Sari la conținut

V-STROM 1000 ABS 2014


Postări Recomandate

Pai spune-mi si mie in cazul asta, dupa parerea ta, care producatori nu si-au batut joc, deci care mai au sperante,

 

yamaco, sunt doar producatorii care mai ofera si altceva in afara de 1200

cum am mai spus, daca as vrea o motocicleta adventure ar fi una de maxim 800

daca nu ma insel, singurule mobre de 800 sunt oferite de bmw si triumph

si am inteles c-o sa scoata si ktm-ul ceva similar

eu sper s-o faca si honda cu africa

 

deci, daca ne uitam atent, pana la urma mai e speranta

» Post actualizat in 14 Jul 2014 13:58

Mai mult decat trebuie si ultra suficient pt ce anume ?

 

credeam ca e evident

eu ma gandesc la o mobra cu care pe de o parte sa poti inghiti fara probleme km pe asfalt si pe de alta o mobra care sa nu-ti rupa ficatii la prima baltoaca cu o urma de noroi

 

acum, eu nu vreau sa conving pe nimeni de nimic

cum ai spus si tu, fiecare cu placerea si nevoile lui

 

 

sanatosi sa fim si drumuri frumoase sa avem

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 441
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu ma gandesc la o mobra cu care pe de o parte sa poti inghiti fara probleme km pe asfalt si pe de alta o mobra care sa nu-ti rupa ficatii la prima baltoaca cu o urma de noroi

 

acum, eu nu vreau sa conving pe nimeni de nimic

cum ai spus si tu, fiecare cu placerea si nevoile lui

Cand mi-am luat 1200, eu ma dusesem de fapt chitit sa imi iau 800. Am facut test drive cu el si mi-a placut multisor, dar prin prisma doleantelor mele a avut niste minusuri care m-au facut sa ma mai gandesc inainte de a-l lua.

Si m-am mai gandit fix pana am facut test drive si cu 1200 :D

 

Normal ca as putea manca km si cu 800, 600 sau 1000. I-as face si cu o mobra daca nu as avea de ales. Dar daca tot am, de ce sa nu aleg ce imi face mie sufletelul sa ranjeasca mai tare ? :)

Nu cred ca are rost sa intru in prea multe detalii ca oricum suntem cam offtopic, dar in mare diferentele care m-au convins tin de cum trage, tinuta de drum, cum m-am simtit pe el, faptul ca am vazut ca in afara soselei nu imi pune probleme gabaritul etc.

 

Sanatosi sa fim si drumuri frumoase sa avem

Cel mai important :cheers: Si gaz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

yamaco, sunt doar producatorii care mai ofera si altceva in afara de 1200

cum am mai spus, daca as vrea o motocicleta adventure ar fi una de maxim 800

daca nu ma insel, singurule mobre de 800 sunt oferite de bmw si triumph

si am inteles c-o sa scoata si ktm-ul ceva similar

eu sper s-o faca si honda cu africa

 

deci, daca ne uitam atent, pana la urma mai e speranta

» Post actualizat in 14 Jul 2014 13:58

 

 

credeam ca e evident

eu ma gandesc la o mobra cu care pe de o parte sa poti inghiti fara probleme km pe asfalt si pe de alta o mobra care sa nu-ti rupa ficatii la prima baltoaca cu o urma de noroi

 

acum, eu nu vreau sa conving pe nimeni de nimic

cum ai spus si tu, fiecare cu placerea si nevoile lui

 

 

sanatosi sa fim si drumuri frumoase sa avem

 

Si cu YAMAHA mai avem sperante :

 

http://www.advpulse.com/adv-bikes/the-new-yamaha-tenere-could-be-a-middleweight-triple/

» Post actualizat in 14 Jul 2014 15:15

http://idratherberiding.com/2014/07/05/xtz-700-yamahas-new-mid-size-tenere/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant graficul unde GS-ul este mai bine plasat spre mizerie decat ADV-ul care practic pt asta a fost "creiat si promovat". Cat despre miarul in discutie se pare ca-i dau dreptate lu' ERU.

» Post actualizat in 14 Jul 2014 16:28

Bogdane eu am impresia ca traiesti intr-o realitate paralela.

 

In minunatul tau film [care de altfel este un argument pt mine de fapt, mobra aia nu e adventure] este prezentat un rider cu echipament de strada cu anvelope de strada

 

Primul film pe care l-am postat eu e cu totul altceva. La prima vedere e tot un drum de tara dar e plin de noroi balti si denivelari. Aderenta variaza la fiecare metru.

 

Riderul din filmul tau se deplaseaza pe drumul lui uscat mai incet decat as merge eu cu autoturismul pe acelsi drum. Riderul din filmul meu se da, are momente in care trece de 80~90 de km/h.

