Cap0ne Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 eu ma gandesc la o mobra cu care pe de o parte sa poti inghiti fara probleme km pe asfalt si pe de alta o mobra care sa nu-ti rupa ficatii la prima baltoaca cu o urma de noroi acum, eu nu vreau sa conving pe nimeni de nimic cum ai spus si tu, fiecare cu placerea si nevoile lui Cand mi-am luat 1200, eu ma dusesem de fapt chitit sa imi iau 800. Am facut test drive cu el si mi-a placut multisor, dar prin prisma doleantelor mele a avut niste minusuri care m-au facut sa ma mai gandesc inainte de a-l lua. Si m-am mai gandit fix pana am facut test drive si cu 1200 Normal ca as putea manca km si cu 800, 600 sau 1000. I-as face si cu o mobra daca nu as avea de ales. Dar daca tot am, de ce sa nu aleg ce imi face mie sufletelul sa ranjeasca mai tare ? Nu cred ca are rost sa intru in prea multe detalii ca oricum suntem cam offtopic, dar in mare diferentele care m-au convins tin de cum trage, tinuta de drum, cum m-am simtit pe el, faptul ca am vazut ca in afara soselei nu imi pune probleme gabaritul etc. Sanatosi sa fim si drumuri frumoase sa avem Cel mai important Si gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 yamaco, sunt doar producatorii care mai ofera si altceva in afara de 1200 cum am mai spus, daca as vrea o motocicleta adventure ar fi una de maxim 800 daca nu ma insel, singurule mobre de 800 sunt oferite de bmw si triumph si am inteles c-o sa scoata si ktm-ul ceva similar eu sper s-o faca si honda cu africa deci, daca ne uitam atent, pana la urma mai e speranta » Post actualizat in 14 Jul 2014 13:58 credeam ca e evident eu ma gandesc la o mobra cu care pe de o parte sa poti inghiti fara probleme km pe asfalt si pe de alta o mobra care sa nu-ti rupa ficatii la prima baltoaca cu o urma de noroi acum, eu nu vreau sa conving pe nimeni de nimic cum ai spus si tu, fiecare cu placerea si nevoile lui sanatosi sa fim si drumuri frumoase sa avem Si cu YAMAHA mai avem sperante : http://www.advpulse.com/adv-bikes/the-new-yamaha-tenere-could-be-a-middleweight-triple/ » Post actualizat in 14 Jul 2014 15:15 http://idratherberiding.com/2014/07/05/xtz-700-yamahas-new-mid-size-tenere/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Interesant graficul unde GS-ul este mai bine plasat spre mizerie decat ADV-ul care practic pt asta a fost "creiat si promovat". Cat despre miarul in discutie se pare ca-i dau dreptate lu' ERU. » Post actualizat in 14 Jul 2014 16:28 Bogdane eu am impresia ca traiesti intr-o realitate paralela. In minunatul tau film [care de altfel este un argument pt mine de fapt, mobra aia nu e adventure] este prezentat un rider cu echipament de strada cu anvelope de strada Primul film pe care l-am postat eu e cu totul altceva. La prima vedere e tot un drum de tara dar e plin de noroi balti si denivelari. Aderenta variaza la fiecare metru. Riderul din filmul tau se deplaseaza pe drumul lui uscat mai incet decat as merge eu cu autoturismul pe acelsi drum. Riderul din filmul meu se da, are momente in care trece de 80~90 de km/h. Urmareste cu atentie filmul tau si noteaza momentele in care "riderul tau" trece prin noroi. Nereu are o poteca uscata pe care se strecoara, la final motorul este curat-uscat, desi evident merge mai repede, in preajma noroiului, dar nu prin el. De aceea am zis de drumuri ca sunt la fel si dpmdv in niciun caz off Aici nu se discuta riderii, ci fiarele si cu atat este mai de apreciat un motor in raport cu potentele off (a se citi drumuri proaste) cu cat face asta in configuratia standard, din fabrica. Cauciucurile evident ajuta, iar echipamentul nu se pune ca nu are legatura cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Si cu YAMAHA mai avem sperante : http://www.advpulse.com/adv-bikes/the-new-yamaha-tenere-could-be-a-middleweight-triple/ » Post actualizat in 14 Jul 2014 15:15 http://idratherberiding.com/2014/07/05/xtz-700-yamahas-new-mid-size-tenere/ » Post actualizat in 14 Jul 2014 16:42 Si cu YAMAHA mai avem sperante : http://www.advpulse.com/adv-bikes/the-new-yamaha-tenere-could-be-a-middleweight-triple/ » Post actualizat in 14 Jul 2014 15:15 http://idratherberiding.com/2014/07/05/xtz-700-yamahas-new-mid-size-tenere/ Asta nu face decat sa ne bucure! