Jean_Taxi Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Felicitari..Bunule..l ai intrecut pe dracu, zau!..vezi ca f curand trec pe la tine sa ti mai sondez supararea..si poate vin si calare pe o clasica japoneza..doamne ajuta...de baut dau tot io..pupa Jean. Doamneeeee!!! Chiar nu mai exista motociclete pe lumea asta ca sa nu poarte pe ele piese de CZ Sport sau Jawa?! A ta Bunule vad ca poseda o frumoasa toba de esapament de CZ Sport...originala Zundapp! Oricum ar fi...motocicleta este bestiala, iar la vremea ei facea multe victime printre impatimiti! Sa mi traiesti Ivane..ganduri bune de la Jean..palinca mai ai?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Sa mi traiesti Ivane..ganduri bune de la Jean..palinca mai ai?! Salutare Jeane! Si de la mine toate cele bune pentru tine (normal, alea care-mi scapa mie! ) si...am mereu la purtator o fiola micuta pentru prietenii intilniti in trafic! Asa ca daca ma vezi, fa-mi un semn sa opresc si n-o sa regreti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 27, 2014 Autor Share Postat Martie 27, 2014 Sa traiesti Ivane.E frumoasa foc toba de Cz.Si are si sunet frumos.Am si toba originala .E urata cu draci.O sa o pun odata.Nu stiu cand. @m72ihai te atentionez ca esti total pe langa subiect,si daca nu esti in stare sa pui pe strada ceva clasic,si nu esti,vezi te rog in continuare de comertul matale de pe aici sau de pe ebay.De asemeni te atentionez pentru incercarea de inflamare a topicului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Am ajuns să mă închin şi cu stânga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 E bine cel putin ca ai primit atentionare si nu sanctiune contraventionala.Bunule, e primavara ce-ti versi naduful? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Da ma Alecule, deja m-am informat cum să fac. Până atunci, vă salut cu drag din subsolul unui pasionat din Murgu Tureş. Alecule, asta e pentru tine. Te atenţionez verbal în scris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 28, 2014 Autor Share Postat Martie 28, 2014 e hibridizata dar tot Zundapp ramane, in alte tari poate nu le trecea prin minte sa le modernizeze asa OK mecanic ca acest exemplar. Pana la urma e o moto personalizata si frumoasa, potcoava sa n-o dai jos. Mai ca-mi vine sa nu mai astept furca si alte matrapazlacuri de negasit pentru Victoria mea si s-o asamblez asa cum a functionat acum 6-10 ani. Ai o postare tare optimista si-mi permit sa-ti dau un sfat.Nu mai astepta pana vei ajunge sa faci o motocicleta "perfecta",ca sa poti iesi cu ea pe strada.Pune-o la punct din punct de vedere mecanic,mergi cu ea la inscris.Mergi cu ea pe starda sau chiar pe sosea.Satisfactia va fi maxima.In acelasi timp,lupta sa gasesti piesele originale lipsa si fa-o cat mai originala.Azi esti tanar si nu observi cat de repede trece timpul.O sa intri in alta faza a vietii,vezi viata de familie,cu problemele specifice,copii ,nevasta ,casa.Parca vad ca nu vei putea finaliza proiectul cu un motor 100% original.Si vei regreta ca atunci cand puteai nu ai profitat de ocazia de a merge cu motorul tau,asa hibridizat cum era el.Acesta este si scopul topicului deschis de mine.A le arata tuturor ca se poate merge pe strada cu "clasicele",indiferent de starea lor si a-i indemna pe pasionati sa o faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Ai o postare tare optimista si-mi permit sa-ti dau un sfat.Nu mai astepta pana vei ajunge sa faci o motocicleta "perfecta",ca sa poti iesi cu ea pe strada.Pune-o la punct din punct de vedere mecanic,mergi cu ea la inscris.Mergi cu ea pe starda sau chiar pe sosea.Satisfactia va fi maxima.In acelasi timp,lupta sa gasesti piesele originale lipsa si fa-o cat mai originala.Azi esti tanar si nu observi cat de repede trece timpul.O sa intri in alta faza a vietii,vezi viata de familie,cu problemele specifice,copii ,nevasta ,casa.Parca vad ca nu vei putea finaliza proiectul cu un motor 100% original.Si vei regreta ca atunci cand puteai nu ai profitat de ocazia de a merge cu motorul tau,asa hibridizat cum era el.Acesta este si scopul topicului deschis de mine.A le arata tuturor ca se poate merge pe strada cu "clasicele",indiferent de