cr1s71 Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 Nu pare fisurata, am verificat-o. Deci pana la primavara trebuie sa iau in calcul inlocuirea pompei de apa se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Se schimba doar o garnitura. Pozitia 5 din imagine. Un client si-a cumparat o garnitura dintr-asta pt pompa de 954, fara sa aiba nevoie de ea. Stai sa verific daca sunt identice reperele. Nu se potriveste garnitura de la 954. Daca se potrivea, aveai garnitura Editat Decembrie 2, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 O schimbam la primavara, impreuna cu antigelul. Pana atunci mai mult de 1/10 litrii maxim 2/10 nu am cum sa pierd la cum curge.Cam la ce pret se gaseste garnitura ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Esti sigur ca nu curge pe la gaura de control de sub pompa? Daca moto sta pe cric lichidul se prelinge exact pe acel surub de care spui tu. Verifica pe sub pompa gaura din poza atasata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 O sa fac o vizita la service. Nu imi dau seama de unde curge. Pana ajung la service e ok daca mai completez cu antigel ? Pana la semnul maxim indicat de vasul de expansiune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 e honda, hondele n-au nevoie nici macar de racire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Decembrie 2, 2013 Autor Share Postat Decembrie 2, 2013 Nivelul antigelului se verifica dupa "liniile" din vasul de expansiune ? Cea mai de jos reprezentand nivelul minim, iar cea de sus maxim ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) ce ai explicat mai sus ai explicat degeaba ! cum sa spui ma ca lichidul din vasul de expansiune ajunge in motor doar seara cand se raceste motorul ca face vid,din contra cand functioneaza motorul se completeaza si mai bine din cauza ca functioneaza pompa,si asa ceva nu exista ca sa ai lichid in vasul de expansiune si in circuitul motor sa nu fie poate invers ! in motor aproape imediat se completeaza din vas cand incepe sa piarda din circuit nu asteapta pana seara!!!! cata vreme este lichid in vas garantat ai si in circuit . si la motoarele care nu au buson la radiator explica cum sa facem? de obicei nu comentez dar chiar vb degeaba......nu am zis nimica de prima data dar vad ca nu te opresti! Editat Decembrie 3, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Sa stii ca si tu ai gresit putin... In mare sunt doua sisteme. 1. Cel cu vasul de expansiune mai ridicat ca nivel de cat tot sistemul de racire, si atunci comunicarea cu sistemul se face direct. Adica furtunul de lagatura al vasului de expansiune este in baza vasului si legat direct in sistem.Acest sistem de racire nu fuctioneaza sub presiune. 2.Cel cu vasul de expansiune care este pozitionat oriunde si care legatura cu sistemul de racire se face prin o supapa de sens care de regula se gaseste in busonul de la radiator. Acest sistem lucreaza sub presiune 1,1/1,2bar cu o supapa de suprapresiune care este si ea in buson.Atata timp cat exista lichid la nivel si presiunea nu creste(cand fierbe motorul) totul este ok. Daca presiunea creste sunt 2 cai de evacuare.Una in exterior pe un furtunas in baza motocicletei,2 in vasul de expansiune . Daca in sistem nu este suficient lichid atunci o data cu racirea sistemului si contractarea lichidului,se face vid in asa fel in cat supapa de sens din buson va lasa sa treca lichidul din vas pana se va copleta nivelul. Este ceea ce a spus si GoodKat. Cele doua sisteme sunt folosite de diferiti producatori moto. Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 ok atunci eu imi cer scuze sincer fata de goodkat. eu ma refeream la sistemul cu vasul de expansiune pozituionat mai sus la sistemul care lucreaza sub presiune (eu sti-am ca toate functioneaza sub presiune de aceea si scrie pe busonul de la vasul de expansiune sau pe busonul de la radaiator atentica ca..........) daca ai o pierdere de lichid ceva mai mare nu foarte multa dar care influenteaza racirea motorului nu se alimenteaza sistemul din vas ? se alimeteaza doar cand se raceste motorul ,presupun ca nu! si scuze inca o data !