Sari la conținut

COMPARATIV ENDURO TOURING ADVENTURE


Postări Recomandate

In orice caz, BMW au fost cei care si-au cam batut joc de "enduro-touring", iar acum Yamaha si apoi KTM s-au luat dupa ei.

 

Ce inseamna ca BMW si-a batut joc de "enduro-touring"? Nu inteleg unde bati... mie nu mi se pare ca BMW-urile actuale (sa zicem incepand din 2004 odata cu 1200GS) au pierdut din capacitatile de off-road. As zice din contra...

 

Stim din start ca vacile astea de 1200 nu sunt niste asi in enduro... si ca nu avem mari pretentii de la ele. Si stim ca cine isi ia asa ceva, apreciaza intr-o foarte masura (si) partea on-road, unde de fapt se fac marea majoritate a kilometrilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Veriga slaba la enduro-turing, in segmentul off, suntem noi. Pe maini pricepute si antrenate, toate vacile, fac minuni. Valabil pt toate trei pomenite mai sus.

 

... si cu anvelopele potrivite.

 

Doar ca putini ne dorim cu adevarat un nivel prea elevat de "endureala" si tocmai de aceea, daca vrei, te poti orienta catre alta clasa (ex. 800GS/XC) mai usoare si cu roata de 21". D-aia nu prea inteleg criticile la adresa potentei in off a vacilor mari de 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ca putini ne dorim cu adevarat un nivel prea elevat de "endureala" si tocmai de aceea, daca vrei, te poti orienta catre alta clasa (ex. 800GS/XC) mai usoare si cu roata de 21". D-aia nu prea inteleg criticile la adresa potentei in off a vacilor mari de 1200.

 

exact, de aia piata enduro touring a vacilor shifted catre cei cu bani care au chef de show-off

si, odata cu piata si bmw-ul a redus cheltuielile.

nema competitii, iar la exterior o face SA ARATE robusta pe din-auntru, putreda

nu mai are cheltuieli de dezvoltare la nivelul competitiei, piata e subtire (1/motor, fara bagaje, fara suport tehnic in caz de probleme, garaj incalzit), si e scumpa.

 

vrei sa mergi in jurul lumii, nobody cares, ti se strica in franta? nobody cares, ti se spune la tel ca au o lista de asteptare de 30 de zile sa le schimbe uleiul, cat se vinde si la pretul asta, de ce-ar schimba ceva?

de ce-par schimba ceva hotelurile din mamaia daca an de an sunt pline la refuz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact, de aia piata enduro touring a vacilor shifted catre cei cu bani care au chef de show-off

 

Nu vad legatura intre segmentul enduro-touring, bani si show-off.

Daca mi-am luat GS, nu are legatura cu show-off, multi mi-au spus ca mi-am luat o motocicleta cam urata si imi arata niste tourere mai carenate ca fiind frumoase; mi-am luat ce am simtit potrivit pt. stilul meu de condus/plimbari.

Referitor la bani si enduro-touring, nu sunt deloc de acord. Vad eventual legatura intre bani si cilindree/marime. Cine vrea enduro-touring mai ieftin, merge spre 800cc sau mai jos. Si exact aceeasi poveste este si la tourere sau alte clase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna ca BMW si-a batut joc de "enduro-touring"? Nu inteleg unde bati... mie nu mi se pare ca BMW-urile actuale (sa zicem incepand din 2004 odata cu 1200GS) au pierdut din capacitatile de off-road. As zice din contra...

 

Stim din start ca vacile astea de 1200 nu sunt niste asi in enduro... si ca nu avem mari pretentii de la ele. Si stim ca cine isi ia asa ceva, apreciaza intr-o foarte masura (si) partea on-road, unde de fapt se fac marea majoritate a kilometrilor.

 

E o distanta mare intre o mobra care chiar e as in enduro, sa zicem un monocilindru de 450 si 1200gs.

 

BMW a marketat o mobra de 1200cmc, 250kg, cu roata de 19 pe fata, cilindri pe-afara, orientata spre confort si spre mersul stradal, si la pret de obiect de lux (achizitie, piese si accesorii) drept standardul in materie de "enduro-touring". Iar lumea a pus botul. Abia in 2008 a aparut F800gs, care este ceea ce 1200gs ar fi trebuit sa fie (un enduro-touring mare), in timp ce 1150 aparuse cu vreo 10 ani inainte (iar 1100gs de prin 94).