starea lor si a-i indemna pe pasionati sa o faca. Foarte bine spus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius dimitri Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 (editat) Ai o postare tare optimista si-mi permit sa-ti dau un sfat.Nu mai astepta pana vei ajunge sa faci o motocicleta "perfecta",ca sa poti iesi cu ea pe strada.Pune-o la punct din punct de vedere mecanic,mergi cu ea la inscris.Mergi cu ea pe starda sau chiar pe sosea.Satisfactia va fi maxima.In acelasi timp,lupta sa gasesti piesele originale lipsa si fa-o cat mai originala.Azi esti tanar si nu observi cat de repede trece timpul.O sa intri in alta faza a vietii,vezi viata de familie,cu problemele specifice,copii ,nevasta ,casa.Parca vad ca nu vei putea finaliza proiectul cu un motor 100% original.Si vei regreta ca atunci cand puteai nu ai profitat de ocazia de a merge cu motorul tau,asa hibridizat cum era el.Acesta este si scopul topicului deschis de mine.A le arata tuturor ca se poate merge pe strada cu "clasicele",indiferent de starea lor si a-i indemna pe pasionati sa o faca. Asta ar trebui sa fie valabil ptr cat mai multi dintre noi,foarte frumos si adevarat spus si punctat ,o realitate pe care f multi o trecem cu vederea.Ne pierdem in paienjenisul mirajului originalitatii,si trece viata pe langa noi.Si eu in loc sa merg cu a mea,pierdu-i vre-o 2-3 ani de zile,asteptand furca rigida de pe spate.Si de aceea zicea cineva, "tinerii viseaza inainte,batranii viseaza inapoi,iar la mijloc, barbatii adevarati , lupta". Multumim mult ptr sfat ! Editat Mai 4, 2014 de marius dimitri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 26, 2014 Autor Share Postat Mai 26, 2014 De o saptamana ma dau cu Tula Muravei, prin tot cartierul.Am ramas si fara benzina,am schimbat si o bujie,n-am viteza a ll a ,da nu ma las.Nus de unde atata satisfactie pe mine atunci cand merg cu "cascarabeta" cu 50 km/h (estimata din privviri ca inca nu are chilometraj).Si e mai priculoasa decat Paneuropeanul ca la fiecare curba daca nu esti atent te poti rasturna.Deja am febra musculara la piciorul stang datorata fermitatii cu care tre sa apas schimbatorul de viteze.Faza cu mersul si in fata si in spate e dementiala.Tre sa-i pun niste oglinzi corespunzatoare si tre sa-i fac luminile,ca n-are.E mult de munca la ea dar io le fac incet incet si in acest timp ma dau cu ea.Miercuri seara sper sa ajung cu dansa pana la Arc.Invit cu ocazia asta si alti folositori de "clasico-socialisto-istorico" ,sa vina la Arc si sa mai schimbam o vorba doi.Poze mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 (editat) A aparut si noul membru al familiei...HONDA CB550k (1978). E destul de clasica? Editat Mai 26, 2014 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Arata foarte bine. S-o stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 ...Se vede si elevatorul criminal.....Cred ca o sa-l donez cuiva.... Il vreau eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 A aparut si noul membru al familiei...HONDA CB550k (1978). E destul de clasica? Modelul fabricat pana-n 1979, da e clasica cu brio si starea este una foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 A aparut si noul membru al familiei...HONDA CB550k (1978). E destul de clasica? ...brava Mihai ,ma bucur pt tine,s-o stapanesti sanatos si .....la mai mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) Arata foarte bine. S-o stapanesti sanatos ! Multumesc! Sa fie numai de bine! Modelul fabricat pana-n 1979, da e clasica cu brio si starea este una foarte buna. De fapt chiar asta este ultimul model de CB550K fabricat pana in 78 (modelul american). De starea ei am fost si eu impresionat. Mai prezinta unele puncte mici de rugina sau o decolorare a vopselei, dar ma bucur ca totul este original. ...brava Mihai ,ma bucur pt tine,s-o stapanesti sanatos si .....la mai mare! Mersi..la mai mare insemana ori CB750k, CBX1100 sau un Kawa Z1100 ) Mai multe detalii o sa dau pe topicul dedicat japonezelor clasice /index.php?