Sari la conținut

Problema honda cbr


Effect20CM
 Share

Postări Recomandate

Salut tuturor , sunt nou pe forum si vreau in primul rand sa multumesc adminilor ca mi-au acceptat cererea pentru cont , detin o honda cbr 125 r din 2005 abia achizitionat cu un pret modic si are o problema care nu ai dau de cap si am zis sa cer cateva pareri si aici, prima problema fura scanteie pe la fisa si a remediat asta dar acum nu "trage" in vitezele 5-6 mai mult de 7 mii de ture abia abia urca...in celelalte viteze este ok dar dupa 80 hm/h abia urca...carburator curatat reglat etc. plus de asta pe liber sau in primele viteze urca pana in 8 mii de ture ok apoi turatia o ia razna se duce in 10 mii si "ai da in nas" coboara in 8 mii apoi iar urca in 10 ..e o fluctuatie totala un fel de intreupere.. nu ajunge pe rosu si parca zici ca ceva ai taie benzina sau ceva de genu...astept parerile voastre , am atasat si un clip cu simtomele exacte astept parerile voastre , multumesc !

 

Link cu clipul :

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva e limitata?

nu stiu asta...dar nu cred ca este limitata din cdi deoarece am mers cu 100 cu ea si cele limitate sunt la 80 ...nu stiu ce sa zic...aveti idee cum pot proba cdi daca este defect sau limitat?

 

eu zic ca e din cdi.

cred ca e ceva normal ... nu te astepta sa fie vre-un "ier 1" .

 

nu ma astept sa fie cine stie ce totusi e 125 dar am mai vazut clipuri cu motoare la fel si mergeau lejer cu 130 ....la mine nu ajunge acolo nici sa il imping :)) si plus de asta la altele se limiteaza pe rosu si turatia ramane aceeasi nu fluctueaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in film merge normal, acolo intra limitarea data de cdi (taie aprinderea). Daca in treptele superioare nu ajunge la viteza/turatia maxima posibil sa ai ceva probleme de compresie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in film merge normal, acolo intra limitarea data de cdi (taie aprinderea). Daca in treptele superioare nu ajunge la viteza/turatia maxima posibil sa ai ceva probleme de compresie

la asta nu m-am gandit deoarece porneste la sfert indiferent cand...am pornito dupa 4 zile dimineata la vro 2-3 grade si a pornit la sfert cu socul tras...o sa fac si un test de compresie dar nu stiu cat trebuie sa am acolo...o sa vad ce ruzltat o sa obtin ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E destul de dificil de diagnosticat dintr-o relatare chiar si cu motocicleta filmata.

Cand "trage aer fals" tot o problema de amestec este.

ideea este ca nu are pe unde sa traga aer fals deoarece : prinderea filtrului de carburator e ok prinsa cu colier nu are pe unde sa intre aer fals , apoi prinderea carburatorului de cilindru se face printr-un "gat" de cauciuc care l-am verificat sa nu fie cumva impuscat sau crapat ...si el este prins la randul lui cu coliere la ambele capete...deci pe unde ar putea trage aer fals ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg dar era un diagnostic la distanta, fara sa fi vazut agregatul. E foarte binec a te-ai asigurat ca toate cuplajele de cauciuc sunt etanse si sunt montate corect.

Verifica-i in continuare amestecul. Da-i mai multa benzina si vezi daca se tureaza mai usor si dispare problema de la 8000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in film merge normal, acolo intra limitarea data de cdi (taie aprinderea). Daca in treptele superioare nu ajunge la viteza/turatia maxima posibil sa ai ceva probleme de compresie

limitarea data de cdi nu este asa ...pt ca motocicleta in sarcina cand ajunge la 9 mii cam asa se udece in 10 mii si o da in nas rau de tot ....zici ca intra in frana de motor si dupa pleaca iar ...merge in hopuri daca o tin accelerata la maxim...limitarea din cdi se face la o anumita turatie 12 mii de exemplu si acul turometrului ramane acolo nu fluctueaza si nu afeccteaza mersul motorului pt ca ramane la o turatie constanta....