 

Iar ceilalti (Yamaha, KTM, Ducati), au preluat si ei modelul 1200gs cand au vazut ce bine merge treaba, in loc sa faca mobre de "enduro-touring".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai are cheltuieli de dezvoltare la nivelul competitiei, piata e subtire (1/motor, fara bagaje, fara suport tehnic in caz de probleme, garaj incalzit), si e scumpa.

 

Vad ca repeti ideea asta cu "garaj incalzit". Stiu multi proprietari de BMW; multi nu le tin in garaj (nici eu) si cu atat mai putin in garaj incalzit.

 

Vad ca esti foarte inversunat, poate ai motivele tale, nu incerc sa-ti schimb parerea dar inversunarea asta evidenta cu siguranta iti scade din credibilitatea parerilor.

 

vrei sa mergi in jurul lumii, nobody cares, ti se strica in franta? nobody cares, ti se spune la tel ca au o lista de asteptare de 30 de zile sa le schimbe uleiul, cat se vinde si la pretul asta, de ce-ar schimba ceva?

 

1. aud mereu teoria asta cu mersul in jurul lumii... sa fim seriosi, cati doresc/pot cu adevarat sa faca calatoria asta in jurul lumii??? iar cei care vor/pot, sunt convins ca stiu sa-si aleaga motocicleta potrivita.

Restul, majoritatea covarsitoare a utilizatorilor, nu cred ca vom pleca maine in Siberia sau Mongolia, asa ca ne bucuram din plin de toate aceste noi "features" ale noilor motociclete. Daca nu, nu le cumparam.

 

2. Nu stiu cum e in Franta... dar stiu ca service-urile BMW in general trateaza cu prioritate clientii care sunt pe drum. Am aranjat service pt. diversi prieteni in Germania (Ianachim si Marcel pot confirma, ambii venind de la Nordkapp) si in Austria, de pe-o zi pe alta, cand au fost urgente, fie service/ulei, fie alte probleme, si s-a rezolvat mereu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o distanta mare intre o mobra care chiar e as in enduro, sa zicem un monocilindru de 450 si 1200gs.

 

BMW a marketat o mobra de 1200cmc, 250kg, cu roata de 19 pe fata, cilindri pe-afara, orientata spre confort si spre mersul stradal, si la pret de obiect de lux (achizitie, piese si accesorii) drept standardul in materie de "enduro-touring". Iar lumea a pus botul. Abia in 2008 a aparut F800gs, care este ceea ce 1200gs ar fi trebuit sa fie (un enduro-touring mare), in timp ce 1150 aparuse cu vreo 10 ani inainte (iar 1100gs de prin 94).

 

Iar ceilalti (Yamaha, KTM, Ducati), au preluat si ei modelul 1200gs cand au vazut ce bine merge treaba, in loc sa faca mobre de "enduro-touring".

Pe principiul asta, singurii consecventi sunt cei de la Suzuki, care au continuat traditia de succes a DL1000, pastrand conceptul, dar perfectionat si adus la zi. DL 1000 ABS sta oricand alaturi de oricare "1200", mai ales in mana utilizatorului obisnuit, adica al celui care conteaza.

http://www.motociclismo.it/comparativa-maxienduro-finalmente-ce-equilibrio-moto-58206?fb_action_ids=538246686294807&fb_action_types=og.comments

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW a marketat o mobra de 1200cmc, 250kg, cu roata de 19 pe fata, cilindri pe-afara, orientata spre confort si spre mersul stradal, si la pret de obiect de lux (achizitie, piese si accesorii) drept standardul in materie de "enduro-touring". Iar lumea a pus botul. Abia in 2008 a aparut F800gs, care este ceea ce 1200gs ar fi trebuit sa fie (un enduro-touring mare), in timp ce 1150 aparuse cu vreo 10 ani inainte (iar 1100gs de prin 94).

