TWD.Grig Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Grig 7, daca tu nu stii frana cu fata, franeaza tata in continuare cu spatele si foloseste doar 10 la suta din capacitatea de franare a mobrei tale (asta daca ai sport, naked, enduro-touring etc. , nu cruiser oricum). Dar nu te mira ca intr o situatie nasoala (ca cea din clip) o sa mergi sanie pana in obstacol, cu singura penibila consolare ca nu esti "reisar".. Si ar fi bine sa nu mai dai sfaturi, cand evident esti pe langa subiect. In alta ordine de idei, am observat ca o manevra dificila e crosetarea pe un drum cu o banda pe sens, atunci cand treci mai tare pe langa coloana de automobile si din cand in cand trebuie sa te repliezi in ea, din cauza traficului. Daca viteza ta e cu cateva zeci de km/h mai mare decat a coloanei, sa franezi si sa intri pe banda ta e ceva mai dificil, trebuie sincronizare. E intr un fel situatia din clip, baiatul trebuia sa franeze tare si apoi sa treaca in dreapta, dar el a incercat ambele lucruri deodata. Greseala tipica de incepator, din care sa speram ca a invatat ceva si nu o va mai repeta. Hornet. Nu consider sfat ce am zis acolo. Dar asa, ca si chestie, in opinia ta, cati dintre incepatori pot sa se controleze intr-o situatie din asta si sa nu stranga frana fata concomitent cu virajul ? Sunt de acord, e foarte utila, dar daca unu de genu' celui din clip e sfatuit de un prieten/forumist sa foloseasca tot timpul fata ( pentru ca la scoala, cel putin in Valcea, nu prea au treaba de tine, crede-ma ) si el nu stie ca nu se franeaza fata cand virezi, ce se intampla ? Esti de acord cu mine ca pentru cei afoni e mai periculoasa decat spatele ? P.S. Sper sa nu o iei in nume de rau, vreau doar sa ma fac inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Nu te mai enerva. Mergi la un control, urmeaza intructiunile si fi mai tolerant. Chiar si tu te poti pupa cu un tir. cine zice ca as fi fost nervos cand am postat??? sunt foarte calm, acum si atunci... cat despre cum a franat omul... numai el stie. ce a facut aiurea? nu a ramas calm. cand te "sperii" nu mai reactionezi cum trebuie. acu vreo saptamana cand un dorel audist a incercat sa ma omoare punand frana in fata mea cu ambele picioare in trafic brusc ... am blocat spatele (ups), l-am eliberat instant si dupa am folosit fata din ce in ce mai tare, am lasat fata si am iesit in lateralul lui. simplu. evident ca nu recomand nimanui sa blocheze spatele. dar... in momente dinalea de split second poti gresi. frana fata este cea mai "buna" insa ar trebui sa stim sa folosim ambele frane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 atitudinea nu trebuie sa fie:"nu franati cu fata", ci "invatati sa franati cu fata". Subscriu ! Ma bucur ca m-am facut inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat Aprilie 8, 2014 Autor Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Am vazut clipul asta si mi-am adus aminte de copiii aia doi care au murit acum cativa ani pe Calea Plevnei striviti de basculanta aia incarcata de 40t..... Imi aduce aminte de un accident neplacut ... Exact la asta ma gandeam ... brrrrr, m-a luat cu frisoane ... Editat Aprilie 8, 2014 de Mein Herz brennt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Mă uit speriat câteodată în trafic la "reisări", o caută cu lumânarea, dau sfaturi în draci, se dau rotunzi și te sfidează, iar când ajung plăcinte își plând de milă că alți sunt vinovați. Așa probabil și tipu' despre care vorbim, trebuie să îi fi spus tipei și prietenilor lui cât de vinovat era șoferul profesionist și cât de experimentat era el dar nu ia reusit... Grijă mare în trafic și uitați că de fapt sunteți Rossi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 nu mai pot cu motociclistii astia duri, mai ales chopperistii din mai stiu eu ce club/organizare : "...frate, am vesta, sunt smecher..." jbafff, s-a dat cu pixda de pamant si dupaia plange pe la spital... In clip nu se vede ca ra avea ceva vesta de club pe el. Eu stiu ca cei din cluburi nu prea se rup in figuri pe sosele tocmai ca sa nu pateasca deastea si sa strice renumele clubului. De obicei ce din cluburile de choppere merg destu de incet. Dar poate dai tu ceva exemple negative de prin cluburi. Cu ocazia asta tin sa le reamintesc baietilor ce comentau pe un