/topic/661157-clasice-made-in-japan/page-30 Aici o sa mai pun poze din cand in cand cu ea pe strada..ca pana la urma asta e si scopul topicului )) Editat Mai 27, 2014 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 27, 2014 Autor Share Postat Mai 27, 2014 Il vreau eu.. Ciu ciu! Multumesc! Sa fie numai de bine! De fapt chiar asta este ultimul model de CB550K fabricat pana in 78 (modelul american). De starea ei am fost si eu impresionat. Mai prezinta unele puncte mici de rugina sau o decolorare a vopselei, dar ma bucur ca totul este original. Mersi..la mai mare insemana ori CB750k, CBX1100 sau un Kawa Z1100 ) Mai multe detalii o sa dau pe topicul dedicat japonezelor clasice /index.php?/topic/661157-clasice-made-in-japan/page-30 Aici o sa mai pun poze din cand in cand cu ea pe strada..ca pana la urma asta e si scopul topicului )) Maine la 6 la Arc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Maine la 6 la Arc. Din pacate nu am nici ITP nici RCA...abia joi vine RCA-ul, iar ITP-ul poate reusesc sa-l fac vineri/sambata. Chiar as vrea sa vin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 27, 2014 Autor Share Postat Mai 27, 2014 Scuze,da am uitat ce era mai important.Am luat "trascaleta" inca de dimineata si ,una peste alta ,am facut peste 60 km prin Bucuresti.Am ajuns pana la Stan in Catelu,pe cheul garli,prin Giurgiului.Ambreiajul ala supertare mi-a rupt stanga.Am facut niste carcei de nu se poate.Si totusi satisfactia a fost de nedescris.Nu-mi pot explica fenomenul.Ma distreaza la nebunie si unde mai pui ca nu prea consuma.E economica.Si poti cara in ea corturi ,mese, scaune,paturi,sifoniere,dulapuri.Poti pleca la vikend cu toata casa.Abea astept una din din cele n adunari de trascalete.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 (editat) Maine la 6 la Arc. La 6 nu se poate, ca suntem sclavi si tre' sa lucram. Dupa 7 am inteles ca o sa vina lumea. Poate bem un suc dupa aia pe undeva. Editat Mai 28, 2014 de Ursu Gunoier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 28, 2014 Autor Share Postat Mai 28, 2014 Urse s-a tinut de cuvant.A venit si Luca Stere,un om deosebit de linistit si modest.Ne-a "spart" cu M-ul lui ca scos din tzipla.Jos palaria.A venit si Ionel,rotofei (mai rotofei ca anul trecut) jovial,sfatos,acelasi baiat extra.A fost si Aleko cu Nipra lui solo.Si io,cu "trascaleta" care de acasa pana la Arc s-a oprit de trei ori.Io zic c-a fost caldura si traficul infernal.Zic asta pentru ca mai pe seara,cand am plecat acasa ,nu am mai avut nicio problema.Am mers intins.Ale comunistelor enigme.E drept ca la "trascaleta" mai am mult de lucru. Da motoarele baietilor ,tzutz.Bravo lor.Miercurea viitoare n-ar fi rau sa fie bine.Sa ajungem cu "clasicele" sa fim atat de multi incat sa ne goneasca de acolo.Exagerez ,da fo 10-15 bucati n-ar strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TudorG Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Salutare, Puneti si voi niste poze de la asa evenimente sa se oftice si cei ce nu pot ajunge. Inca nu am auzit de aproape motorul de Zundapp ds 350, sper sa ne intalnim o data sa il aud si eu. Tudor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Oldies but goldies ) Revin cu o intrebare: Odata cu motoreta am primit si un set de cauciucuri noi noute Michelin, dar problema e ca DOT-ul este 0309, respectiv 1709, si au fost date cu ulei siliconic. Acum nu stiu ce sa fac, cele de pe ea au cam acelasi DOT (09)...ce ziceti, sa le pun pe alea noi, chiar daca e DOT-ul vechi, sa mai merg cu astea care le am acum pe ea si sa-mi iau unele noi mai tarziu? Mi-ar parea rau sa arunc un set de cauciucuri noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 30, 2014 Autor Share Postat Mai 30, 2014 Pai daca nu vrei sa te dai pe pista,nu vrei sa spargi recordurile de viteza adica nu ai pretentii de superelasticitate si superaderenta eu nu vad niciun impediment in a folosi acele cauciucuri.Pardon,anvelope.Fac o analogie,bineinteles amatoriceasca,cu cauciucurile de pe Dacia mea papuc.Au 9 ani si 85.000 km si sunt inca in parametri.Nu vad dece nu s-ar comporta si anvelopele de motocicleta la fel.Repet ,e numai o parere de amator.Poate ne lamureste Cristi 57,ca el e omu cel mai documentat pe care-l stiu. Oricum,miercuri la Arc.Dupa 18.00 ,sa poata sa ajunga si "sclavii". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.