Urmareste cu atentie filmul tau si noteaza momentele in care "riderul tau" trece prin noroi. Nereu are o poteca uscata pe care se strecoara, la final motorul este curat-uscat, desi evident merge mai repede, in preajma noroiului, dar nu prin el. De aceea am zis de drumuri ca sunt la fel si dpmdv in niciun caz off Aici nu se discuta riderii, ci fiarele si cu atat este mai de apreciat un motor in raport cu potentele off (a se citi drumuri proaste) cu cat face asta in configuratia standard, din fabrica. Cauciucurile evident ajuta, iar echipamentul nu se pune ca nu are legatura cu motorul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 14 Jul 2014 16:42

Asta nu face decat sa ne bucure!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot vine vorba de mobre mari pe offroad, am gasit filmuletul cu batraneii astia haiosi. Concluzia este ca da, se poate, dar parca mai amuzant este sa ai scula potrivita pentru treaba potrivita.

 

 

Daca ajunge pana acolo sus si 'Strom-ul eu zic ca e ok.

Editat de stokerel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot vine vorba de mobre mari pe offroad, am gasit filmuletul cu batraneii astia haiosi. Concluzia este ca da, se poate, dar parca mai amuzant este sa ai scula potrivita pentru treaba potrivita.

 

 

Daca ajunge pana acolo sus si 'Strom-ul eu zic ca e ok.

 

in acest film se vede mai mult decat clar ca aceste mobre n-au nicio treaba cu off road-ul si sunt doar niste touringuri cu care poti merge linistit doar pe eventual niste drumuri de tara uscate.

mult prea mari si grele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acest film se vede foarte clar ceea ce am afirmat anterior: experienta conteaza imens si .... mai greu ce-i drept, poti trai adventure adevarat si cu mobrele astea de 1200 dar in acelasi timp sa savurezi touringul on road fara limite :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot vine vorba de mobre mari pe offroad, am gasit filmuletul cu batraneii astia haiosi. Concluzia este ca da, se poate, dar parca mai amuzant este sa ai scula potrivita pentru treaba potrivita.

 

 

Daca ajunge pana acolo sus si 'Strom-ul eu zic ca e ok.

Aia-si bat joc de mobre, in afara de cel cu KTM-ul desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia-si bat joc de mobre, in afara de cel cu KTM-ul desigur.

Treaba e ca odata intrat in joc trebuie sa mergi pana la capat sau faci cale intoarsa. Aici e problema cu astea mari, de obicei renunti la primul hop(oricat de tare esti ca driver parca nu-ti vine sa dai cu ea in halul ala), adica unde incepe distractia celorlalti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto. dar cuvantul off road este aberant la ce fac aia acolo. eu cu varadero si tu cu vaca ta facem la fel. e drum uscat si tare. :)

perfect pt conservarii gs(a) 1200

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto. dar cuvantul off road este aberant la ce fac aia acolo. eu cu varadero si tu cu vaca ta facem la fel. e drum uscat si tare. :)

perfect pt conservarii gs(a) 1200

"...uscat si tare..." si cam fara gropi sau damburi semnificative unde garda la sol mai mare de 165mm ar fi un "must".

In rest..... tot respectul !

» Post actualizat in 16 Jul 2014 17:52

Pe de alta parte, ca sa fiu corect, ce face Vraji cu DL 650 , 175mm garda, prin sleauri, noroaie, ogase, etc, oi face si eu cu Buffalo dupa "T( ti :) ) km de off road..........

» Post actualizat in 16 Jul 2014 18:07

Daca , poate si cand oi capata niscai experienta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe suprafete proaste, m-am simtit mai in siguranta cu SuperTenerele decat cu vechiul Vstrom si numai din cauza suspensiei care la cea veche era modificata din cauza de zgomote si iesise cam rigida, iar la XT complet reglabila si alta mancare de peste. Cam o luna mi-a luat sa gasesc compromisul ideal, dar dupa ce l-am gasit nu a mai fost nevoie sa schimb ceva, bineinteles in afara pretensionarii spate pt a doua persoana. Ma gandesc ca ceva similar ar trebui sa fie si cu Vstromul 1000 ABS, in plus este si se simte mult mai usoara.

» Post actualizat in 21 Jul 2014 16:14

.http://www.mcnews.com.au/suzuki-v-strom-1000-2014-review/

» Post actualizat in 21 Jul 2014 16:16

Intervalul intre schimburile consumabilelor 12000 km. E ceva!

» Post actualizat in 23 Jul 2014 05:46

https://www.facebook.com/photo.php?v=277631209087008&fref=nf

Pt cei convinsi ca offroad se poate face doar cu 21 pe fata si juma de metru de suspensie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...