 

Din pacate, tot nu inrteleg unde bati. Deci 1200 este urmasul firesc al 1100 si apoi 1150. Greutatea a acszut binisor la 1200 fata de 1100/50, pretul a ramas tot p-acolo (ma rog, a crescut odata cu timpul, anii, ca si la alti producatori sau alte produse), inclusiv pt. accesorii/optiuni... Deci?

 

F800GS a aparut ca se cerea si asa ceva... lumea poate alege, mie mi se pare totul ok, din nou, din pacate, nu inteleg unde bati.

 

Parerea mea ca multe discutii, asa cum s-a intamplat si pe celelalte topicuri, pleaca de la numele "enduro-touring" si de la perceptia sau/si asteptarile fiecaruia cand vine vorba despre aceasta notiune.

 

Pe principiul asta, singurii consecventi sunt cei de la Suzuki, care au continuat traditia de succes a DL1000, pastrand conceptul, dar perfectionat si adus la zi. DL 1000 ABS sta oricand alaturi de oricare "1200", mai ales in mana utilizatorului obisnuit, adica al celui care conteaza.

 

Pai de exemplu BMW ce a schimbat in concept de acum 20 de ani, de la 1100GS??

DL nu se face de 20 de ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vad ca repeti ideea asta cu "garaj incalzit". Stiu multi proprietari de BMW; multi nu le tin in garaj (nici eu) si cu atat mai putin in garaj incalzit.

 

Vad ca esti foarte inversunat, poate ai motivele tale, nu incerc sa-ti schimb parerea dar inversunarea asta evidenta cu siguranta iti scade din credibilitatea parerilor.

 

1. aud mereu teoria asta cu mersul in jurul lumii... sa fim seriosi, cati doresc/pot cu adevarat sa faca calatoria asta in jurul lumii??? iar cei care vor/pot, sunt convins ca stiu sa-si aleaga motocicleta potrivita.

Restul, majoritatea covarsitoare a utilizatorilor, nu cred ca vom pleca maine in Siberia sau Mongolia, asa ca ne bucuram din plin de toate aceste noi "features" ale noilor motociclete. Daca nu, nu le cumparam.

 

2. Nu stiu cum e in Franta... dar stiu ca service-urile BMW in general trateaza cu prioritate clientii care sunt pe drum. Am aranjat service pt. diversi prieteni in Germania (Ianachim si Marcel pot confirma, ambii venind de la Nordkapp) si in Austria, de pe-o zi pe alta, cand au fost urgente, fie service/ulei, fie alte probleme, si s-a rezolvat mereu.

baietii de la BUDAPESTA vizitati de cateva ori in drumurile mele...RESPECT

service in ROSTOCK super ok oamneii si lucru de calitate

service in KAPRUN iar foarte ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei sa mergi in jurul lumii, nobody cares, ti se strica in franta? nobody cares, ti se spune la tel ca au o lista de asteptare de 30 de zile

 

 

Tu vb de plecat in jurul lumii si schimbatul uleiului la reprezentanta in același post?

Funny

 

e funny daca nu intelegi ce am vrut sa spun.

sun la reprezentanta ca nu o pot porni iar ei imi spun ca au lista de asteptare pentru 30 de zile

 

Nu vad legatura intre segmentul enduro-touring, bani si show-off.

Daca mi-am luat GS, nu are legatura cu show-off, multi mi-au spus ca mi-am luat o motocicleta cam urata si imi arata niste tourere mai carenate ca fiind frumoase; mi-am luat ce am simtit potrivit pt. stilul meu de condus/plimbari.

Referitor la bani si enduro-touring, nu sunt deloc de acord. Vad eventual legatura intre bani si cilindree/marime. Cine vrea enduro-touring mai ieftin, merge spre 800cc sau mai jos. Si exact aceeasi poveste este si la tourere sau alte clase.

 

nu ma refeream la tine

cand am cautat motor in germania din 10 motociclete 8 erau cu km putini tinute in garaje incalzite si ferite de ploaie.

 

Vad ca repeti ideea asta cu "garaj incalzit". Stiu multi proprietari de BMW; multi nu le tin in garaj (nici eu) si cu atat mai putin in garaj incalzit.

