Sari la conținut

V-STROM 1000 ABS 2014


Postări Recomandate

ca de aici mai apar si alte probleme, cum ar fi diving-ul de la mobrele grele dar cu suspensii mai generoase in off-road. Cursa lunga la amortizoarele mai proaste asa = diving nasol pe sosea/viteze mari(vezi 800 stock). Daca e cursa mica, evident nu e diving, da nu e nici mobra de coclau, ci mai de strada asa. Practic mobra grea suspensii scurte, garda mica, nu prea inghite off-road ci doar un foretier mai circulat asa. Cert e ca poate peste 100/h in aceste conditii si atunci ce te faci? dai vina pe rider ca e tantalau si nu a apreciat corect capacitatile mobrei...

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 441
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut,

 

in ultimele 2-3 saptamani am tot testat ceva motociclete.. doresc in sezonul urmator sa mi iau ceva enduro touring asa ca am mers cu 1200GS; 1200RT; KTM 990; Triumpg Tiger Sport; Triumph Tiger Explorer si mai nou, azi, cu Vstromul nou de 1000. La prima vedere mi a placut mult, si in primii km mi a placut dar totul se termina cand treceam de 80 la ora.. Fiind destul de inalt (1.88) se faceau niste turbulente in zona castii care mi faceau viziera sa vibreze de parca sarea de pe casca.. Am avut aceleasi probleme si cu Triumph uile dar parca nu era chiar asa de rau.. Aceleasi probleme mari cu vantul le am resimtit si la nivelul corpului sau in zona mainilor, efectiv mi se ridicau manecile la geaca, lucru pe care nu l patesc nici la naked ul pe care l conduc acum..

 

Lasand de o parte aceste probleme cu vantul care probabil au legatura directa cu inaltimea mea, pare o motoreta super ok, cel putin pentru pretul ei..

 

Mihail

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si garda la sol numa buna pt offroad. :)))

Asta chiar este usor de rezolvat. Cu cativa euro schimbi oscioarele de la suspensia spate si castigi fara probleme 30-40 mm la garda la sol. Cu cei 165 din fabrica ajungi din urma GS-ul sau XT-ul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... cel putin pentru pretul ei..

 

Mie asta mi se pare marea problema la motocicleta asta: pretul. Nici 2000€ diferenta fata de GS si celelalte din clasa 1200, mi se pare putin. Iar daca incepi sa mai adaugi accesorii originale vei vedea ca sunt mai scumpe decat (de exemplu) la GS, diferenta devine si mai mica. Nu mai pun si cazul in care poate peste cativa ani (sau chiar mai repede) te plictisesti de ea si constati ca ai pierdut mult mai mult la revanzare...

Preturile la accesorii (in germana)

 

Apropos de pret, nu stiu daca s-a scris aici dar vad ca acum exista o editie numita BIG, la care pt. 700€ primesti cele trei "valize", cricul central, crshbar, spoiler motor din plastic si niste stickere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

in ultimele 2-3 saptamani am tot testat ceva motociclete.. doresc in sezonul urmator sa mi iau ceva enduro touring asa ca am mers cu 1200GS; 1200RT; KTM 990; Triumpg Tiger Sport; Triumph Tiger Explorer si mai nou, azi, cu Vstromul nou de 1000. La prima vedere mi a placut mult, si in primii km mi a placut dar totul se termina cand treceam de 80 la ora.. Fiind destul de inalt (1.88) se faceau niste turbulente in zona castii care mi faceau viziera sa vibreze de parca sarea de pe casca.. Am avut aceleasi probleme si cu Triumph uile dar parca nu era chiar asa de rau.. Aceleasi probleme mari cu vantul le am resimtit si la nivelul corpului sau in zona mainilor, efectiv mi se ridicau manecile la geaca, lucru pe care nu l patesc nici la naked ul pe care l conduc acum..

 

Lasand de o parte aceste probleme cu vantul care probabil au legatura directa cu inaltimea mea, pare o motoreta super ok, cel putin pentru pretul ei..

