sebyteo Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Salut, Mi-a sarit capatul de ghidon la o cazatura, s-a rupt surubul ( a ramas in ghidon) Am incercat sa fac gaura cu burghiu si sa refiletez cu tarodul, insa s-a rupt si tarodul in ghidon. Poza in atas: Are cineva solutie cum sa prind capatul de ghidon in situatia asta? Off: are cineva o oglinda drepta pt cbr 600 f3? MS! Editat Martie 23, 2014 de sebyteo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 ce tarod e ala de se rupe asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Trebuie scoasa contragreutatea care este in semighidonul drept. Contragreutatea se tine in semighidon cu ajutorul a doua bucsi de cauciuc. Trebuie sa demontezi semighidonul si sa incerci sa scoti acea contragreutate prin presaredin celalalt capat. Dupa aceea trebuie sa scoti tarodul rupt si sa refiletezi capatul contragreutatii, sau sa iti cumperi alta contragreutate. http://www.partzilla.com/parts/search/Honda/Motorcycle/1998/CBR600F3%20A/HANDLEBAR/parts.html# Editat Martie 23, 2014 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Semighidonul este plin? Nu cumva ce ai tu acolo e o bucsa metalica bagata in semighidon care se "umfla" atunci cand strangeai surubul de la semighidon? Daca este asa, ia un burghiu bun, niste ulei de motor pus pe varful burghiului, si o bormasina puternica si o viteza mica. Dai gaura pana treci de tarod + surub si apoi ar trebui sa poti extrage bucsa metalica destul de usor. Nu e plin, e bucsa dar nu se umfla cand strangi, bucsa are o clema cu 2 umeri care intra in 2 gaurele(diametral opuse, la 180 de grade) date in teava semighidonului, trebuie scos mansonul cu tot cu tubul acceleratiei, impins din ambele parti cu ceva si tras afara, apoi faci ce vrei cu el ... il refiletezi, il schimbi, etc ... Trebuie scoasa contragreutatea care este in semighidonul drept. Contragreutatea se tine in semighidon cu ajutorul a doua bucsi de cauciuc. Trebuie sa demontezi semighidonul si sa incerci sa scoti acea contragreutate prin presaredin celalalt capat. Dupa aceea trebuie sa scoti tarodul rupt si sa refiletezi capatul contragreutatii, sau sa iti cumperi alta contragreutate. Cauciucul e sa nu zornaie in ghidon gogule, clema il tine acolo. Aia 2 umeri care se vad in capatul de jos blocheaza in ghidon. La f3 sistemul nu e chiar ca ce e in poza dar ceva in gen, honda foloseste sistemul asta de blocare pentru contragreutati. Get your facts straight before you make a statement. Editat Martie 23, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Si bucsile de cauciuc tin contragreutatea in ghidon, gogule, daca nu ar fi asa ar cadea. In poza colegului se vede capatul contragreutatii si nici urma de siguranta care s-o tina acolo, gogule. Deci gogule, sunt informat cand spun ceva, mai ales ca eu traiesc din asa ceva.(service moto) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Si bucsile de cauciuc tin contragreutatea in ghidon, gogule, daca nu ar fi asa ar cadea. In poza colegului se vede capatul contragreutatii si nici urma de siguranta care s-o tina acolo, gogule. Deci gogule, sunt informat cand spun ceva, mai ales ca eu traiesc din asa ceva.(service moto) Cand desfaceam mizerii din astea tu inca visai sa lucrezi in service ... vezi pozitia 10 din link-ul postat de tine , iti dai singur cu stangul in dreptu ... Editat Martie 23, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Stimabile, am vazut siguranta, dar uita-te in poza colegului, nu e acolo nicio siguranta. A cazut, probabil cand s-a rupt capatul de ghidon. Tu iti dai cu stangul in dreptul ca nu esti atent la poza initiatorului. Las-o dracu de siguranta. Imi place atitudinea ta, gen "va jucati cu pwuta in nisip", dar acum ai ajuns sa ce? Daca tot te lauzi arata la lume ce poti in momentul de fata, nu cand era lupul catel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Stimabile, am vazut siguranta, dar uita-te in poza colegului, nu e acolo nicio siguranta. A cazut, probabil cand s-a rupt capatul de ghidon. Tu iti dai cu stangul in dreptul ca nu esti atent la poza initiatorului. Las-o dracu de siguranta. Imi place atitudinea ta, gen "va jucati cu pwuta in nisip", dar acum ai ajuns sa ce? Daca tot te lauzi arata la lume ce poti in momentul de fata, nu cand era lupul catel. Offf puisor, sezi linistit acolo, vezi-ti de ale tale ... Siguranta e acolo, nu iese aia cu una cu doua, daca