 

Vad ca esti foarte inversunat, poate ai motivele tale, nu incerc sa-ti schimb parerea dar inversunarea asta evidenta cu siguranta iti scade din credibilitatea parerilor.

 

 

1. aud mereu teoria asta cu mersul in jurul lumii... sa fim seriosi, cati doresc/pot cu adevarat sa faca calatoria asta in jurul lumii??? iar cei care vor/pot, sunt convins ca stiu sa-si aleaga motocicleta potrivita.

Restul, majoritatea covarsitoare a utilizatorilor, nu cred ca vom pleca maine in Siberia sau Mongolia, asa ca ne bucuram din plin de toate aceste noi "features" ale noilor motociclete. Daca nu, nu le cumparam.

 

2. Nu stiu cum e in Franta... dar stiu ca service-urile BMW in general trateaza cu prioritate clientii care sunt pe drum. Am aranjat service pt. diversi prieteni in Germania (Ianachim si Marcel pot confirma, ambii venind de la Nordkapp) si in Austria, de pe-o zi pe alta, cand au fost urgente, fie service/ulei, fie alte probleme, si s-a rezolvat mereu.

 

cand spun "garaj incalzit" ma refer la show off nu de a folosi motocicleta la categoria la care e prinsa

nu stii cum e in franta, iti spun eu:

-in suedia 3 ore pentru schimbarea unui bec la reprezentanta

-in franta, nantes, lista de asteptare de 30 de zile si da, eram pe drum, sun la linia fierbinte. din ce an e motorul? ne pare rau nu ne ocupam de motociclete mai vechi de 2009

 

nici franta si nici suedia nu sunt mongolia

 

nici cel putin sa-mi vada motocicleta la fatza

 

zic acum ce probleme intampin pentru a lua o hastie de la bmw pentru Canada?

numai ca nu mi-au scris: du-te bah dracu d-aici si lasa-ne!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ca multe discutii, asa cum s-a intamplat si pe celelalte topicuri, pleaca de la numele "enduro-touring" si de la perceptia sau/si asteptarile fiecaruia cand vine vorba despre aceasta notiune.

 

Deci ce inseamna, pentru tine si pentru Harea, "enduro-touring"?

Si nu uitati ca mobre precum XT, DR, XR, LC4, Pegaso sunt si ele "enduro-touring". Cam de la asta a plecat conceptul: monocilindru de 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ce inseamna, pentru tine si pentru Harea, "enduro-touring"?

Si nu uitati ca mobre precum XT, DR, XR, LC4, Pegaso sunt si ele "enduro-touring". Cam de la asta a plecat conceptul: monocilindru de 600.

 

Nu pot raspunde si in numele lui Bogdan dar probabil avem parere asemanatoare (si poate cei mai multi dintre posesori impartasesc asta): o motocicleta cu care sa merg pe asfalt foarte bine iar atunci cand asfaltul se termina, sa pot continua daca vreau. Adica sa poti merge fara probleme pe un drum forestier sau accidentat etc.

In plus, intervin chestii subiective (de ex pozitia de condus inalta, faptul ca nu ai carene) si chestii certe cum ar fi faptul ca suspensia unui GS&co este mult mai confortabila (si implicit mai sanatoasa pt spatele tau) decat a unui tourer.

 

Poate ca ai dreptate ca XT, DR etc sunt tot enduro-touring dar tind mult spre enduro, partea lor de touring tinde mult spre zero dupa parerea mea. La fel cum multi comenteaza de partea de enduro a vacilor mari. Dar, paleta fiind foarte larga, fiecare alege ce isi doreste. Personal insa as exclude clar din discutia enduro-touring tot ce are roata de 17" pe fata (Multistrada, Versys etc).

Dar ca fapt divers, din cate stiu, primal motocicleta enduro-touring este BMW R80G/S care in timp a evoluat in 1100/1150/1200GS. ;) si care nu era deloc un monocilindru de 600. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot raspunde si in numele lui Bogdan dar probabil avem parere asemanatoare (si poate cei mai multi dintre posesori impartasesc asta): o motocicleta cu care sa merg pe asfalt foarte bine iar atunci cand asfaltul se termina, sa pot continua daca vreau. Adica sa poti merge fara probleme pe un drum forestier sau accidentat etc.

