Sari la conținut

iarasi o problema la cbr 929


lessy
 Share

Postări Recomandate

salutari la toata lumea! iarasi am o problema la cbr 929. deci am fost nevoit sa schimb motorul pentru ca cel original si-a dat duhul.OK.motocicleta timp de 4 luni statea desfacut in camera.si bateria era in camera la temperatura ok doar ca nu a fost folosit si nu a fost reincarcat.bateria este un rombat de 8 amperi si max 2 ani are. alalta ieri am pornit pentru prima oara motorul cu noul motor schimbat dupa 4 luni.bateria invartea si si a pornit bine.nu facea figuri motorul.am lasat bateria montata pe motor si am asteptat ziua cealalta sa o scot la plimbare.buuun. ieri iara vreau sa pornesc sa duc afara din casa si incep problemele.... abia abia invartea dar a pornit apoi incet incet scade turatia si se opreste.iara vreau sa pornesc iara tot asa facea.cand accelerem murea. a treia oara ciuciu, nu mai avea suficient curent bateria. astazi l-am pus pe redresor bateria.dupa vreo 2 ore pun pe motor.dau sa porneasca,porneste. dupa 5 sec se opreste. iara dau sa porneasca porneste mai greu dar porneste. iara 4-5 sec si se opreste.iara mai pornesc iara se opreste dupa 4-5 sec.daca pornesc si accelerezi in primele 4-5 sec ok dar dupa alea 4-5 sec se opreste.dupa acela iara bateria nu mai avea putere.amu l-am pus pe redresor iara. ce dracu poate avea? mufele de la releu l-am verificat si am dat pe ele su spray de contacte.arata ca nou.mentionez ca un aparat de masurat nu am dar fac rost cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria era cumparat in 2012 dec. anu trecut lam folosit mobra pana in octombrie cu bateria acela. fara probleme!!! pornea oricand fara probleme.ia fost deajuns atunci 8 amperi in 2013. amu anu aceasta deja nu ajunge?? :crack: nu cred ca cel 8 amperi ar fi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus motorul, dar ai sincronizat injectia, ai schimbat bujii, ai masurat fise? Incearca si cu benzina noua, poate, poate.

 

PS: Cand o lasi sa se incalzeasca putin, face la fel?

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am patit asa anul trecut. Intr-o zi pornea fara nici o problema, iar a doua zi dimineata nimic. Am reusit sa o pornesc impinsa, dar in scurt timp s-a oprit din nou (eram in oras deja.. :) nu aveam ce face... am lasat-o acolo, am adus bateria veche de acasa, am montat-o si a pornit). Si eu daca o acceleram se oprea. Era stricata releul de incarcare, incarca prea mult.. bine ca nu am stricat bateria noua. Pate ca si tu ai aceeasi problema. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina noua am in ea.ieri si astazi nici nu mergea atat sa se incalzeasca.dupa 5 sec se oprea.cu baterie de masina nu am incercat.releu ar fi de vina??? sau ceva releu?



sau bateria nu mai tine curentul oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari la toata lumea! iarasi am o problema la cbr 929. deci am fost nevoit sa schimb motorul pentru ca cel original si-a dat duhul.OK.motocicleta timp de 4 luni statea desfacut in camera.si bateria era in camera la temperatura ok doar ca nu a fost folosit si nu a fost reincarcat.bateria este un rombat de 8 amperi si max 2 ani are. alalta ieri am pornit pentru prima oara motorul cu noul motor schimbat dupa 4 luni.bateria invartea si si a pornit bine.nu facea figuri motorul.am lasat bateria montata pe motor si am asteptat ziua cealalta sa o scot la plimbare.buuun. ieri iara vreau sa pornesc sa duc afara din casa si incep problemele.... abia abia invartea dar a pornit apoi incet incet scade turatia si se opreste.iara vreau sa pornesc iara tot asa facea.cand accelerem murea. a treia oara ciuciu, nu mai avea suficient curent bateria. astazi l-am pus pe redresor bateria.dupa vreo 2 ore pun pe motor.dau sa porneasca,porneste. dupa 5 sec se opreste. iara dau sa porneasca porneste mai greu dar porneste. iara 4-5 sec si se opreste.iara mai pornesc iara se opreste dupa 4-5 sec.daca pornesc si accelerezi in primele 4-5 sec ok dar dupa alea 4-5 sec se opreste.dupa acela iara bateria nu mai avea putere.amu l-am pus pe redresor iara. ce dracu poate avea? mufele de la releu l-am verificat si am dat pe ele su spray de contacte.arata ca nou.mentionez ca un aparat de masurat nu am dar fac rost cumva.

