sprike Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Honda a prezentat in 2014 un nou model CTX care nu se incadreaza in categoria sport nici in categoria touring. Centrul de greutate jos al motorului, bordul digital, ciclistica pe un nou cadru ( manevrabilitatea unui scuter mai mare) si ambreiajul dublu ( obtional) fac din acesta o motocicleta atractiva. -Ce pare aveti de aspectul de desing al carenelor ? -Este o motocicleta potrivita pentru Romania ? Honda CTX700 Honda CTX1300 Specificatii tehnice Engine: Engine Type Parallel Twin Cylinders 2 Engine Stroke 4-Stroke Cooling Liquid Valves 8 Valves Per Cylinder 4 Valve Configuration SOHC Compression Ratio 10.7:1 Starter Electric Fuel Type Gas Transmission: Transmission Type Manual Number Of Speeds 6 Primary Drive (Rear Wheel) Chain Wheels & Tires: Front Tire (Full Spec) 120/70 ZR17 Rear Tire (Full Spec) 160/60 ZR17 Brakes: Front Brake Type Hydraulic Disc Rear Brake Type Hydraulic Disc Technical Specifications: Wheelbase (in/mm) 60.2 / 1529.1 Fuel Capacity (gal/l) 3.2 / 12 Editat Martie 1, 2014 de sprike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Foarte faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 se pare ca viitorul va fi al cutiilor automate. ceea ce e un lucru bun din punctul meu de vedere, ca si om care nu considera mersul cu motocicleta drept un sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Oribil. Nu stiu cine lucreaza la dep. design la Honda, dar ii saboteaza grupa mare de cativa ani buni. Motociclete fara personalitate, semanand una cu alta...fade, nimic dezirabil. Iar cutia automata e de toata jena, pai ori suntem motoristi, ori scuterici. Dar e de inteles, americanilor lenesi si obezi le e greu sa schimbe si vitezele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Oribil. Nu stiu cine lucreaza la dep. design la Honda, dar ii saboteaza grupa mare de cativa ani buni. Motociclete fara personalitate, semanand una cu alta...fade, nimic dezirabil. Iar cutia automata e de toata jena, pai ori suntem motoristi, ori scuterici. Dar e de inteles, americanilor lenesi si obezi le e greu sa schimbe si vitezele. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobra_00711 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 (editat) Oribil. Nu stiu cine lucreaza la dep. design la Honda, dar ii saboteaza grupa mare de cativa ani buni. Motociclete fara personalitate, semanand una cu alta...fade, nimic dezirabil. Iar cutia automata e de toata jena, pai ori suntem motoristi, ori scuterici. Dar e de inteles, americanilor lenesi si obezi le e greu sa schimbe si vitezele. Subscriu! Editat Martie 2, 2014 de cobra_00711 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 (editat) Honda a prezentat in 2014 un nou model CTX care nu se incadreaza in categoria sport nici in categoria touring. Centrul de greutate jos al motorului, bordul digital, ciclistica pe un nou cadru ( manevrabilitatea unui scuter mai mare) si ambreiajul dublu ( obtional) fac din acesta o motocicleta atractiva. -Ce pare aveti de aspectul de desing al carenelor ? -Este o motocicleta potrivita pentru Romania ? Specificatii tehnice Engine: Engine Type Parallel Twin Cylinders 2 Engine Stroke 4-Stroke Cooling Liquid Valves 8 Valves Per Cylinder 4 Valve Configuration SOHC Compression Ratio 10.7:1 Starter Electric Fuel Type Gas Transmission: Transmission Type Manual Number Of Speeds 6 Primary Drive (Rear Wheel) Chain Wheels & Tires: Front Tire (Full Spec) 120/70 ZR17 Rear Tire (Full Spec) 160/60 ZR17 Brakes: Front Brake Type Hydraulic Disc Rear Brake Type Hydraulic Disc Technical Specifications: Wheelbase (in/mm) 60.2 / 1529.1 Fuel Capacity (gal/l) 3.2 / 12 Cand am vazut in josul postului specificatii tehnice (engine) am zis: uite un post complet. Cand citesc, nimic! Nici CP, nici Nm. Doar ca este V-twin, pe benzina (wow!), starter electric (come on!), 6 viteze (super! doar chopperele cu cilindree mare ce mai au doar 5, in rest cam toate peste 600 au cate 6), frane hidraulice pe disc (wow again!) si un rezervor mic. Sa nu-mi ziceti ca trebuia sa ma uit la filme intai! Multumesc totusi pentru informare, nu vazusem modelul asta. ribil. Nu stiu cine lucreaza la dep. design la Honda, dar ii saboteaza grupa mare de cativa ani buni. Motociclete fara personalitate, semanand