 

Mihail

La noul Strom 1000, parca s-au gandit la posibilitatea perfectionarii parbrizului, care conform trendului este prea mic. Suruburile de prindere sunt aliniate, perfect pt intercalarea unor glisiere, iar decuparea lui in jurul farului creiaza o fanta de aspiratie cand este ridicat la max. In plus exista, din start, reglare in trei pozitii a unghiului parbrizului, care combinat cu 10-12 cm cursa pe vertical nu are cum sa nu fie perfect in orice situatie. ATW-ul are promis un parbriz pe masura si reglabil cand i-o venii fierul. Sper sa nu mai astept mult.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta chiar este usor de rezolvat. Cu cativa euro schimbi oscioarele de la suspensia spate si castigi fara probleme 30-40 mm la garda la sol. Cu cei 165 din fabrica ajungi din urma GS-ul sau XT-ul.

buna idee! oare de ce nu s-a gandit nimeni la asta?! :alcy:

or fi suspensiile alea bune dar, chiar sa le maresti cursa cu 4cm, nu cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS sub 20000 euro nu prea se exista. Cine ia GS fara brizbrizuri? Daca nu-i trebuie nu-si ia GS, si-si ia motocicleta. :)

» Post actualizat in 10 Jul 2014 13:49

buna idee! oare de ce nu s-a gandit nimeni la asta?! :alcy:

or fi suspensiile alea bune dar, chiar sa le maresti cursa cu 4cm, nu cred.

Intreaba-l pe Fabio cate a modificat la modelul vechi. Cel nou este similar dpdv constructiv. Numai eu am facut 5-6 perechi de piese si pt 650 si pt 1000. Nu se mareste cursa, ci garda la sol invocata mai sus.

» Post actualizat in 10 Jul 2014 14:00

Exista o varianta reglabila la care cu o singura cheie se poate regla garda la sol in intervalul -3 +4 cm.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta chiar este usor de rezolvat. Cu cativa euro schimbi oscioarele de la suspensia spate si castigi fara probleme 30-40 mm la garda la sol. Cu cei 165 din fabrica ajungi din urma GS-ul sau XT-ul.

 

daca castigi 30 - 40 mm in garda la sol doar din oase - adica suspensie spate, si nu lungesti si fatza... e o gogomarla - faci geometrie de vitezana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 10 Jul 2014 13:49Intreaba-l pe Fabio cate a modificat la modelul vechi. Cel nou este similar dpdv constructiv. Numai eu am facut 5-6 perechi de piese si pt 650 si pt 1000. Nu se mareste cursa, ci garda la sol invocata mai sus.

nu pretind ca ma pricep la suspensii, insa daca o ridici de spate, micsorezi sag-ul si cel mai probabil pierzi aderenta spate in teren accidentat, roata spate neavand suficienta cursa pe revenire....in concluzie in loc sa te ajute in off-road mai mult te incurca aceasta modificare.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarea respectiva nu afecteaza suspensia, asa cum ar face-o pretensionarea excesiva pe spate. Pe fata elegant ar fi o roata de 21 care ar ridica exact cat trebuie pt a compensa spatele mai inalt. Dar asta doar pt disperati !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarea respectiva nu afecteaza suspensia, asa cum ar face-o pretensionarea excesiva pe spate. Pe fata elegant ar fi o roata de 21 care ar ridica exact cat trebuie pt a compensa spatele mai inalt. Dar asta doar pt disperati !

pai de fapt asta faci, pretensionezi arcul spate ridicand cadrul fata de bascula, deci micsorezi sagul si intaresti spatele in tot acest proces, in detrimentul amortizorului care va functiona pe capat de cursa si probabil in teren accidentat va ajunge deseori la capat pierzand contactul cu solul.

