2 fast Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Salut!am un kawasaki zx9r 1999!nu l-am pornit de vreo 3 ani si dupa ce l-am pornit becul de la ulei imi sta aprins tot timpul!m-am uitat la nivel la ulei si e ok!problema e ca nu circula uleiul!motorul parca se gripeaza iar nivelul uleiului imi sta acelasi indiferent daca e pornit sau oprit ceea ce nu e normal!ce poate avea?e un senzor?o siguranta?pompa de ulei sau ce?cine stie rog sa imi dea un sfat ceva....sa pot verifica!sunt din botosani si nu prea sunt service-uri prin zona si tot ce pot face momentan e sa verific singur!nici fum nu mai scoate ca inainte mai scotea acum deloc! asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) Pompa de ulei, filtrul de ulei... pune un filtru si ulei nou pentru inceput. Daca nu dispare imediat dupa ce ai dat la automat uleiul de la geam, opreste motorul sa nu-l faci praf. Editat Februarie 26, 2014 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) Daca nu este filtrul imbacsit de atata timp , ce nu ar fi de mirare , atunci ai sanse sa ai pompa de ulei dusa . Bafta . Editat Februarie 26, 2014 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 26, 2014 Autor Share Postat Februarie 26, 2014 uleiul e schimbat cu tot cu filtru!0 km rulati filtru e ok uleiul curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Si eu zic la fel, pompa de ulei ori nu lucreaza ori nu face fata... schimba filtru si uleiul si mai incearca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Atunci . . . . poate fi pompa . Ma retrag , ma depaseste problema . Succes . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 26, 2014 Autor Share Postat Februarie 26, 2014 mai incerc zilele astea cu un alt ulei!pot folosi un ulei auto de proba fara sa ies cu el?doar de pornire sa verific daca e ok pompa? si ce anume ar trebui sa vad la pompa de ulei daca e dusa sau nu?iar pompa de ulei se afla in continuarea pompei de apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Daca zici ca uleiul este nou... (sa fie schimbat recent... nu nou dar de 3 ani), nu ar trebui sa fie de la ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Nu baga pompa ulei.Nu mai incerca sa o pornesti pana ce nu dai jos as verifici pompa. Una din probleme sa nu fie sorb infundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) cum ai ajuns la concluzia ca nu circula uleiul ? si zx6r-ul meu mai tine becul aprins dupa schimb ulei+filtru , cateodata . solutia e sa desurubez un pic filtru de ulei (cu motorul pornit) , pana incepe sa dea uleiu pe alaturi , apoi il insurubez si se stinge becul . Editat Februarie 26, 2014 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 26, 2014 Autor Share Postat Februarie 26, 2014 am verificat sorbul si e ok!am tinut motorul putin pornit si becul nu se stinge!uleiul de la geam pe drept ramane la acelasi nivel!l-am accelerat de cateva ori si se opreste brusc ca si cum s-ar cala motorul si de asta mie frica sa mai incerc!oricat de prost ar fi uleiul zic eu ca tot ar trebui sa il circule!ma gandesc ca e pompa!acum nu stiu sigur daca pompa e chiar in prelungirea pompei de apa si ce anume ar trebui sa gasesc daca ar fi dusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Exista un surub, pe care-l dai jos, si poti pune un manometru pentru ulei si verifici presiunea debitata de pompa. Daca nu ai resiunea ai gasit problema, daca ai, la kawasaki mai exista uneori situatii (cam dese) in care dupa ce schimbi filtrul de ulei si uleiul becul nu se stinge, amorsandu-se mai greu traseul pana la filtrul de ulei si acesta in sine. Avand in vedere ca motoreta sta de 3 ani este probabil ca filtrul de ulei sa se fi golit si pana o sa-l umple pentru a deschide supapa de presiune din filtru, nu se stinge becul. Dar daca zici ca atunci cand porneste motorul nu se modifica nivelul de ulei pe ochiul de nivel, inseamna ca pompa nu face ce trebuie sa faca. Verifica angrenajul pompei sa nu fie rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 26, 2014 Autor Share Postat Februarie 26, 2014 cand am dat jos filtru era plin de ulei....problema e ca cu o saptamana in urma l-am pornit si mergea ok se stingea becul!si scotea si putin fum albastrui....ceea ce inseamna ca papa putin ulei!acum nu mai scoate deloc!gasesc de cumparat un manometru ptr ulei?e identic cu cel ptr masini sau....