una cu alta...fade, nimic dezirabil. Iar cutia automata e de toata jena, pai ori suntem motoristi, ori scuterici. Dar e de inteles, americanilor lenesi si obezi le e greu sa schimbe si vitezele. Sunt de acord ca modelul asta nu e cel mai aratos, dar honda a nimerit si modele frumoase. VFR de 1200 imi pare chiar foarte reusit si cu vopsea de calitate. Nu inteleg ce aveti cu automatele. Mi-ar place una doar ca sa scap de lag-ul schimbatorului (demaraj imbunatatit). De-aia s-au pus si la masini, pentru demaraj, ma refer la cele dublu-ambreiaj (grupul VW are DSG, Audi are tot DSG dar ii zice S-tronic, Bmw are DCT, Benzul are 7G-DCT). Avantajele la schimbat vitezele fata de o manuala sunt imense. Nu sunt dependent de viteza, nu imi place top-speedul, nici la masina nu l-am incercat, in schimb un demaraj rapid da, da, da! Personal fac debreiere-ambreiere mai repede decat reuseste moto sa schimbe viteza intern si trebuie sa am grija sa nu ma grabesc. Ma bate gandul sa ma inscriu in concursuri de liniute. Sa vorbim despre MOTOGP: a aparut cutia SEAMLESS cu care chiar Honda cea neinspirata a avut avans lejer o jumatate de sezon pana cand a reusit si Yamaha sa inglobeze una! Ce mai incoace-incolo, asta e viitorul pentru cei care vor sa se dea "REISING"... Este vorba de un schimb de viteze in doar 9miimi de secunda. Poate careva mai repede pe o manuala? Muhaha...! http://www.popularmechanics.com/cars/motorcycles/motorsports/the-ridiculous-motorcycle-racing-tech-of-motogp-3#slide-3 Si acum inca mai sunt unii care cred ca ABS-ul din talpa lor (aflat "la purtator") e mai bun decat cel montat pe masina. Sper sa nu ajungem ca ei. O sa fie si de-aia care vor crede ca si ESP-ul e o prostie, de parca ei ar putea frana doar o roata in caz de ceva. CTX 700 Naked arata mai bine decat cel cu parbriz, desi nu sunt prieten cu nakedurile. Hornetul e unul din putinele naked care imi plac. http://www.cycleworld.com/2013/05/15/2014-honda-ctx700-ctx700n-first-ride-review-photos-specs/ Editat Martie 2, 2014 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 ABS si controlul tractiunii, suspensii inteligente etc. sunt ok, ca un plus pentru siguranta. Dar cutia vietii automata...nu amesteca MotoGp cu ce e pe strada. Si nu mi zi de performante uluitoare la demaraj cu automata, ca nu de aia e pusa pe balena de Q7,de exemplu si nici pe restul casalotilor de 2 tone pentru care 0,02 sec. la demaraj e total irelevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rola Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 (editat) faina Editat Martie 2, 2014 de rola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 Este parallel twin. Doar ca este V-twin, pe benzina (wow!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 (editat) ABS si controlul tractiunii, suspensii inteligente etc. sunt ok, ca un plus pentru siguranta. Dar cutia vietii automata...nu amesteca MotoGp cu ce e pe strada. Si nu mi zi de performante uluitoare la demaraj cu automata, ca nu de aia e pusa pe balena de Q7,de exemplu si nici pe restul casalotilor de 2 tone pentru care 0,02 sec. la demaraj e total irelevant. N-am zis ca e cutia vietii, doar ca poate mai multe decat o manuala (aici ma refer doar la cele dublu ambreiaj, multe din cele mono sunt mai lente decat una manuala). Nu ma refeream la casaloti de 2 tone, e clar ca acolo e pentru lene. Ma refer la cele sport: Bugatti Veyron (DSG), S3 si alte 2.0tfsi cu S-tronic, Bmw cu DCT pe M3 si Z4... la casaloti din astia, mai intrati la dieta. Ma uit la ce e in motogp si clasele mari de masini (gen S-klasse) pentru ca intai acolo apar toate gadgeturile si apoi sunt introduse incet-incet pana la un Vw Polo. Nu o sa avem frane carbon pe moto prea curand sau alte fantezii de pe prototipuri, dar daca tindem macar spre o varianta ieftina de cutie seamless, eu zic ca e un pas inainte. Acum avem yamaha FJR 1300 model 2014 cu amortizoare reglabile electronic, avem Vw Golf cu suspensie adaptiva, etc, in curand poate si perna de aer (initial aveau doar clasele mari). @rylalex: Am vazut acum ca e cu 2-paralel, multumesc, greseala mea. M-am tot uitat la varianta naked si arata chiar bine ! +1 Si un poster care mie mi-a placut mult ! Editat Martie 2, 2014 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Martie 