anumit topic (nu mai retin exact care ) in legatura cu siguranta incredibila pe care o are frana fata si ca vai, nu se blocheaza. Din moment ce tu, ca motociclist relativ experimentat, dai sfaturi pe forum cum ca ar trebui folosita de cele mai multe ori frana fata, risti sa te creada cei care citesc (fiind incepatori ) si cand fac ei pe reisarii si treb sa franeze urgent, isi amintesc de ala PRO care a scris pe forum ca fata e baza si trag de maneta cu toata puterea. Intrebare : Daca bloca spatele, mai pica ? La treaba cu cei care dau sfaturi aiurea despre franare numai cu roata fata sunt total de acord cu tine. Totusi orice roata bloca gagiul din clip iesea cam la fel de nasol. Problema la el a fost ca a franat numai fata fiind prea ocupat sa puna piciorul jos. Daca pastra piciorul pe scarita si folosea si frana spate poate avea o sansa. Totusi chiar daca frana cu ambele roti si bloca fata deznodamantul era acelasi. Eu raman la parerea mea ca motocicletele au doua frane pentru a fi folosite impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 De obicei ce din cluburile de choppere merg destu de incet. Dar poate dai tu ceva exemple negative de prin cluburi. pai uite asta. mai ai nevoie de altul ?!? dar pe asta il stiai : /index.php?/topic/700148-accident-frontal-doua-motoare/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Domnilor , clubul nu te obliga sa mergi mai incet si nici nu zbori din club daca faci accident . Durerea si costurile mari de reparatii te invata sa mergi incet . O vesta nu te salveaza si nici nu-ti da reducere la farmacie . Pe asfalt , suntem toti la fel ! In topicul asta , am avut norocul ca cineva sa surprinda un incepator , luand o decizie proasta cu urmari ce puteau fi tragice . E , ghinion . A avut noroc si a scapat . Putin sifonat dar viu si el si pasagera ( daca avea casca legata ) / parasuta ( ptr ca nu avea casca legata ) . R.I.P-erii au ratat momentul . Cati dintre cei de aici nu au avut momente penibile , la inceputurile motoretismului , dar au avut bafta sa fie singuri si sa nu fie filmati si astfel au reusit sa ingrope adevarul sub ani si ani si mii de km ? . Cu stima , mult noroc si numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Nu o sa-i inteleg niciodata pe cei care te depasesc apoi iti baga o frana in nas.Daca vrei sa depasesti atunci o faci unde ai loc si te duci naibii ,ca de aia ai depasit,dar sa iesi ca un idiot in depasire stiind de unde pleci dar nestiind unde vrei sa ajungi pt repliere,mi se pare o mare prostie si bataie de joc fata de cel pe care il obligi sa franeze pt a nu te incaleca.Mare depasire si mare franare de urgenta ce a facut si el.Vorba lui iliescu ,un prostanac.Trebuia sa-i demonstreze aleia cu rinichii la vedere ce tare-i el pe motor.Un pic le-a lipsit sa o incheie amandoi.Termina toti scoli de soferi fara sa fie in stare sa faca o parcare ,o apreciere a aderentei sau o franare intr-o situatie limita,cu motorul sau cu auto.Incep sa cred ca in scolile de acum primul lucru despre care afla este acceleratia,As dubla numarul de ore de pregatire,daca as putea. M-a luat gura pe dinainte ,scuze pt epitetul atribuit motociclistului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Nu o sa-i inteleg niciodata pe cei care te depasesc apoi iti baga o frana in nas.Daca vrei sa depasesti atunci o faci unde ai loc si te duci naibii ,ca de aia ai depasit,dar sa iesi ca un idiot in depasire stiind de unde pleci dar nestiind unde vrei sa ajungi pt repliere,mi se pare o mare prostie si bataie de joc fata de cel pe care il obligi sa franeze pt a nu te incaleca.Mare depasire si mare franare de urgenta ce a facut si el.Vorba lui iliescu ,un prostanac.Trebuia sa-i demonstreze aleia cu rinichii la vedere ce tare-i el pe motor.Un pic le-a lipsit sa o incheie amandoi.Termina toti scoli de soferi fara sa fie in stare sa faca o parcare ,o apreciere a aderentei sau o franare intr-o situatie limita,cu motorul sau cu auto.Incep sa cred ca in scolile de acum primul lucru despre care afla este acceleratia,As dubla numarul de ore de pregatire,daca as putea. M-a luat gura pe dinainte ,scuze pt epitetul atribuit motociclistului. Nu se invata prima data despre acceleratie, asta e deja in capul idiotului. Problema e ca pe multi dintre instructori ii doare