Sari la conținut

Intinzator Lant.


Postări Recomandate

Salut , o mica problema cu intinzatorul lantului de distributie (hornet 2006). Incerc sa aflu daca este cineva care l'a demontat si a schimbat arcul din el..? Problema este ca a inceput sa zornaie lantul , ii dau surubul ce protejeaza acel mic surbul de retragere a arcului si ii dau o tura cu surubelnita spre stanga in sensul stanga (adica sa impinga mai tare lantul) merge cat merge dupa care iar se slabeste si zornaie lantul. Ce este de facut? Ma gandeam ca trebuie schimbat arcul din intinzator.

 

 

 

cateva filmulete pe care le'am gasit pe net :

 

 

 

asa se aude la mine ca in ultimul film.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba intinzatorul ,honda a ajuns deja la a 3 generatie de intinzator,datorita defectelor si lipsa de fiabilitate.

Daca dupa ce ai schimbat intinzatorul tot mai face schimba si lantul,patinele nu se uzeaza nici la 100000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare fratilor,

Intervin si eu aici cu o problema asemanatoare, tocmai pentru a evita deschiderea unui nou topic, asa cum am vazut ca se obisnuieste pe aici cu fiecare problema a fiecarui membru al forumului :)

De aproximativ 1 luna de zile detin o Honda CBR 600 F4i, 2001.

Desi pe bord afiseaza ”mirifica” cifra de 27.000 km nu cred a fi reali, desi nu am mai avut motoare pana acum.

De aproximativ 1 saptamana in partea dreapta se aude un ”zornait” ca si cum unele suruburi ale carenei nu ar fi suficient stranse. Am desfacut carenele, le-am montat la loc, insa problema persista, ba chiar, am impresia ca se aude putin mai tare in ultimele 2-3 zile.

Acel zgomot se aude in frana de motor in plaja 2500-3000 rpm si undeva la 5.000 rpm, nu se aude cand motorul e rece, sta la relanti sau in turatii. Din ce am citit zilele astea pe forum tind sa cred problema este de la intinzatorul de lant al distributiei. Daca se confirma acest lucru cred ca ar fi indicat sa schimb si lantul de distributie, tocmai prin prisma faptului ca nu stiu exact cati km are motorul, iar din discutii am inteles ca se schimba unde la aprox. 40-50.000 km.

In ceea ce priveste intinzatorul de lant am inteles ca se poate inlocui cu unul mecanic, dar exista si unele riscuri. ??

Sunt sigur ca si altii s-au confruntat cu problema asta si ii rog sa ma sfatuiasca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratilor,

Intervin si eu aici cu o problema asemanatoare, tocmai pentru a evita deschiderea unui nou topic, asa cum am vazut ca se obisnuieste pe aici cu fiecare problema a fiecarui membru al forumului :)

De aproximativ 1 luna de zile detin o Honda CBR 600 F4i, 2001.

Desi pe bord afiseaza ”mirifica” cifra de 27.000 km nu cred a fi reali, desi nu am mai avut motoare pana acum.

De aproximativ 1 saptamana in partea dreapta se aude un ”zornait” ca si cum unele suruburi ale carenei nu ar fi suficient stranse. Am desfacut carenele, le-am montat la loc, insa problema persista, ba chiar, am impresia ca se aude putin mai tare in ultimele 2-3 zile.

Acel zgomot se aude in frana de motor in plaja 2500-3000 rpm si undeva la 5.000 rpm, nu se aude cand motorul e rece, sta la relanti sau in turatii. Din ce am citit zilele astea pe forum tind sa cred problema este de la intinzatorul de lant al distributiei. Daca se confirma acest lucru cred ca ar fi indicat sa schimb si lantul de distributie, tocmai prin prisma faptului ca nu stiu exact cati km are motorul, iar din discutii am inteles ca se schimba unde la aprox. 40-50.000 km.