cadea cand s-a rupt capatul de ghidon contragreutatea iesea afara sau se impingea mai tare cand a incercat sa gaureasca surubul vechi Editat Martie 23, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Daca e acolo, o s-o scoata. Am pus inaintea ta explode view la piesa respectiva, deci vorbim discutii. De fapt tu vrei doar sa jignesti lumea, sa inteleg ca esti putin frustrat ca esti plecat din tara, aici ai dat faliment cu service-ul tau dar ti-au ramas sfaturile pe forum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Daca e acolo, o s-o scoata. Am pus inaintea ta explode view la piesa respectiva, deci vorbim discutii. De fapt tu vrei doar sa jignesti lumea, sa inteleg ca esti putin frustrat ca esti plecat din tara, aici ai dat faliment cu service-ul tau dar ti-au ramas sfaturile pe forum? Deci ... eu am descris bine sistemul fara schema explodata in fata, tu cu tot cu schema ai batut campii. Plecarea mea din tara nu te priveste pe tine, dar in nici un caz nu are de face vreo falimentare, iar service-ul nu era al meu(Madras Motoparts - Iasi). Apelativul "gogule" era un alint, te-ai agitat aiurea ... "pentru ca service moto siii pentru ca lucrez in domeniu" ... Editat Martie 23, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Ti se pare tie, tot ce conteaza e sa-si rezolve omul problema. Diferenta dintre noi e ca eu il pot ajuta oricand pe om sa-si rezolve problema, pe cand tu ramai la "alintat" useri pe forum. Seara faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) Whatever makes you happy domnule "trăiesc din așa ceva, service moto" Numai sa nu lucrezi cum dai și sfaturi. .. "dai semighidonul jos, îl desfaci și împingi contragreutate din partea cealaltă" Editat Martie 23, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Vad ca esti dus cu pluta, imi pui vorbe care nu le-am spus. Macar citeaza ce am scris eu, nu inventa tu gogule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Trebuie scoasa contragreutatea care este in semighidonul drept. Contragreutatea se tine in semighidon cu ajutorul a doua bucsi de cauciuc. Trebuie sa demontezi semighidonul si sa incerci sa scoti acea contragreutate prin presaredin celalalt capat. http://www.partzilla.com/parts/search/Honda/Motorcycle/1998/CBR600F3%20A/HANDLEBAR/parts.html# Pai cam asta ai spus...Aici ai gresit si trebuie sa recunosti,ca nu ai cum sa impingi de la celalalt capat pentru ca este plin. Tunderbite are dreptate,are o siguranta din tabla otelita cu doua varfuri ascutite care sta fixata in doua gauri din ghidon. Problema este ca chiar cand ai gaura buna si surubul nu prea poti sa-l scoti usor pentru ca nu aluneca. Cand m-am lovit de asa,ceva de regula omul ar fi vrut sa schimbe capetele de ghidon si l-am scos foarte usor prin distrugere,incalzind teava. Daca vrea sa-l scoata intreg trebuie sa dea o gaura de 1mm in partea superioara si sa injecteze wd 40 sau ulei de suspensie diluat cu benzina. Lasat putin sa se imoaie ,se preseaza cele doua varfuri de la siguranta si se incearca extragerea. Din nefericire capacitatile mecanice ale proprietarului lasa de dorit o data ce a rupt tarodul,asta spune multe.O sa fie foarte greu acum sa extragi tarodul rupt daca este la interior in gaura.Putin probabil ca filetul sa mai fie salvat. Tarodul s-a rupt deoarece gaura nu a fost perfect pe centru si spiralul a taiat jumatate din surub si restul din antimoniu de la piesa,asa ca la filetare bucata metalica sa deplasat blocand tarodul... Fac pariu ca tarodul s-a rupt la miscarea de desurubare... Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Ulei poti baga prin gaura de blocare a blocului de lumini. De scos teava de suportul semighidonului se poate, dar e mult mai mult de munca. Dupa "metoda" alex_el is curios ce ar face la un ghidon, cum presezi din interior la ala ... Editat Martie 24, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebyteo Postat Martie 24, 2014 Autor Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Salut, Multumesc pentru sugestii, intr-adevar e prima data cand folosesc tarodul care s-a rupt la insurubare. O sa-l mai chinui in fct de sfaturile voastre pana rezolv problema. ms Editat Martie 24, 2014 de sebyteo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 24, 2014 Admin Share Postat Martie 24, 2014 Ca tot este vorba despre contragreutati, ca sa nu mai deschid alt topic..se pot pune unele mai mari/grele? La