rares_04cpl Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Ma tot bate gandu sa-i pun la gs roata spate de katana pentru ca am vazut ca se monteaza usor , intrebarea e , s-ar comporta ciudat motocicleta daca trec de la 130 la 160 dimensiunea la cauciuc? as mai putea s-o inclin cum trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 O sa arate ca un tractor, roata fata ingusta si pe spate dubla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 multe motociclete au 110 pe fata si 160 pe spate . nu asta-i problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Banuiesc cand ai spus GS , este un BMW, pune roate aia lata de 160 si mai vorbim pe urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) suzuki defapt:)) gs 500 , n-avea cum sa fie bmw ,.pentru ca bmw are lantu pe dreapta ! Editat Februarie 17, 2014 de rares_04cpl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Moto: nicuna! Membru 406 posts Gender:Male Moto: nicuna! Numar: bn-xx-xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 Moto: nicuna! Membru 406 posts Gender:Male Moto: nicuna! Numar: bn-xx-xxx cand am spus katana si gs si schimbatu de roti , era clar ca vorbeam de aceeasi marca , hai ca gs are si bmw dar katana,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Parerea mea, si am mers pe un gs, daca vrei sa imbunatatesti ciclistica, ia-ti alta motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Oricum eu sunt de parere ca o sa arate caraghios, nu degeaba constructorul acestei motorete a aleg acele dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Da de ce vrei sa pui o roata mai lata ? Eu la TA am 120 merge bine nu am nici o problema (cauciucu mai mic e mai ieftin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=25426.0 n-arata rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 eu zic sa o lasi asa cum e ... ca nu degeaba au pus japonezii aia dimensiunile alea. Clar ii va afecta ceva. Eu desi pe motoretul meu pot pune 120 fata si 160 spate tot pe alea pe care le scrie in cartea ei o sa le pun, adica 110/150. Vorba lu falkenberg daca e schimba atelaju si gata. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 pentru aspect as face chestia asta , si pentru aderenta mai buna , dar scade aceeleratie , scade v max. si creste consumul , cred ca voi renunta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 pentru aspect as face chestia asta , si pentru aderenta mai buna , dar scade aceeleratie , scade v max. si creste consumul , cred ca voi renunta ! Nu scade nici o acceleratie, viteza maxima cred ca te apropii de ea de cateva ori in cariera de motociclist pe Gs (nu e tocmai comoda la 200 pe ea, nici stabila nu e), asa ca nu vad de ce te ar afecta o nesemnificativa scadere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Da, se schimba. O sa iei virajele putin mai greu, motoreta o sa se simta mai puturoasa. Depinde si pe ce jante montezi acel 160 - daca tot pe acelea pe care aveai 130 - atunci cauciucul o sa fie ceva mai bombat decat ar trebui si latimea reala o sa fie undeva la 140-150 si nu 160. De ce vrei sa faci asta? O sa consumi mai multa benzina, o sa arate ca un kur si o sa fie mai PUTIN manevrabila. macsim un 150 poti baga pe acele jante, 160 e tuu maci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Da, se schimba. O sa iei virajele putin mai greu, motoreta o sa se simta mai puturoasa. Depinde si pe ce jante montezi acel 160 - daca tot pe acelea pe care aveai 130 - atunci cauciucul o sa fie ceva mai bombat decat ar trebui si latimea reala o sa fie undeva la 140-150 si nu 160. De ce vrei sa faci asta? O sa consumi mai multa benzina, o sa arate ca un kur si o sa fie mai PUTIN manevrabila. macsim un 150 poti baga pe acele jante, 160 e tuu maci. Vrea sa puna 160 pe janta de GSX F, nu de GS, aia suporta 160 fara bombari anormale ale pneului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) Treaba e ca motorul are nevoie de cauciuc nou pe spate , si ma gandeam ca o alternativa varianta asta , dar mai bine renunt , oricum o mai tin 1 an si ceva pana fac 2 ani de A2 si imi pot lua in sfarsit A -ul ,janta de katana este facuta pentru cauciuc de 160 ! daca o sa pun pe janta de gs o sa pun dimensiunea standard! Editat Februarie 17, 2014 de rares_04cpl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) spune-i si tu oricum vrei dar nu ciclistica pentru ca nu exista cuvantul asta in limba romana Editat Februarie 17, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=25426.0 n-arata rau!Sincer nu e mare diferneta de 'luc' (look)Sau poate asa se vede pe tel.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Nu pateste nimic, urmeaza tutorialul din linkul pus tot de tine, ciclistica e discutabila, decat un cauciuc patrat pe 130 mai bine unul rotund pe 160. Aderenta in plus e discutabila, dar gasesti cauciucuri mult mai aderente pe 160 decat pe 130 asta e sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Parerea mea, si am mers pe un gs, daca vrei sa imbunatatesti ciclistica, ia-ti alta motocicleta. LIKE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 Parerea mea, si am mers pe un gs, daca vrei sa imbunatatesti ciclistica, ia-ti alta motocicleta. nu tin mortis sa-i imbunatatesc manevrabilitatea , ca celalalt cuvant folosit se zice ca nu exista in dex , motorul l-am luat pentru ca e ieftin si bun la categoria A2 si pentru a ma familiariza cu pozitia mai sport de condus , fiind obisnuit cu pozitia de pe supermoto, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Da, intre timp ai scris ca motivul era unul estetic. GS e o motocicleta buna pentru ce a fost conceputa. Nu m-as bate capul prea mult daca oricum peste ceva timp o inlocuiesti cu alceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 O sa ai probleme la ITP, mai ales ca 160 sare in ochi pe linga 130, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Poti monta janta de katana fara probleme! Ciclistica nu se modifica prea mult, va fi mai stabila la viteze mari dar se va inclina o idee mai greu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.