2, 2014 Autor Share Postat Martie 2, 2014 Honda CTX 700 sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Daca ajuta pe cineva, eu sunt posesor de CTX1300 si va pot raspunde la intrebari "la persoana I", cum ar veni (adica nu din auzite sau din ghicite). Pentru inceput, cateva lucruri esentiale: CTX1300 si CTX700 nu au decat numele in comun. Motociclete diferite, motoare radical diferite etc. N-au nici in clin, nici in maneca. CTX1300 are motorul de pe ST1300: 4 in V la 90 de grade, longitudinal, racire cu apa, transmisie pe cardan etc. CTX1300 are numai cutie manuala clasica (ambreiaj si schimbat cu piciorul) cu 5 trepte. Nu sunt (cel putin oficial si cel putin momentan) planuri pentru o varianta DCT. Ambreiajul este hidraulic. CTX1300 are furci inversate pe fata si amortizoare clasice pe spate. Numai preincarcarea este reglabila, in 5 trepte, la amortizoarele de pe spate. Furcile sunt ceva nou pentru ca amandoua au arc si ulei dar una are numai mecanismul de amortizare a cursei directe iar cealalta are numai pe cel de amortizare a reculului. Nu exista nici un fel de control automat sau electronic al suspensiei la CTX1300 Franele sunt combinate: fata actioneaza 3 pistoane (2 pe dreapta, 1 pe stanga) din 6 pe fata si 1 din 3 pe spate; spatele actioneaza celelalte 2 de pe spate si celelalte 3 de pe fata. Exista un repartitor in circuitul de pe spate astfel incat sa nu te arunce atunci cand calci pedala puternic. Modelul cu ABS (adica, in Europa, singurul model disponibil) este integral (i.e. ABS-ul controleaza ambele frane). Modelul european este echivalentul modelului Deluxe american: vine cu ABS, TCS, semnalizatoare automate, manere incalzite si sistem audio. Spre deosebire de Deluxe-le american, modelul european are partile de metal gri metalizat (deci nu negre). TCS-ul lucreaza ca la BMW: reduce avansul si, daca e necesar, omite comanda injectoarelor pentru a reduce puterea transmisa la roata din spate si a recapata aderenta la sol. Sistemul audio are intrarea prin Bluetooth (A2DP + AVRCP) sau USB (Mass storage device, MP3/WMA/AAC) si iesirea prin Bluetooth (A2DP) sau difuzoarele din dotare. Alte intrebari? :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Da. Ce te-a determinat sa cumperi acest model, si cat te-a ajuns? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 (editat) Am trecut de la Virago 535 la Sporster SuperLow 883 si de acolo la Royal Star Venture ... si apoi la CTX1300. Venture-le avea tot ce-mi doream, minus prea multe kilograme (daca te pune cineva sa faci poligonul cu el, e ca si cum te-ai duce la sala) si minus faptul ca era un design vechi de 20 de ani. CTX1300 raspundea tuturor cerintelor mele, am urmarit acest model din Noiembrie anul trecut cand a fost anuntat si, cu oarecare dat din coate si batut cu pumnul in masa, am reusit sa-l achizitionez acum 2 saptamani si sunt foarte multumit. Este cu 60Kg mai usor ca Venture, pe cantar, si cu mult mai mult la mana/manevrat. Poti face poligonul cu CTX1300-le folosind doar doua degete de la o singura mana Designul si tehnologia de pe el sunt contemporane si exact asta am vrut. Pretul a fost de 18000EUR, iar in Irlanda asta include si inmatricularea (pe care aici, conform legii, o face dealer-ul pentru vehicule noi iar numarul sta "lipit" de vehicul pana il casezi). Editat Iulie 22, 2014 de csdexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Este desigur un concept interesant, tourer-bagster-cruiser, si totul se reduce la preferintele fiecaruia. Daca tu esti multumit, restul e can-can. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 dexter pune niste poze cu ctx-ul sa il vedem si noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Este desigur un concept interesant, tourer-bagster-cruiser, si totul se reduce la preferintele fiecaruia. Daca tu esti multumit, restul e can-can. Semanam ca doua picaturi de apa, si eu sunt un concept interesant ;-) Serios vorbind acum, a fost vorba de sentiment. De Virago am auzit in timp ce faceam scoala pentru motor, m-am dus acasa si m-am uitat pe 'net sa vad si eu "ce e aia Virago de 535?" si cand am vazut-o, mi-am dat seama ca aia vreau sa calaresc si asa am si facut. Cand am intrat in reprezentanta la H-D, m-am uitat prin jur si personajul de acolo incepuse sa