In ceea ce priveste intinzatorul de lant am inteles ca se poate inlocui cu unul mecanic, dar exista si unele riscuri. ??

Sunt sigur ca si altii s-au confruntat cu problema asta si ii rog sa ma sfatuiasca...

Pentru ca teroretic are km putini,mai mult ca sigur problema este la intinzator.

Honda a tot evoluat la problema intinzatoarelor de distributie,acum sunt pe la gen 3.

Dar sa fii foarte sigur este bina sa faci o evaluare la un mecanic sa decida nivelul de uzura al pieselor din distributie.

Multumesc Goodkat pentru cuvintele frumoase!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda are aceasta buba, cu intinzatoarele. Cine are inclinatii tehnice il poate face sa mearga fara sa-l inlocuiasca. Se desface intinzatorul iar inauntru are un arc elicoidal. Arcul acela se mai infasoara cca 2-4 ture, fara sa "scape" din locasurile capetelor. Apoi se remonteaza (comprimat) si se elibereaza dupa ce a fost pus pe pozitie. Va functiona perfect inca ceva mii km. Exista si varianta "manuala" adica un surub ce se regleaza periodic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda are aceasta buba, cu intinzatoarele. Cine are inclinatii tehnice il poate face sa mearga fara sa-l inlocuiasca. Se desface intinzatorul iar inauntru are un arc elicoidal. Arcul acela se mai infasoara cca 2-4 ture, fara sa "scape" din locasurile capetelor. Apoi se remonteaza (comprimat) si se elibereaza dupa ce a fost pus pe pozitie. Va functiona perfect inca ceva mii km. Exista si varianta "manuala" adica un surub ce se regleaza periodic...

Este doar o amanare retensionarea intinzatorului,nu rezolvarea problemei.

Unele au uzura destul de mare la intinzator,si chiar retensionarea lui nu rezolva problema ,din vibratii se retrage chiar daca arcul impinge mai tare.

Atat pentru retensionare cat si pentru cel mecanic ai nevoie de cunostinte tehnice deoarece se poate strica foarte multe daca se greseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Revin din nou cu problema intinzatorului de lant. Week-end-ul trecut am demontat intinzatorul si l-am strans, cu aproximativ 2-3 ture. Dupa montare, LINISTE. Nu se mai auzea nimic, doar sunetul curat al motorului, fara vibratii, zornaieli. Minunea a tinut aproximativ 70 de km, dupa care problema a revenit si am impresia ca acel sunet se aude foarte incet si cand motorul e rece, la relanti, precum si la diferite plaje de turatii.

Acum ma gandesc serios ca o sa am nevoie de un nou lant de distributie.

O data cu schimbarea lantului se inlocuiesc si patinele? Sau ce piese se recomanda a fi inlocuite o data cu schimbarea lantului.

Si printre altele, ma gandesc foarte serios sa apelez la colegul TNG, despre care am auzit numai cuvinte de lauda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un intinzator de lant nou la un pret foarte buna (~35 EURO) cu urmatorul cod: 14520-MEE-003. Am rugămintea ca un coleg sa imi spună daca acest cod se potriveste si la motorul meu. Am intelesca ar fi pentru F3. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

multi pun intinzatoare manuale pe honde, cel putin la VTR-uri e un "must" cica...astia prin Anglia toti le schimba...

eu am pus originale asta toamna....ar trebui sa tina vreo 30-40 mii de km.... sunt VTR-uri cu ee din fabrica ce au ajuns si la 100.000..dar na

 

PS: manualele trebuie reglate bine, (mai ales la V-uri, unde-s doua) altfel n-o sa-ti mearga bine mobra, sau deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Salut. Intrebarea e: daca intinzatorul e cu autoreglaj ,ce rost mai are presiunea arcului ? Are piedica si ramane in acea pozitie pana se slabeste iar lantul si mai sare un dinte iar . De ce sa schimb intinzatorul daca ii functioneaza piedica ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...