» Post actualizat in 10 Jul 2014 14:54

sunt de acord cu aceasta modificare cand vrei s-o lasi mai jos, insa de ridicat imi pare o ineptie, avand in vedere motivul pentru care o faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Complect gresit. Nu faci decat sa ridici cadrul,in raport cu roata, toate celelalte elemente ale suspensiei spate (amortizor, arc) raman in pozitia si starea initiala. Nu e mare scofala, dar probabil nu-ti este clar sistemul de parghii si brate de la Vstrom, de altfel present si la multe alte motoare, inclusive la mine la Super Tenere. Si la Super Tenere am facut "oase", dar mai lungi, pt coborare, iar suspensia propriuzisa nu a suferit modificari. In plus ambele suspensii sunt complet reglabile, deci se pot face ajustari, daca chiar lucrezi dupa virgula. Scopul este unul singur, marirea garzii la sol folosind aceeasi cursa a suspensiei din dotare. Se poate schimba intreg amortizorul cu arc cu tot cu cursa mai lunga si pretensionat corespunzator, dar la alte scoruri.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, ramane cum am stabilit. :) E plin netul cu "oase" pt multe modele de motociclete, facute de firme unele specializate doar in aceste repere simple. Nu vorbesc din povesti, chiar le-am facut si montat. Inclusiv pt BMW si KTM (690) exista dar ceva mai complicate pt ca au si rulmenti cu ace, sistemul de articulare fiind diferit. Zilele trecute am avut in mana asa ceva, pt 690 nou, o bijuterie de piesa, dar la cateva sute de euro.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie asta mi se pare marea problema la motocicleta asta: pretul. Nici 2000€ diferenta fata de GS si celelalte din clasa 1200, mi se pare putin. Iar daca incepi sa mai adaugi accesorii originale vei vedea ca sunt mai scumpe decat (de exemplu) la GS, diferenta devine si mai mica. Nu mai pun si cazul in care poate peste cativa ani (sau chiar mai repede) te plictisesti de ea si constati ca ai pierdut mult mai mult la revanzare...

Preturile la accesorii (in germana)

 

Apropos de pret, nu stiu daca s-a scris aici dar vad ca acum exista o editie numita BIG, la care pt. 700€ primesti cele trei "valize", cricul central, crshbar, spoiler motor din plastic si niste stickere.

 

nu stiu daca asta e diferenta de pret, de 2000.. dupa ultimele preturi primite de la dealeri un 1200 gs din 2014 costa 17 993 euro.. vstromul din 2014 costa 11 990 euro.. aici sunt 6000 de euro diferenta, sau poti spune ca gs ul costa cu 50% mai mult.. adevarat vine cu niste minusuri ca si dotari dar daca folosesti pachetul big de care spuneai, tot ramane o diferenta de 5000 euro..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asta in conditiile in care la 17993 iei un inceput de BMW, complet trece de 20000. :) Cu 5000-6000 euro cumperi 3-4T benzina cu care ocolesti pamantul de doua ori.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca asta e diferenta de pret, de 2000.. dupa ultimele preturi primite de la dealeri un 1200 gs din 2014 costa 17 993 euro.. vstromul din 2014 costa 11 990 euro.. aici sunt 6000 de euro diferenta, sau poti spune ca gs ul costa cu 50% mai mult.. adevarat vine cu niste minusuri ca si dotari dar daca folosesti pachetul big de care spuneai, tot ramane o diferenta de 5000 euro..

 

Nu va pot intelege cu naivitatea asta, aceeasi placa o "cantati" toti, fara sa va ganditi inainte. Nu o lua personal dar am vazut aceeasi replica de n ori.

Vorbim de pretul motocicletelor de baza, care la Vstrom 1000 este in jur de 12.000€ (ex in Germania 12290) iar la GS in jur de 14.000€ (ex in Germania 14390). Daca la Vstrom pun de exemplu si mai sus mentionatul cric central pe care multi il aleg (iar la GS e standard) diferenta scade chiar sub 2000€.