vorbeasca cu mine si sa-mi explice ce feluri de motoare face Harley si la un moment dat l-am intrerupt si i-am zis "O vreau pe aia!". M-a luat cu "dar aceea vine in mai multe variante si culori, pot sa va arat ..." asa ca i-am zambit si i-am explicat "nu m-ai inteles, tocmai ai inchis vanzarea asta: o vreau pe aia :D". La fel cu Venture-le si la fel si cu CTX1300 acum -- si n-am fost dezamagit sau regretat niciodata. dexter pune niste poze cu ctx-ul sa il vedem si noi Pozele sunt aici, n-am avut ocazia pana acum sa fac o sedinta foto cum se cuvine, asa ca sunt facute cu telefonul si nu de cea mai izbutita calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Super fain 1300-le! @csdexter: Sa o stapanesti cu placere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Super fain 1300-le! @csdexter: Sa o stapanesti cu placere ! Mersi frumos, sa fie. N-am vazut pana acuma poza de CTX1300 (inclusiv alea oficiale) care sa semene cu realitatea -- fie sunt photoshop-ate, fie sunt facute cu obiective care distorsioneaza (probabil intentionat). Cel mai bine e sa o vezi in persoana sau sa stai pe ea -- se "simte" total diferit decat in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHuskyCrobats Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Daca as avea bani la dispozitie eu unul nici nu m-as gandi de doua ori inainte de a achizitiona CTX-ul cu cutie automata. Nu cred ca a fi motociclist inseamna neaparat sa tragi de ambreiaj. Cunosc o multime de persoane care merg de placere pe moto si asta nu din cauza ca trebuie sa schimbe vitezele sau sa fie primii la semafor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Daca as avea bani la dispozitie eu unul nici nu m-as gandi de doua ori inainte de a achizitiona CTX-ul cu cutie automata. Nu cred ca a fi motociclist inseamna neaparat sa tragi de ambreiaj. Cunosc o multime de persoane care merg de placere pe moto si asta nu din cauza ca trebuie sa schimbe vitezele sau sa fie primii la semafor pai eu nu folosesc ambreiajul cand schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHuskyCrobats Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 @Cristian 1: Nu prea inteleg ce e gresit sa conduci un scuter. Eu am inceput pe unul de 50 cmc si merg si acum cu el. Mi-am luat Burgman tocmai pentru ca e comod si are un spatiu de depozitare enorm. In plus motocicletele cu automata sunt foarte rare si nu am bani de asa ceva. Tinta mea din urmatorii ani e Burgman-ul de 650cmc. Mie unul imi place cum arata aceasta Honda, varianta naked e parca si mai draguta. Dar aici gusturile difera, unii prefera supersportivele, altii mocicletele de touring si altii, ca mine, scuterele. P.S. Am ambele masini, cea personala si cea de servici, cu automata. De aceea probabil sunt pentru automata si la motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHuskyCrobats Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 (editat) Am avut pentru un timp (nu a fost a mea) si un Hornet de 650cmc din 2006. Desi era mai usoara ca Burgman-ul mie unuia mi s-a parut un cosmar in oras. In ceea ce priveste feelingul, eu am impresia ca e acelasi - ca un plus pentru Burgman e mai comod ca si pozitie. Cam ce ar trebui sa "simti" cand conduci o motocicleta care are cutie manuala? Probabil nu sunt facut pentru moto sau nu stiu ce sa caut exact? Editat Octombrie 4, 2015 de TheHuskyCrobats Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHuskyCrobats Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Caut o motocicleta comoda care sa nu ma oboseasca la drum ceva mai lung. Spatiul de depozitare este un mare plus pentru mine, nu din cauza ca ma duc la piata, cu toate ca am facut si asta ci deoarece pot avea cu mine tot timpul ce-a de-a doua casca si astfel imi pot lua "pustiul" de la scoala daca ma nimeresc prin zona sau sa imi duc/aduc sotia din oras. Burgman-ul are si topcase in care incap doua casti iar in plus are spatar pentru pasager. Insa e foarte mare si nu imi place cum arata (chiar daca e de la Suzuki si in plus in aceeasi culoare cu scuterul). Am mers luna trecuta pe Transalpina si Transfagarasan fara probleme cu Burgman-ul deci nu ma duc numai la piata cu el. Din pacate nu ma atrage schimbarea vitezelor la momentul potrivit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.