Sari la conținut

S-ar schimba ciclistica?


rares_04cpl
 Share

Postări Recomandate

eu zic sa o lasi asa cum e ... ca nu degeaba au pus japonezii aia dimensiunile alea. Clar ii va afecta ceva. Eu desi pe motoretul meu pot pune 120 fata si 160 spate tot pe alea pe care le scrie in cartea ei o sa le pun, adica 110/150. Vorba lu falkenberg daca e schimba atelaju si gata. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru aspect as face chestia asta , si pentru aderenta mai buna , dar scade aceeleratie , scade v max. si creste consumul , cred ca voi renunta !

 

Nu scade nici o acceleratie, viteza maxima cred ca te apropii de ea de cateva ori in cariera de motociclist pe Gs (nu e tocmai comoda la 200 pe ea, nici stabila nu e), asa ca nu vad de ce te ar afecta o nesemnificativa scadere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se schimba. O sa iei virajele putin mai greu, motoreta o sa se simta mai puturoasa.



Depinde si pe ce jante montezi acel 160 - daca tot pe acelea pe care aveai 130 - atunci cauciucul o sa fie ceva mai bombat decat ar trebui si latimea reala o sa fie undeva la 140-150 si nu 160.

De ce vrei sa faci asta? O sa consumi mai multa benzina, o sa arate ca un kur si o sa fie mai PUTIN manevrabila.



macsim un 150 poti baga pe acele jante, 160 e tuu maci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se schimba. O sa iei virajele putin mai greu, motoreta o sa se simta mai puturoasa.

 

Depinde si pe ce jante montezi acel 160 - daca tot pe acelea pe care aveai 130 - atunci cauciucul o sa fie ceva mai bombat decat ar trebui si latimea reala o sa fie undeva la 140-150 si nu 160.

De ce vrei sa faci asta? O sa consumi mai multa benzina, o sa arate ca un kur si o sa fie mai PUTIN manevrabila.

 

macsim un 150 poti baga pe acele jante, 160 e tuu maci.

 

Vrea sa puna 160 pe janta de GSX F, nu de GS, aia suporta 160 fara bombari anormale ale pneului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e ca motorul are nevoie de cauciuc nou pe spate , si ma gandeam ca o alternativa varianta asta , dar mai bine renunt , oricum o mai tin 1 an si ceva pana fac 2 ani de A2 si imi pot lua in sfarsit A -ul ,janta de katana este facuta pentru cauciuc de 160 ! daca o sa pun pe janta de gs o sa pun dimensiunea standard!

Editat de rares_04cpl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pateste nimic, urmeaza tutorialul din linkul pus tot de tine, ciclistica e discutabila, decat un cauciuc patrat pe 130 mai bine unul rotund pe 160.

 

Aderenta in plus e discutabila, dar gasesti cauciucuri mult mai aderente pe 160 decat pe 130 asta e sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea, si am mers pe un gs, daca vrei sa imbunatatesti ciclistica, ia-ti alta motocicleta.

nu tin mortis sa-i imbunatatesc manevrabilitatea , ca celalalt cuvant folosit se zice ca nu exista in dex , motorul l-am luat pentru ca e ieftin si bun la categoria A2 si pentru a ma familiariza cu pozitia mai sport de condus , fiind obisnuit cu pozitia de pe supermoto,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, intre timp ai scris ca motivul era unul estetic.

GS e o motocicleta buna pentru ce a fost conceputa. Nu m-as bate capul prea mult daca oricum peste ceva timp o inlocuiesti cu alceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...