In plus, intervin chestii subiective (de ex pozitia de condus inalta, faptul ca nu ai carene) si chestii certe cum ar fi faptul ca suspensia unui GS&co este mult mai confortabila (si implicit mai sanatoasa pt spatele tau) decat a unui tourer.

 

Poate ca ai dreptate ca XT, DR etc sunt tot enduro-touring dar tind mult spre enduro, partea lor de touring tinde mult spre zero dupa parerea mea. La fel cum multi comenteaza de partea de enduro a vacilor mari. Dar, paleta fiind foarte larga, fiecare alege ce isi doreste. Personal insa as exclude clar din discutia enduro-touring tot ce are roata de 17" pe fata (Multistrada, Versys etc).

Dar ca fapt divers, din cate stiu, primal motocicleta enduro-touring este BMW R80G/S care in timp a evoluat in 1100/1150/1200GS. ;) si care nu era deloc un monocilindru de 600. ;)

 

BMW a introdus o moda noua ce-o mai aburim atata.

tenereul nu scotea 1200-le daca nu era replica la GS

arata demential si performante de condus grozave pentru masa ei.

bascula spate monolever,sau cum dracu-i zice, suspensia fata ma lasa sa ma simt cum as fi cu sportiva

numai ca am avut cateva neajunsuri si le urasc, nu motoarele ci firma. din pacate firma e mai mult spre marketing decat spre pasiune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu pot raspunde si in numele lui Bogdan dar probabil avem parere asemanatoare (si poate cei mai multi dintre posesori impartasesc asta): o motocicleta cu care sa merg pe asfalt foarte bine iar atunci cand asfaltul se termina, sa pot continua daca vreau. Adica sa poti merge fara probleme pe un drum forestier sau accidentat etc.

In plus, intervin chestii subiective (de ex pozitia de condus inalta, faptul ca nu ai carene) si chestii certe cum ar fi faptul ca suspensia unui GS&co este mult mai confortabila (si implicit mai sanatoasa pt spatele tau) decat a unui tourer.

 

Enduro-touring ar trebui sa insemne mai mult decat putiinta teoretica de a continua (daca vrei) atunci cand se termina asfaltul.

 

Iar chestiile subiective precum pozitia inalta de condus si confortul seamana mult prea mult cu obsesia patologica din ziua de azi fata SUV-uri. Care la randul lor nu prea ajung acolo unde se termina asfaltul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare ca tendinta actuala de moto enduro-touring gen SUV, cu electronica si confort, a fost introdusa de Aprilia cu modelul Caponord. BMW-ul a semanat si seamana in continuare cu un Land Rover Defender. Bineinteles, si Defenderul s-a umplut de electronica si canapele pufoase in ultimul timp.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro-touring ar trebui sa insemne mai mult decat putiinta teoretica de a continua (daca vrei) atunci cand se termina asfaltul.

Corect...

 

Eu fac parte din tabara cealalta, care crede ca enduro-touring inseamna intai enduro, apoi touring...adica eu vreau sa ma dau pe drumuri proaste, eventual la munte, iar partea de touring este drumul pana acolo pe sosea...

 

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro-touring ar trebui sa insemne mai mult decat putiinta teoretica de a continua (daca vrei) atunci cand se termina asfaltul.

 

Iar chestiile subiective precum pozitia inalta de condus si confortul seamana mult prea mult cu obsesia patologica din ziua de azi fata SUV-uri. Care la randul lor nu prea ajung acolo unde se termina asfaltul.

 

Putinta nu este deloc doar teroretica, asta este deja dovedit fara discutie, mai ales cand, asa cum s-a mai tot amintit, rider-ul si anvelopele sunt cele potrivite. Nu mai vorbim ca iar ajungem la discutia subiectiva cu ce inseamna "putinta" sau cata isi doreste fiecare.

 

Ca si la SUV-uri, clasa GS&co pare a fi compromisul cel mai bun al calitatilor pe care (din ce in ce mai) multi oameni le apreciaza la vehiculul lor. Daca nu toata lumea isi doreste off-road extrem, nu inseamna ca vehiculele respective nu au unele calitati utile si in viata de zi cu zi sau care pur si simplu plac. Am dat si exemplul (indiscutabil) al confortului oferit de suspensia unei astfel de motociclete.

