Ruben Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Buna seara! Zilele astea ma'm apucat sa fac schimbul de ulei la mobra mea..am desfacut frumos busonul sa dau drumu uleiului uzat sa curga,si deodata imi cade un arc si un fel de bolt ceva din baia de ulei. Acum ma intreb de la ce poa'sa fie chistiile astea? Oricum in baie nu aveau ce cauta. Va rog daca ma poate lamurii cineva de la ce este..e un motor de 125 in 5trepte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) prevad ca trebuie sa desfaci motorul.o sa ne ajute TNG cu un raspuns,ca de obicei.MULTUMIM GEORGE Editat Februarie 7, 2014 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) Ambreiajul cum iti merge? Eu zic ca e un arc de la ambreiaj. Cam asa arata, dar m-as mira. Oricum, daca se cauta dupa model in manual, se gaseste piesa... Editat Februarie 7, 2014 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 7, 2014 Autor Share Postat Februarie 7, 2014 Ambreiajul imi merge chiar bine,doar ca mie mi se pare ca e scurt..) trebuie neaparat sa il pun inapoi? Daca merge si asa...adica ce se poate intampla.:s Multumesc celor ce mi'au raspuns!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 7, 2014 Autor Share Postat Februarie 7, 2014 Cu siguranta trebuie pus la loc!! Te sfatuiesc sa mergi la Mihai de la Dimar (vad ca esti din Suceava), sigur ii da de cap. Daca vrei iti dau eu nr sau de telefon. . Da,chiar te rog sa imi dai numarul sau de telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Si de preferat( foarte recomandat) sa nu pornesti motorul. Iti mai trebuie un surub care e prin baia de ulei, probabil. Arcul ala nu sta de capul lui acolo(din ce vad, tie ti-a cazut arcul si "ghidajul"). Ori dai baia de ulei jos, ori il pescuiesti cu un magnet de pe fundul baii de ulei. Interesanta intamplare, dar nu stiu cum ar incapea arcul si ghidajul prin busonul de golire a uleiului.....si s-a cada si de buna voie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) Cauta sa schimbi uleiul pe busonul corespunzator data viitoare si lasa arcul si supapa de la intinzatorul hidraulic al distributiei la locul lui...sau cel mai indicat ar fi sa mergi la un mecanic... Busonul de ulei la tine este in cu totul alta parte Chiar e primul schimb de ulei pe care il faci...bravo pentru curaj si determinare. Editat Februarie 7, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 mai degraba e intinzatorul de la distributie, cum spune si unchiu'. Greu de crezut ca arcul s-ar strecura intre abreiaj si capac, dar nu e imposibil; plus ca ar fi facut zgomot/urat ambreiajul. Dupa cum arata acel "bolt" e mai degraba un cui intinzator ceva. Ia manualul si vezi taman ce ti s-a dezasamblat. Si eu cred ca ai desfacut de la intinzator mai degraba decat busonul; asa s-ar explica cum au avut si cele 2 piese loc sa "curga" afara cu uleiul. Cum au spus si mai sus, de preferat sa nu pornesti motorul pana nu te lamuresi ce-i cu ele; daca-i de la distributie, sa nu sara de la punct. Mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLR-BV Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Daca te uiti atent,sunt doua suruburi la baia de ulei.Din greseala l-ai desfacut pe cel care nu trebuia.Daca studiezi mai bine problema,cu motorul pornit fara acel bolt nu-ti sta in pozitia neutru ,doar daca misti de mai multe ori schimbatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Mai mult ca sigur nu e de la ambreiaj, eu nu am vazut un buson de scurgere de ulei prin care sa iasa un arc de la ambreiaj. Daca ar face o poza de la locul extractiei, sigur se gaseste un raspuns ferm. "*sa* cada de buna voie"--m-am prostit Editat Februarie 8, 2014 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Dubios . pune mana si da baia de ulei jos si fa o inspectie vizuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 8, 2014 Autor Share Postat Februarie 8, 2014 Hai frate ca nu's chiar asa den"copac"'incat sa nu stiu cum se face un schimb de ulei,si carebe busonul de evacuare,totusi fac mecanica auto de ceva vreme..):)) mam mirat si eu de treaba asta deci pur si simplu a cazut din baie si in motor sau pe la intinzator nu am unblat de loc,ca recent mi lam cumparat. Deci e sigur din baie Daca te uiti atent,sunt doua suruburi la baia de ulei.Din greseala l-ai desfacut pe cel care nu trebuia.Daca studiezi mai bine problema,cu motorul pornit fara acel bolt nu-ti sta in pozitia neutru ,doar daca misti de mai multe ori schimbatorul. deci cam ai dreptate foarte greu gasesc pozitia neutru cand stau pe loc,tot trebuie so frec pana il gasesc, din mers intra mai usor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Nu crezi ca este vorba de supapa de suprapresiune fiind mecanic auto stii despre ce vorbesc? Adica asa ceva: Editat Februarie 8, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Scuze pentru exprimarea de maii sus , referitoare la "intinzator hidraulic"...revin si zic doar INTINZATOR.