 

Am intalnit si eu problema asta (nu-i mare scofala) dar nu o sa ma ostenesc sa iti explic nimic pentru crima care o faci Limbii Romane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zeus, tu, din judetul din care esti, ar trebui sa stii mai bine de atat.

nu inteleg de ce naiba ai mai scris ...sa te dai mare ca ai intalnit problema?!

 

omul are probleme cu motorul, daca vrei sa il ajuti il ajuti, chiar daca presupun ca e maghiar, daca nu...nu

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intalnit si eu problema asta (nu-i mare scofala) dar nu o sa ma ostenesc sa iti explic nimic pentru crima care o faci Limbii Romane...

extraordinar, omul are o problema si noi o ardem...aiurea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau frate ca ai dat iaras de necaz.Am intalnit si eu problema asta acum cativa ani ,de la baterie era..pune o baterie mai mare si bine incarcata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, din cate am citit eu(poate mi-a scapat ceva) omul nu a verificat nici o clipa daca releul ala de incarcare baga cat trebuie(sau daca baga vreun pic). Nu are rost sa schimbe baterii daca nu verifica releul intai. Abia dupa ce verifica releul poate sa se gandeasca la o baterie, deoarece, din diverse motive nu se incarca suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoreta veche de 14 ani a ramas fara motor. I s-a instalat un alt motor vechi si el de cel putin 13 ani, Dzeu stie citi km o avea si cel "nou" instalat. A masurat cineva compresia in la cilindri? Citi bari are pe fiecare cilindru? Daca astia sint in parametri, avind in vedere ca e frig, poate sa fie problema la termostatul care actioneaza socul automat, cel ce taie aerul la pornirea la rece. Am avut aceasta ultima problema la 954, mi-a luat toata iarna sa-mi dau seama ce avea, Nici un mecanic calificat nu a avut habar de asa ceva, nici nu aveau cum sa stie, ca toti nu fac altceva decit sa schimbe baterii, bujii, etc.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai abandonat bateria 4 luni si acum ai pretentii sa fie buna? Ia-ti gandul, bateria ta e moarta demult,poti sa o arunci la gunoi(s.o dai la achimb adica) si sa cumperi una noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok.verific incarcarea.daca e ok atnci schimb bateria.ceva compresie tot are motorul aceasta.nu a fost masurat compresia.dar ca nu cred ca pe la motor ar fi problema ci mai degraba pe la curent ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na jagi , ai intrat in gura lupului :)).

 

 

 

La subiect. Bateria nu e noua ,are 2 ani . Nu e buna , e subdimensionata. Se poate pune pe redresor , deci nu e moarta. Releul si statorul dau muulte batai de cap la ele, sunt sigur ca nu functioneaza in parametri ,dar nu e cauza aici. Daca porneste si da sa moara,pot fi o multime de cauze printre care regulatorul de presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil nu incarca baterie, trebuie verificat sistemul de incarcare.

Amperajul nu prea conteaza cat timp nu ai avut probleme pana acuma.

 

Am vazut odata o Honda rr mai veche care mergea pe o baterie descarcata si mergea foarte prost (cu fum, nu tragea, ..), am impresie ca sunt cam sensibile la voltajul. Asa ca e posibil sa merge mai bine odata ce ai rezolvat problema cu incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa fie bateria de vina daca zice ca motoru porneste de 3-4 ori cu bateria si de fiecare data motorul sta numai 3-5 secunde pornit dupa care se opreste si iara il porneste cu acelasi baterie. Daca era moarta nu il mai pornea inca o data sau invartea electromotorul foarte slab.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e honda..ce pretentii ai?

Daca stiam ca hondele nu merg iarna, mai bine o pastram pe a mea, ca a pornit si azi si taiam biletele la 'minune' :crack: o fi din cauza anului, '84 a fost un an bun (pt cine?...asta nu stiu, ca eu sunt mai tinerel).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e iarna DA,dar sta in casa,26 grade,regulatoru de presiune a fost schimbat cu unul nou nout cand am cumparat mobra.nu am masaurat incarcarea.urmeaza... pun o baterie de masina(am facut rost) sa vad tot asa merge...

 

 

nu am avut mai mult euroi decat pentru un HONDA...

 

 

:alcy:

:thanks:



am pus bateria de 8 amperi de moto.am pornit si moare dupa cateva secunde,iara pornesc iara moare.las cateva secunde iara pornesc si porneste,nu se opreste.numai moare,merge bine

 

ce dracu poate sa aiba?pornesc si e ok.merge fara probleme

de ce a facut figuri oare?



deci acuma nu mai spune nimeni nimica....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...