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Iar faptul ca atunci cand tragi de acceleratie se opreste brusc, se poate datora si timpului indelungat de cand sta, pana nu ajunge la temperatura lui, mai face asta. Dar intai verifica tot ce tine de ulei pana sa il pornesti, deoarece daca de la pompa este intr-adevar problema, oricum prin simplul fapt ca l-ai pornit si a mers asa, ai produs uzuri in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 cand am dat jos filtru era plin de ulei....problema e ca cu o saptamana in urma l-am pornit si mergea ok se stingea becul!si scotea si putin fum albastrui....ceea ce inseamna ca papa putin ulei!acum nu mai scoate deloc!gasesc de cumparat un manometru ptr ulei?e identic cu cel ptr masini sau....? orice manometru de ulei isi va face treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 !nu l-am pornit de vreo 3 ani si dupa ce l-am pornit becul ..problema e ca cu o saptamana in urma l-am pornit si mergea ok se stingea becu Vezi ca induci lumea in eroare si risti sa primesti sfaturi gresite . Expune problema cu toate amanuntele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 26, 2014 Autor Share Postat Februarie 26, 2014 nu l-am pornit de vreo 3 ani....pana acum o saptamana!l-am pornit si a mers ok....nu am iesit cu el....l-am lasat vreo 10 min si atat!azi l-am pornit din nou si nu se mai stingea becul!iar nivelul uleiului a ramas acelasi!l-am dat jos am verificat sorbul filtru....curat!am pus inapoi..ulei filtru si tot asa ,....becul nu se stinge iar uleiul ramane la acelasi nivel!scuze ca am omis sa spun de la inceput ca a pornit acum vreo saptamana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 se pare ca uneori ramane aer pe conducte pana la filtru, a postat cineva care a scapat usor un kawa pe jos si i s-a aprins martorul de ulei. a scos desfiletat usor filtrul si a iesit aerul, in timp ce mergea la relanti. eu unul n-am intampinat vreo problema la scuterul meu, ca e kymco ,deh...iar honda e honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 26, 2014 Autor Share Postat Februarie 26, 2014 o sa incerc sa il pornesc si sa ii dau drumul la filtru....poate isi revine Stie totusi cineva daca pot folosi un ulei auto doar sa vericfic?si ce naiba ar trebui sa vad defect la pompa de ulei daca o desfac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 normal ca poti, dar nu este indicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 26, 2014 Autor Share Postat Februarie 26, 2014 am auzit si eu ca nu e bun ptr cutie ca ar patina ambreiajul!eu doar vreau sa verific daca circula uleiul!o sa cumpar si un ulei de moto cu filtru sa il schimb iar desi i le-am schimbat acum o saptamana!e posibil sa fi infundat ceva ca a stat prea mult cel vechi! stie cineva unde e pompa de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 se stie ca la schimbul de ulei la Kawasaki pompele se dezamorseaza,deobicei dupa un schimb de ulei se tureaza un pic mai mare si isi revine,alta cale era desfacerea filtrului de ulei,cineva sa ma contrazica daca nu e asa.eu personal la un zx9 cand am dat uleiul jos la fel statea becul aprins,am turato mai tare si totul e ok..pompa de ulei este in motor,daca vrei sa ajungi la ea desfaci motorul in 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 26, 2014 Admin Share Postat Februarie 26, 2014 stie cineva unde e pompa de ulei? Ai doua maini stangi, incearca sa constientizezi asta. Te-a mai sfatuit cineva, nu te baga unde nu ai habar. Chiar dac nu ai un mecanic moto prin zona intereseaza-te prin zonele limitrofe si du-o la cineva care stie ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 am verificat sorbul si e ok! Ai verificat sorbul dar totusi nu stii unde e pompa de ulei? ce sorb ai verificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2 fast Postat Februarie 26, 2014 Autor Share Postat Februarie 26, 2014 cel ce e cu gura in jos....de plastic din baia de ulei....are o sita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.