in dos de cat de in siguranta o sa fie elevul cand are permisul in mana. Bani si sa treaca timpul mai repede. Asta reprezinta ceea ce vor. Daca as fi instructor, pana nu as vedea ca e pregatit sa iasa pe drum, nu i-as incheia dosarul. La examen spaga se poate da foarte usor, nu e problema de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bendix Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Acest accident si comentariile ce au urmat reprezinta unul dintre cele mai bune studii despre franarea cu motocicleta ! Ar trebui vazut de cat mai multi. Totusi nu inteleg de ce s-a speriat motociclistul in halul acesta. Masina de pe contrasens urma sa treaca peste doua limitatoare de viteza si o trecere de pietoni. Nu putea veni cu mare viteza, ceea ce s-a si constatat in film, a oprit cu mult inainte. Cred ca aici nu a fost doar greseala de franare, ci si neatentie in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Totusi, atitudinea nu trebuie sa fie:"nu franati cu fata", ci "invatati sa franati cu fata". La fel, atitudinea nu trebuie sa fie "nu franati cu spatele", ci "invatati sa franati cu spatele" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bendix Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Nu prea are legatura cu dinamica accidentului dar mi se pare mie sau stopurile camionului nu functioneaza ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Nu se invata prima data despre acceleratie, asta e deja in capul idiotului. Problema e ca pe multi dintre instructori ii doare in dos de cat de in siguranta o sa fie elevul cand are permisul in mana. Bani si sa treaca timpul mai repede. Asta reprezinta ceea ce vor. Daca as fi instructor, pana nu as vedea ca e pregatit sa iasa pe drum, nu i-as incheia dosarul. La examen spaga se poate da foarte usor, nu e problema de asta. Pe vremea cand am lucrat ca instructor ,aveam o directoare f rea care daca nu aveai un anume procentaj de admisi la traseu scapa de tine in cel mai scurt timp.Deasemenea in momentul in care un incepator avea un accident grav din vina lui, nu-i era prea comod politistului care-l declarase admis.Scolile de acum sunt ca taximetria ,invata nu invata i-ai luat banii ca luna de scoala oricum trece.Ora didactica are 50 de minute ,ai prins 5 semafoare cel putin intr-o ora si uite soferie invatata in 30 de ore.Mai casca ochii la un indicator 10 minute,mai o amarata de parcare inca 10 si uit-i cum se prezinta la examen cu maxin 10 ore efective de conducere.Sunt doua lucruri clare si simple pt a deveni participant la trafic ;Cunoasterea autovehicului si Circulatia in trafic.(teoria are si ea rostul ei pe tot parcursul instruirii).De primul adica de indemanare si simtul masinii s-a ales praful pt ca nimeni nu-si mai uzeaza ambreiajul ,motorul in poligon.Despre al doilea am spus mai devreme ,stat in coada pe la semafoare.Mai este si a treia problema legata de dorinta de a invata gradual si serios din partea cursantului.Dar parca e mai bine sa spui 'las ca vad cum ma "descurc"si la examen.Apoi il vezi infipt intr-un pom ,refugiu,prin decor ,si mai rau luand cu el si alte vieti.M-am racorit. Asta era strain si de cunoasterea autovehiculului si de circulatie in trafic Poti sa le arati 1000 de poze cu morti ca daca nu stie sa faca un lucru sau nu vrea tot prost va conduce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) In primul rand aia nu a fost situatie de urgenta, a fost proasta anticipare, franare rapida si inodare a ghidonului. La cum mergea , nu se intampla acum , dar sigur patea ceva mai incolo. Desi toata lumea stie ca sunt adeptul folosirii franei fata 100% in situatii de urgenta la motocicletele SPORT!!!!!!, in cazul de fata avand si pasager si la tipul ala de motocicleta se poate frana cu succes si cu frana spate. Asa ca posesorul acestui tip de motoreta trebuia neaparat sa stie sa le foloseasca pe amandoua. Editat Aprilie 10, 2014 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 N-am terminat ,daca la scoala copiii ar trece direct la scris dupa dictare cum ar fi? Mai aud pe cate unul "eu am iesit in trafic din prima zi" ,i-as raspunde si cum a fost/,ti-a tinut instructorul pedalele iar tu te-ai tinut de volan ca maimuta de gratii.Intai faci liniute ,carje ,apoi il faci pe A apoi pe B apoi scrii cuvinte ,dupa