Prin urmare, asocierea automata a suv-urilor sau motocicletelor enduro-touring mari cu snobism, obsesii patologice sau alte chestii de genul asta, imi exprima doar frustrare si/sau limitare in gandire, lipsa de respect fata de parerile altora. Motiv pt. care discutiile care ajung in directia asta din pacate nu ma mai atrag. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul este ca daca nici azi nu mai gasim vehicule din care sa ne alegem cel mai bun COMPROMIS, nu stiu ce-am mai putea dori.

singura mea durere este ca nu se mai construiesc vehicule SIMPLE, electronic vorbind. dar asta e ca urmare a pietei care nu doreste asa ceva.

cum ai zis si tu, cati nebuni sunt care vor s-o arda prin siberia sau bolivia? atunci de ce i-ar lua in seama?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare ca tendinta actuala de moto enduro-touring gen SUV, cu electronica si confort, a fost introdusa de Aprilia cu modelul Caponord. BMW-ul a semanat si seamana in continuare cu un Land Rover Defender. Bineinteles, si Defenderul s-a umplut de electronica si canapele pufoase in ultimul timp.

 

Mie mi se pare ca moda asta cu enduro-touring gen SUV a aparut odata cu 1200 gs. Intamplator sau nu, cu foarte putin timp inainte, baietii de la Long Way Round au dovedit ca se poate (cu 1150), iar asta a fost o lovitura colosala de marketing. Lumea si-a luat mobre care pot ajunge in Siberia (daca e nevoie) ca sa mearga in concedii pe autostrazile din Europa de Vest.

 

 

Putinta nu este deloc doar teroretica, asta este deja dovedit fara discutie, mai ales cand, asa cum s-a mai tot amintit, rider-ul si anvelopele sunt cele potrivite. Nu mai vorbim ca iar ajungem la discutia subiectiva cu ce inseamna "putinta" sau cata isi doreste fiecare.

 

Ca si la SUV-uri, clasa GS&co pare a fi compromisul cel mai bun al calitatilor pe care (din ce in ce mai) multi oameni le apreciaza la vehiculul lor. Daca nu toata lumea isi doreste off-road extrem, nu inseamna ca vehiculele respective nu au unele calitati utile si in viata de zi cu zi sau care pur si simplu plac. Am dat si exemplul (indiscutabil) al confortului oferit de suspensia unei astfel de motociclete.

Prin urmare, asocierea automata a suv-urilor sau motocicletelor enduro-touring mari cu snobism, obsesii patologice sau alte chestii de genul asta, imi exprima doar frustrare si/sau limitare in gandire, lipsa de respect fata de parerile altora. Motiv pt. care discutiile care ajung in directia asta din pacate nu ma mai atrag. ;)

 

Dovedit fara discutie e si ca se poate face offroad cu R1 sau ca poti merge RTW fara sa iesi in afara asfaltului. Nu inteleg cu ce ii incalzeste putinta teoretica pe posesorii de 1200 gs, daca ei nu au de gand sa iasa in afara asfaltului.

 

Nu ti-am cerut in mod explicit parerea si imi rezerv dreptul de a nu o respecta. Frustrare si limitare in gandire te asigur ca nu e cazul. Nu avem cum sa cadem de acord nici in urma unei discutii argumentate, pentru ca nu vom ajunge la un numitor comun. Tu esti clientul tipic de 1200 gs, iar eu critic in mod explicit 1200 gs pentru ce a ajuns sa insemne enduro-touring in ziua de azi, atat dpdv al producatorului, cat si dpdv al cumparatorului.

 

 

singura mea durere este ca nu se mai construiesc vehicule SIMPLE, electronic vorbind. dar asta e ca urmare a pietei care nu doreste asa ceva.

 

Adevarat. Cumparatorul de "enduro-touring" din ziua de azi va alege mobra cu injectie, ABS, controlul tractiunii, cruise control, manere incalzite, suspensie electronica si cat mai multe moduri de rulare (rain, sport, etc) in defavoarea mobrei mai simple si mai robuste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...