Sari la conținut

Yamaha Dragstar 250 cc motorul moare cand e cald.


Postări Recomandate

Buna,

In primul rand vreau sa va spun ca sunt incepator, aceasta este prima mea motocicleta si o detin de 2 luni, nu am foarte mari cunostinte de mecanica, dar incerc sa invat. Cand am cumparat motocicleta i-am facut schimbul de ulei, filtru ulei si curatat filtru de aer. Motocicleta este din 2003 arata impecabil si nu a prea fost circulata, are doar 15000 de km. Fiind incepator, am mers in mare parte cu motocicleta prin oras, drumuri scurte, viteza 30-40 km\h. Toate bune si frumoase pana cand am hotarat sa fac un drum mai lung in afara orasului, ocazie cu care am observat ca in jurul vitezei de 70km/h motorul incepe sa smuceasca si sa mearga cu intreruperi. Dupa ce am schimbat in treapta inferioara si am mai redus si din acceleratie a mers bine inca vreo 10 km dupa care a murit. N-a mai pornit pana nu am dat acceleratia la jumatate, dupa care a pornit dar accelera slab si la decelerare se auzeau pocnituri in toba (asta cu motocicleta pe cricul lateral si scoasa din viteza). Intr-un final tot accelerand-o cu bun simt, fara s-o fortez, si-a revenit si am putut pleca cu ea din loc si am ajuns cu bine acasa.

La vreo 4-5 zile am vrut sa fac o noua plimbare si dupa ce am pornit-o si am lasat-o sa se incalzeasca, mentionez ca porneste din prima fara probleme cu socul tras si chiar si fara soc cand e caldsi sta bine in relanti dupa ce bag socul. Dupa cum spuneam, cand am considerat ca e destul de cald motorul am pornit la drum. A mers perfect cam 10 minute dupa care a inceput sa-mi moara motorul de fiecare data cand apasam ambreiajul ca sa opresc in intersectie. In mers simteam ca pierde din putere si cand acceleram treceau vreo 3-4 secunde pana incepea sa traga motorul. De fiecare data motorul pornea din prima apasare scurta pe buton. Ajuns acasa in fata garajului am pornit din nou si am lasat-o in neutru, dupa 10 secunde a murit motorul iar. Nu-mi dau seama ce are, si de ce merge bine cand motorul e relativ rece si dupa ce se incalzeste moare?

As fi dus-o la un service dar nu am service moto in oras. Daca puteti sa ma ajutati cu vreo idee ceva v-as fi recunoscator.

Multumesc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce descrii tu mie mi se pare ca nu se alimenteaza corect. la un paharel, baga-l sub carburator si desfa cel mai de jos surub de pe carburator, e pe orizontala. Ar trebui sa curga benzina, daca e murdara ar fi bine sa ii faci o curatare. La final strangi si incerci iar, sa vezi cum se comporta. Nu ar strica sa scoti furtunul de benzina din rezervor sa vezi daca vine benzina(daca spre rezervor se duc 2 furtune, il scoti pe ala mai gros CU motorul pornit). Daca zici ca a stat mult, mai mult ca sigur ai depuneri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un singur carburator, nu are ce sincronizare sa faca... posibil sa fie acelasi carburator ca si pe a mea.

Cumva miroase rau a benzina cand se intampla fazele astea? Tind sa cred ca nu inchide cuiul ponto si intra prea multa benzina... se inneaca, benzina nearsa ajunge pe evacuare si de acolo apar pocniturile.

Cel mai probabil trebuie sa desfaci carburatorul, sa-l cureti, sa inlocuiesti cuiul ponto daca are urme de uzura, eventual sa schimbi si filtrul de benzina, daca are, daca nu are sa-i pui unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

In primul rand vreau sa va spun ca sunt incepator, aceasta este prima mea motocicleta si o detin de 2 luni, nu am foarte mari cunostinte de mecanica, dar incerc sa invat. Cand am cumparat motocicleta i-am facut schimbul de ulei, filtru ulei si curatat filtru de aer. Motocicleta este din 2003 arata impecabil si nu a prea fost circulata, are doar 15000 de km. Fiind incepator, am mers in mare parte cu motocicleta prin oras, drumuri scurte, viteza 30-40 km\h. Toate bune si frumoase pana cand am hotarat sa fac un drum mai lung in afara orasului, ocazie cu care am observat ca in jurul vitezei de 70km/h motorul incepe sa smuceasca si sa mearga cu intreruperi. Dupa ce am schimbat in treapta inferioara si am mai redus si din acceleratie a mers bine inca vreo 10 km dupa care a murit. N-a mai pornit pana nu am dat acceleratia la jumatate, dupa care a pornit dar accelera slab si la decelerare se auzeau pocnituri in toba (asta cu motocicleta pe cricul lateral si scoasa din viteza). Intr-un final tot accelerand-o cu bun simt, fara s-o fortez, si-a revenit si am putut pleca cu ea din loc si am ajuns cu bine acasa.

