul pompei de ulei). Cea mai rapida verificare cand auzi bataie (nu zornait, nu clincait, nu ticait) in motor este sa dai baia de ulei jos si sa verifici daca nu ai resturi de metal inauntru. Recomand sa se demonteze baia de ulei la motocicletele de curse la jumatatea sezonului tot pentru a verifica daca au avut de suferit cuzinetii/arborele/bielele. N-ar fi rau sa se faca aceeasi verificare si la motocicletele de strada la 2 ani/20.000 km. Mai ales la cele cu istoric de service incert. Inclin sa cred ca motorul asta s-a stricat de la prea mult mers pe o roata. Tu nu aveai de unde sa stii prin ce a trecut cand ai cumparat-o. Editat Noiembrie 4, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Cesar iti dai seama ca nu are nici o relevanta daca demontezi baia de ulei "preventiv".Daca ai ajuns sa ai resturi de cuzineti in baie motorul este deja cu bataie si cu uzura grava la vibroken,biela,piston etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Cesar iti dai seama ca nu are nici o relevanta daca demontezi baia de ulei "preventiv".Daca ai ajuns sa ai resturi de cuzineti in baie motorul este deja cu bataie si cu uzura grava la vibroken,biela,piston etc. da, dar ii bagi un aditiv vopsesti carenele si-l vinzi IMPECABIL !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 nu e de ras, asta este practica curenta nu doar in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Geo, poate nu m-am exprimat foarte clar. Verificarea eventualului span adunat în baie, poate salva un motor doar în stadiu incipient de uzură si nici atunci nu e sigur. Cei cu vilbrochene uşurate si re-echilibrate ştiu despre ce vorbesc. La asemenea lucrări la care nu se pot da garanţii, motorul ar trebui sa fie demontat şi măsurat cu plastigage după fiecare cursa. Referitor la verificarea tehnică la cumpărarea unei motociclete SH, aş recomanda inspecţia băii de ulei pt resturi metalice cu titlu obligatoriu. Editat Noiembrie 4, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 salutari! am o problema mai marisoara la un motor de la un Honda CBR 929 si am zis ca deschid un topic sa vad ca ce ar fi de facut cu el. deci motorul era ok.nu l-am forjat.l-am incalzit totdeauna inainte de pornire la drum.ulei scimbat facut cu el 4000 de km (motul 7100). dintrodata a inceput sa bate ceva la motor,si s-a accentuat in 2-3 km,dupa 7-8 km a devenit insuportabil,am zis ca amu amu sar pistoanele afara. batea doar cand era in viteza si in ori ce viteza era batea dupa turatia mnotorului. cand era in gol nimic nu se auzea. bataia se auzea taresi la 2500-3000 de ture si se simtea si in motor bataia si si cum tragea in hop cand lovea ceva pe acolo.primadata am crezut ca pe la ambreiaj e ceva problema...am desfacut dar nimica nu am observat... am luat jos motorul si am desfacut baia de ulei si am gasit ce am gasit...ceva pilitura de culoare aurie ci ceva span de otel. ce sa fac oare? sa il desfac mai departe sau sa il duc la un mecanic sau sa caut un alt motor? sincer mie frica sa repar daca se poate... sa nu revina bataia sau sa nu mai fie la fel cum a fost. VOI CE ZICETI???SAM_1556.JPGSAM_1558.JPGSAM_1561.JPG Sunt foarte curios de caz.. Lessy tine-ne informati te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 4, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2013 am demontat totul... vibrochenul e dus .. la pistonul nr 3 sa dus cuzineti|+biela la piston are un joc mare si pistonul nr1 si cilindru este zgariat bibe bine. maine eventual mai fac ceva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 am demontat totul... vibrochenul e dus .. la pistonul nr 3 sa dus cuzineti|+biela la piston are un joc mare si pistonul nr1 si cilindru este zgariat bibe bine. maine eventual mai fac ceva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claude307 Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 am demontat totul... vibrochenul e dus .. la pistonul nr 3 sa dus cuzineti|+biela la piston are un joc mare si pistonul nr1 si cilindru este zgariat bibe bine. maine eventual mai fac ceva poze ceva nu-i bun la pistonu 3..la mine tot ala a facut figuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 5, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2013 de la alternator am numarat... sau de pe partea ambreajului daca ma uit, pistonul nr 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Vezi daca te-a pus necuratu` sa iti ie in 4 pistoane, nu stii care e ala si care ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 5, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2013 Vezi daca te-a pus necuratu` sa iti ie in 4 pistoane, nu stii care e ala si care ala in scoala am invatat ca dinspre volanta se incepe numerotarea pistoanelor (mecanic auto) am intrebarea e ca unde gasesc volanta la cbr ? Inclin sa cred ca motorul asta s-a stricat de la prea mult mers pe o roata. Tu nu aveai de unde sa stii prin ce a trecut cand ai cumparat-o. posibil, tin minte ca cand l-am cumparat pe aripa din spate era plin cu cauciuc ars si rulmentii de la jug erau muci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 posibil, tin minte ca cand l-am cumparat pe aripa din spate era plin cu cauciuc ars http://www.youtube.com/watch?v=VMgDcYjxm8g Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Cum stai pe motoreta de la stanga la dreapta, 1-4! Poate cu ocazia asta iti cumperi si tu o motocicleta, nu o honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 6, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2013 nu am bani sa cumpar alta.iara sa dezmembrez pe asta.... nu stiu daca adun atata sa cumpar alta. mai bine stau pe sec pana adun bani si cumpar un motor la el. numai ca nici motor nu am gasit pe net pentru el.nu stiu ce va fi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Din ce am auzit s-ar putea sa se potriveasca si motor de 954 dar nici de alea nu se gasesc.. Poate Cesar stie mai sigur daca se potrivesc motoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Se potriveste motorul de 954 pe sasiu de 929 si invers - motorul de 929 pe sasiul de 954. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Nasoala treaba cu 929-l ala! Baietii am nevoie de ajutorul vostru! Vreau sa fac 954-le sa traga mai bine! Sunt dispus sa renunt la cativa zeci de km pe ora viteza maxima! Daca merge 240 sunt extrem de multumit! Da sa ajunga mai repede la viteza aia! Mobra are power commander si quick shifter! Mappingu e facut in Germania de fostul proprietar deci nu ma intrebati ca sunt pe dinafara! Nu vreau sa o vand fiindca imi e tare draga! Dar trec miarele astea noi pe langa mine destul de usor! Nu vreau sa le bat fiindca e imposibil ci vreau doar ca pana in 240 sa stau cat de cat langa ele! Tall order ha? ) Ma gandeam sa schimb pinionul din cutie cu unul cu niste dintisori mai multi! La axe cu came nu vreau sa ma bag ca asta ar insemna sa deschid chiulasa si nu vreau sa dezigilez mobra...vreau sa ramana virgina! Daca mai aveti alte sugestii va ascult! Merci mult de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 in principiu poti umbla la pinioanele de la transmisie. + 2 sau 3 pe spate - 1 sau 2 pe fata. daca faci asta probabil sa iti trebuiasca speedohealer ca altfel viteza ti-o arata eronat. ceva de genul http://www.amazon.com/Healtech-Speedo-Healer-Honda-CBR954RR/dp/B002FYI1NC daca maparea nu a fost facuta pe un dyno nu scoate tot ce poate motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.