GS-ul ala la 17993 € probabil era full-full, deci nu este deloc relevant. Fiecare isi pune ce vrea si daca vrea pe motocicleta. Si, cum am mai spus, la accesoriile originale de bun simt existente si la Vstrom (cutii, crashbar, proiectoare, semnalizatoare cu led, manere incalzite etc) pretul de lista la Suzuki este cam la toate mai mare ca la BMW. Deci, la o comparatie directa, diferenta scade si mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici tu nu ma intelege gresit, dintre toate cele enumerate pe care le am testat mie bmw ul mi a placut cel mai mult :) sincer, si mi as dori unul dar iau in calcul si partea financiara..

 

iar legat de preturi nu compar baza cu full option ca nu s chiar asa de "naiv", compar preturile de la dealeri, preturi pe care le am discutat in ultimele 2 sapt..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlade, cat ai dat pe al tau? Da, jura-te pe biblie! :)

» Post actualizat in 10 Jul 2014 15:30

dintre toate cele enumerate pe care le am testat mie bmw ul mi a placut cel mai mult :) sincer, si mi as dori

Cu asta l-ai castigat pe Vlad ! I-ai luminat ziua, Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Complect gresit. Nu faci decat sa ridici cadrul,in raport cu roata, toate celelalte elemente ale suspensiei spate (amortizor, arc) raman in pozitia si starea initiala. Nu e mare scofala, dar probabil nu-ti este clar sistemul de parghii si brate de la Vstrom, de altfel present si la multe alte motoare, inclusive la mine la Super Tenere. Si la Super Tenere am facut "oase", dar mai lungi, pt coborare, iar suspensia propriuzisa nu a suferit modificari. In plus ambele suspensii sunt complet reglabile, deci se pot face ajustari, daca chiar lucrezi dupa virgula. Scopul este unul singur, marirea garzii la sol folosind aceeasi cursa a suspensiei din dotare. Se poate schimba intreg amortizorul cu arc cu tot cu cursa mai lunga si pretensionat corespunzator, dar la alte scoruri.

 

nu e chiar complet gresit. nici cum zice xtrblack nu e, dar orice schimba unghiul basculei schimba comportamentul suspensiei. la fel cum orice lasa motoreta pe spate sau pe fatza schimba geometria furcii fatza ( adica mai multe chestii, ca schimband geometria se schimba si comportamentul de amortizare ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar legat de preturi nu compar baza cu full option ca nu s chiar asa de "naiv", compar preturile de la dealeri, preturi pe care le am discutat in ultimele 2 sapt..

 

Nu inteleg ce vrei sa spui... adica daca te duci la Bavaria si comanzi un GS "chel" (doar cu dotarile de baza, ABS, TC etc) care costa cca 14.000€ nu poti comanda?? Nu cred asta. Tu nu ai o lista de pret de la ei pe care vezi clar pretul de baza, ala de cca 14.000€? Exact ca pretul de la Suzuki de cca 12.000€.

Cred insa ca ei fac precomanda la niste bucati full sau aproape full si le este mult mai la indemana sa-ti faca o asa oferta. Dar asta este cu totul altceva.

Este adevarat si faptul ca cine isi comanda BMW alege in mod firesc si alte optiuni, majoritatea inexistente la Vstrom... Nu poti compara mere cu pere... sau mere cu nimic :D

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu-l visezi dintr-a doua si te-ai mutat langa service, sa aiba grija de el, ca-i cam sensibil din fire. :)

» Post actualizat in 10 Jul 2014 15:43

nu e chiar complet gresit. nici cum zice xtrblack nu e, dar orice schimba unghiul basculei schimba comportamentul suspensiei. la fel cum orice lasa motoreta pe spate sau pe fatza schimba geometria furcii fatza ( adica mai multe chestii, ca schimband geometria se schimba si comportamentul de amortizare ).

Tocmai de aia am spus ca suspensia reglabila complet permite acele mici ajustari datorate micilor diferente ale geomeriei articulatiilor. Dar pe ansamblu nu se simte nici o diferenta. in conditii de Vstrom si turing on/off, ca la Paris Dakar e alta mancare de peste.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...