megamotoreta Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 este vb despre scuterul de la semnatura, 250cc,4timpi,racire aer,stare tehnica ok. Pornire la sfert dimineata, -4 grade, socul electronic, il mai las cateva minute,apoi ma urc usor pe el si merg lejer, 4-5000 turatii,adica 60-80 la ora, temperatura motor rece, 1 linie, cu chiu cu vai se incalzeste la 2 linii, suficient, ca la 3 linii porneste termocupla vara. Ii dau gaz, ma grabesc,accelerez..si..nimic! nu se tureaza, nu accelereaza! stau cu mana in gaz mazim, nu trage!!! La pranz, plus 6 grade, caldicel, se incalzeste motorasul, se duce la 6-7000 de turatii, prinde 100 si ceva, se duce ghiulea,abia il opresc! Nu este prima data cand face asta, nu inteleg, ce are de nu se accelereaza pe frig? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Baga cartonul la radiator Editat Decembrie 4, 2013 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 4, 2013 Admin Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Este din electronica, are un senzor in CDI care impiedica sa iesi cu el sub 5 grade pentru ca nu au aderenta cauciucurile.. o protectie pentru rider, mai ales ca Kymco sunt nervoase.. Editat Decembrie 4, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Verifica socul automat, este o problema des intalnita la scutere. Arunca un ochi p-aici: http://www.kymcoforum.com/index.php Editat Decembrie 4, 2013 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Ai posibilitatea să-i dai aer cald la admisie cum avea Dacia 1300 ? Dacă motorul e cald senzorii văd totul ok şi comandă injecţia normal, rămâne posibilitatea de givraj sau condensare pe filtrul de aer, observi fum negru la accelerare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) S-ar putea sa iti ramana jocul automat semideschis din cauza faptului ca motorul nu e indeajuns de cald. Iarna trecuta ti-a facut la fel? Editat Decembrie 4, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 este vb despre scuterul de la semnatura, 250cc,4timpi,racire aer,stare tehnica ok. Pornire la sfert dimineata, -4 grade, socul electronic, il mai las cateva minute,apoi ma urc usor pe el si merg lejer, 4-5000 turatii,adica 60-80 la ora, temperatura motor rece, 1 linie, cu chiu cu vai se incalzeste la 2 linii, suficient, ca la 3 linii porneste termocupla vara. Ii dau gaz, ma grabesc,accelerez..si..nimic! nu se tureaza, nu accelereaza! stau cu mana in gaz mazim, nu trage!!! La pranz, plus 6 grade, caldicel, se incalzeste motorasul, se duce la 6-7000 de turatii, prinde 100 si ceva, se duce ghiulea,abia il opresc! Nu este prima data cand face asta, nu inteleg, ce are de nu se accelereaza pe frig? Vinde-l si ia-ti Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 la -4 si 60-80 la ora, nu era deja sticla ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 motorul nu functioneaza optim fie din cauza temperaturii din instalatia de racire sau alimentare.carburatorul are circuit de incalzire din instalatia de racire? daca da pune cartonul pe juma de radiator ca ai sanse sa fwuti motorul daca mai continui sa il hatranesti ...la scuterul de 49 am distrus semeringurile de ambielaj dupa 120 km facuti la prima ninsoare din 2009.nu e cazul sa detaliez.tu ajuta motorasul ala sa functioneze la temperatura de ..lucru..optima sau o sa iti ..cada.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Choixalacreme Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 la -4 si 60-80 la ora, nu erai deja sticla ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Vinde-l si ia-ti Honda iar cumparatorul o sa deschida si el un topic cu problema asta.deci nu asta-i rezolvarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 5, 2013 Autor Share Postat Decembrie 5, 2013 Asa a facut in fiecare iarna, mers ca de melc. Nu ma deranjeaza, dar as vrea sa stiu de ce face asa. El are carburator cu incalzire electrica, i-am pus nailon in fata radiatorului, dar chiar si dupa ce s-a incalzit tot nu se tura. Sa incerc sa astup admisia de aer putin, sa intre aer mai putin? Stiu ca aerul rece este mai dens, la pornire avea momente de ''tuse'', intra pesemne prea mult aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Asa a facut in fiecare iarna, mers ca de melc. Nu ma deranjeaza, dar as vrea sa stiu de ce face asa. El are carburator cu incalzire electrica, i-am pus nailon in fata radiatorului, dar chiar si dupa ce s-a incalzit tot nu se tura. Sa incerc sa astup admisia de aer putin, sa intre aer mai putin? Stiu ca aerul rece este mai dens, la pornire avea momente de ''tuse'', intra pesemne prea mult aer... La temperaturi mici, aerul e mai comprimat, deci intra mai mult decat in mod normal. Ce filtru ai, "sport" cumva ? Vezi sa nu traga aer fals pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) Verifica culoare bujiei. Cu motorul cald, obtureaza-i partial admisia si vezi cum se comporta. Editat Decembrie 5, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 S-a cam rezolvat problema. Vina o poarta membrana carburatorului,o porcarie de cauciuc care avea niste fisuri microscopice-macroscopice, pe care le-a lipit -astupat un meserias cu Picatura!!!Si a inceput sa traga scuterul fratioare de nu mai aveam frane sa-l opresc!!! P.S. Cumva anume toti cei care ati postat pe topicul acesta ati avut dreptate, tragea aer fals si nu alimenta corect cu combustibil.... intrebare: de unde gasesc-adaptez o membrana asemanatoare-identica,la un pret normal? originala este peste 100 ron, nu-mi convine deloc pretul, iar una china am gasit la 15 ron,dar nu este identica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.