un FZ6S am observat ca vibreaza sesizabil dupa 150km/ora si cineva cu un model asemanator spunea ca le-a schimbat cu unele mai grele, se poate acest lucru, atenueaza din vibratii daca le schimb cu unele mai grele? Unde gasesc asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Ca tot este vorba despre contragreutati, ca sa nu mai deschid alt topic..se pot pune unele mai mari/grele? La un FZ6S am observat ca vibreaza sesizabil dupa 150km/ora si cineva cu un model asemanator spunea ca le-a schimbat cu unele mai grele, se poate acest lucru, atenueaza din vibratii daca le schimb cu unele mai grele? Unde gasesc asa ceva? mai intai echilibreaza-i rotile, poate s-a desprins un plumb sau nu au fost echilibrate cum trebuie , greutatile stock sunt foarte bune iar after market gasesti in general mai usoare am vazut la un moment dat greutati pt yamaha mai grele decat stock dar costau peste 100E daca tii mortis sa schimb greutatile vezi ca alea de yamaha sunt mai "speciale" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 24, 2014 Admin Share Postat Martie 24, 2014 mai intai echilibreaza-i rotile, poate s-a desprins un plumb sau nu au fost echilibrate cum trebuie , Aha, bun sfat, asa o sa fac, merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Ca tot este vorba despre contragreutati, ca sa nu mai deschid alt topic..se pot pune unele mai mari/grele? La un FZ6S am observat ca vibreaza sesizabil dupa 150km/ora si cineva cu un model asemanator spunea ca le-a schimbat cu unele mai grele, se poate acest lucru, atenueaza din vibratii daca le schimb cu unele mai grele? Unde gasesc asa ceva? Probleme la viteza am avut si eu cand mergeam cu pasager si greutate mare in topcase, schimbarea drastica a centrului de greutate spre spate, acum nu stiu in ce situatie iti face tie asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 24, 2014 Admin Share Postat Martie 24, 2014 Nu, eu am mers singur, presiune corecta in cauciucuri, dupa 150 incepe sa se simta zumzaiala, dar imi pare ca este o vibratie generata de motor, se simte si in cadru, sa si ghidon. Poate ca asa este normal fiind un motor turat, eu sunt obisnuit cu LT-ul unde la 140 km/ora aveam exact 400 rot/min intr-a cincea, cu asta la aceeasi viteza am 7400 ture intr-a sasea! Pe ala nu se simtea nimic, indiferent de turatie sau viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 trebuie sa faci niste teste, daca zici ca la 140 incepe sa vibreze ii dai a 5-a sau a 4-a ,mentii viteza si vezi ce se intampla.. daca nu se schimba nimic inseamna ca nu-i de la motor, daca dispar sau se accentueaza vibratiile probabil ca-i de la tps sau trebuie sincronizate clapetele motorul ala nu are voie sa vibreze , nici la 140 nici la 200, de cele mai multe ori e de la roata fata, cauciuc uzat inegal, roata dezechilibrata, cauciuc montat gresit (montat semnul galben(greutate) la valva in loc de semnul rosu(excentric) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Nu, eu am mers singur, presiune corecta in cauciucuri, dupa 150 incepe sa se simta zumzaiala, dar imi pare ca este o vibratie generata de motor, se simte si in cadru, sa si ghidon. Poate ca asa este normal fiind un motor turat, eu sunt obisnuit cu LT-ul unde la 140 km/ora aveam exact 400 rot/min intr-a cincea, cu asta la aceeasi viteza am 7400 ture intr-a sasea! Pe ala nu se simtea nimic, indiferent de turatie sau viteza. Daca te ajuta cu ceva, anul trecut am facut un schimb de motociclete pentru cateva zeci de km, cu un prieten care are FZ6S. Exact ce descrii tu aici, asta am simtit si eu. Deci probabil ca asta e natura motorului, iar tu venind de pe un motor foarte silentios (1200lt), te deranjeaza aceste vibratii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 alex_en, am o viziune: un post de-al tau, un client in minus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 24, 2014 Admin Share Postat Martie 24, 2014 Daca te ajuta cu ceva, anul trecut am facut un schimb de motociclete pentru cateva zeci de km, cu un prieten care are FZ6S. Exact ce descrii tu aici, asta am simtit si eu. Deci probabil ca asta e natura motorului, iar tu venind de pe un motor foarte silentios (1200lt), te deranjeaza aceste vibratii. Da, chiar ma ajuta si m-am lamurit, cauciucurile nu au nimic, exact astea sunt cuvintele..asta este natura motorului..mersi de feedback! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.