(si o si sustin ...asa pe NV) Ca sa ne lamuresti (si sa te lamurim), fa te rog doua poze cu "burta" motorului, una de pe stinga si una de pe dreapta ca sa primesti un raspuns concret...si te simti lezat atunci cand ceri ajutor pe un forum public, sunt destui care au facut greseli de genul asta si "la case mai mari", greseala este un element important in procesul de asimilare a cunostintelor. Dar tu spui ca esti mecanic si ar trebui sa oferi ceva informatii ajutatoare cand intrebi ceva, spre ex : crezi ca era relevant sa ne spui ca e in "5trepte"? Rugamintea mea ar fi sa atasezi totusi macar doua imagini dupa cum ti-am spus mai sus, Spor Inclin sa cred ca ai desfacut asta Si ar fi trebuit sa desfaci asta : Ma repet: Fa te rog doua poze la burta motorului tau si indica-ne care surub este cel pe care l-ai desfacut tu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 8, 2014 Autor Share Postat Februarie 8, 2014 Am doar practica la un service auto,nu sunt mecanic...ok cu pozele o sa revin in zilele urmatoare,momentan sunt plecat deci nu pot face poze.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 ha ha ha inca unu care da drumu la ulei pe la intinzatorul lantului de distributie ha ha ha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etzmz Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) FLR-BV ti a raspuns corect,:ai desfacut busonul care tine in pozitie axul care actioneaza furcile in cutia de viteze.O sa-ti sara dintr-o viteza in alta din mers si nu prea o sa gasesti neutrul.Trebuie montat cu partea cu diametrul mai mic inspre motor,dupa care vine arcul si la urma busonul. Editat Februarie 8, 2014 de etzmz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 8, 2014 Autor Share Postat Februarie 8, 2014 Frate..iam dat drumu la ulei pe partea dreapta am si ochiul ala care arata nivelul de ulei..e si inscriptionat acolo si cat ulei sa pun. Iam dat drumu de la busonul corect! Din viteza numi sare deloc..am iesit cu ea si dupa ce iam pus alt ulei, am mers destul de mult si mers agresiv ...si nu am avut treaba sami sara sau sa numi intre in viteza..:| merge perfect..doar ca nu aveam idee de la ce is chestiile alea..:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Babalau Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 "Si marmota invelea ciocolata in staniol" am avut si eu un motoras de genu si nu mi-au ramas piese cind am schimbat uleiul, dar pune si tu poze cu "obectetele" in cauza,de unde vin si cam de unde le-ai scos tu . Dau o bere daca mi le dai mie ca si asa nu iti folosesc daca merge motoru` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Mai baiete crede-ma ala e intinzatorul patinei de la distributie a se introduce in gaura cu partea subtire inainte dupa care cu surubul presezi arcul.Ai lantul inca in buna stare si nu se intampla mare lucru pana sa zornaie si sa sara de la punct.Hai nu mai face pe viteazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Babalau Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Mai baiete crede-ma ala e intinzatorul patinei de la distributie a se introduce in gaura cu partea subtire inainte dupa care cu surubul presezi arcul.Ai lantul inca in buna stare si nu se intampla mare lucru pana sa zornaie si sa sara de la punct.Hai nu mai face pe viteazul. Lasa "baietu sa imi dee mie pesele" daca nu ai mai trebuie,ce esti "individios"? Editat Februarie 8, 2014 de Babalau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Cauta sa schimbi uleiul pe busonul corespunzator data viitoare si lasa arcul si supapa de la intinzatorul hidraulic al distributiei la locul lui...sau cel mai indicat ar fi sa mergi la un mecanic... Busonul de ulei la tine este in cu totul alta parte Chiar e primul schimb de ulei pe care il faci...bravo pentru curaj si determinare. Sa gresesti asa, pana la urma, e omeneste si i se poate intampla (aproape)oricui la inceput, dar ma amuza inversunarea "protagonistului": Hai frate ca nu's chiar asa den"copac"'incat sa nu stiu cum se face un schimb de ulei,si carebe busonul de evacuare,totusi fac mecanica auto de ceva vreme. Am doar practica la un service auto,nu sunt mecanic... Frate..iam dat drumu la ulei pe partea dreapta am si ochiul ala care arata nivelul de ulei..e si inscriptionat acolo si cat ulei sa pun. Iam dat drumu de la busonul corect! Editat Februarie 8, 2014 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 Deci cam incep sa ma indoiesc de siguranta mea ca am scos busonul corect..).scuza'tima pentru contraziceri.. Abia azii cand am facut pozele am observat ca acolo is 2suruburi..:-s eu l'am scos pe primul cred..adica asa tind a crede..de asta cand am dat capacul dun partea dreapta de la motor jos,mi'a curs ulei deci uleiul la care iam dat eu drumu nu era de la baie..( Acum ce'i de facut daca acolo nu mai este ulei? Ambreiajul cum iti merge? Eu zic ca e un arc de la ambreiaj. Cam asa arata, dar m-as mira. Oricum, daca se cauta dupa model in manual, se gaseste piesa... e chinezesc motorul..nu'i gasesc manualul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 10, 2014 Admin Share Postat Februarie 10, 2014 Un sfat prietenesc, avand in vedere ca sustii ca esti mecanic/ai facut practica de mecanic auto..apuca-te de altceva, spre binele tau, pina nu-i distrugi cuiva masina cu mecanica ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 Un sfat prietenesc, avand in vedere ca sustii ca esti mecanic/ai facut practica de mecanic auto..apuca-te de altceva, spre binele tau, pina nu-i distrugi cuiva masina cu mecanica ta! nu iti fa tu griji ca'i distrug masina cuiva..stai relax ziceam doar ca mai fac practica la un service uneori..atata tot.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.