B.B. Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 La motorili cu injectii se stie ca atunci cand esti in frana de motor se taie injectia. (alimentarea cu benzina) Contactul de ambreiaj impreuna cu cel de neutral are un rol foarte important in a face ECU sa stie cand motorul este in astfel de regim. Motor in viteza, ambreiaj neapasat, gaz neapasat, motoreta/masina la vale in frana de motor.. in clipa in care se apasa ambreiajul repornesc injectoarele sa bage benzina ca sa asigure turatia de relanti. *Asta pe langa rolul de protectie la pornire despre care probabil s-a povestit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 la mine swich-ul are 3 contacte... inseamna ca la mine merge ceva naspa ? daca sunt undeva in 10 000 de ture, si trag brusc ambreiajul, turatiile coboara pana la 0 si motorul se opreste daca o las in frana de motor pana pe la 8000-7000 ture si trag ambreiajul nu mai intampin aceasta problema. oare de la ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 ... ti-ar putea cadea motoreta daca esti incepator . Bafta! Sau grabit :-P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pizzaru Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 te inteleg TNG si stiu si eu care este diferenta intre un ambreiaj auto si unu moto, cand am cumparat mobra nu avea baterie deloc si timp de 1 saptamana ce crezi ca faceam?,, bagam traeapta 2 tineam ambreiajul timp in care alergam pe langa ea 10m dupa care dadeam drumu la ambreiaj si saream cu picioru drept pe scarita pilot ca sa aiba aderenta altfel imi aluneca roata pe asfalt, si asa am pornit-o eu timp de 1 saptamana si ceva pana mi-a venit bateria iar referotor la faza cu busonul de la ulei,, am incercat asta si nici nu se clinteste placa de presiune Cablul este nou, maneta am cumparat'o de la un baiat de aici de pe forum "cristysir" imediat dupa ce am luat mobra de la service-ul cu pricina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Daca nu se misca placa atunci ai : -cablu rupt -incorect reglat free play -parghia de actionare de pe capac ambreiaj rupta in interior sau acele caneluri tocite, surub slab -rulment presiune spart -placa distrusa Editat Decembrie 1, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pizzaru Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Daca nu se misca placa atunci ai : -cablu rupt X este nou -incorect reglat free play - posibil -parghia de actionare de pe capac ambreiaj rupta in interior sau acele caneluri tocite, surub slab - parghia este ok la fel si tija sau surubul acela care trage placa de presiune -rulment presiune spart - este bun -placa distrusa - placa la fel si ea este ok TNG acum te intreb eu tija care trage capacul de presiune trebuie sa aiba o anumita pozitie cand pun capacul de la ambreiaj? ma refer trebuie tinut tras in fata sau inpins in spate atunci cand pun capacul ? sa-ti spun si de ce. am scos busonul de la ulei si m-am uitat asa cum ai zis tu si ti-am zis ca nu se misca deloc placa de presiune. In schimb tija aceea care trage placa de presiune se aude foarte clar ca loveste in capacul de la ambreiaj atunci cand actionez ambreiajul, lucru care nu face inainte. mai exact tija da de inteles ca este mai lunga decat trebuie si nu apuca sa-si faca tura pana la capat ca sa poata trage placa de presiune. Posibil sa fie si din cauza asta? Atunci cand a desfacut cineva ambreiajul sa nu fi pus tija bine pe pozitie? Editat Decembrie 1, 2013 de pizzaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Bingo!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pizzaru Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Bingo!!! ) ai facut linie la bingo boss sau ai zis bingo la ce-am zis eu? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Nu ai pus tija in pozitia corecta.Asigura-te ca atunci cand capacul este pe pozitie tija sa fie in pozitia de start ...sa spun asa. La fel si in interior sa fii sigur ca a intrat pe dantura tija. Editat Decembrie 1, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pizzaru Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Nu ai pus tija in pozitia corecta.Asigura-te ca atunci cand capacul este pe pozitie tija sa fie in pozitia de start ...sa spun asa. La fel si in interior sa fii sigur ca a intrat pe dantura tija. mi-ai pus capac aici ) in interior intra unde trebuie pt ca se vede pe la buson ca se activeaza tija cand apas ambreiajul dar sa o pun pe pozitia de start nu mai stiu ) am vb cu cesar acum mai bine de o luna sa o duc la el si cred ca pana la urma tot trebuie sa o scot din casa sa o duc la el ca eu nu-i dau de cap. dar ma omoara gandul ca trebuie sa o cobor 2 etaje dupa ce m-am chinuit 15 min cu urcatu nu de alta dar daca incep sa-mi bag eu mana in ea cred ca o fac de "comanda" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Stai asa!Pune 2 poze cu capacul de la ambreiaj.Una cu ambreiajul liber,si una cu maneta stransa,punct de focalizare comanda ambreiajului. Hai ca am revenit eu cu poze. Poza nr 1 ai pozitia de plecare a parghiei unde cablul este intins cu free play-ul necesar pozitia libera a manetei Poza nr 2 este cu maneta apasata. Poza 3si 4 la fel, dar din alt unghi astea ca sa-ti dai seama unde trebuie sa fie acea parghie in pozitia de start(asa cum i-am spus eu) Daca nu este acolo,sau cablul este slab in acea pozitie de start, demonteaza acea siguranta scoate parghia si pozitioneaz-o corect. PS Daca nici asa nu-i dai de cap..du-te cu ea la mecanic! Editat Decembrie 2, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 pai daca i-a furat ala maneta de ambreaj si nu i-a facut jocul cum trebuie ? alta maneta, posibil necesara alta lungime a cablului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pizzaru Postat Decembrie 5, 2013 Autor Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) mii de scuze TNG dar nu am putut sa raspund mai repede ca bag zi de zi la munca in perioada asta. Am inteles ideea la ce mi-ai spus tu, si anume sa fie parghia aceea in pozitia de start si asa a fost, este montata ok are si o sageata mica care imi arata pozitia corecta, m-am uitat in manual, deci nu e de la parghie pai daca i-a furat ala maneta de ambreaj si nu i-a facut jocul cum trebuie ? alta maneta, posibil necesara alta lungime a cablului Eu i-am pus maneta si am incercat eu sa fac jocul asa la "simt" sa zic asa, dar daca nu ma pricep nu pot sa zic ca este cum trebuie. Editat Decembrie 4, 2013 de pizzaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 jocul la maneta si daca il faci aproximativ...tot trebuie sa debreieze ..dar daca motorul sta mort pe loc nu are legatura cu maneta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.