aia propozitii si abia dupa ce le stii pe astea treci la scris dupa dictare.Intai poligon pana te joci cu masina sau motorul ,de unul singur ca sa capeti incredere,apoi trasee simple si pe urma trafic intens.Dar la noi parca ne tampim cu totii de la an la an.Probabil asa o trebui. Orice lucru este mai usor de invatat cand te ajuta cineva ,iti explica ,iti arata ,decat daca il afli pe pielea ta .Pt cei doi putea fi ultimul lucru pe care il aflau(pt conducator),cum sa depasesti si cum sa franezi.Probabil dupa ce vor vedea filmul or sa inteleaga cat de frumoasa este viata si ce putea insemna o greseala asumata pana la urma. Daca as avea o scoala moto as lua doua trei rable de motociclete i-as echipa full si i-as pune sa franeze cu farta ,cu spatele,combinat pe nisip ,apa in curba sau linie dreapta.Dar cine si-ar mai cheltui banii sa faca asa ceva.Macar un simulator moto si tot ar fi ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Daca as avea o scoala moto as lua doua trei rable de motociclete i-as echipa full si i-as pune sa franeze cu farta ,cu spatele,combinat pe nisip ,apa in curba sau linie dreapta.Dar cine si-ar mai cheltui banii sa faca asa ceva.Macar un simulator moto si tot ar fi ceva. Corect, ai spus un lucru genial. Daca s-ar face asta multi ar fi salvati de spital sau cosciug. Din pacate franarea se invata la scoala si se predica aici pe forum ca si cum ai avea tot timpul asfalt drept si aderent. Pana cand nu il mai ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Nu-i vinovată școala de șoferi dacă Gingirel îi prost! Școala de șoferi îți pune logistica la îndemână și tu ești obligat să înveți, iar noua legislație este de partea ta, doar să vrei. Eu când am făcut școala moto am făcut numai 3 ore de conducere și după ce am luat carnetul a 2-a zi am fost în trafic și niciodată nu am dat-o de pământ în 45.000 km. Eu să fi făcut noua legislație o făceam mai aspră și normele de aplicare la fel. La noi așa este învățată toată lumea să fie împinsă de la spate, iar ca sprijin avem legislațiile altor țări. Să pui în legislație un prag de vârstă și să crezi că ai rezolvat totul, înseamnă că tu te minți. Dacă obliga toți zmeii ăștia de ocazie ca în primii 2-3 ani după ce își iau categoria să meargă pe motoare de capacitate/putere mică, majoritatea aveau timp să exerseze și să capete experiență în trafic. Iar ca școală de șoferi, ar trebuii întâi ca primele 2-3-4 ore să îi învețe cum se merge pe bicicletă și mai apoi să îi lase să atingă motocicletă. P.S. Dacă școala de șoferi nu își dă interesul, asta nu-i o scuză să îi incomodezi pe alții și să cazi ca o plăcintă. Sunt drumuri mai puțin circulate, poligonul mai tot timpul este liber... Îi obligația ta ca motociclist să îți protejezi viața. Încă un lucru, în primii ani ar trebui interzis pasagerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Auzisem candva un banc ;Cica la poarta raiului se afla sf.Petru supravegheat de D-zeu,sfant care se ocupa cu echiparea cu creier a celor ce urmau sa plece pe pamant.Sf Petru le deschidea calota craniana ,lua cu un polonic creier dintr-o cada il varsa in capul celui care era la rand si ii dadea drumul spre lume.Coada fiind lunga ,beneficiarii fiind multi,s-a cam terminat creierul din cada.Sf petru il intreaba pe D-zeu ce sa faca cu multimea care statea la rand asteptand creier.D-zeu zice ;la astialalti la care nu a mai ajuns creierul da-le cate o diploma.Asa si cu permisul ,un document nu tine loc de judecata. Bancul poate fi regasit intr-o multime de alte realitati de care ne lovim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jinxy Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) In primul rand aia nu a fost situatie de urgenta, a fost proasta anticipare, franare rapida si inodare a ghidonului. La cum mergea , nu se intampla acum , dar sigur patea ceva mai incolo. Desi toata lumea stie ca sunt adeptul folosirii franei fata 100% in situatii de urgenta la motocicletele SPORT!!!!!!, in cazul de fata avand si pasager si la tipul ala de motocicleta se poate frana cu succes si cu frana spate. Asa ca posesorul acestui tip de motoreta trebuia neaparat sa stie sa le foloseasca pe amandoua. Foarte corect, cand ai pasager pe sportiva folosesti si spatele. Altfel in situatii de urgenta nu prea are