La vreo 4-5 zile am vrut sa fac o noua plimbare si dupa ce am pornit-o si am lasat-o sa se incalzeasca, mentionez ca porneste din prima fara probleme cu socul tras si chiar si fara soc cand e caldsi sta bine in relanti dupa ce bag socul. Dupa cum spuneam, cand am considerat ca e destul de cald motorul am pornit la drum. A mers perfect cam 10 minute dupa care a inceput sa-mi moara motorul de fiecare data cand apasam ambreiajul ca sa opresc in intersectie. In mers simteam ca pierde din putere si cand acceleram treceau vreo 3-4 secunde pana incepea sa traga motorul. De fiecare data motorul pornea din prima apasare scurta pe buton. Ajuns acasa in fata garajului am pornit din nou si am lasat-o in neutru, dupa 10 secunde a murit motorul iar. Nu-mi dau seama ce are, si de ce merge bine cand motorul e relativ rece si dupa ce se incalzeste moare?

As fi dus-o la un service dar nu am service moto in oras. Daca puteti sa ma ajutati cu vreo idee ceva v-as fi recunoscator.

Multumesc.

Salut ,verifica jocul de la tacheti pentru ca s-ar putea sa lipseasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

In primul rand vreau sa va spun ca sunt incepator, aceasta este prima mea motocicleta si o detin de 2 luni, nu am foarte mari cunostinte de mecanica, dar incerc sa invat. Cand am cumparat motocicleta i-am facut schimbul de ulei, filtru ulei si curatat filtru de aer. Motocicleta este din 2003 arata impecabil si nu a prea fost circulata, are doar 15000 de km. Fiind incepator, am mers in mare parte cu motocicleta prin oras, drumuri scurte, viteza 30-40 km\h. Toate bune si frumoase pana cand am hotarat sa fac un drum mai lung in afara orasului, ocazie cu care am observat ca in jurul vitezei de 70km/h motorul incepe sa smuceasca si sa mearga cu intreruperi. Dupa ce am schimbat in treapta inferioara si am mai redus si din acceleratie a mers bine inca vreo 10 km dupa care a murit. N-a mai pornit pana nu am dat acceleratia la jumatate, dupa care a pornit dar accelera slab si la decelerare se auzeau pocnituri in toba (asta cu motocicleta pe cricul lateral si scoasa din viteza). Intr-un final tot accelerand-o cu bun simt, fara s-o fortez, si-a revenit si am putut pleca cu ea din loc si am ajuns cu bine acasa.

La vreo 4-5 zile am vrut sa fac o noua plimbare si dupa ce am pornit-o si am lasat-o sa se incalzeasca, mentionez ca porneste din prima fara probleme cu socul tras si chiar si fara soc cand e caldsi sta bine in relanti dupa ce bag socul. Dupa cum spuneam, cand am considerat ca e destul de cald motorul am pornit la drum. A mers perfect cam 10 minute dupa care a inceput sa-mi moara motorul de fiecare data cand apasam ambreiajul ca sa opresc in intersectie. In mers simteam ca pierde din putere si cand acceleram treceau vreo 3-4 secunde pana incepea sa traga motorul. De fiecare data motorul pornea din prima apasare scurta pe buton. Ajuns acasa in fata garajului am pornit din nou si am lasat-o in neutru, dupa 10 secunde a murit motorul iar. Nu-mi dau seama ce are, si de ce merge bine cand motorul e relativ rece si dupa ce se incalzeste moare?

As fi dus-o la un service dar nu am service moto in oras. Daca puteti sa ma ajutati cu vreo idee ceva v-as fi recunoscator.

Multumesc.

Curata Carburatorul .... si schimba Bujiile .

 

Are un singur carburator, nu are ce sincronizare sa faca... posibil sa fie acelasi carburator ca si pe a mea.

Cumva miroase rau a benzina cand se intampla fazele astea? Tind sa cred ca nu inchide cuiul ponto si intra prea multa benzina... se inneaca, benzina nearsa ajunge pe evacuare si de acolo apar pocniturile.

Cel mai probabil trebuie sa desfaci carburatorul, sa-l cureti, sa inlocuiesti cuiul ponto daca are urme de uzura, eventual sa schimbi si filtrul de benzina, daca are, daca nu are sa-i pui unul.

:10:

Editat de WildRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

altul care isi cumpara cel mai ieftin motor de pe net si dupa se plange pe forum ca nu-i merge .

Esti tu sigur ca a fost "un motor ieftin"

 

Salut ,verifica jocul de la tacheti pentru ca s-ar putea sa lipseasca.

Cu tachetii e tocmai invers, la rece nu merge si la cald da.

 

... pentru ca forum, ... pentru ca oricine e liber sa scrie ce il taie mintea ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

altul care isi cumpara cel mai ieftin motor de pe net si dupa se plange pe forum ca nu-i merge .

Nu l-ai ajutat cu nimic, doar ti-ai varsat tu oful asta.

On: Carburatia trebuie luata bucata cu bucata, desi e cam greu daca nu prea te pricepi.Verifica, cum au spus cei de mai sus si daca trage aer fals pe undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai simpla metoda de a verifica daca e prea multa benzina (amestec bogat) sau prea putina (amestec sarac): scoti bujiile si te uiti la culoarea electrodului. Daca sunt gri, e amestecul sarac. Daca sunt negre, e bogat.

Oricum, cred ca e din carburatie. Dar verifica bujiile si revino.

Cauta manualul pt modelul tau si, cu el langa tine, desfa carburatorul. Curatarea se face cu Decarburor iar piesele uzate se inlocuiesc.

E cam greu pe forum sa se puna un diagnostic la fix...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut simptome d-astea si era membrana carburatorului impuscata.

Cu membrana fisurata pornește ok și la rece și la cald în schimb de accelerează gâtuit la început apoi moare, indiferent va e cald sau rece.

 

Nu l-ai ajutat cu nimic, doar ti-ai varsat tu oful asta.

On: Carburatia trebuie luata bucata cu bucata, desi e cam greu daca nu prea te pricepi.Verifica, cum au spus cei de mai sus si daca trage aer fals pe undeva.

Lui nu îi trage aer fals ... rămâne fără benzina în carburator, probabil are alimentarea gratuita pe undeva din cauza mizeriei ...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pocniturile pe evacuare sunt semn de benzina prea multa... nu prea putina.

Oricum, de asta i-am zis sa se uite la bujii si sa fie atent daca pute rau a benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

altul care isi cumpara cel mai ieftin motor de pe net si dupa se plange pe forum ca nu-i merge .

Nu inteleg care e problema ta, dar in fine fiecare cu cat il duce capul. Puteam sa cumpar motorul si cu 100 de euro, nu ar trebui sa te doara capul pe tine, dilema mea nu-ti era adresata, nu aveam nevoie de parerea ta si te-as ruga pe viitor sa-ti pastrezi parerile offtopic pentru tine.

P.S.

Motorul a costat 2300 E + inmatriculare in RO. Nu am considerat necesar sa-mi cumpar cel mai scump motor de pe net, pentru ca oricum nu am de gand sa-l tin mult, l-am luat doar sa invat sa merg, dupa care vreau sa trec la ceva mai mare.

 

Revenind la subiect, in primul rand vreau sa va multumesc tuturor celor care si-au dat interesul sa ma ajute, Mai intai am sa verific bujiile sa vad cum arata si daca dau scanteie pentru ca asta este cea mai simpla operatie, iar daca nu bujiile sunt problema voi incerca sa gasesc pe cineva care sa-mi verifice si carburatorul, pentru ca pare cam complicat pentru mine cel putin deocamdata. Undeva pe miercuri, sau joi sper sa reusesc sa ma uit la bujii si va voi da mai multe detalii atunci.

Multumesc inca odata tuturor!

Asfalt uscat!

 

Pocniturile pe evacuare sunt semn de benzina prea multa... nu prea putina.

Oricum, de asta i-am zis sa se uite la bujii si sa fie atent daca pute rau a benzina.

La momentul respectiv se simtea un miros usor de benzina, dar pocniturile pe esapament au incetat dupa vreo 2-3 minute, motorul a mers bine pe drumul de intoarcere spre casa.

Problema cu oprirea motorului de fiecare data cand apasam ambreiajul a aparut la urmatoarea iesire si numai dupa ce am mers cu el cam 10 minute prin trafic. De data aceasta nu se mai simtea miros de benzina.

Editat de thechaotik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) Verifica alimentarea. Vezi ca in robinetul de benzina sunt niste site - sa nu fie infundate. Goleste integral rezervorul - pana la uscat. Verifica furtunele de alimetare din robinet in carburi sa nu fie gatuite.

 

Apoi scrii aici ce ai facut.

 

LE Am vrut sa spun carburator, ca are doar unul.

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...