alexdnny Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 mi s-a intamplat acum 2 zile,eram in mers,maxim 120km/h.dupa ce am iesit dintr-o curba usoara,am redus putin iar in momentul cand am inceput sa accelerez motorul a inceput sa se tureze ca si cum ar fi fost scos pe liber.Am oprit,initial am crezut ca este ambreaiajul,dar s-a dovedit a fi cu totul altceva! Cand am desfacut sa vad pinionul de atac,era cazut in protectia de plastic...nici urma de piuluta sau saiba! A mai intampinat cineva problema asta? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unick Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 quick fix,ii dai un punct de sudura ). eu unu nu am mai auzit de asa ceva,cine stie ce Nea Nelu a pus pinionul ala de atac inainte sa ajunga la tine.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Da, au fost o gramada , saiba dintata nu a fost indoita peste piulita si s-a destrans. Daca ai nveoie , le am pe ambele. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Se mai intampla la R6.. Se intampla pentru ca atunci cand se strange acea piulita nu este folosita saiba de siguranta,care se turteste peste piulita la strangere. Pentru siguranta se mai foloseste si solutie de blocaj pe filet. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdnny Postat Martie 15, 2014 Autor Share Postat Martie 15, 2014 (editat) As avea nevoie, doar ca nu mai am filet pe ax. Iar sa o sudez acolo nu stiu daca este chiar bine sau daca tine macar! Editat Martie 15, 2014 de alexdnny Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Tre sa faci cu filiera alt filet , mai mic, vezi sa fie pas cat mai marunt. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdnny Postat Martie 15, 2014 Autor Share Postat Martie 15, 2014 Crezi ca se poate face pe loc? Fara sa demontez motorul?? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Belita situatia... nu te juca cu improvizatii de moment, nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi sa raman fara tractiune in depasirea unui tir in panta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Mergi la un strungar, cred ca se poate fara sa dea jos, dar e foarte tare materialul. Posibil sa nu vrea. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Filetul ala nu prea cred ca merge refacut pe pozitie. Ai putea incerca altceva, sa filetezi gaura de pe mijlocul axului , eventual sa o adancesti in prealabil daca e nevoie apoi facuta la strung o saiba care sa mentina pinionul in pozitia corecta , iar saiba sa fie fixata de un surub infiletat in acea gaura din ax. Operatia asta cu indemanare si atentie se poate realiza pe pozitie. Sunt unele moto la care se foloseste solutia asta din fabrica. In mod normal daca lantul nu este uzat excesiv pinionul nu are voie sa cada de pe ax chiar daca nu are piulita aia , dar evident nu recomand sa mergi asa Mergi la un strungar, cred ca se poate fara sa dea jos, dar e foarte tare materialul. Ce ar putea face strungarul fara sa demonteze axul? Sau mai bine zis ce legatura exista intre reparatia sugerata de tine fara demontarea axului si meseria de strungar? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Eu is sceptic ca se poate da in otelul ala filet cu filiera, mai ales la acel diametru. La motorul meu, solutia cu gaura in mijlocul axului (e de 6) e suplimentara, peste piulita mare, in locul saibei indoite. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu87dj Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 gaura de pe mijlocul axului a fost facuta atunci cand a centrat axul la strung. sudata nu merge pentru ca se duce imediat de la vibratii , iar filet o sa iti faca la strung cu siguranta dar trebuie dat axul jos 100% nu e de joaca cu alea... bafta ! inca ai timp, oricum sezonul abia a inceput. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Sunt 2 solutii.Cea ideala este desfacerea motorului si inlocuirea axului respectiv sau montarea altei piulite si punctarea prin sudura electrica a piulitei pe ax(solutie provizorie) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SimionZ Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Belita situatia... nu te juca cu improvizatii de moment, nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi sa raman fara tractiune in depasirea unui tir in panta. Rampa domnule, ca de era panta o mai dregeai cumva Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 mi s-a intamplat acum 2 zile,eram in mers,maxim 120km/h.dupa ce am iesit dintr-o curba usoara,am redus putin iar in momentul cand am inceput sa accelerez motorul a inceput sa se tureze ca si cum ar fi fost scos pe liber.Am oprit,initial am crezut ca este ambreaiajul,dar s-a dovedit a fi cu totul altceva! Cand am desfacut sa vad pinionul de atac,era cazut in protectia de plastic...nici urma de piuluta sau saiba! A mai intampinat cineva problema asta? A cazut pentru ca ciobanul care la montat : 1.n-a curatat si folosit prolock pe filet&piulita 2.nu a strans piulita dupa specificatiile date de producator 3.nu a asigurat piulita cu siguranta din dotare Cam astea sunt pasii cand montezi un pinion.