mihai_prd Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Neata. Vreau sa cumpar pentru un coleg un Ij si sa-i punem o inima de japoneza. Daca mai stiti pe careva cu asa ceva, dati-mi de veste, pliz, m-ar ajuta experienta omului. In plus, daca aveti si fotografii, atunci sunteti chiar draguti. In principiu ma gandesc la motoare gen XS400, CB250 sau 500, GS500, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 daca tot vrei sa faci investitia , care inseamna ceva bani, timp mana de lucru , cote , strungari , i-ai putea pune un motor de 600 4L , eventual ceva modificari la cadru stil chopper , ar fi un proiect interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 vezi ca userul CS99BIG a montat un motor de japo pe un jupiter 4, acu cativa ani vroiam sa pun si eu unul de bmw F650 pe jupiterul meu. bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 14, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2014 daca tot vrei sa faci investitia , care inseamna ceva bani, timp mana de lucru , cote , strungari , i-ai putea pune un motor de 600 4L , eventual ceva modificari la cadru stil chopper , ar fi un proiect interesant Nope. Fara modificari la cadru, pastram piesele originale. Daca ne plictisim de prea bine, punem la loc motorul de Ij. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Neata. Vreau sa cumpar pentru un coleg un Ij si sa-i punem o inima de japoneza. Daca mai stiti pe careva cu asa ceva, dati-mi de veste, pliz, m-ar ajuta experienta omului. In plus, daca aveti si fotografii, atunci sunteti chiar draguti. In principiu ma gandesc la motoare gen XS400, CB250 sau 500, GS500, etc. Ia legatura cu user-ul dnepr&sidecar. Asta-i IJ-ul lui cu motor "galbejit" : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 14, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2014 Mersi, uitasem ca Mirel si-a pus motor de japoneza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Cadrul e modificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 tehnolojie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 14, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2014 Mirel are motor de CB400 si de XS400. Plusul la CB ar fi aprinderea electronica, la XS e platina. In rest, cica acelasi drac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 /index.php?/topic/707007-vanddezmembrez-ij-planeta-5-1993/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Frate Glisici,Te Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 15, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2014 Krazule, cat o fi el de căcăcios, motoraşul ăla de XS tot e mai bun decât Jupiteru', Uranusu', Calea Lactee şi alţi planetoizi. Dă pe guşă cu ăla de 150 de iepurici sau găseşti-mi pe acolo un motor complet de CB400 în minţile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Tipul ala cu Planeta5 din link-ul lui Aleko o are de aproape 4 ani la vanzare, cred ca s-a saturat sa tot incerce sa o vanda. Ca sa nu fiu offtopic, frumos Jupiterul 3 al lui dnepr, are cumva motor de Honda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Kraz-ule, vrei sa-mi spulberi visul de a pune motor de XS400 pe un Jupiter 4... Ce modificari trebuiesc facute pentru a-l pune in cadru? Nu de alta, dar zace bietul Ij degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 16, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2014 Bre, nu am PM de la tine. Ij ca sa nu mai stam sa omologam XS/CB/STAR TREK cu ataş. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian1975 Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 nu ar merge un dr350? am gasit si eu un Ij cu atas la care as schimba motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 16, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2014 Aş merge pe ceva bicilindric. Acum nu ştiu cum pică motorul de la DR350, pe ce parte, nu am date despre el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 in general motorul tre sa pice pi shentru...hihih si io zic ca dr350 se preteaza...mai e honda xl 350, mai vechiutz si yamaha xt 350 cu pornire din gamba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 j ca sa nu mai stam sa omologam XS/CB/STAR TREK cu ataş. Păi şi dacă-i pui motor de japoneză, ala crezi că nu trebuie omologat? Eu am un Kawa Z500 la care mă gândesc cum să-i omologhez un ataş de Jupiter, cred că ies mai bine decât dacă i-aş pune motorul de Kawa într-un IJ. Cel puţin aşa sper... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 16, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2014 Am mai omologat motor de BMW pe Nipru, stiu procedurile, taxele de platit, actele care se cer, etc. Cat despre omologarea atasului de Ij, cred ca in Polonia sau Bulgaria sunt cele mai mari sanse, aici e un pic mai dificil. Nu-i imposibil, dar e mult de lucru si de platit. Si cum finantele-s pe sponci, am hotarat cu al meu coleg sa ne canalizam pe ideea asta. Daca nu o concretizam, o sa trecem la partea atasarii atasului la o japoneza clasica. Mi-ar placea mult o Honda CB450K, dar si la nemti sunt scumpe. Ar mai fi o varianta de CB650. Mai veniti si voi cu idei, care ar fi variantele pretabile de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian1975 Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Gl1000 sau gl1100 http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/honda-gl1100-gold-wing-usair-force-design-usingen/189009085.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&categories=CombinationAndSidecar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Mi-ar placea mult o Honda CB450K, dar si la nemti sunt scumpe. Ar mai fi o varianta de CB650. Mai veniti si voi cu idei, care ar fi variantele pretabile de motociclete. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-cb%20450%20k-din-1972-552766.html Am fost si am vazut-o! arata destul de bine la varsta ei, dar nu de banii pe care ii cere Daca vrei poze mai detaliate iti pot trimite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 16, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2014 Ne-am dat dreacu, nu le mai samsarim noi in Germania, acum samsarim motoarele nemtilor la noi. Nu merita, un CB650 e undeva la 700-800 de europeni la fritzi. @Ciprian, mie la motocicletele astea de strada imi plac bicilindricele, in categoria 250-600, nu vapoarele. CB250, CB450K, XS400, GS500 (modelul vechi) si alte 2-3 modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 (editat) Mai veniti si voi cu idei, care ar fi variantele pretabile de motociclete. CB550k ....( scuze de link-ul gresit ) http://www.bikeexif.com/motorcycle-sidecar Ai vazut ca userul Cisu68 are un Suzuki GS500 four din 79 cu atas ( nu stiu daca a mai reusit sa il omologheze dar stiu ca l-a scos iar la vanzare) http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gs500-din-1977-549156.html Si un XS400..http://www.pro-bike.ro/forums/classifieds/item/6502-yamaha-xs-400/ Editat Ianuarie 16, 2014 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Pentru ca la altii exista norme de omologare, iar la noi nu. Daca poti dovedi ca motocicleta a fost construita de fabrica pentru atas (cazul unor modele de Harley) atunci nu iti mai trebuie decat montajul in service autorizat. RAR nu are in acest moment norme, proceduri si teste de omologare a unei mobre solo in una cu atas. Japonezele care au atas prin Romania sau nu sunt omologate, sau au fost omologate acu cativa ani (cand inca se mai pute face cam orice) pe barba inginerului. Problema deriva din faptul ca motocicleta cu atas este alta clasa (deci alt vehicul) decat motocicleta solo conform legislatiei europene la care am aderat si noi. O solutie este de exemplu omologarea in oricare alta tara din EC dupa care RAR elibereaza CIV-ul fara discutii. Chestia este ca de multe ori transformarea corecta si legala a unei japo solo in atas este mai scumpa si mai putin reusita decat un Ural de fabrica.... Spun asta in cunostinta de cauza. E drept ca pentru fanii BMW cu bani exista solutie de atas cu omologare de tip. La fel si pentru Harley. Arata cam asa: Asta e motivul pentru care se gandeste Mihai sa schimbe motorul la un IJ: e mai simplu si exista norme de schimbare a motorului intr-un vehicul omologat decat sa omologhezi un vehicul nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.