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) Doua ex. de sistem 2 Pe un S 1000 RR si R 6 Dupa cum vezi aici ai sistemul 2 dar cu alimentare diferita din vas.BMW are alimentare inferioara,iar R6 are alimentare superioara printr-un furtun care este prins de capac si coboara pe fundul vasului. Dar ambele au legatura in radiator deasupra zonei de 1 de etansare a busonului. Busonul are doua zone de etansare : 1 fata de interioarul radiatorului si supapa de sens 2.fata de exterior. Din pacate la o pierdere masiva din sistem nr 2, motorul o sa supraincalzeasca si nu o sa poata sa absoarba din vas necesarul. Adica iti fierbe motorul pentru ca ai pierdut lichidul din sistem, si inca in vas este la nivel... Uite aici o sa intelegi mai bine. Dupa cum vezi legatura cu vasul este intre zona 1 si zona 2 de etansare a busonului,iar capacul de la vasul de expansiune este un capison de cauciug. Editat Decembrie 3, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Niciodata n-am stiut ce e aia "presetupa". Poate sa-mi explice si mie cineva? Nu prea le am cu poNpele de apa, n-am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 cum sa dumnezeu au reusit sa faca asa ceva ! motorul sa ramana fara apa in instalatia de racire vasul de expansiune sa fie plin dar sa nu poata sa suplimenteze lipsa de apa din circuitul de racire !!pfffff.......nu te contrazic dar sant foarte surprins ca e posibil asa ceva ! presutupa nu da voie apei din circuit sa curga afara din motor pe la axul pompei de apa (pe la rulmenti care sustin axul mai exact) asta la masini. la motociclete foarte probabil are rolul de a nu lasa apa sa se amestece cu uleiul din motor si invers,fiind montata tot asa pe axul pompei de apa. pompa de apa pt masini am mai reparat la motoare inca nu am avut okazia,dar foarte probabil este acelasi lucru . sa ma corecteze cineva daca nu e asa dar ma indoiesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) cum sa dumnezeu au reusit sa faca asa ceva ! motorul sa ramana fara apa in instalatia de racire vasul de expansiune sa fie plin dar sa nu poata sa suplimenteze lipsa de apa din circuitul de racire !!pfffff.......nu te contrazic dar sant foarte surprins ca e posibil asa ceva ! presutupa nu da voie apei din circuit sa curga afara din motor pe la axul pompei de apa (pe la rulmenti care sustin axul mai exact) asta la masini. la motociclete foarte probabil are rolul de a nu lasa apa sa se amestece cu uleiul din motor si invers,fiind montata tot asa pe axul pompei de apa. pompa de apa pt masini am mai reparat la motoare inca nu am avut okazia,dar foarte probabil este acelasi lucru . sa ma corecteze cineva daca nu e asa dar ma indoiesc . Sistemul este gandit sa functioneze perfect sub presiune 1,1bar,fara pierderi. Daca pierderea este in limite rezonabile o data cu oprirea motorului si racirea cu cateva zeci de grade a lichidului,sistemul isi reface nivelul din vas. Daca pierderea este mai mare, presiune scade din sistem si chiar nu mai conteaza daca mai este o rezerva de 300ml de lichid in vas. Legat de presetupa. Este solutia gasita pentru a etansa partea cu apa cu presiune,fata de un ax care se invarte. Etansarea se realizeaza prin frecarea a doua suprafete perfect plane,una din carbune si alta din ceramica presate de un arc. O parte sta fixa pe corpul pompei iar cea de a doua se invarte o data cu axul. Editat Decembrie 3, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 Buna postare TNG cu presetupa dar cred ca amandoua inele ale presetupei sunt ceramice.Daca sistemul de racire nu are probleme vasul de expansiune (tampon) i-si face treaba si antigelul e ok si in radiator ,dar in cazul in care se pierde antigel,instalatiei I-I este mai usor sa traga aer pe la presetupa(defectiune)decat sa absoarba din vas,de unde in vas este la nivel si in instalatie ai lipsa sau in cazul in care aerisirea nu a fost facuta corect se intampla acelasi fenomen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Decembrie 3, 2013 Autor Share Postat Decembrie 3, 2013 De unde pot sa cumpar garnitura pentru pompa de apa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) Sunt un miliard de distribuitori de piese pe net si cateva zeci aici pe forum. Post scriptum: SCURGERI au femeile si blocurile. PIERDERI de ulei sau antigel au MOTOARELE!!!! Editat Decembrie 3, 2013 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 De unde pot sa cumpar garnitura pentru pompa de apa ? Ai fost cu motocicleta la service sau ai investigat in detaliu de unde e problema? Nu de alta dar sa nu dai bani (nu multi) degeaba si sa nu stii exact unde e buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 Nu mai am cum sa merg cu motocicleta la service. Am bagat-o la iernat. O sa ma ocup de problema asta la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Multumesc TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin287 Postat Aprilie 5, 2019 Share Postat Aprilie 5, 2019 La 02.12.2013 la 12:27, TNG a spus: Esti sigur ca nu curge pe la gaura de control de sub pompa? Daca moto sta pe cric lichidul se prelinge exact pe acel surub de care spui tu. Verifica pe sub pompa gaura din poza atasata. Sautare!Fix pe acolo pierd lichid de racire la o honda shadow.Care sa fie cauza si rezolvarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.