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) Ca tot vine vorba de mobre mari pe offroad, am gasit filmuletul cu batraneii astia haiosi. Concluzia este ca da, se poate, dar parca mai amuzant este sa ai scula potrivita pentru treaba potrivita. Daca ajunge pana acolo sus si 'Strom-ul eu zic ca e ok. Editat Iulie 14, 2014 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Adevaraciune ! Offroad adevarat, nu drum de pamant udat, cu o saptamana inainte, de ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Ca tot vine vorba de mobre mari pe offroad, am gasit filmuletul cu batraneii astia haiosi. Concluzia este ca da, se poate, dar parca mai amuzant este sa ai scula potrivita pentru treaba potrivita. Daca ajunge pana acolo sus si 'Strom-ul eu zic ca e ok. in acest film se vede mai mult decat clar ca aceste mobre n-au nicio treaba cu off road-ul si sunt doar niste touringuri cu care poti merge linistit doar pe eventual niste drumuri de tara uscate. mult prea mari si grele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 In acest film se vede foarte clar ceea ce am afirmat anterior: experienta conteaza imens si .... mai greu ce-i drept, poti trai adventure adevarat si cu mobrele astea de 1200 dar in acelasi timp sa savurezi touringul on road fara limite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Ca tot vine vorba de mobre mari pe offroad, am gasit filmuletul cu batraneii astia haiosi. Concluzia este ca da, se poate, dar parca mai amuzant este sa ai scula potrivita pentru treaba potrivita. Daca ajunge pana acolo sus si 'Strom-ul eu zic ca e ok. Aia-si bat joc de mobre, in afara de cel cu KTM-ul desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Au fugit de neveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Aia-si bat joc de mobre, in afara de cel cu KTM-ul desigur. Treaba e ca odata intrat in joc trebuie sa mergi pana la capat sau faci cale intoarsa. Aici e problema cu astea mari, de obicei renunti la primul hop(oricat de tare esti ca driver parca nu-ti vine sa dai cu ea in halul ala), adica unde incepe distractia celorlalti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Isi bat joc de motorete.. pacat de ele... ce cretini.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) Mie, sincer, imi este de ajuns atat. Destul de bine pt configuratia "stok" si cauciucuri de strada. Editat Iulie 16, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 misto. dar cuvantul off road este aberant la ce fac aia acolo. eu cu varadero si tu cu vaca ta facem la fel. e drum uscat si tare. perfect pt conservarii gs(a) 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 misto. dar cuvantul off road este aberant la ce fac aia acolo. eu cu varadero si tu cu vaca ta facem la fel. e drum uscat si tare. perfect pt conservarii gs(a) 1200 "...uscat si tare..." si cam fara gropi sau damburi semnificative unde garda la sol mai mare de 165mm ar fi un "must". In rest..... tot respectul ! » Post actualizat in 16 Jul 2014 17:52 Pe de alta parte, ca sa fiu corect, ce face Vraji cu DL 650 , 175mm garda, prin sleauri, noroaie, ogase, etc, oi face si eu cu Buffalo dupa "T( ti ) km de off road.......... » Post actualizat in 16 Jul 2014 18:07 Daca , poate si cand oi capata niscai experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Pe suprafete proaste, m-am simtit mai in siguranta cu SuperTenerele decat cu vechiul Vstrom si numai din cauza suspensiei care la cea veche era modificata din cauza de zgomote si iesise cam rigida, iar la XT complet reglabila si alta mancare de peste. Cam o luna mi-a luat sa gasesc compromisul ideal, dar dupa ce l-am gasit nu a mai fost nevoie sa schimb ceva, bineinteles in afara pretensionarii spate pt a doua persoana. Ma gandesc ca ceva similar ar trebui sa fie si cu Vstromul 1000 ABS, in plus este si se simte mult mai usoara. » Post actualizat in 21 Jul 2014 16:14 .http://www.mcnews.com.au/suzuki-v-strom-1000-2014-review/ » Post actualizat in 21 Jul 2014 16:16 Intervalul intre schimburile consumabilelor 12000 km. E ceva! » Post actualizat in 23 Jul 2014 05:46 https://www.facebook.com/photo.php?v=277631209087008&fref=nf Pt cei convinsi ca offroad se poate face doar cu 21 pe fata si juma de metru de suspensie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.