Sari la conținut

probleme la motor cbr 929


lessy
 Share

Postări Recomandate

:mexicanwave: puteti incepe pariurile :))) maine sau poimaine desfac mai departe motorul si va spun/arat



Ai pus-o nentule, nasoala treaba...

ce sa fac? inca o dovada ca sunt mai tare decat otelul :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pai,,, la mine nu se auzea atata lovituri.si se auzea doar in mers

asa am crezut si eu...ca nu e prinsa vro bucata de plastic de la carene si imi bate din cauza vantului.. :))

probabil daca mai faceai cativa km...incepea si la tine

are dreptate Performance S. ..aia sunt cuzineti...

Editat de claude307
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari! am o problema mai marisoara la un motor de la un Honda CBR 929 si am zis ca deschid un topic sa vad ca ce ar fi de facut cu el. deci motorul era ok.nu l-am forjat.l-am incalzit totdeauna inainte de pornire la drum.ulei scimbat facut cu el 4000 de km (motul 7100). dintrodata a inceput sa bate ceva la motor,si s-a accentuat in 2-3 km,dupa 7-8 km a devenit insuportabil,am zis ca amu amu sar pistoanele afara. batea doar cand era in viteza si in ori ce viteza era batea dupa turatia mnotorului. cand era in gol nimic nu se auzea. bataia se auzea taresi la 2500-3000 de ture si se simtea si in motor bataia si si cum tragea in hop cand lovea ceva pe acolo.primadata am crezut ca pe la ambreiaj e ceva problema...am desfacut dar nimica nu am observat... am luat jos motorul si am desfacut baia de ulei si am gasit ce am gasit...ceva pilitura de culoare aurie ci ceva span de otel. ce sa fac oare? sa il desfac mai departe sau sa il duc la un mecanic sau sa caut un alt motor? sincer mie frica sa repar daca se poate... sa nu revina bataia sau sa nu mai fie la fel cum a fost. VOI CE ZICETI???attachicon.gifSAM_1556.JPGattachicon.gifSAM_1558.JPGattachicon.gifSAM_1561.JPG

 

Se pare ca a fost exact cum ti-am explicat in PM (bataia nu era de la lantul pompei de ulei). Cea mai rapida verificare cand auzi bataie (nu zornait, nu clincait, nu ticait) in motor este sa dai baia de ulei jos si sa verifici daca nu ai resturi de metal inauntru.

Recomand sa se demonteze baia de ulei la motocicletele de curse la jumatatea sezonului tot pentru a verifica daca au avut de suferit cuzinetii/arborele/bielele. N-ar fi rau sa se faca aceeasi verificare si la motocicletele de strada la 2 ani/20.000 km. Mai ales la cele cu istoric de service incert.

Inclin sa cred ca motorul asta s-a stricat de la prea mult mers pe o roata. Tu nu aveai de unde sa stii prin ce a trecut cand ai cumparat-o.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cesar iti dai seama ca nu are nici o relevanta daca demontezi baia de ulei "preventiv".Daca ai ajuns sa ai resturi de cuzineti in baie motorul este deja cu bataie si cu uzura grava la vibroken,biela,piston etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cesar iti dai seama ca nu are nici o relevanta daca demontezi baia de ulei "preventiv".Daca ai ajuns sa ai resturi de cuzineti in baie motorul este deja cu bataie si cu uzura grava la vibroken,biela,piston etc.

da, dar ii bagi un aditiv vopsesti carenele si-l vinzi IMPECABIL !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo, poate nu m-am exprimat foarte clar.

Verificarea eventualului span adunat în baie, poate salva un motor doar în stadiu incipient de uzură si nici atunci nu e sigur. Cei cu vilbrochene uşurate si re-echilibrate ştiu despre ce vorbesc. La asemenea lucrări la care nu se pot da garanţii, motorul ar trebui sa fie demontat şi măsurat cu plastigage după fiecare cursa.

Referitor la verificarea tehnică la cumpărarea unei motociclete SH, aş recomanda inspecţia băii de ulei pt resturi metalice cu titlu obligatoriu.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari! am o problema mai marisoara la un motor de la un Honda CBR 929 si am zis ca deschid un topic sa vad ca ce ar fi de facut cu el. deci motorul era ok.nu l-am forjat.l-am incalzit totdeauna inainte de pornire la drum.ulei scimbat facut cu el 4000 de km (motul 7100). dintrodata a inceput sa bate ceva la motor,si s-a accentuat in 2-3 km,dupa 7-8 km a devenit insuportabil,am zis ca amu amu sar pistoanele afara. batea doar cand era in viteza si in ori ce viteza era batea dupa turatia mnotorului. cand era in gol nimic nu se auzea. bataia se auzea taresi la 2500-3000 de ture si se simtea si in motor bataia si si cum tragea in hop cand lovea ceva pe acolo.primadata am crezut ca pe la ambreiaj e ceva problema...am desfacut dar nimica nu am observat... am luat jos motorul si am desfacut baia de ulei si am gasit ce am gasit...ceva pilitura de culoare aurie ci ceva span de otel. ce sa fac oare? sa il desfac mai departe sau sa il duc la un mecanic sau sa caut un alt motor? sincer mie frica sa repar daca se poate... sa nu revina bataia sau sa nu mai fie la fel cum a fost. VOI CE ZICETI???attachicon.gifSAM_1556.JPGattachicon.gifSAM_1558.JPGattachicon.gifSAM_1561.JPG

Sunt foarte curios de caz.. Lessy tine-ne informati te rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am demontat totul... vibrochenul e dus .. la pistonul nr 3 sa dus cuzineti|+biela la piston are un joc mare si pistonul nr1 si cilindru este zgariat bibe bine. maine eventual mai fac ceva poze :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi daca te-a pus necuratu` sa iti ie in 4 pistoane, nu stii care e ala si care ala :D

in scoala am invatat ca dinspre volanta se incepe numerotarea pistoanelor (mecanic auto) am intrebarea e ca unde gasesc volanta la cbr :rusinica: ?

 

Inclin sa cred ca motorul asta s-a stricat de la prea mult mers pe o roata. Tu nu aveai de unde sa stii prin ce a trecut cand ai cumparat-o.

posibil, tin minte ca cand l-am cumparat pe aripa din spate era plin cu cauciuc ars si rulmentii de la jug erau muci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am bani sa cumpar alta.iara sa dezmembrez pe asta.... nu stiu daca adun atata sa cumpar alta. mai bine stau pe sec pana adun bani si cumpar un motor la el. numai ca nici motor nu am gasit pe net pentru el.nu stiu ce va fi... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nasoala treaba cu 929-l ala!

Baietii am nevoie de ajutorul vostru!

Vreau sa fac 954-le sa traga mai bine!

Sunt dispus sa renunt la cativa zeci de km pe ora viteza maxima!

Daca merge 240 sunt extrem de multumit!

Da sa ajunga mai repede la viteza aia!

Mobra are power commander si quick shifter!

Mappingu e facut in Germania de fostul proprietar deci nu ma intrebati ca sunt pe dinafara!

Nu vreau sa o vand fiindca imi e tare draga!

Dar trec miarele astea noi pe langa mine destul de usor!

Nu vreau sa le bat fiindca e imposibil ci vreau doar ca pana in 240 sa stau cat de cat langa ele! :P

Tall order ha?

:))

Ma gandeam sa schimb pinionul din cutie cu unul cu niste dintisori mai multi!

La axe cu came nu vreau sa ma bag ca asta ar insemna sa deschid chiulasa si nu vreau sa dezigilez mobra...vreau sa ramana virgina!

Daca mai aveti alte sugestii va ascult!

Merci mult de tot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in principiu poti umbla la pinioanele de la transmisie. + 2 sau 3 pe spate - 1 sau 2 pe fata. daca faci asta probabil sa iti trebuiasca speedohealer ca altfel viteza ti-o arata eronat.

ceva de genul http://www.amazon.com/Healtech-Speedo-Healer-Honda-CBR954RR/dp/B002FYI1NC

 

daca maparea nu a fost facuta pe un dyno nu scoate tot ce poate motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...