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan_deva Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Belita situatia... nu te juca cu improvizatii de moment, nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi sa raman fara tractiune in depasirea unui tir in panta. ce iprovizatii ? fa`i filet mai mic sigur si merge. .si merge fara sa il dai jos, cu o filiera buna faci treaba . . . decat sa il sudezi si sa nu il mai dai jos niciodata:)) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdnny Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Am fost la un nene strungar,la inceput a zis ca ma rezolva imediat...dupa ce a masurat si a vazut ca diametrul axului este de 15 s-au schimbat lucrurile! La el,singura solutie ar fi sa dau axul jos si ma rezolva.. i-am zis sa.mi faca un filet pe interiorul axului dar zice ca otelul e tratat si nu are nici o sansa! cat despre sudura...nu se baga pt ca motorul e pe benzina si e periculos! Acum nu stiu daca am mers la un nene strungar fara chef de treaba sau chiar asa stau lucrurile! Editat Martie 16, 2014 de alexdnny Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) De sudat gasesti sigur pe cineva sa-ti sudeze pinionul acolo dar e aiurea din cel putin doua motive: - acolo ai un simering care are sanse mari sa se strice cand sudezi pe ax - nu-l vei mai putea schimba fara batai de cap, si ala trebuie schimbat cam la fiecare schimb de lant Eu as incerca totusi sa filetez interiorul axului, mai mult de un tarod rupt in gaura care nu te va incurca n-ai ce pierde... Editat Martie 16, 2014 de binox Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Nu te-a pacalit strungarul sa stii. Axul are un tratament foarte dur,chiar si pe strung este foarte greu de filetat scoate span albastru chiar cu cutit vidia. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Eu asa ceva la alta mobra am rezolvat-o tragand un canal pe circumfarinta axului cu o minifreza cu disc de taiere dupa care am bagat pipionul, o saiba plata la dimensiunea axului si in canalul realizat o siguranta seeger. Daca tu nu ai mana sa faci asa ceva dute la strungarul respective spunei solutia si cred ca te rezolva poate eventual face un suport pentru flex si reuseste sa-ti traga canalul fara sa mai dai jos axul Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Sigur trebuie demontat axul si facut alt filet si alta piulita ,asta daca vrei sa faci un lucru bun.....altfel .Singurul loc unde nu m-am uitat cind mi-am cumparat motorul in 2009 (pt ca am mers cu el si nu mi s-a parut nimic suspect ) si am patit la fel dupa cateva sute de km . Motorul este tot un r6 din 2004. P.S. Asculta ce zice TNG pt ca este unul din putinii care stie si ce spune (acelas lucru mi-a spus si strungarul despre ax. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 mi s-a intamplat acum 2 zile,eram in mers,maxim 120km/h.dupa ce am iesit dintr-o curba usoara,am redus putin iar in momentul cand am inceput sa accelerez motorul a inceput sa se tureze ca si cum ar fi fost scos pe liber.Am oprit,initial am crezut ca este ambreaiajul,dar s-a dovedit a fi cu totul altceva! Cand am desfacut sa vad pinionul de atac,era cazut in protectia de plastic...nici urma de piuluta sau saiba! A mai intampinat cineva problema asta? R6 si FZ6 patesc cateodata necazul asta. Singura solutie profi este refiletarea portiunii afectate cu axul dat jos. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdnny Postat Martie 17, 2014 Autor Share Postat Martie 17, 2014 in cazul asta trebuie desfacut motor,cutie nu? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Solutie profi este si prinderea pinionului cu o siguranta seeger caci acolo daca lantul ete bine centrat ai impingere laterala 0.Oricum chiar daca fierul ar fi OL37 ar rezista la 120kg forta de forfecare deci smulgere a pinionului ceea ce sunt sigur ca nu apare. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdnny Postat Aprilie 1, 2014 Autor Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) O sa incerc cu siguranta seeger,momentan am dat comanda de pinion nou si saiba! o sa revin cu detalii... Dupa cum am zis,revin cu detalii,sper sa si tina acum! Editat Aprilie 1, 2014 de alexdnny Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate