thechaotik Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Buna, In primul rand vreau sa va spun ca sunt incepator, aceasta este prima mea motocicleta si o detin de 2 luni, nu am foarte mari cunostinte de mecanica, dar incerc sa invat. Cand am cumparat motocicleta i-am facut schimbul de ulei, filtru ulei si curatat filtru de aer. Motocicleta este din 2003 arata impecabil si nu a prea fost circulata, are doar 15000 de km. Fiind incepator, am mers in mare parte cu motocicleta prin oras, drumuri scurte, viteza 30-40 km\h. Toate bune si frumoase pana cand am hotarat sa fac un drum mai lung in afara orasului, ocazie cu care am observat ca in jurul vitezei de 70km/h motorul incepe sa smuceasca si sa mearga cu intreruperi. Dupa ce am schimbat in treapta inferioara si am mai redus si din acceleratie a mers bine inca vreo 10 km dupa care a murit. N-a mai pornit pana nu am dat acceleratia la jumatate, dupa care a pornit dar accelera slab si la decelerare se auzeau pocnituri in toba (asta cu motocicleta pe cricul lateral si scoasa din viteza). Intr-un final tot accelerand-o cu bun simt, fara s-o fortez, si-a revenit si am putut pleca cu ea din loc si am ajuns cu bine acasa. La vreo 4-5 zile am vrut sa fac o noua plimbare si dupa ce am pornit-o si am lasat-o sa se incalzeasca, mentionez ca porneste din prima fara probleme cu socul tras si chiar si fara soc cand e caldsi sta bine in relanti dupa ce bag socul. Dupa cum spuneam, cand am considerat ca e destul de cald motorul am pornit la drum. A mers perfect cam 10 minute dupa care a inceput sa-mi moara motorul de fiecare data cand apasam ambreiajul ca sa opresc in intersectie. In mers simteam ca pierde din putere si cand acceleram treceau vreo 3-4 secunde pana incepea sa traga motorul. De fiecare data motorul pornea din prima apasare scurta pe buton. Ajuns acasa in fata garajului am pornit din nou si am lasat-o in neutru, dupa 10 secunde a murit motorul iar. Nu-mi dau seama ce are, si de ce merge bine cand motorul e relativ rece si dupa ce se incalzeste moare? As fi dus-o la un service dar nu am service moto in oras. Daca puteti sa ma ajutati cu vreo idee ceva v-as fi recunoscator. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankawa123 Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 mai intai vezi de "scanteiesc" bujiile, de dau scanteie problema e data de "carbureles" si/sau filtru de aer. la carburatoare e mai complicat, cui poatouce nu inchide, jiclere prea mari etc samd... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu96 Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 (editat) Din cunostintele mele problema ar fi alimentare sau scanteia ( curata carburatoarele si sincronizeazale). Editat Aprilie 19, 2014 de ursu96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Incearca sa schimbi bujiile, poate fi si bobina de inductie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Din ce descrii tu mie mi se pare ca nu se alimenteaza corect. la un paharel, baga-l sub carburator si desfa cel mai de jos surub de pe carburator, e pe orizontala. Ar trebui sa curga benzina, daca e murdara ar fi bine sa ii faci o curatare. La final strangi si incerci iar, sa vezi cum se comporta. Nu ar strica sa scoti furtunul de benzina din rezervor sa vezi daca vine benzina(daca spre rezervor se duc 2 furtune, il scoti pe ala mai gros CU motorul pornit). Daca zici ca a stat mult, mai mult ca sigur ai depuneri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 De acord cu ThunderByte, problema ta e 90% din carburatie. Cauta pe cineva sa ti le curete si sincronizeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Are un singur carburator, nu are ce sincronizare sa faca... posibil sa fie acelasi carburator ca si pe a mea. Cumva miroase rau a benzina cand se intampla fazele astea? Tind sa cred ca nu inchide cuiul ponto si intra prea multa benzina... se inneaca, benzina nearsa ajunge pe evacuare si de acolo apar pocniturile. Cel mai probabil trebuie sa desfaci carburatorul, sa-l cureti, sa inlocuiesti cuiul ponto daca are urme de uzura, eventual sa schimbi si filtrul de benzina, daca are, daca nu are sa-i pui unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmuntean34 Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Buna, In primul rand vreau sa va spun ca sunt incepator, aceasta este prima mea motocicleta si o detin de 2 luni, nu am foarte mari cunostinte de mecanica, dar incerc sa invat. Cand am cumparat motocicleta i-am facut schimbul de ulei, filtru ulei si curatat filtru de aer. Motocicleta este din 2003 arata impecabil si nu a prea fost circulata, are doar 15000 de km. Fiind incepator, am mers in mare parte cu motocicleta prin oras, drumuri scurte, viteza 30-40 km\h. Toate bune si frumoase pana cand am hotarat sa fac un drum mai lung in afara orasului, ocazie cu care am observat ca in jurul vitezei de 70km/h motorul incepe sa smuceasca si sa mearga cu intreruperi. Dupa ce am schimbat in treapta inferioara si am mai redus si din acceleratie a mers bine inca vreo 10 km dupa care a murit. N-a mai pornit pana nu am dat acceleratia la jumatate, dupa care a pornit dar accelera slab si la decelerare se auzeau pocnituri in toba (asta cu motocicleta pe cricul lateral si scoasa din viteza). Intr-un final tot accelerand-o cu bun simt, fara s-o fortez, si-a revenit si am putut pleca cu ea din loc si am ajuns cu bine acasa. La vreo 4-5 zile am vrut sa fac o noua plimbare si dupa ce am pornit-o si am lasat-o sa se incalzeasca, mentionez ca porneste din prima fara probleme cu socul tras si chiar si fara soc cand e caldsi sta bine in relanti dupa ce bag socul. Dupa cum spuneam, cand am considerat ca e destul de cald motorul am pornit la drum. A mers perfect cam 10 minute dupa care a inceput sa-mi moara motorul de fiecare data cand apasam ambreiajul ca sa opresc in intersectie. In mers simteam ca pierde din putere si cand acceleram treceau vreo 3-4 secunde pana incepea sa traga motorul. De fiecare data motorul pornea din prima apasare scurta pe buton. Ajuns acasa in fata garajului am pornit din nou si am lasat-o in neutru, dupa 10 secunde a murit motorul iar. Nu-mi dau seama ce are, si de ce merge bine cand motorul e relativ rece si dupa ce se incalzeste moare? As fi dus-o la un service dar nu am service moto in oras. Daca puteti sa ma ajutati cu vreo idee ceva v-as fi recunoscator. Multumesc. Salut ,verifica jocul de la tacheti pentru ca s-ar putea sa lipseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 altul care isi cumpara cel mai ieftin motor de pe net si dupa se plange pe forum ca nu-i merge . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 (editat) altul care isi cumpara cel mai ieftin motor de pe net si dupa se plange pe forum ca nu-i merge . Esti tu sigur ca a fost "un motor ieftin" Salut ,verifica jocul de la tacheti pentru ca s-ar putea sa lipseasca. Cu tachetii e tocmai invers, la rece nu merge si la cald da. ... pentru ca forum, ... pentru ca oricine e liber sa scrie ce il taie mintea ... Editat Aprilie 20, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Si eu am avut simptome d-astea si era membrana carburatorului impuscata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 altul care isi cumpara cel mai ieftin motor de pe net si dupa se plange pe forum ca nu-i merge . Nu l-ai ajutat cu nimic, doar ti-ai varsat tu oful asta. On: Carburatia trebuie luata bucata cu bucata, desi e cam greu daca nu prea te pricepi.Verifica, cum au spus cei de mai sus si daca trage aer fals pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Cea mai simpla metoda de a verifica daca e prea multa benzina (amestec bogat) sau prea putina (amestec sarac): scoti bujiile si te uiti la culoarea electrodului. Daca sunt gri, e amestecul sarac. Daca sunt negre, e bogat. Oricum, cred ca e din carburatie. Dar verifica bujiile si revino. Cauta manualul pt modelul tau si, cu el langa tine, desfa carburatorul. Curatarea se face cu Decarburor iar piesele uzate se inlocuiesc. E cam greu pe forum sa se puna un diagnostic la fix... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Si eu am avut simptome d-astea si era membrana carburatorului impuscata. Cu membrana fisurata pornește ok și la rece și la cald în schimb de accelerează gâtuit la început apoi moare, indiferent va e cald sau rece. Nu l-ai ajutat cu nimic, doar ti-ai varsat tu oful asta. On: Carburatia trebuie luata bucata cu bucata, desi e cam greu daca nu prea te pricepi.Verifica, cum au spus cei de mai sus si daca trage aer fals pe undeva. Lui nu îi trage aer fals ... rămâne fără benzina în carburator, probabil are alimentarea gratuita pe undeva din cauza mizeriei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Pocniturile pe evacuare sunt semn de benzina prea multa... nu prea putina. Oricum, de asta i-am zis sa se uite la bujii si sa fie atent daca pute rau a benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thechaotik Postat Aprilie 20, 2014 Autor Share Postat Aprilie 20, 2014 (editat) altul care isi cumpara cel mai ieftin motor de pe net si dupa se plange pe forum ca nu-i merge . Nu inteleg care e problema ta, dar in fine fiecare cu cat il duce capul. Puteam sa cumpar motorul si cu 100 de euro, nu ar trebui sa te doara capul pe tine, dilema mea nu-ti era adresata, nu aveam nevoie de parerea ta si te-as ruga pe viitor sa-ti pastrezi parerile offtopic pentru tine. P.S. Motorul a costat 2300 E + inmatriculare in RO. Nu am considerat necesar sa-mi cumpar cel mai scump motor de pe net, pentru ca oricum nu am de gand sa-l tin mult, l-am luat doar sa invat sa merg, dupa care vreau sa trec la ceva mai mare. Revenind la subiect, in primul rand vreau sa va multumesc tuturor celor care si-au dat interesul sa ma ajute, Mai intai am sa verific bujiile sa vad cum arata si daca dau scanteie pentru ca asta este cea mai simpla operatie, iar daca nu bujiile sunt problema voi incerca sa gasesc pe cineva care sa-mi verifice si carburatorul, pentru ca pare cam complicat pentru mine cel putin deocamdata. Undeva pe miercuri, sau joi sper sa reusesc sa ma uit la bujii si va voi da mai multe detalii atunci. Multumesc inca odata tuturor! Asfalt uscat! Pocniturile pe evacuare sunt semn de benzina prea multa... nu prea putina. Oricum, de asta i-am zis sa se uite la bujii si sa fie atent daca pute rau a benzina. La momentul respectiv se simtea un miros usor de benzina, dar pocniturile pe esapament au incetat dupa vreo 2-3 minute, motorul a mers bine pe drumul de intoarcere spre casa. Problema cu oprirea motorului de fiecare data cand apasam ambreiajul a aparut la urmatoarea iesire si numai dupa ce am mers cu el cam 10 minute prin trafic. De data aceasta nu se mai simtea miros de benzina. Editat Aprilie 20, 2014 de thechaotik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanmuntean34 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Esti tu sigur ca a fost "un motor ieftin" Cu tachetii e tocmai invers, la rece nu merge si la cald da. ... pentru ca forum, ... pentru ca oricine e liber sa scrie ce il taie mintea ... Corect!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 altul care isi cumpara cel mai ieftin motor de pe net si dupa se plange pe forum ca nu-i merge . dupa ce ca l-a luat pe cel mai ieftin , mai are pretentia sa si mearga , a ?! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 dupa ce ca l-a luat pe cel mai ieftin , mai are pretentia sa si mearga , a ?! ))) Eu zic ca e de la faptul ca e de 250. Daca era de 535 nu avea problemele astea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Eu zic ca e de la faptul ca e de 250. Daca era de 535 nu avea problemele astea . Cred ca, confunzi utilajele, ce ne place sa dam din taste si sa credem ca suntem umoristici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bluedark Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Era ironic... @initiator: ai mai facut ceva la ea, ai verificat macar culoarea bujiilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) 1) Verifica alimentarea. Vezi ca in robinetul de benzina sunt niste site - sa nu fie infundate. Goleste integral rezervorul - pana la uscat. Verifica furtunele de alimetare din robinet in carburi sa nu fie gatuite. Apoi scrii aici ce ai facut. LE Am vrut sa spun carburator, ca are doar unul. Editat Aprilie 24, 2014 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thechaotik Postat Aprilie 29, 2014 Autor Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Salut din nou, Am verificat bujiile si dau scanteie. Una dintre bujii era inegrita, cealalta arata bine, am decis sa le inlocuiesc pe amandoua totusi. Azi motorul n-a mai vrut sa stea pornit fara soc (nici cu bujiile noi, nici cu cele vechi), relantiul varia destul de mult, avea momente cand se tura relativ tare si se observa ca merge oarecum intrerupt. Chiar si cu socul tras cum atingeam acceleratia, murea. Nu se simtea miros de benzina, si am observat o chestie care nu stiu daca e normala sau nu. Cilindrul din spate s-a incins destul de tare, doar pe partea dreapta, in timp ce partea stanga si cilindru din fata erau reci. Am gasit un manual de service si urmeaza sa imi fac timp sa ma ocup de partea de alimentare. Oare sa fie problema doar mizeria din carburator sau e ceva mai grav? Multumesc. Editat Aprilie 29, 2014 de thechaotik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Mai verifica o chestie: lasa motorul sa mearga, asa cum merge el, cu soc, prost, nu conteaza... cat sa se incalzeasca. Cand s-a incalzit bine opreste-l, scoate bujiile si verifica atunci scanteia, "la cald". Caz in care e posibil sa fie de vina bobinele, dar pana acolo mai ai carburatorul. Important e si unde/cum da scanteia bujia... daca e prea slaba scanteia nu e bine. Cum am mai zis, verifica totusi cuiul ponto si nivelul la carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Odata ce sta doar cu soc tras tind sa cred ca are mizerie in carburator. Daca doar un cilindru din cei doi merge e posibil fie sa iti piarda scanteia pe undeva fie sa o bobina sa nu iti mai dea scanateie. Editat Aprilie 30, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.