adisorsrd Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Mi am cumparat o motocicleta aprilia pegaso 650 din 92,si problema este ca nu sta la relantiu ,in cateva secunde se opreste daca nu o accelerez si da niste ,,rateuri'' undeva la carburator ,scoate un sasait ca si cum sa spart ceva ,,,,,dar cand accelerez merge motorul bine si trage perfect,o las in frana de motor ,dar cand ii la relantiu scoate niste rateuri de scurta durata,,,ajutati ma cu o parere ,,,sunt incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Ai incercat sa o duci la un mecanic?cind ai o carie nu te duci la dentist?crezi ca iti ia o avere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisorsrd Postat Aprilie 5, 2014 Autor Share Postat Aprilie 5, 2014 A desfacuto cineva la valve sa verifice,dar era ok,la fel mi a zis ca si carburatoarele sunt sincronizate,,,fiecare om are o varianta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Probleme cu carburatoarele.Daca zici ca esti incepator,du-te la mecanic.Recomand TNG.Omu e expert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisorsrd Postat Aprilie 5, 2014 Autor Share Postat Aprilie 5, 2014 Problema e ca la mine in oras nu este un service autorizat de motociclete,,,fiecare om care o vede are cate o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 A desfacuto cineva la valve sa verifice,dar era ok,la fel mi a zis ca si carburatoarele sunt sincronizate,,,fiecare om are o varianta.... Oare ce sincronizare s-a facut la un monocilindru si un carburator[dublu-corp]? Intra aici si probabil te v-a ajuta un coleg mai in masura: /index.php?/topic/80133-posesori-de-aprilia-pegaso-650uniti-va/page-338 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Parerea mea este sa verifici doua probleme: - carburatia - sa fie suruburile de reglaj ale aerului la 3,5 ture - CDI-ul - poate sa-ti dea scantei false si da rateuri Tind totusi sa cred ca e din carburatie. In semnatura mea gasesti link cu manualele de service de Aprilia. Cauta modelul tau in lista, descarca-l si documenteaza-te, si asa cum a spus Vali1, mai intra la noi in topic sa te mai ajutam cu un sfat, sau gasesti informatii folositoare in paginile din urma. Editat Aprilie 5, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 bravo ! cumparati-va cele mai ieftine motoare de pe net dupa plangeti-va pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 daca esti incepator nu verifica nimic... fugi la un mecanic si nu te da de gol ca esti la inceput de drum (s-ar putea sa te ''miroasa'' si sa te taxeze-n plus...asa din pasiune) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 bravo ! cumparati-va cele mai ieftine motoare de pe net dupa plangeti-va pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Buna asta cu sincronizarea carburatorului cu el insusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 (editat) Sunt doua simptome: 1. ori trage pe undeva aer fals pe la galeriile de cauciuc dintre carburatoare si chiuloasa ori suruburile de reglaj relanti nu sunt pe pozitia corecta si de asta nu sta in relanti si da rateu. 2. poate ai uitat sa tragi socul cat este rece motorul. Editat Aprilie 5, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Sunt doua simptome: 1. ori trage pe undeva aer fals pe la galeriile de cauciuc dintre carburatoare si chiuloasa ori suruburile de reglaj relanti nu sunt pe pozitia corecta si de asta nu sta in relanti si da rateu. 2. poate ai uitat sa tragi socul cat este rece motorul. Mai adaug si eu ... schimba bujia , sunt sigur ca ai de aia first bike(se potriveste , stiu sigur , pentru ca am un prieten care a avut bujie first bike) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 bravo ! cumparati-va cele mai ieftine motoare de pe net dupa plangeti-va pe forum. Omul are nevoie de un sfat, nu de cineva sa-l traga de urechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Verifica galeria de admisie este o problema comuna la bmw dar si la aprilia care poarta acelasi motor ..Rotax. Datorita admisiei mari (monocilindru)si a constructiei proaste, acea galerie se rupe de la miscare in timp, si aduce aer fals in admisie. Asta este : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauldci Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 bravo ! cumparati-va cele mai ieftine motoare de pe net dupa plangeti-va pe forum. Probabil ca daca oamenii ar fi plini de bani si-ar cumpara toti motoare noi si nu s-ar mai plange. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 @Mony & TNG - Good posting like allways. Pentru carcotasi: Aprilia mea merge doar cu DR8EIX. Pe cele chinezesti le scuipa ca pe cojile de seminte in capul celor ce polueaza topic-urile cu comentarii inutile,anoste si deviate de la subiect. Si,da,Pauldci,nu toata lumea isi permite sa primeasca de la tata R1 sau Gixxer de 1000 la majorat sa dea bine la pitzipoance la "bulivard",ci au pornit de jos. Poate ca unii dintre noi aveam motocicleta si permis cand altii nici nu se aflau in stadiul de concept al arborelui genealogic. Iar in privinta sincronizarii "carburatorului cu el insusi",lipsa de documentare. Multe monocilindrice au dublu carburator. Dar asta nu va spune mecanicul cand faceti revizia la Bembeu la Bavaria,ca va lasa in sala de asteptare sa va uitati la reviste si reclame.. Hai,ca am reusit sa ma enervez,ca e mai usor sa o arzi la caterinca pe seama unuia care poate a ramas cu mobra in drum,decat sa il ajuti macar cu un sfat bine intentionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojocaruionutflorian Postat Septembrie 19, 2018 Share Postat Septembrie 19, 2018 Verifica galeria de admisie este o problema comuna la bmw dar si la aprilia care poarta acelasi motor ..Rotax. Datorita admisiei mari (monocilindru)si a constructiei proaste, acea galerie se rupe de la miscare in timp, si aduce aer fals in admisie. Asta este : » Post actualizat in 19 Sep 2018 09:01 Verifica galeria de admisie este o problema comuna la bmw dar si la aprilia care poarta acelasi motor ..Rotax. Datorita admisiei mari (monocilindru)si a constructiei proaste, acea galerie se rupe de la miscare in timp, si aduce aer fals in admisie. Asta este : unde gasesc si eu aceasta piesa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.