 

Inteleg dar era un diagnostic la distanta, fara sa fi vazut agregatul. E foarte binec a te-ai asigurat ca toate cuplajele de cauciuc sunt etanse si sunt montate corect.

Verifica-i in continuare amestecul. Da-i mai multa benzina si vezi daca se tureaza mai usor si dispare problema de la 8000.

bun intrebarea e cum ai dau mai multa benzina? am surub decat de reglare a aerului si l-am reglat ca la carte tot asa facea apoi am mai inchis jumatate de tura la fel iar am mai inchis la fel...apoi zic hai invers...am mai deschis nimic...:|

 

Inteleg dar era un diagnostic la distanta, fara sa fi vazut agregatul. E foarte binec a te-ai asigurat ca toate cuplajele de cauciuc sunt etanse si sunt montate corect.

Verifica-i in continuare amestecul. Da-i mai multa benzina si vezi daca se tureaza mai usor si dispare problema de la 8000.

eu totusi am o banuiala ca ar fi din ceva de pe la aprindere...bujie bobina ceva...pt ca el cand l-am luat fura scanteie in draci pe la fisa...ba pe cadru ba pe motor...si ma gandesc ca a afectat cumva buna functionare a bobinei , precizez ca bujia are culoare caramizie deci nu cred ca ar fi probleme de amestec....ce imi vine mie in cap e in felul urmator,..cand ajung in turatie mare scanteia trebuie sa aiba o intensitate mai mare deoarece fiind mai multa benzina sa poata sa o aprinda...ma gandesc ca in momentu cand ajunge la o anumita turatie se produce fenomenul gen : benzina multa scanteie slaba nu are loc explozie apoi motorul revine in turatie mica are loc explozie si de aceea merge in suturi ca sa zic asa...asta gandesc eu acum...sper sa nu gresesc pe undeva...o sa incerc sa schimb bobina bujie etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai masurat nivelul in camera?

Bujia e noua?

bujia nu este noua intradevar , si nivelul in camera nu l-am masurat deoarece are plutitor care nu se regleaza e din plastic si nu are tablita din aia ca sa ai cum sa dai nivelul mai mare sau mai mic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia arata asa si este champion RG6YC si in carte scrie ca trebuie NGK CR8E



E reglabil prin deformare :)

Masoara-l

bun si cum sa il masor? sincer nu am mai facut asta niciodata.. si cat ar trebuii sa am ?

post-81713-0-29171100-1390224453_thumb.jpg

Editat de Effect20CM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masori nivelul cu un furtun transparent pe care il montezi pe stutul care iese din partea inferioara a camerei de nivel constant. Faci o bucla cu furtunul spre in sus. Dai drumu la surubul de drenaj al carburatorului si vezi unde e nivelul in furtun. Acolo e si nivelul in carburator.

Nu stiu pe de rost care e nivelul dar in general e la nivelul la care e si paharul camerei de nivel.

 

Din cum arata bujia, pare sa mearga cam sarac, asa cum ti-am si zis. Cel mai bine m-am inteles cu bujiile japoneze - NGK, Denso. Champion nu am folosit si nu stiu daca sunt bune sau proaste.

 

In imagine vezi cum se masoara nivelul. E de la alt tip de carburator dar e suficient cat sa iti faci o idee.

post-14189-0-19502400-1390225558_thumb.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce distanta are intre electrozi? In poza pare foarte mare. La turatie mare, daca e obosita bobina, e posibil ca bujia sa nu-ti mai dea scanteie cum trebuie, iar daca distanta dintre electrozi e mare problema se agraveaza.

Totusi, din clip, parca ar ramane motorul fara benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masori nivelul cu un furtun transparent pe care il montezi pe stutul care iese din partea inferioara a camerei de nivel constant. Faci o bucla cu furtunul spre in sus. Dai drumu la surubul de drenaj al carburatorului si vezi unde e nivelul in furtun. Acolo e si nivelul in carburator.

Nu stiu pe de rost care e nivelul dar in general e la nivelul la care e si paharul camerei de nivel.

 

Din cum arata bujia, pare sa mearga cam sarac, asa cum ti-am si zis. Cel mai bine m-am inteles cu bujiile japoneze - NGK, Denso. Champion nu am folosit si nu stiu daca sunt bune sau proaste.