rost pentru ca cel mai probabil o sa blochezi spatele, o sa te duci taras cu el, o sa dai drumul la frane ca sa redresezi si o sa iti creasca distanta de franare. Greseala tipica de incepator. A, si asta se intampla de obicei cand mergi cu opinci in loc de cauciucuri. Mai e bine sa folosesti si spatele cand anticipezi ca o sa fie aderenta proasta in momentul franarii. Oricum, gumele si suspensia corect setata fac diferenta. LE. si inceputul franarii cu spatele oricum mi se pare o prostie ca primul lucru e sa iei mana din gaz, ceea ce incarca fata. Un sfat mai bun ar fi sa nu franezi brusc pe accelerare, ca sigur o sa-ti fuga fata de sub tine. Editat Aprilie 10, 2014 de jinxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisU Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Am impresia ca baiatu' e invatat sa mearga cu vitezana/naked, la care frana fata e mult mai eficienta decat la choppere....Chopperele nu franeaza bine cu fata din cauza greutatii puse pe spate mai mult, si datorita unghiului furcii. Sau rectific, de franat franeaza bine, doar ca blocheaza cauciucul mult mai usor....Plus ca avea si pasager, si mai multa greutate pe spate. Cand schimbi clasa mai bine dai o tura undeva si faci probe de franare sa nu ai surprize din astea in trafic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Nu prea are legatura cu dinamica accidentului dar mi se pare mie sau stopurile camionului nu functioneaza ?! Asa mi s-a parut si mie. Si e posibil sa fi influentat putin mersul lucrurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Acest accident si comentariile ce au urmat reprezinta unul dintre cele mai bune studii despre franarea cu motocicleta ! Ar trebui vazut de cat mai multi. Totusi nu inteleg de ce s-a speriat motociclistul in halul acesta. Masina de pe contrasens urma sa treaca peste doua limitatoare de viteza si o trecere de pietoni. Nu putea veni cu mare viteza, ceea ce s-a si constatat in film, a oprit cu mult inainte. Cred ca aici nu a fost doar greseala de franare, ci si neatentie in trafic. incepator si in trafic si cu motocicleta Daca as avea o scoala moto as lua doua trei rable de motociclete i-as echipa full si i-as pune sa franeze cu farta ,cu spatele,combinat pe nisip ,apa in curba sau linie dreapta.Dar cine si-ar mai cheltui banii sa faca asa ceva.Macar un simulator moto si tot ar fi ceva. am facut asta chiar la scoala moto pe motoarele lor unde s-a exersat si countersteering-ul, si unde ti se aruncau in fata si obiecte, unde se simula si cand erai oprit si cel din spate il vezi ca nu opreste etc. scoala moto a fost si sala (unde nu s-a discutat regulamentul, "cum sa scapi, cine e de vina" ci cazuri reale, accidente, ce se intampla daca nu conduci defensiv), filme, studii de caz, dezbateri, pentru ca apoi sa repetam in poligon, intre studiile de caz, poligon pentru manevrarea motocicletei, cu viteza cat mai mica printre jaloane, cu centrul de greutate sus (genunchii pe sa), apoi cat mai repede, accelerare in curba, franare in curba, franare in curba de urgenta etc scoala a durtat de vineri de la 2PM pana seara la 10PM, sambata de la 9AM la 9PM si duminica 9AM la 12PM, dupa care cu aceeasi instructori examen de la 1PM la 4PM. atat. 3 zile si cantitatea de incredere si cunostinte... vitala Nu prea are legatura cu dinamica accidentului dar mi se pare mie sau stopurile camionului nu functioneaza ?! avea viteza mica, poate nici nu le-a folosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bendix Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) Asa mi s-a parut si mie. Si e posibil sa fi influentat putin mersul lucrurilor. Poate fi raspunsul la intrebarea de ce nu a oprit camionagiul dupa accident. Oricum, mare, mare atentie la depasiri ! Uite ca pot fi astfel de cazuri in care dorim sa revenim dupa depasire, iar cel din fata sa aiba defectiuni la stopuri. In acest caz nu sesizam o eventuala reducere de viteza a lui, mai ales ca suntem cu ochii atintiti pe contrasens. Editat Aprilie 10, 2014 de bendix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
henegar Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Bai nene da un ochi nu a aruncat la pasagera...Macar sa o ajute sa o intrebe ceva....el avea treaba cu moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.