 

In imagine vezi cum se masoara nivelul. E de la alt tip de carburator dar e suficient cat sa iti faci o idee.

ok asa o sa fac cu nivelul multumesc mult de tot si am intelesc cum trebuie sa il masor si cu bujia o sa dau comanda de alta NGK si sa vedem ce si cum , dar acum daca nivelul sa zicem ca e prea mic cum il dau mai mare? stiu cum se da din plutitor dar asta fiind de plastic imi e sa nu il rup :( ...

 

Ce distanta are intre electrozi? In poza pare foarte mare. La turatie mare, daca e obosita bobina, e posibil ca bujia sa nu-ti mai dea scanteie cum trebuie, iar daca distanta dintre electrozi e mare problema se agraveaza.

Totusi, din clip, parca ar ramane motorul fara benzina.

distanta nu am cu ce sa o masor dar informativ am indoit o coala a4 in 3 (adica ar venii 4 coli una peste alta) si intra in distanta dintre electrozi si nu lejer...sper sa intelegi cam cat este , din pacate nu am o lera sa o masor....Salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok asa o sa fac cu nivelul multumesc mult de tot si am intelesc cum trebuie sa il masor si cu bujia o sa dau comanda de alta NGK si sa vedem ce si cum , dar acum daca nivelul sa zicem ca e prea mic cum il dau mai mare? stiu cum se da din plutitor dar asta fiind de plastic imi e sa nu il rup :( ...

 

Daca plutitorul are suportul doar din plastic, e mai greu sa il deformezi pt ca poti sa-l distrugi. Masoara nivelul doar sa te asiguri ca e totul in regula.

La curatarea carburatorului ai demontat toate jiglerele si te-ai asigurat ca nu ai gauri infundate?

Atentie cand insurubezi aceste piese di bronz, nu le strange tare pentru ca se rup foarte usor.

 

Pt motocicleta ta, NGK recomanda o bujie mai rece. Foarte posibil ca pe vremea asta, si nu numai, sa functioneze bine si cu CR8E.

Din cate se vede in poze, bujia champion pe care o ai, nu seamana de loc la electrod (posibil si la lungimea filetului), cu bujia recomandata.

http://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/MOTORRAEDER/ZUENDKERZEN/HONDA/CBR%2520125%2520R/CR9E/5989/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca plutitorul are suportul doar din plastic, e mai greu sa il deformezi pt ca poti sa-l distrugi. Masoara nivelul doar sa te asiguri ca e totul in regula.

La curatarea carburatorului ai demontat toate jiglerele si te-ai asigurat ca nu ai gauri infundate?

Atentie cand insurubezi aceste piese di bronz, nu le strange tare pentru ca se rup foarte usor.

 

Pt motocicleta ta, NGK recomanda o bujie mai rece. Foarte posibil ca pe vremea asta, si nu numai, sa functioneze bine si cu CR8E.

Din cate se vede in poze, bujia champion pe care o ai, nu seamana de loc la electrod (posibil si la lungimea filetului), cu bujia recomandata.

http://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/MOTORRAEDER/ZUENDKERZEN/HONDA/CBR%2520125%2520R/CR9E/5989/p

plutitorul este tot din plastic sper sa nu fie nevoie sa umblu la el...jiglerele sunt curatate si suflate cu spray de carburator ( 2+2 parca era ) si totate orificiile din carburator suflate cu spray la randul lor...cat despre bujie la lungimea filetului este la fel decat ca in poza care am postato eu se vede asa mic ca este facuta ft de aproape...intradevar forma electrozilor este alta...la a mea cel central este scos mai in afara fata de cea recomandata...Multumesc pentru sfaturi o sa ma apuc curand de ea , momentan nu am timp si banii necesari (trebuie sa ai fac schimbul de ulei) un ulei bun ce ai putea sa imi recomanzi ? in carte scrie 10w30 o sa iau motul 7100 10w30 dar ma gandeam sa ai iau unul ceva mai gros gen 10w50...deoarece motorul are 28 de mii km si nu stiu sigur daca sunt reali sau nu...Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...